1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce poate insemna faptul ca n-are istoric, nu ca rulajul ala de 39,000 pot sa fie intre 39,000 si infinit? aripa schimbata, farul aburit si elementele lipsa nu pot insemna ca a fost busita si reparata la misto, cu scuipinol? ai cautat in Germania, de unde e adusa mandra, sa vezi cat costa o masina ca asta?
     
  2. Comanv73 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 140 CP
    Da am cautat, prețurile incep de la 17.500, i-am verificat vin-ul aproximativ 14.500 km.
     
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Farurile se pot aburi si din cauza ca multi vanzatori spala motoarele si o buna perioada de timp dupa operatiune apare condens in faruri, insa fenomenul dispare de la sine. Nu este neaparat obligatoriu sa fi fost facuta praf, reparata de mantuiala, iar apoi sa se abureasca farurile.
     
  4. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Daca are cutie automata poti verifica numar de km reali ai cutiei de viteze.
    Daca chiar are 39 mii din 2014 merita din plin 15500 euro chiar daca a fost reparata mai mult de forma.
     
  5. Comanv73 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 140 CP
    Cutie manuala, cineva a sugerat sa incerc verificarea kilometrilor prin filtrul de particule, daca este posibil asa ceva.
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Huh? Ce cum sa verifici nr de KM prin filtru de particule? :) Nu e tulpina de copac sa numeri inele..... :) :) :) Aberatii!
     
    Mitiy apreciază asta.
  7. Comanv73 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 140 CP
    A fost sters anuntul de pe autovit, d'aia nu am lasat link-ul aici.

    S-a referit la faptul ca trebuie schimbat la 200.000 de km si sa ii verific durata de viata pe care o mai are, asa pot determina un numar, real, aproximativ de km.
     
  8. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu trebuie schimbat la 200 mii. Filtrul meu are 200 mii si e in stare excelenta, regenerari la 500km daca merg numai in oras si 1000-1500km la drumuri lungi. Filtrul de particole nu este un indicator realist pt. numarul de km ai masinii.
     
  9. Comanv73 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 140 CP
    Am inteles, multumesc pentru raspunsuri!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Terminati cu discutiile in afara topicului ca sa nu incep sa sterg mesaje adica discutii despre km vazuti din DPF si alte prostii.
     
  11. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Audi66, te rog frumos....spune-mi și mie pe scurt într-un mesaj privat, care sunt bubele modelului. Am tot citit, probleme sunt evidențiate de mulți membri....dar, tu ca expert cred că le știi mai bine.
    Mulțumesc
     
  12. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Oricum stiu ca va sterge Cristi pe aici asa ca vin si eu cu urmatorul comment: :)))))) ---> Chiar va e lene sa cititi ?
    Spor Cristi
     
    tommy lee și stefan550 apreciază asta.
  13. Mih4i

    Mih4i 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    a4 b8,1.8 T CDHA 2009
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Dublu climatronic - o vrajeala. In mod normal, de aici m-as fi oprit din citit.
    4 geamuri electrice, cotiera spate? Ce B8 nu are asa ceva.

    Sincer, masinii asteia, daca ii iei bixenonul si culoarea, nu ramane cu nimic.
    Macar daca ar fi avut 50-60.000 km reali, poate poate era o treaba. Dar la 120.000, TFSI-ul nu prea mai e nici el la prima tinerete.

    Plus ca 1.8TFSI este departe de a fi un motor "ieftin de intretinut". Gandeste-te doar cat dai pe benzina si pe ulei, pentru ca sper ca ai citit despre consumul acestuia.
    Daca ar fi cu un scop, dar nu este. Daca vrei neaparat benzinar turbo, uita-te la 2.0 TFSI. Si ala consuma, dar macar stii ca dai banii pentru anumite senzatii. Nu pentru 160 cp.

    Eu zic sa mai cauti.
     
