1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. sebastian01 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2.5 TDI
    A4 2.5 Tdi

    Salut,

    detin un A4 V6 de 2.5 TDI, cutie multitronic, 2004.
    Consumul este cel pe care l-ai spus, cel putin cel din oras .In Bucuresti nu imi sare de 12 iar la sfarsit de saptamana, cand este mai liber orasul, scade sub 10.

    Va pot spune ca un Quattro este ceva deosebit.Detin un exemplar din 2006, A4 2.0 TFSI Quattro ;). Este deosebita masina.Are 200 CP si ii simti din plin.

    Schimbi din S in D si invers din mers, fara probleme.Cutia este fenomenala.Nu trebuie sa opresti masina pt acest schimb.Leo are dreptate
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
  2. obivanchenoby 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    filtru de particule ?

    Salut ...sunt nou in clubul Audi .Tocmai am achizitionat un A4 B7 din 2005 de 2.5 V6 si sunt multumit de ea , vreau doar sa stiu daca are filtru de particule sau nu ? Credeti ca ma poate ajuta cineva cu un raspuns ?
     
  3. sebastian01 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2.5 TDI
    filtru particule A4 2.5 TDI

    Salut,

    a mea nu are si este din 2004.Am fost la RAR ca sa recuperez banii de taxa de prima inmatriculare si mi-au spus cei de acolo.Am inteles ca este un cod special pe eticheta lipita pe coperta cartii masinii sau la roata de rezerva ( acolo unde este si codul de culoare).
     
  4. obivanchenoby 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    multumesc pentru info......am sa ma uit.
     
  5. claudia2008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 320D E90/2005
    Buna ziua. Am devenit o noua membra a acestui forum pentru ca tatal meu s-a decis sa cumparam un AUDI. Va rog mul lamuriti-ma si pe mine daca stiti, am tot auzit ca e bine sa evitam motorul 2.0 TDI, pentru ca e motorul de Volkswagen Passat aparut pe modelul nou si anume acel motor renumit ca are consum de ulei (si eventual ceva probleme la turbina si soft).
    Am condus doar Dacia fostului meu prieten, asa ca nu stiu mai nimic despre diesel.
    Cam care ar fi motorizarea mai fiabila? Ce ma sfatuiti? Voua va consuma ulei, si cam cat ?

    Am citit tot ce s-a scris la "2.0 fiabile sau nu" si problema ar suna cam asa:
    1. Modelul A4 B8 se exclude pentru ca este prea nou, iar noi cautam un SH probabil luat din Germania zilele urmatoare (inexplicabil de ce Audi si VW produc model cu CR abia acum, cand Mondeo avea si in 2002).
    2. Ca aspect, an, dotari si pret, cel mai potrivit ar fi B7, de dupa 2005, insa il gasim fie 1.9 116CP (l-am evita pentru puterea prea mica, poate imi spune cineva la cati CP s-ar ajunge prin modificare si cam cat costa o astfel de modificare), fie 2.0 140 CP (l-am evita pentru motorizarea discutabila), fie 2.5 (l-am evita deoarece consumul creste simtitor, la fel si impozitul anual care va deveni dependent de poluare si la care deocamdata se platesc DOAR vreo 600RON/an - aici poate ar fi totusi singura motorizare nu atat de criticata si care echipeaza noua forma B7, desi nu am apucat sa citesc un thread si despre ele, iar daca aceasta motorizare aduce multe avantaje nu ar mai conta nici consumul, nici taxele - voi ce parere aveti?
    3. Ar mai fi B6, care mai nou de 2004 nu exista, inferior si ca aspect sau dotari, dar care are cea mai potrivita motorizare 1.9 131 CP.
    Ar mai exista alte avantaje sau dezavantaje ale fiecarei motorizari in parte? De exemplu avem la vreuna din ele distributie pe lant ?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    sa stii ca 116 cai nu sunt putini, mie imi ajung deocamdata, de un an si 3 luni. depinde ce vrei de la masina.
    b6 nu mi se pare deloc inferior ca aspect, cred ca e cel mai reusit model, mai ales avant, si in aceeasi bani cu un b7 ai putea avea mai multe dotari.
    2.5 mi se pare prea mare pentru romania si mai ales pentru bucuresti, nu il poti folosi la adevarat sa valoare. 2.0 nu stiu ce sa spun... daca ti-e frica de consumul de ulei( care pare sa fie mai mult un mit-am auzit la 2.0 tfsi de consum, insa la tdi inca nu am auzit pe nimeni pe forum) cat de incomod poate fi sa ai 1l de ulei in portbagajul incapator al unui a4?
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    1.produc acum CR ca sa prelungeasca viata tdi-urilor care incepand cu B7 bat pasul pe loc.
    2. la ce doresti sa folosesti masina ?
    Daca vii de pe Dacia nu stiu daca chiar esti constienta de diferenta intre 116 cp si 140cp....si la ce ti-ar folosi acei 24 cp.
    3.un raspund direct pe forum (cel putin de la mine)nu vei primi ptr ca ar insemna sa ataci colegi care au acele motorizari.
    A4B7 iti place mult te inteleg in final daca o alegi trebuie sa fie super intretinuta ...oricum pentru orice problema aparuta sunt colegi ce te pot scoate din impas.
    Succes la cumparaturi.
     
