1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A8 D3 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de edwardmihail, 11 Mar 2009.

  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    pe la simering la prinderea cardanului? se poate schimba, e piesa separata.
     
  2. Bujdei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A8
    Am achzitionat si eu recent un A8 motor 3.0 diesel. Am fluctuatii la turometru intre 1400-2000 ture ,iar cateodat in momentul decelerarii fluctueaza turometrul intre 800-1200.Am sesizat ca se intampla in jurul vitezei de 60Km /h in special treapta 4-5 .Dupa aparitiea acestor fluctuatii in momentul accelerarii fortate parca masina ar avea un delay (sper sa ma exprim bine}dar daca accelerez in forta de pe loc , adica peste 2000 de ture masina schimba perfect fara suturi. Singura eroare a masini este un senzor Tampon Cutie.Un mecanic a zis ca de vina ar fi convertizorul si sa incerc sa il achizitionez Reconditionat de firma ZF direct. Are cineva vreun Sfat ? Multumesc
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Convertizorul este de vina. Il poti reconditiona la orice firma, cu garantie.
    Totodata fa si schimbul de ulei in cutie.
     
    lucian190 și Bujdei apreciază asta.
  4. Bujdei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A8
    Multumesc pentru promtitudine. Exista convertiozoare reeconditionate de firma ZF sau asta e can can ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Exista, dar nu cunosc pretul.
    Si eu am cautat sa reconditionez unul si am primit preturi intre 1200 si 1800 ron in conditiile in care te duci cu el demontat, "in punga".
    Majoritatea firmelor ce reconditioneaza convertizoare vor manopere exorbitante pentru demontat/montat, in conditiile in care sa dai cutia jos la orice service platesti intre 350 si 500 ron.
     
    Bujdei apreciază asta.
  6. Razvan_B 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A8 3.7 2004
    Salutare! Sunt nou pe aici si sper ca am nimerit bine. Am un audi A8 3.7 din 2004 si am doua erori.. poate sa mai intalnit cineva cu ele... :
    17090 - Transmission range sensor f125
    P0706 - 000- implausibile signal intermitent

    17235 -Park/Neutral switch input circuit
    P0851 - 001 - short to ground - intermitent
    Prima eroare este pe cutie si a doua la motor.

    Am inteles ca pot fi legate intre ele erorile. Multumesc mult.
     
    Ultima editare: 12 Sep 2018
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    in ambele cazuri se rezolva prin schimbarea senzorilor, F125 e pe cutie, e resonsabil de selectare intre P,R,N,D. Celalat banuiesc ca este pe placa de la schimbator din masina si e in scurt, probabil ca nu o poti porni?
     
  8. Razvan_B 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A8 3.7 2004
    Masina porneste si merge dar cateodata nu imi mai recunoaste D in mers e ca si cum e pe liber. O bag in S si merge si 1000 de km asa si dupa daca o bag in P intra cutia in avarie si nu pot sa o mai scot din P dar dupa un timp cam 30 de minute isi revine la normal.
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    ramane blocata in P din cauza acelui switch de pe placa schimbatorului din masina, e un magnet acolo. D-ul nu-l mai recunoaste din cauza F125. Nu e nimic grav, schimba-le si va fi totul ok. Poti lua cu totul placa de la schimbator de prin dezmembrari, o verifici inainte daca poti sa nu aiba aceeasi hiba. F125 insa l-as lua nou, alea pica mai des decat switch-ul de N si nu stii cat te va tine unul SH.
     
    Razvan_B apreciază asta.
  10. Razvan_B 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A8 3.7 2004
    Ok, multumesc mult pentru ajutor. Drumuri bune
     
  11. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Salut,
    Ati schimbat uleiul in cutie ? Cutia mea nu da socuri de exemplu la 100 150 ora ii dau kick down si nu smuceste. Singura smucitura foarte mica e cand pornesc frumos de pe loc in treapta a doua cred dar foarte putin, se simte doar daca esti atent. Oare sa il schimb ?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste acest topic dedicat unde a fost mutat mesajul tau si unde trebuia sa citesti. Citeste toate topicurile despre cutia automata existente pe forum, indiferent de arie, pentru ca sa inveti.
     
  13. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Cine ma ajuta si pe mine sa imi spuna cum resetez cutia la al meu A8 D3 4E 2005. As vrea sa-i resetez stilul de mers invatat. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta