Asta e consumul mediu intre doua plinuri, unu la Bucuresti inainte de autostrada si urmatorul la Sibiu. Adica am ceva oras, ceva autostrada, ceva sosea si ceva serpentine. Timpul parcurs 3 ore 20 minute de la inceputu autostrazii pana in centru Sibiu. Aici o poza... Mai exact: 4.172 cm3 246 kW la 6500 turatii/min prima inmatriculare octombrie 2003 km parcursi de atunci 196 mii
depinde si cum il calci,oricum la motorul asta nu e chiar exagerat,sa nu uitam totusi ca e 4.2 benzina
normal,cine isi permite nu-l intereseaza consumul,mi se pare absolut corect,banuiesc ca e motor V8 la 350 de cai...
Masina am luat-o in octombrie 2003 la fabrica de la Neclkarsulm in Germania. A costat putin peste suta de mii. (*sper ca nu incepe discutia despre bani*)
Deci nu sa pus problema kilometrilor dati inapoi. Nu conteaza cat a costat atata timp cat tu esti multumit si este ceea ce ti-ai dorit!
Kilometri dati inapoi: Cand am preluat-o la showroom la fabrica avea exact 1,7 km la bord. Am facut excursie organizata de 2 ore prin fabrica, unde ne-au aratat cum se asambleaza si acolo au spus ca fiecare A8 este testat pe un circuit de vro 55 km inainte de livrare. Deci a venit de la fabrica cu kilometri datzi inapoi Asa arata o parte din micu dejun primit de la Audi (era la bufet cu autoservire si il primeau si cei care veneau sa ia masini mai mici, adica nu era ceva special pentru clientii de A8):
Deci au de unde sa se inspire "piratii" nostri de masini, in legatura cu km. dati inapoi!! Glumeam!!! Cat despre micul dejun, se vede ca este vorba despre un producator care se respecta! Cel mai important lucru pentru ei este ca omul sa fie si sa plece multumit. I-as intreba eu pe cei care si-au cumparat Dacie de la fabrica, cati dintre ei au primit...un breloc sa zicem!
Din cate am auzit nici la Skoda (grup VAG deci... surioara cu Audi) nu-ti dau nimic (decat daca te tiganesti cu ei), deci problema nu cred ca e de Dacia sau de alta marca, problema e de Romania si de mancatul de pe sub unghii specific dealerilor romani. Nu stiu de reprezentante romanesti de VW, Audi, etc in afara de Skoda, poate aia or da un pahar cu apa vara daca te vad ca te prabusesti in magazinul lor .
Sunt convins ca nici cei de la Audi aici in Romania nu-ti dau nimic! Chiar daca ar avea de dat, tot nu primesti, iau ei la pachet! Scuze
Sa nu nincurcam lucrurile, asta a fost la fabrica, nu la dealer. DIferenta este ca la Fabrica iti mai da si masina cu rezervoru plin, la delaer am luat masina cu 3 litri in rezervor. La ambii nu se dau cadouri (Breloc, tricou, etc) ci poti sa le cumperi la bani grei. De ex. un ceas la 500 Eur, o greaca la 100 Eur... Doar excursia prin fabrica, intrarea la muzeul lor, micu dejun si pranzul au fost din partea casei. Cred ca daca te duci la BMW, Mercedes, Porsche sau VW tot asa te serveste. La unii chiar au muzee cu masini istorice care merita vazute.
V8-ul meu de 3.6L lua 20% in Bucuresti la mers cat se poate de cuminte. La mers un pic sportiv sarea cam la 22. Seara pe trafic redus nu scadea sub 18% In afara cu 120 Km/h - 10 % 140-160 km/h - 11.5 % 160-200 km/h - 12-14 %
am un amic cu A8 4.2 din 2000. consum urban Cluj 20.3% mers cuminte...asta din spusele lui.Mai multe nu stiu Diferenta cred ca o face cel mai mult cutia de viteze...eu la a mea am avut 4 trepte(autom) foarte lugi. A8 are 6 din cate stiu. motorul de 4.2 de pe V8 a fost pus si pe primele generatii de A8 pana in 98 daca nu ma insel,i-au schimbat capacul ala de plastic si cam atat Numai bine!
A8 L 2002 motorizare 5997 benzina, W12: oras (Ploiesti)-medie 30, mers sportiv afara - 120 km/h - 21,5l, 180-20l, 220 - 18,5 l (nu am inteles prea bine asta) masina unui prieten pe care am calarit-o cam o luna, timp in care m-a bagat in faliment nu alta, media de km zilnic- cam 150
Salutare, Eu la A8-ul meu cu motor 3.7 am un consum mediu de 11.7 mers normal, pe autostrada la un drum de 900 km viteza 140 km/h am avut un consum de 10.1%. Acum am instalatie GPL montata si am un consum de 13-14 L gaz %, echivalentul a 7.5-8% benzina. Sunt foarte multumit de consumul masinii mele. Mentionez ca am facut consumul cu regula de 3 simpla nu ce imi arata in bord ci benzina/gaz consumat la un numar de km parcursi. Mai mentionez ca pe autostrada, pilot automat 15 0km/h pe GPL am un consum de 11.5 % = 6.4% benzina.
consumul poate fi influentat de lucruri simplu de verificat, eventual schimbat. Pentru cei cu consumul mare recomand verificari simple ca bujiile,fumul/uneori benzina sau apa ce ies pe evacuare si/sau o diagnoza la un baiat priceput. Un prieten are si el A8 4.2 Benzina, si a inceput sa consume cam mult. Arunca benzina pe una din evacuari, si bujiile sunt afumate rau pe aceiasi parte, si imediat si-a dat seama ca de aici provine problema. Stiu caz concret cu Ford Focus 1.6 benzina sub 10000km cu consum foarte exagerat, si nimeni nu i-a dat de capat, pana un mecanic mai nebun, a zis sa schimbe bujiile si aproape s-a injumatatit consumul. Daca nu faci aceste verificari poate ajungi sa te obijnuiesti cu o masina care nu merge bine si nu-ti dai seama
Salutare, detin si eu un A8 de 3.0 benzina din 2004. Legat de consum sunt foarte multumit tinand cont ca am trecut de la un Mercedes E-Klasse de 3.0 diesel din 2005 cutie in 7 trepte automata la un 3.0 benzina cutie in 6 trepte automata. la dum intins cu viteza de 80-100 pe unde se poate si 130-140 pe autostrada, pe unde avem, consuma cam 8,3-8,7 iar prin oras la un mers normal consuma 12,5-14.0. Asta la stilul meu de condus, mai lejer. Sunt convins ca vor aparea discutii de genul: nu are cum asa putin, dar repet> eu sunt foarte multumit de acest consum. Motorul este foarte ok si cutia schimba fara nicio problema. Sunt foarte incantat de aceasta masina.