1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Contact volan pentru pornire A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mariusik, 25 Aug 2009.

  1. beretta27

    beretta27 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure - Prahova
    Masina:
    A4 1.6 ADP 74 kW 1996
    Cheie blocata in contact la A4 B5- probleme si rezolvari

    OK
    Pana acum am citit despre probleme care mai de carelegate de partea asta cu contactul si partea electronica de pe el. Numai ca va rog frumos spuneti-mi vreunul dintre voi daca stiti sau ati patit, cum pot eu sa scot cheia din contact ca a ramas blocata acolo.
    Sa va si povestesc: am vrut sa plec dimineata la serviciu, bag cheia in contact, pornesc masina si o scot la poarta. Am vrut sa opresc sa-mi astept si sotia, numai ca nu mai voia sa se opreasca. Intr-un final am reusit sa opresc motorul,numai ca nu imi da voie sa revin cu cheia la punctul 0 (zero) unde ar iesi din contact, ci ramane cu o treapta mai sus. Merge acum sa pornesc si sa opresc motorul numai ca nu pot scoate cheia si va dati seama nici nu pot incuia masina ( in cazul in care as lasa-o in vreo parcare undeva). Tin sa va spun ca in momentul cumpararii masinii A4 b5 nu am primit decato cheie.

    Astept solutii si multumesc anticipat.

    Bafta
    BERETTA27:hi:
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2011
  2. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    1.ti-am dat mesaj daca nu ai rezolvat problema !
     
  3. beretta27

    beretta27 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure - Prahova
    Masina:
    A4 1.6 ADP 74 kW 1996
    salutare fratilor.
    am mare nevoie de ajutor din partea voastra si anume, va povesteam anterior cum ca-mi ramasese cheia blocata in contact si nu imi dadea voie sa revin in punctul 0 (zero) unde ar fi trebuit sa iasa din locas. Acum a intervenit altceva, adica o cunostinta a reusit (nu stiu cum) sa scoata cheia de acolo numai ca acum nu mai pot introduce cheia in contact sa pornesc si sa merg la service.
    Astept urgent parerile si/sau solutii din partea voastra (care ati mai patit asa desigur).
    Multumesc anticipat.

    Bafta
    Alin "Filipestii de Padure - PH"
     
  4. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    apeleaza tot la cunostiinta care ti-a scos cheia (probabil cu patentul sau vre-un cleste; acum o va introduce cu ciocanul)!
     
  5. beretta27

    beretta27 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure - Prahova
    Masina:
    A4 1.6 ADP 74 kW 1996
    necaz

    breitner tu faci misto de mine sau incerci sa ajuti cumva?!!!
    cum dreaq sa o bag cu ciocanul sa f**t ala de tot sau sa ramana cheia blocata pe veci acolo.
     
  6. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Incearca cu forta, daca nu reusesti atunci schimba contactul cu totu!
    Am avut mai demult si eu problema asta, mi-a ramas cheia in contact blocata si nu puteam face nimic, nici sa o scot, nici sa pornesc motorul. Eu am rezolvat-o cu mult spray degripant si cu rabdare, am tot miscat-o pana si-a dat drumu.
    De atunci nu am mai avut nici o problema si merge perfect si azi.
    Succes!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu incerci sa desfaci capacele volanelor si sa vezi concret ce se intampla pe acolo la contactul unde intra cheia ? Ia legatura cu un prieten sau un mester mai priceput sa te ajute. Roaga un coleg de prin zona / preajma ta sa te ajute.

    Eu zic ca trebuie inlocuit contactul unde intra cheia in prima faza pentru ca acolo este problema. Daca tu ai zis ca intra greu si iese tot la fel de greu cheia din contact cu siguranta va trebui sa inlocuiesti contactul de pornire. Bafta.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 24 Iun 2011
  8. beretta27

    beretta27 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Locație:
    Filipestii de Padure - Prahova
    Masina:
    A4 1.6 ADP 74 kW 1996
    Fratilor nu stiu cum sa rezolv mai repede problema cu contactul, asa ca aseara am facut o cerere de oferta la o firma specializata si am primit urmatoarele:
    Buna ziua

    Referitor la cererea d-voastra va putem face urmatoarea oferta

    NR DENUMIRE PRET AMBALARE Disponibilitate Producator
    CRT.
    1 butuc + cheie contact 330 buc 5zile lucratoare original audi
    2 contact parte electrica 55 buc disponibil hans pries


    Preturile sunt exprimate in Ron si contin T.V.A
    Pretul transportului catre d-voastra nu este inclus in pretul ofertat
    Nu ofertam decit piese noi
    Oferta de preturi este valabila 5 zile de la data emiterii

    Sorin Petras

    IDEEA ESTE ca nu stiu care anume parte e de vina si trebuie schimbata, si daca o sa fiu nevoit sa schimb partea mecanica cu cheie cu tot AICI iar nu mai stiu procedura cum se face pentru recunoasterea cheii noi sau v-a trebui cumva sa pun cipul de la cheia veche la cea noua. (?!!!) ...
    Astept parerile si sfaturile voastre

    Merci si bafta tuturor
    ALIN :racer:
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iun 2011
  9. Nickushor

    Nickushor 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Liteni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI QUATTRO 2010
    va salut pe toti cei care activati aici!...ca multi dintre voi am si eu o problema care ma doare si sunt nevoit sa caut o rezolvare la cei care se pricep sau au mai avut tangente cu asa ceva.Partea electrica a contactului s-a defectat(mai exact s-a rupt plasticul care tinea arcul ce dadea cheia la pozitia normala) si imi ramanea electomotorul cuplat.Am mai circulat cu masina asa pentru ca aveam niste urgente, dar de multe ori recunosc ca am uitat sa aduc cheia la pozitia normala.Pe langa repararea contactului se pare ca m-am lipit si de alt chilipir pentru ca nu mai porneste masina . Electromotorul caraie dar nu porneste motorul.(cam cat de grava poate fi toata povestea mea) Astept sugestii de la cunoscatori. Multumesc mult !!!
     
  10. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    beretta
    Eu iti sugerez sadesfaci capacele de sub volan respectiv cel de deasupra volanului sa desfaci partea electrica a contactului si sa incerci sa introduci cheia in partea mecanica de contact si ca faci o simulare de pornire fara partea electrica (asta evident daca iti intra cheia in contact). La mine nu mai mergea partea electrica a contactului si imi intra cheia foarte greu in contact, nu se mai bloca volanul si imi ramanea cuplat pe electromotor daca nu dadeam de cheie putin inapoi dupa ce pornea.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iun 2011
  11. mdorin29 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B5 avant 1.9 TDi 110 CP 1996
    Salut. Problema mea este ca masina porneste, cheia intra si iasa usor din contact, dar nu sta pe pozitia de contact (pozitia pe care sunt aprinse becurile in bord) si in momentul in care este lasata revine in apoi, si opreste motorul. Masina functioneaza numai daca este tinuta cheia cu mana pe pozitia de contact. Daca stie cineva cum se rezolva problema si daca imi va ramane cheia actuala? Va multumesc !
     
  12. btz_dan 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    München / Arad
    Masina:
    a4,2.0tdi, CAGA, 2008
    mdorin29 Aceeasi problema am avut-o si eu la masina mea care este acelasi model si an cu a ta si a trebuit schimbata doar partea electrica din prelungirea butucului cheii.Cheia ramane aceeasi.Pe mine ma costat 120ron la electrician cu tot cu manopera si piesa de schimb.
     
  13. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    Solutie problema

    E foarte simplu. Oarecum, asta am patit si eu. Am mers la piese auto cu talonu si am cerut: partea electrica de la contact - ATENTIE -ELECTRICA- o chestie mica cilindrica cat jumate de borcan mic de zacusca:)) am poze cu ea dar nu stiu sa le pun pe forum:). Nu trebuie sa schimbi cheie, nimic, e o portiune terminala de la contact. Oricum te poti orienta dupa pret, costa cam 25RON, si de montat mi-a montat-o ovidiutm. Asa iti rezolvi problema. Astept feedback :) spor la treaba.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 26 Iul 2011
  15. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    poze

    Poze cu partea stricata.
     
  16. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Contactul electric este o problema generala la audi A4 de varsta asta ,am schimbat nenumarate la servici si absolut toate au problema ca crapa capu unde este arcul cum se vede si in pozele mai sus,din cauza lui simptomele sunt de tot felul:agata contactul,nu mai revine de pe pornire,se invarte cheia foarte greu dar in nici unul dintre cazurile intalnite de mine nu a fost defect butucul propriuzis(unde intra cheia),contactul se gaseste la oricare magazin de piese auto ,ceva de firma "inlocuitoare" costa pana in 60 de lei iar valeo care este si originalul ajunge la 150 de lei.
     
  17. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    La mine astăzi (o singură dată), nu s-a mai oprit motorul, deşi am dat cheia în contact pe poziţia 0. Când era cheia pe poziţia 0 (motor încă pornit) au rămaşi aprinşi mai mulţi martori în bord (martor ABS, martor baterie ... parcă, martor frână de mână în ecranul LCD dintre turometru şi vitezometru, martor imobilizator ... parcă). Apoi am pus cheia din nou în poziţia contact şi am dat-o iar pe poziţia 0. Atunci motorul s-a oprit, dar, concomitent cu oprirea motorului s-a aprins pentru o jumătate de secundă martorul ABS (galben) şi s-a auzit un sunet asemănător cu cel care semnalizează nepurtarea centurii de siguranţă (un ţiuit subţire).

    Să fie de vină acea parte electrică a contactului, despre care aţi vorbit mai sus?
     
  18. Salut.

    Sunt nou pe forum, deci sper să nu fii greșit topicul unde să îmi expun problema.

    Am o problemă la contactul de la Audi (A4, 1.6 benzină, '95). De vreo 2-3 luni, se întâmplă săptămânal o chestie: bag cheia, aștept să se stingă becul și el licăre. Credeam că e ceva de la bec. Dau să o pornesc, pornește, dar se oprește după numai 2-3 secunde - ca și cum nu ar mai avea benzină. Dacă în timpul ăla de 2-3 secunde mișc de volan în stânga și în dreapta repede, nu se mai oprește. Asta face odată pe săptămână. Aseară am plecat cu ea, mi-a făcut iar același lucru, am dat de volan și am plecat. Becul se stinge după ce plec. Însă când am vrut să plec iar cu ea (tot aseară), nu a mai vrut deloc. Am dat de volan, am oprit-o, am așteptat, am mai încercat....absolut deloc. Am lăsat-o acolo și m-am dus azi să o iau: a mers din prima, fără nicio problemă.

    Am mers azi la un service în Târgu-Jiu, și mi-a spus că e contactul. M-a pus să merg să caut contact pe la vreun magazin și mi-l schimbă ei.

    Întrebarea era: e posibil să fie altceva și să nu fie contactul? că nu aș vrea să dau niște bani degeaba. Și: care parte din contact îmi trebuie? Partea electrică, sau partea de sus, cu cheia?

    Mulțumesc frumos!
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  20. valychelu

    valychelu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 / 2.6i / 1995
    Salut,
    Stie cineva cum se demonteaza bobina cititoare de la imobilizator, cea situata pe contact, pentru un A4 B5?
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta