1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    220.000 sunt multi pentru o masina de 10 ani ?
    Iti doresc sa fie reali, dar nu prea cred, mai ales ca este adusa recent.

    Intra pe mobile.de si vezi ce km au masinile din 2007 cu pretul pana in 5000€.
    http://www.mobile.de/ro/automobil/audi-a4/vhc:car,ms1:1900_9_,frn:2006,prx:5000,ful:diesel,vcg:
    Masina aia sigur a costat undeva la 4000€ in Germania, unde punem si alte cheltuieli (numere, drum, etc.). A pus-o la 5500€ sa aibe si el putin profit.

    Deci, la o masina de 10 ani si pret de achizitie de 4000€ tu ai pretentia ca aia 220.000 km sa fie reali ?
    Nici in cele mai umede vise.
     
  2. Ursu Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Ford Focus 2
    @audi66, m-am ocupat si eu de masini vreo 2 ani de zile, am carat masini din Germania, cand intri intr-un parc si cumperi 5-6 masini sau mai multe ai alte preturi, eu am gasit Audi in Germania 157000 km din 2007 la 5450 euro si o lasa la 5000 ( e un link mai sus ), eu am masina de 10 ani care are are 220000 km reali pe care am vandut-o cu 3800 euro ( nu audi ). Deaia vreau sa vad putin istoricul ei pentru ca imi dau seama cam cati km s-au facut pe an. As putea sa merg si in Germania dupa masina pentru ca tatal meu lucreaza acolo si am unde sa stau ca sa caut masina. Acum o fi el Audi dar nici 9000 euro nu dau pe o masina din 2007, eu zic ca aprox. 6500 euro e un pret ok pentru un Audi de 10 ani. Dupa cum am spus mai sus daca e sa cumpar una si sa investesc 500-1000 euro in ea nu ma deranjeaza.
     
  3. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Man..n-are cum sa aiba doar 220.000 km. Cerea mai mult pe ea.. Iti dai seama ca a luat-o in 4000 de euro. Nu ma intreba unde le gasesc samsarii pe alea ieftine...jobul omului..
    Ce draci d-amiaza mai cautati pe la reprezentante cu masini de 5000 de coco..:)

    Sunt cam multi 220.000 ? In 10 ani? Diesel? Germania? Ai asteptari mari de banii aia.. Lasa km... arata bine,suna bine...aia e. Ia si un mecanic sa bage o ureche sub capota si gata.

    Aaaa...cu 1000 de euro poate faci''tun'' un Ford. In niciun caz un Audi. Eu cred ca nu stii la ce te bagi..
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt cazuri si cazuri.
    Chiar daca iei 5-6 masini nu iti va lasa niciodata pretul la jumate. Deoarece un B7 diesel din 2007 cu 220.000 km reali va costa cel putin 7000€ (in functie de nivelul de echipare).

    La 4000€ gasesti cu 300.000+ sau in jurul acestui numar si nu te astepta sa fie "bibelou".
     
  5. Ursu Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Ford Focus 2
    Pai atunci treaba e simpla. Plec in Germania cu 6000 euro in buzunar si cu 5500 poate gasesc ceva mai bun :) Acum cand am zis ca de 1000 euro o fac tun am vrut sa zic ca schimb bucsaraie, distributia, etc. Nu sa ma apuc sa fac motorul sau turbine, etc. Pana la.urma de recomditionat o turbina e 1000-1500 lei.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel mai bine procedezi cum ai zis, fii cu ochii pe mobile.de si poate gasesti ceva mai bun.
    Dar nu iti face sperante ca iei cu 200.000 km la 5500€.
    Ca idee, un set de brate Lemforder costa in jur de 500-600€, mai adaugi un schimb de distributie/accesorii/revizie filtre+ulei si ai ajuns la 1000€, poate chiar si mai mult cu tot cu manopera.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ursu Florin, nu stiu de unde ai adus tu masini din Germania in aia 2 ani, insa de la Nurnberg nu iti cumperi masina sa o tii pentru tine.
    Iar aia 1000 euro sunt de "incalzire". Ai uitat de adus in tara, de platit taxa vreo 600 euro, apoi asig, acte... Numai din Germania pana acasa la tine si cu table permanente de Ro te costa 1000 euro... Si nu ai schimbat nici uleiul la masina... Ce sa mai vorbim de distributie, accesorii, brate, etc.
    Si uite asa iti cauti "una buna" la 4700 euro, nur fur export, top zustand.
     
  8. Ursu Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Ford Focus 2
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    E ilegal sa se divulge asemenea informatii despre Km parcuri si alte date din istoricul masinii si alte asemanatoare catre cei care nu sunt proprietari. Risti sa le faci probleme celor unde ai verificat masina.
    In poze arata foarte bine, sta destul de ok si la dotari (eu n-as lua fara bixenon, dar asta sunt eu). Plus ca la 320.000 cat are, probabil a rezolvat din problemele specifice. Eu zic ca face 5300, daca iti place cum merge si cum arata.
    Daca o iei si schimbi jantele, ti le iau eu. :)

    L.E.:

    Vezi ca nu are senzori de lumina si de ploaie. Si nici senzori de parcare fata.
    De aici mai rupi 100 euro.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ursu Florin acum ti-am editat mesajul (am scos din el informatiile sensibile) dar data viitoare daca mai mentionezi in mod public aici pe acest forum unde ti-ai verificat masina, cu privire la istoric, mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii.

    Asa cum ti-a spus si Bogdan in mesajul anterior: Este interzis si ilegal sa va ajute cineva in orice reprezentanta cu privire la istoricul de reparatii ori service sau altceva fara acordul proprietarului masinii. Cine iti/va ofera aceste date incalca legea. Sunt date care au caracter personal si intra sub incidenta legii aceste lucruri. Multe reprezentante din Romania au fost data in judecata pentru acest motiv (istoricul de service si reparatie). Mergi la reprezentanta cu proprietarul pentru ca numai proprietarului i se ofera aceste informatii. Pe forum s-au mai mentionat aceste explicatii de cateva ori pana acum. Bafta.
     
  11. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Daca esti impacat sa ai o masina cu 100000km dati inapoi, pune mana si da banu.
     
    Ursu Florin apreciază asta.
  12. Ursu Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Ford Focus 2
    Imi cer scuze pentru greseala. Ideea e ca masina imi place dimineata la 5 plrc din Brasov. Sper sa fie in regula.
    Multumesc!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca 2.0 TDI are destule probleme la km aia. Eu i-as face o verificare cat se poate de amanuntita intr-un service.
    Verifica plecarea de pe loc atat cu motorul rece cat si cald, sa nu tremure si sa nu aibe batai ciudate pe sub masina. Asta in ideea in care are ansamblul volant/ambreiaj original.
    La fel, verifica compresia, presiunea uleiului si informativ, valorile injectoarelor. La km aia s-ar putea sa ai surpriza nu tocmai ieftine.
     
  14. Ursu Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Ford Focus 2
    Audi acela este un rapan de masina. A fost lovit spatele, nu avea rulou la portbagaj, zgariat tot, scaune rupte, daca ii scoti joja la ulei in timp ce merge zici ca e locomotiva. Am achizitionat un Passat 2.0 CR 2010 :D cu toate optiunile.
    Multumesc pentru sfaturi!
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ce ti-am zis cu masinile din Nurnberg? :)
    Sa ai bafta de Passat!
     
    Ursu Florin apreciază asta.
  16. Ursu Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Ford Focus 2
    Nu am crezut ca o masina de genul poate sa arate in halul asta :photo::puke:.

    Multumesc!
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Putea sa fie cosmetizata si sa iti dai seama dupa ce ai cumparat-o.
    Asa, a cosmetizat doar pozele si ti-ai dat seama rapid de ce ai in fata, cand ai vazut-o. Pacat insa, ca in goana de a face bani, samsarii nu se gandesc ca unii investesc timp si bani ca sa ajunga la o masina de la niste km distanta. Si, daca pozele nu coincid cu realitatea... ma rog, poate am eu sperante prea mari.
     
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Sper ca pe Passat nu ai dat tot 5000....

    Masinile bune se vand imediat, am vazut cateva raritati pe site-uri, si au disparut in mai putin de o saptamana. Dar nimic sub 8000 euro.
     
    Glemeanu apreciază asta.
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    De "bucata" asta ce spuneți?
    https://www.olx.ro/oferta/audi-a4-2007-ID72vaO.html.
    Am fost ieri sa o verific puțin.La caroserie este ok,motorul suna destul de ok,se duce bine la drum,in schimb când am vrut sa verific puțin starea DPF-ului,am observat că pe canalul 068 toate căsuțele erau zero.Acum la "actual load coeficient" să zicem că ar putea fi zero dacă Masina își făcuse recent o regenerare,Dar la celelalte nu cred că era ok valoarea zero.Cel puțin la "carbon masa" trebuie sa indice gradul de încărcare cu cenușă.Presiune diferențială zero,număr de regenerări eșuate/reușite zero.In schimb am văzut că totuși indica temperatura înainte și după filtru.Eu am tras concluzia că DPF-ul este cumva anulat.
     
    Ultima editare: 31 Dec 2016
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ceea ce ar trebui sa te bucure, ca te-a scapat de o cheltuiala.
    E un euro 4, oricum e degeaba dpf-ul.
     

Distribuie pagina asta