  15. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Mie imi place, arata bine, mai ales ca are faruri cu xenon care fac mult la aspect raportat la pretul de 8900 euro care e un pret foarte bun pt. un B8. Gandeste-te ca sunt unii care cer asa pe un B7.
    Ca minus ar fi ca e cumparata si rulata in Ro ceea ce inseamna uzura mult mai mare ca una adusa din De iar la interior sta cam rau la dotari.
    Dar la 8900 euro nu poti avea pretentii de dotari de top. Daca nu e facuta din doua bucati sau sa fie probleme grave atunci eu as lua-o.
     
  16. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Nu stiu ce problema are sandumbogdan cu rulajul in romania, a mea a fost rulata in romania de la primul proprietar si nu are nicio problema. Si eu am mai rulat cu ea inca un an, dar o intretin ca la carte
     
  17. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu am avut 3 masini noi cumparate de mine din Ro si 3 masini second aduse din De. Intretinearea a fost mai ceva ca la carte pt. ca nu ma costa nimic. Oricat am incercat sa intretin masinile cumparate de noi dupa aprox. 100 mii km incep sa apara semne de uzura la interior, greierasi, uzuri la bucse, zgarieturi din parcare de la supermarket, faruri matuite si multe alte semne de uzura pe care nu le vezi la o masina adusa din De nici la km dublu. Recomand o masina adusa din De care la 200 mii km se prezinta mai bine decat una cu 100 mii km rulati in Ro. Dpvd estetic o masina rulata la noi arata semne de uzura in interior in timp ce una din De arata ca noua. Prefer sa inlocuiesc o volanta la 200 mii km de De decat o vopsire integrala si inlocuit amortizoare si bucse si bielete si alte piese uzate de la frecus de drumuri scurte de Ro.
    Singura masina second pe care am cumparat-o rulata in Ro a fost de la sora mea si chiar si asa era destul de uzata la 100 mii km. La fel pot spune si de masina pe care am vandut-o la 125 mii km cumparata de mine de noua si folosita numai de mine si pe care am vandut-o. Prefer 500 mii km de De dar nu vreau sa mai vad masini rulate in Ro mai mult de 1-2 luni.
    Exista si exceptii de masini bune rulate la noi dar sunt rare si cele mai multe au preturi exagerate.
    La sub 9 mii euro e ok, faptul ca e rulata in Ro e un minus dar pretul e in regula.

    Mentionez ca tot ce am scris, mai sus, este parerea mea si fiecare face cum crede de cuviinta si procedeaza in consecinta. A nu se lua ca un indem de a face ca mine. Eu mi-am exprimat doar opinia proprie si personala.
     
  18. amorezatu

    amorezatu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2013
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Multitronic 105 KW CAG 2009
    Aici îți dau mare dreptate și un mare respect pentru că spui lucrurilor pe fata.
    Pana la urma tine și de logică de ce toată lumea achiziționează mașini din Germania,iar de la noi din țară nimeni!!!
    Ma refer desigur la cele second-hand.
     
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Multumesc. Unii se mira de ce unii se chinuie de jumatate de an sa vanda masina in timp ce eu in 4 zile am vandut masina anterioara si am cumparat masina actuala.
     
    amorezatu apreciază asta.
  20. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Fiecare cu parerile lui, dar decat sa cumpar de la samsari masini cu sute de mii de km reali si o suta in bord mai bine de la un om cinstit,care a cumparat masina de noua si a intretinut-o cum a putut el mai bine . Si eu la fel am cumparat de la proprietar si dupa 40 de mii de km si doi ani am schimbat doar distributia, filtre, ulei, senzorul de presiune diferentiala si un pivot. Intretinere 4500 ron , motorina 13500. Despre masina, stim toti povestea cu consumul de ulei la tfsiuri pana in 2012, dotari mai slabe si decat la a mea,dar acum nah, la 9000 de euro ai pretentii?
     
    Step apreciază asta.

Distribuie pagina asta