1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu iti fa griji @dentimarius cat timp filtru este nou e totul în regula Marius.
    In jur de 70-80 % din capacitate se schimba 100% doar dacă dai cutia complet jos de pe masina insa exclus pentru o operațiune banala ca un schimb de cutie sa te complici atât material cat si constructiv asa de mult

    @borsy Nu exista pe viață, lifetime generic vorbind, producătorul cum am mai spus-o prefera sa vândă o cutie mai degrabă decât un filtru, o garnitura sau un ulei


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 24 Mar 2017
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Ulei lifetime in cutia automata? Sincer, asta e cea mai mare mizerie scornita de producatorii de masini... :)))))))))))))
    Intreaba orice producator de cutii automate si vezi ce or sa iti spuna.......
    Uleiul din cutie este lifetime, termenul de lifetime referindu-se la viata cutiei, viata care este drastic scurtata prin neschimbarea uleiului.....Din acest punct de vedere, da, se poate spune ca e lifetime......
     
    snipe și Cata_ADC apreciază asta.
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pai normal ca nu este!!! De aia am zis;

     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Acum cativa ani si BMW scria in cartile de service ca uleiul din cutiile automate e lifetime......si? Nu pica cutiile? Dar ce pica........
    Dar am zis ce inseamna lifetime....se refera la viata cutiei.......nu la a proprietarului sau a masinii in general.... :))))))))
     
  5. Twinsfather 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 Allroad - 3.0 - 2016
    Salutare,

    Pls help, azi am auzit pentru prima oara un zgomot în cutie și se simte și la mana ceva ciudat. Zgomotul se aude doar când stau pe loc și calc frână...se aude ceva, ca și cum cuplează sau....dar pana acum.nu se simțea nimic la mana și nici nu se auzea.

    Audi A6 C7, cutie automată 8h - 175000 km. Uleiul urmează sa îl schimb la 180000 - dar ma cam sperie acest zgomot - ce poate fi? Nu am nici o eroare în bord.

    Mulțumesc anticipat
     
    Audi a6 2012 3.0 apreciază asta.
  6. Ady zr 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi 2012
    Salut,
    Am un audi A6 C7 2012, 3.0 tdi 204 cp si am o problema cu pedala de acceleratie: nu raspunde la comanda la pornirea de pe loc indiferent daca e in mod normal sau sport are o intirziere de 1-2 secunde. E incomod la pornirea la un sens giratoriu sau cand fortezi o intersectie. Stie cineva ce e de facut ? Multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta este de fapt LAG-ul = intarzierea cuplarii cutiei automate nu pedala de acceleratie.
     
    Ady zr apreciază asta.
  8. Ady zr 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi 2012
    Ok,ce am de facut sau cum se poate rezolva?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In nici un fel. Asa lucreaza cutia ta.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cu timpul, o sa te obisnuiesti sa apesi acceleratia cu o secunda mai repede decat ai vrea sa pleci de pe loc, ca sa nu mai existe senzatia ca nu raspunde instant la comanda.
     
    Ady zr apreciază asta.
  11. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Daca o pui in sport are LAG la fel?
     
  12. Ady zr 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi 2012
    Cristi Ok, multumesc


    K U L Da, fix la fel.
     
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Hm....dar cutiile automate nu pleaca automat la eliberarea pedalei de frana? Eu nu gasesc nimic incomod in acel lag, pentru ca la eliberarea franei masina incepe sa porneasca usor, apoi cand accelereze pleaca instant.... :)

    Dar hai sa va spun ceva tare......am sunat la Auto Mitric sa ma programez pentru schimbul de ulei in cutie. In indicatiile de la Audi, cica se schimba strict uleiul din cutie, ambele filtre fiind cu termen LIFETIME... Dar eu ma intreb, filtrul este folosit pentru a mentine uleiul cu cat mai putine impuritati, nu? Si atunci, ce rost are schimbarea uleiului daca nu se schimba si filtrul? Ma refer, evident la filtrul extern....sa nu mai zic...in opinia mea, daca is acest filtru era lifetime de ce nu l-au amplasat tot in interior? Ma gandesc ca e amplasat extern tocmai pentru a fi usor accesibil, nu ?
     
