1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. Denya_bit 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Deocamdata in cautare...
  2. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Al doilea e mult mai bine dotat, mai puternic, jante mai frumoase, scaune si suspensie sport, motor mai puternic, km cam la fel - nu inteleg care e dilema ta aici

    Ce ma supara e primul anunt - un fel de samsar mai spalat. Cand vad anunturi in care masina are dotari de genul: roti, volan, ABS, geamuri electrice... pe bune? e ca si cum vrea sa ma prosteasca in fata. Dotari demne de mentionat sunt chestii cu adevarat importante,,, lucruri care au fost luate extra si care chiar costa niste bani - de genul incalzire auxiliara, xenoane, cutie automata, sistem audio high end Bang-Olufsen, jante de 19" ROTOR ... restul sunt vrajeli.. si ma simt prostit pe fata

    ca sa nu mai zic de 10 airbags... cred ca aduna de pe mai multe masini
     
  3. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Ambele sunt masini de samsar, deci trebuie sa scoata si eu profit, la fata locului nu se stie ce o sa gasesti, mai ales in zona aia Arges. Posibil sa fie ok, sau pot avea peste 300k km!
     
  4. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Spui samsar,,, asa,,, la modul peiorativ :)
    Nu e nimic in neregula sa munceasca si sa faca bani din vamnzarea de masini.
    E nasol atunci cand iti vand intentionat o masina, sudata din 3 epave,,, doar ca sa faca bani,,, si in procesul asta sa te omoare - atunci da - e ok sa o spui la modul peiorativ :):):)
     
  5. Alin Igritan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CSUA, 2015
    Buna ziua tuturor, sunt nou aici, si as dori sa intru in "familia" Audi, venind de pe un Opel Astra H.
    As vrea sa cumpar un Audi A4 B8, 2014-2015, cu cutie automata.
    1. https://www.mobile.de/ro/Automobil/...:false,vcg:estatecar/pg:vipcar/270240155.html

    2.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...:false,vcg:estatecar/pg:vipcar/268136749.html

    3. https://www.mobile.de/ro/Automobil/...:false,vcg:estatecar/pg:vipcar/265463370.html

    A doua masina am vazut ca e incadrata la Euro 5. Asa sa fie sau e gresala vanzatorului?
    Ce parere aveti despre cele doua masini si care s-ar merita sa o cumpar? Multumesc anticipat !
     
  6. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Daca e sa asculti de WIKIPEDIA, https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4#B8_(Typ_8K;_2008–2016) s-au montat maxim motoare EURO 5 de 143 CP sau 170 CP, aceleasi motoare care erau si pe Passat B7
    Incepand cu Passat B8 si Audi B9 s-au montat motoare EURO 6 de 150 CP si 190 CP si se foloseste platforma celebra MBQ in diverse iteratii si imbunatatiri... chiar se vad clar: tinuta de drum, mai usoara cu approx 100 kg la dotari identice, dimenisuni interioare mai mari... motoare noi, cutii noi,, as putea sa spun un mare pas inainte

    Vad ca toate 3 sunt Avant - ceea ce e super. Au cutie Multitronic toate. Una e mai cheala (prima), a doua are dotarea sport (are scaune super comfortabile) iar a 3-a are Xenoane (ceea ce e super) si buton de pornire motor (ceea ce e o mare frectie)
    Strict intre cele 3 as alege a 3-a masina, pentrut ca e mai ieftina si pentru ca are Xenoane.

    Ce n-am inteles eu niciodata este - de ce mama masii nu s-a montat din fabrica butonul de AUTOHOLD - probabil a fost optiune separata prea scumpa - habar nu am
    Pot sa zic ca niciun AUDI A4 pe care l-am vazut nu avea acest buton, decat daca era montat ulterior... asa cum am facut si eu
     
  7. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Este montat si din fabrica autohold. am eu, apare si in decodarea VIN.
    Legat de EURO5/EURO6, din cate stiu majoritatea la B8 sunt 5, 6 mai rar doar catre sfarsitul generatiei. Ca metoda de verificare, daca are rezervor de adblue e euro6, daca nu atunci e euro5.
    Sau daca faci rost de VIN, rogi o decodare in topicul dedicat si in decodare va scrie daca e 5 sau 6.
     
  8. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Pai nu e bine cu metoda ADBLUE. Pt ca motorul 2.0 TDI de 150 CP nu are adBLUE .. si tot EURO 6 este
     
  9. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    E f bine ca il ajuti cu explicarea dotarilor dar sa iti dai si cu parerea despre ele e cam aiurea si subiectiv. Ceea ce tu consideri "super" sau "o mare frectie" pentru altii e exact invers. Daca nu ai inteles, xenonurile mi se par o mare prostie si un mare moft care costa f mult sa le inlocuiesti si nu fac altceva decat sa te dai mare. Masina merge si fara xenon sa stii. Vezi? Parere personala.
     
  10. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Daca cel de 150cp este CJCD, eu stiam ca tot euro 5 este.
     
  11. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Da inteleg ce vrei sa spui.