  8. cornelw11

    cornelw11 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A4 2.5TDI
    1. decizia luata de tatal tau e f buna:)
    deci sa inteleg ca vrei sa iti iei o masina TDI. deci prin simplu faptul ca treci de pe dacie pe o masina diesel o sa se cunoasca o diferenta destul de mare.(no sa mai moara motorul asa des ca la dacie, nu va mai trebui turat f tare sa pleci de pe loc , etc)
    2 depinde la ce vrei sa folosesti masina, parerea mea ca si 116 cai sunt suficienti, iar diferenta de la 116 la 140 nu o simti, pe cand cea de la 70cp?(nu stiu cati cai are o dacie) la 116 o sa se cunoasca.
    inca ceva despre motoarele diesel: au un cuplu f mare. de ex un motor de 1.9 tdi are un cuplu de aprox 280 Nm la turatie sub 2000 rpm, pe cand o dacie nu cred ca depaseste 150 Nm la o turatie peste 2000 rpm. asta conteaza f mult.
    deci:
    -1.9 zic eu ca e ok(nu te-as sfatui sa faci modificari, mai bine treci la 2.0)
    - 2.0 mi se pare un motor f reusit si cu o fiabilitate f buna, si consum mic de motorina (in ce priveste consumul de ulei, orice motor diesel consuma ulei, deci, parerea mea ii ca nu ar fi o mare problema chiar daca ar consuma si 1l la 7 000 km. mai mult nu cred ca are cum sa consume)
    - 2.5 tdi repet depinde la ce vrei sa folosesti masina. motorul e f bun si destul de puternic. (in ce priveste taxele , sunt cam duble ca si la motoarele pana in 2000 cmc. ex: imp anual aprox 350 ron; asig aprox 600 ron/an, casco aprox 1200 eur/an. consum urban aprox 10%, extraurban aprox6% )
    3. B6 s-au fabricat pana in 2005 din cate stiu eu. deci s-arputea sa gasesti si b6 2005
    ""De exemplu avem la vreuna din ele distributie pe lant?"" NU.
    distrib pe curea e mult mai buna , sigura, silentioasa etc(o curea de distrib de a4 merge peste 60 000km)
    spor la ales masina potrivita!
     
  9. claudia2008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 320D E90/2005
    Va multumesc mult.
    Pentru Stefan, iulian_1976, cornelw11,
    Un amic (taximetrist) are 131 CP la care a trecut de pe Dacie, si i se parea mai lenes in demaraj decat Dacia, apoi spunea ca asta s-a intamplat pana sa invete sa foloseasca mai bine dieselul, care se stie ca e mai lenes in principiu.
    Mie imi place si B6 (da, e si 2005), dar se gaseste mai rar cu navigatie mare, si nu e sigur Euro4.
    Consumul de ulei mare la 2.0 nu presupune uzura, nu genereaza noxe masurabile, sau murdarirea/infundarea anumitor componente?
    Masina nu stiu exact la ce o voi folosi, insa chiar acum mi s-a confirmat la televizor faptul ca vom avea taxa de poluare anuala, asa ca 2.5 cred ca nu e indicat.
     
  10. cornelw11

    cornelw11 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A4 2.5TDI
    e mai lenes dar cum am spus si mai sus mult mai puternic la turatii joase.
    eu am vazut in germania a4 b6 1.9 tdi full option, navi mare, 4x4, avant, 2005, 13900 euro. nu stiu ce euro era. am avut de ales intre el si cel care il am acum, ce nu mi-a placut la el a fost ca era avant si nu vroiam masina avant si pretul mi s-a parut destul de mare.
    daca masina are 100 150 mii km sigur nu are uzura si nici nu consuma ulei(mai mult decat normal). infundarea cataliz sau poluare intalnesti la masinile vechi, dar o masina dupa 2005 care nu are nici o defectiune nu cred ca poate emana noxe peste limita.
     
