1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum ulei la A3 8L motor diesel - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de TDIpower, 8 Oct 2015.

  1. TDIpower

    TDIpower 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.9 TDI (ASZ), 2002, 130cp
    Salut, am cautat thread asemanator dar am gasit doar pentru benzina nu si pentru motorina.

    Cand am luat masina in ianuarie am facut si schimbul de ulei. De atunci pana acum am completat cu aprox 500ml in ... 10.000 de km.
    Nu ma pricep la consumul de ulei. Ma gandesc ca orice masina consuma putin ulei in anumiti kilometrii. Dar in 10000 nu e cam mult 500ml?

    Am verificat ieri nivelul de ulei si acum este la minim. Inca nu s-a aprins nici un martor in bord care sa arate asta. Pur si simplu am zis sa verific sa nu fie vreo problema.

    Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Oct 2015
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2.O TDI - 2OO9 - S-line Avant ~ max torque @ 430Nm
    :) 500ml la 10.000km. Masina din 2002 cu ceva km banuiesc...

    Iar tu te intrebi daca e un consum mare ...

    Un consum normal este pana in 1L la 10.000. Aceasta valoare este data pentru un mers "normal". Adica nici 10k mers subturat dar nici 10k mers in blana.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2015
  3. TDIpower

    TDIpower 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.9 TDI (ASZ), 2002, 130cp
    Masina are 181.000 :)

    Am mai intrebat in stanga si in dreapta si mi-au zis ca e normal.
    Nu eram sigur daca e mult sau putin, dar am aflat ca a consumat ulei chiar decent.

    In mare circul "normal". Nici subturat nici turat.

    Multumesc! :)
     
  4. Grisa 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi an 2000
    Salu,
    Am si eu o problema la un A3 8L 1.9 tdi. Am 2000 km parursi de cand am schimbat uleiului, filtrele. Ieri dimineata am mers cu masina si spre amiaza am dat iarasi sa ma duc cu masina si nu pornea deloc. Cand am verificat uleiul in motor nu era mai deloc dar nu se vedea ca a piedut pe undeva sau urme de ulei sub masina. Am turnat circa 3 litri de ulei in motor si tot nu se porneste. Poate sa ma sfatuiasca si pe mine cineva de ce a disparut uleiul ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Da jos furtunul de la intercooler si vezi daca e acolo uleiul "disparut". :)
     
  6. OctavianPetru 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a3, 1.9, 2002
    Va salut ! Am un audi a3 1.9 din 2002 . Problema intampinata este urmatoare: Imi apare aprins senzorul pentru completare cu ulei (uleiul folosit: Castrol Edge 5w40) si am completat corespunzator cat sa fie in gradatia de la joja. Dupa un timp iar imi apare (cca 2 zile de cand am completat) si cand dau sa desfac busonul pentru a completa, simt ca il pot ridica dar s-a desfiletat ceva de sub el, nu stiu cum sa spun mai exact fiindca nu ma pricep. Ideea este ca atunci cand m-am uitat sub scutul la motor sau cum se numeste am vazut ca este improscat cu ulei. Am incercat sa o infiletez dar tot imi sare. Cred ca face presiune la ulei pe undeva sau ceva altfel nu imi explic
    Tin sa mentionez ca atunci cand acel buson se desface nu mai am pedala la masina (si aici nu ma refer la busonul pe unde se completeaza cu ulei) in sensul ca apas pedala pana la fund si isi ia demaraj mult mai greu ca de-obicei.
    Orice sfat/ parere imi este de folos. Multumesc anticipat si scuzati-ma daca nu am explicat in termeni de specialitate, dar chiar nu ma pricep.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu mergi la un bun mecanic in Bacau ? Ai fost si nu ai gasit raspunsul la un bun mecanic ? Eu nu am inteles nimic din ce ai povestit. Degeaba scriem din fata tastaturii pentru ca altceva este sa fi la fata locului.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    @OctavianPetru Sub scutul motor este asfalt, pamant sau pietris. :)
    Capacul motor ≠ scut motor.

    Pune o poza cu busonul care ti se tot desface, daca zici ca nu este cel pe unde torni ulei.
    Asta trebuia sa faci de prima data, daca incercam sa intelegem explicatiile tale, ne intelegem ca pe gaura cheii.
     

Distribuie pagina asta