  14. Ady zr 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi 2012
    Am avut un Passat 2010 dsg si la pornirea de pe loc pornea fara pauza ,e foarte incomod sa ai 2 sec la pornirea de pe loc
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    De ce va stresați atât din lucruri simple...
    Nu toate cutiile automate sunt dpdv constructiv la fel,astfel nu poți compara DSG ul de la Passat cu multitronicul sau s-tronic ul montat pe Audi.
    Și eu am un BMW 2014 care în drive pleacă singura de zici că accelerezi ,la Allroad in schimb trebuie să accelerez ușor să demareze cu un usor lag, s-tronic ul de pe A5 pleacă ușurel niciuna nu se comporta identic.

    @dentimarius te stresezi cred pentru un banal schimb de ulei, băieții îți atasasera din ELSA procedura exacta pentru tipul tau de cutie

    Singurul meu sfat pentru tine este sa stai lângă ei când îți bagă uleiul pentru a fi sigur de operațiune în rest mergi unde simți tu că este ok.
    Daca nu cumpără o cutie noua că vine cu ulei in ea :)



    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    alex2680 apreciază asta.
  16. bbogdantm15 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 3l V6, 2012
    Va salut, am rezolvat problema la Mercom Arad, a fost schimbat blocul hidraulic, cost reparatie 1500 Euro.
    Un Paste fericit va doresc!
     
    Clementt, Razvan Cocos, bobalex18 și alți 3 apreciază asta.
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bravo asta vreau de la voi, când întâmpinați o problemă și rezolvați intr-un final să postați și ce a fost, unde, si cum sa remediat
    Toate cele bune

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Vlad Fru și dvr apreciază asta.
  18. Lucian A6C7

    Lucian A6C7 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2013
    Salut. Am si eu nevoie de un sfat, sunt in dilema si chiar nu stiu ce sa fac.
    Masina A6 c7 2013 multitronic cumparata anul trecut cu 139000 in bord, reali cu 22000 mai mult ( apare pe modulul de cutie aceasta diferenta).
    Masina se comporta bine la drum nu am ce-i reprosa schimba bine atat in sport cat si normal. Problema este la manevrele de parcare in panta usoara sa mici obstacole gen borduri sau traverse .la mersul inapoi la rece cupleaza cu mic soc (nederanjant) insa la obstacol se opreste si nu vrea sa treaca.daca o turez se ridica in ture si pleaca violent cateodata.la mersul inainte cupleaza cu soc mic cateodata (acum nu mai face dupa o adaptate resetare ce vagul la modulul de cutie) si cateodata smuceste. As vrea sa ii schimb uleiul si filtrul extern insa la service nu mi-au recomandat asta spunand ca e posibil chiar sa se agraveze simptomele.masina are dupa calculele mele aproape 60k cu acelasi ulei la cutie.nu as vrea sa repar deocamdata ambreiajul care e 6000 lei+ ulei si manopera pentru ca nu are simptome asa grave.totusi inclin la schimbul de ulei. Simt ca ar fi bine cu riscul de rigoare...voi ce ma sfatuiti? Multumesc!
     
    Ultima editare: 25 Apr 2017
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pai 60k e limita la care trebuie schimbat, eu asa stiu.
     
    Lucian A6C7 apreciază asta.
  20. Lucian A6C7

    Lucian A6C7 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2013
    Stiu, asta ma ingrijoreaza ca problemele sa nu apara tocmai de la revizia de ulei, (span chestii pe acolo),insa ceeace ma face sa stau pe ganduri este ca 2 mecanici cu care am vorbit nu mi-au recomandat schimbul spunand ca problemele se pot agrava, deci ori fiecare are nevoie de 2000 de euro de la mine, ori asa e ori schimb uleiul si e decizia corecta, masina isi revine sau cel punti nu se mai agraveaza problemele. Astept sfaturile voastre!
     

Distribuie pagina asta