  11. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu are cum sa ti para un diesel de 130cp mai lenes decat un motor pe benzina de pe Dacia,niciodata in istorie. Cuplu la diesel e mult mai mare,la turatii mai joase,deci te baga in scaun mult mai tare decat orice motor pe benzina fie el si 1.6,16V de pe Logan. Poate daca turbina nu era in parametrii normal ca altfel nu vad cum.;)
     
  12. claudia2008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 320D E90/2005
    cornelw11 Cati CP avea? Ce euro avea conteaza f mult si am inteles ca exista tepe made in Germany referitor la euro. Consumul de ulei (respectiv noxele peste limita), din ce am citit pe aici nu depinde de vreo defectiune sau cat de noua e (poate chiar dimpotriva), ci de cum s-a facut rodajul (sau de noroc, spun unii colegi).
    DE CE NU VROIAI AVANT? PLS TELL ME.


    glumaretzuu Acum omul recunoaste ca nu era acomodat si nu stia cum sa o conduca, desi pe taxi cred ca avea 1 milion km parcursi.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Noi 2012
  13. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Posibil. Eu eram incepator cand faceam trecerea de pe un Cielo(75cp) si un tdi de 110cp.Am mai auzit lumea care spune ca e ceva mai dificila trecerea; mie unul nu mi se pare ca iti trebuie nu stiu ce acomodare.
    Succes la cumparaturi. Nu uita sa verifici istoricul masinii ca e f important
    (cartea service si istoricul reviziilor la reprezentanta Audi).
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu stiu cum i s a parut un b6 mai lenes ca o dacie.
    eu am trecut de pe o vectra a de 75 cai pe actualul motor si din prima s-a simtit diferenta.
    dieselul trebuie intr-adevar sa il conduci mai cu grija, sa il exploatezi cum trebuie( sa schimbi cand e cald motorul pe la 2500-3000, astfel in cat sa ai cam tot timpul 2000 de ture, nu se pune problema in oras din pacate)
     
  15. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    daca omu era taximetrist sigur schimba vitezele la 2000rpm, din obisnuinta, la diesel la 1700 sau 1800 de abia intra turbina..
     
  16. cornelw11

    cornelw11 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A4 2.5TDI
    sab197 corect


    claudia2008 referitor la propozitia ""aici nu prea inteleg""
    incearca sa faci o tura cu un diesel! si o sa intelegi.

    nu m-am uitat in actele masinii da sigur avea mai mult de 131 cai. masina arata super nu prea aveai ce sa ii bagi de vina. dar pretu mi s-a parut mare.
    faza cu euro nu stiu la ce te referi, probabil la chestia cu d4=e3, d3=e2 etc.
    pe cartea masinii scrie e 4 daca e euro 4. iar in ro nu cred ca o sa ai probleme cu masina in cazul euro 4. in sensul ca ti-o baga la e 3.
    daca nu o sa faci cu masina mai mult de 10 15 mii km pe an nu are rost sa iti faci griji de consum ulei sau ca nustiu ce motor nu ii reusit. iti iei ce iti place . parerea mea de motoarele 2.0 tdi e f buna.
    iar in ce prveste rodaju , sa nu crezi ca audi baga cilindrii in masina si ii da drumu pe piata ca sa o cumpere un "destept" si in 2 mii de km sa o faca praf. masinile noi au facut rodaju, (75% sa zic)dor ca nu ii facut cu motorina in el. motoru e invartit de un alt motor electric.
    nu vroiam avant din 2 motive:
    1 am avut inainte un vw passat avant si m-am saturat de avant
    2 masina care am luat-o e masina familiei deci e condusa si de 2 surori de a mele si am zis ca nu mai iau avant ca e lunga si sa se descurce si ele mai bine la inghesuiala.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Noi 2012
  17. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    sunt posesor al unui B7 2.0 TDI, parerea mea despre acest motor este una buna, in sensul ca nu am avut probleme de cand am adus-o din germania. eu pot sa zic ca am avut noroc , si am dat peste un om cinstit acolo,dar daca te hotarasti sa cumperi una, pentru cativa euro in plus du-o la o reprezentanta pentru o testare ( isi merita banii )