    Putem spune altfel: valoarea unor faruri Xenon e mukt mai mare decat scaune sport sau prezența unui buton de pornire al motorului.
    Dar cred ca colegul a înțeles la ce ma refeream
     
  12. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    @sandman... "xenonurile mi se par o mare prostie si un mare moft care costa f mult sa le inlocuiesti si nu fac altceva decat sa te dai mare" - dacă într-adevăr aceasta este părerea ta, să știi că greșești în totalitate.

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu greseste de loc, din pacate. Sunt un moft cand conduci masina preponderent prin oras si nu asta este conditia pentru a alege o masina. Este un plus farul cu xenon dar nu ceva care merita neaparat montat sau sa il ai obligatoriu ca dotare pe o masina. Sa nu mai spun de costurile de reparatie si intretinere. Hai sa incheiem aici polemica asta. Suntem diferiti si nu mai incercati sa induceti ideea ca a nu avea ceva ca si optiune este gresit sau masina nu merita cumparata. Cand cumparam o masina trebuie sa tinem cont de altceva nu ca are faruri cu xenon sau nu. Bafta.
     
    lowlife și Denya_bit apreciază asta.
  14. ionescu liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2013 120kw
    Si eu sunt pe cale sa iau un audi a4 b8 avant 2.0 tdi, oricare din versiuni de putere, insa cel de 120 cp mi se pare cam slab pt greutatea ei. Tractiune fata si suspensie standard, la drumurile noastre chiar nu imi doresc suspensia sport. O sa o iau direct din Germania iar bugetul va fi de 10000 de euro, doar pt masina. As prefera sa aiba km in pragul de 200.000. Eram hotarat sa iau cutie manuala ca sa dorm mai linistit dar mai vad eu. Ceea ce ma uimeste este cat de putine astfel de masini au clima dubla, de parca cine stie ce inventie ar fi. Vad masini mai bine dotate, chiar si quattro fara clima dubla si chiar nu pot sa inteleg de ce este ceva asa de exotic, sau imi scapa mie ceva? Din cate stiu eu clima dubla au doar cele cu 2 butoane rotunde stanga si dreapta si sunt extrem de rare, toate au un singur buton pe mijloc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa clima aia dubla ca nu te ajuta cu nimic. Face la fel de rece si una simpla. Cumpara masina care ai gasit-o. Bafta.
     
  16. ionescu liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2013 120kw
    Clima dubla m-ar fi ajutat uneori iarna cand sotia mea fiind foarte friguroasa cere caldura la picioare in timp ce mie nu mi-e frig la picioare si pana i se incalzesc ei picioarele, si dureaza o vesnicie, ale mele se coc. De-asta mi-as fi dorit clima dubla. Eu cand voiam sa imi iau bmw seria 3 si cautam masini sh aproape toate aveau clima dubla, la audi a4 aproape toate nu au.
     
  17. Alin Igritan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CSUA, 2015
    Buna ziua. Multumesc frumos pentru sfaturile acordate. Nu sunt chiar atat de fixat ca masina sa aiba toate gadgeturile. Vreau o masina decenta cu care sa nu am probleme tehnice sa fiu nevoit sa stau mai mult pe la mecanic. Si eu sunt tentat tot pentru a treia prin prisma pretului si a carligului (am un suport pentru biciclete pe carlig de la Thule). Functia Auto Hold mi-ar fi placut o are sora mea pe un X3 si mi se pare chiar utila. Intre timp am mai gasit doua masini interesante. Imi surade prima dar are cam multi cai putere pentru experienta mea (am carnet doar de un an si ceva, am condus pana acum masini sub 140 de cai putere).
    1. https://www.mobile.de/ro/Automobil/...:false,vcg:estatecar/pg:vipcar/265896156.html
    2.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...:false,vcg:estatecar/pg:vipcar/269023369.html

    Multumesc frumos.
     
  18. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Masina din link-ul 2 dpdv al dotarilor este mult peste cea din primul link, singurul lucru care mie personal nu imi place la masina 2 este faptul ca are MMI Basic, aici castiga prima masina care are MMI Hihg..dar cum pt. tine nu conteaza sa fie "top" nu vad un impediment.
    Ambele au Auto Hold.
    Nu vad de ce ai plati aprox. acelasi pret pt prima masina.Oricum vad ca te-ai setat undeva in jurul sumei de 12k euro..eu consider ca este un buget cam micut pt. B8.5 din 2015.

    Bafta
     
  19. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Prima masina e absolut decenta, cu jante frumoase, scaune si suspenise sport. Ce am observat este ca nu are oglinzi incalzite - e absolut decenta masina dar ma indoiesc ca are motorul de 190. In fine, proabil ca e motorul ala mai puternic - ar trebui sa intrebi specific ce motor are
    Intre cele doua, pret apropiat si numar de km apropiat as alege prima, pentru motorul mai puternic.
     
  20. Alin Igritan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CSUA, 2015
    Buna ziua! Multumesc de pareri. Bani as avea mai multi dar nu doresc sa investesc foarte mult in masina. Oricum imi mai trebuie cel putin o mie si ceva de euro ca sa ai scimb distributia si alte eventuale consumabile. O sa sunt eventual pentru a afla exact tipul motorului. La aceleasi dotari se merita sa platesti 2000 de euro in plus pentru 20-40.000 de km in minus?
    O zi buna tuturor!
     

Distribuie pagina asta