    sa iti zic ce probleme poti sa ai :
    1 ) DPF - filtrul de particule diesel, daca masina nu este condusa corespunzator ( schimbat la timp si in nici un caz mai devreme ajunge sa se infunde filtrul, si eu am patit aceeasi chestie la inceput ,dar dupa ce am invatat sa merg cu ea nu mi-a mai aparut atentionarea de peste 6 luni. )
    in cazul in care filtrul este prea plin , si nu s-a curatat poate genera pierderea totala a lui si implicit schimbarea care costa 4000 lei , fata tva si fara manopera. )
    reviziile sa fie facute la timp, si de asemenea sa verifici daca nu au fost schimbate piese importante de la motor , cum ar fi ( volanta, kit ambreiaj, ) astea denota un condus agresiv, sau prost al fostului proprietar.

    daca indeplineste conditiile astea , eu zic ca poti sa alegi motorul 2.0 TDI linistita


    aaaa, si inca o conditie importanta, nu cumpara o masina mai rulata de 150k KM. este mai bine asa
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Claudia nu te speria de 2.0 tdi.
    Avand in vedere ca vrei masina SH in primul rand tine cont de numarul de km!
    Inainte sa o achizitionezi supune-o unei testari de motor amanuntite. Si nu uita de cartea service. Incearca sa nu alegi pretul cel mai mic . Daca poti mergi pe mana dealerilor de incredere,chiar si reprezentante.
    Consumul de ulei...am mai discutat. Nu genereaza uzura,noxe mai mari sau ce mai stiu eu ce (nu stiu cine ti-a bagat ideea asta in cap,dar e amuzanta ) :)
    Eu folosesc doar ulei Mobil si repet nu am deloc,dar aboslut deloc problema cu acest consum. Nici macar nu am ulei de rezerva cu mine in caz ca se aprinde becul de avertizare. Si mersul meu este sportiv,sa nu mai pun ca e si resoftata si am aproape 60.000 de km de cand puterea e mai mare. Stage 2 ;)
    Ceea ce nu imi place la ea,este zgomotul motorului. La orice ora as schimba-o pt un 1.8 TFSI sau 2.0 :P
    Cuplul te ajuta mult in depasiri.
    Masina va fi a ta sau a tatalui tau? Ca mai potrivit ar fi un A3 sportback pt o fata. Il poti gasi cu dotari peste ale unui A4 si cu un pret semnificativ mai mic.
    In rest bafta si noroc de o masinuta buna ;)
     
  19. claudia2008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 320D E90/2005
    Multumesc, si deasemeni multumesc pentru lamuriri.
    d4=e3, d3=e2 nu inteleg, daca este e4 romanii nu o vor baga e3, ci daca este e3 nemtii o baga e4, nu mai stiu pe unde am citit, nu e ceva sigur, si apropo, care e diferenta dintre "clasa de poluare: Euro 4" si "eticheta ecologica: 3(verde), la aceeasi masina (sursa: mobile.de).... Problema cu consumul este, in primul rand ca nu cumva din neglijenta sa ajunga sa mearga cu un singur litru, ca atunci inteleg ca riscul de stricare e maxim. Si sa stai tot timpul cu grija, cati km am mai facut, sa ma mai uit la nivelul uleiului.......Ma refeream atat la rodaj cat si la "asezarea" motorului pana la 50000Km, cand cica la unii mai scade consumul, iar la altii trece pericolul sa apara acest consum.
    Ma tem ca noi am putea sa avem mai putin noroc decat tine zeuss, iar testare am inteles ca nu se va face, desi e un dealer foarte mare.
    Cu siguranta eu voi conduce mai mult decat tatal meu....Dar ce zgomot face motorul? E mai "tractor" decat un Mercedes C, sau decat un Vectra diesel?
     
  20. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    din cate stiu eu , motorul de 2.0 tdi este mai silentils decat 1.9 tdi 131 cp, si asta din cauza antifonarii mai bune ,
    deci daca tu te temi ca va urla motorul si nu te vei putea intelege om cu om in habitaclu, nu trebuie sa iti faci griji, eu sunt multumit de nivelul zgomotului, si chiar nu mi se pare a fi o masina zgomotoasa, incepe si ea sa urle , dar cand deja depasesti 4000 rot/ min

    daca ai fi din cluj , eu ti-as oferi masina mea la un test drive sa vezi cum se comporta un 2.0 tdi , stabilitate, accelerare, zgomot, sau alte chestii care te-ar mai putea interesa .

    numai bine
     

Distribuie pagina asta