1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Multitronic la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de D@ny, 5 Dec 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Calin inainte de a pune intrebarea asta ai cautat informatia care o vrei in cartea de service a masinii sau in portbagaj ? Este un stick-er lipit unde ti-am spus eu. Daca nu ai cartea de service si nici acel stick lipit in compartimentul portbagaj, ceri o decodare dupa seria ta de sasiu in topicul VIN Decoder ca sa afli acele informatii. Tot ce ti-am spus eu s-a mai discutat pe forum de zeci de ori pana acum in mai multe topicuri diferite. La o cautate cu imagini pe net (Google) aflai cum se numeste ceea ce cauti tu.
     
  2. Calin Alexandru

    Calin Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI QUATTRO 2017 CZVA JKS PLW
    Mulțumesc pentru răspunsul la întrebare.
     
  3. CosminCristea 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 tdi 131 hp , 2004 , cutie automata multitronic 6 trepte
    Salutare !
    Urmeaza sa ma duc la o verificare cu masina , de fapt cu cutia , am urmatoarele simptome la ea cand o bag in Drive sau Reverse mi se aude zgomote din ea , e zgomotoasa , iar cand pun o frana brusca mi-o zbiceste rau de tot zici ca sare din masina .... daca a mai avut cineva aceleasi probleme cu ea cum a rezolvat-o . Multumesc !!
     
  4. pMarius

    pMarius 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, 2004
    Dupa lungi cercetari, batai de cap si "ganduri de suicid", tocmai ce am aflat ca uleiul de la cutie schimbat este cel original, din spusele fostului proprietar si ca l-ar fi costat 100 euro uleiul, undeva la 5 litri si cam acolo iese dupa pret(+500 euro calculatorul cutiei). Problema sta in felul urmator: el a zis ca uleiului ii spunea ceva de "blisten".. dupa care mi-am dat seama ca se refera la Febi Blistein.. cica i-ar fi aratat si recipientul. Si din cate s-a povestit aici pe forum, acela nu ar fi prea original( costa in jur de 50 lei/L). Ca i-a pus original si isi aduce aminte gresit sau chiar i-a dat teapa ca e original de 100 euro, nu stiu ce sa zic. Daca merg pe varianta ca i-a pus original si de atunci masina smuceste, poate inainte s-a folosit unul mai low budget si era ceva mai vascos si nu mai unge cum trebuie si ca acum ar trebui sa pun unul mai vascos, zic eu. Dar in cazul in care era folosit original inainte si la trecut pe Febi Blistein la pret de original, cand plec de pe loc ma :asskicking: . Teoretic maine merg la service sa il schimb cu un ulei de la Motul, curios ce se intampla. Ceva pareri sau sfaturi? (amintesc faptul ca la plecarea de pe loc smuceste daca nu calc gingas pe pedala, cat sa fie putin turata sa o ia frumos din loc. In rest nimic suspect. Uleiul a fost schimbat in decembrie 2015 iar inainte de schimb nu se intampla asta). Multumesc si sper ca nu am dat batai de cap prin explicarea mea de "profesionist" :hi:
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Foloseste ulei original cu codul G 052 180 A2, lasa petardele. Si da, Febi costa probabil 50 lei, cel original costa in jur de 120-130lei litrul.
     
    lowlife apreciază asta.
  6. pMarius

    pMarius 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, 2004
    Chiar daca presupunand ca a fost folosit un timp indelungat ceva neoriginal si s-a obisnuit cutia cu asa ceva? Zic si eu. Poate ea chiar are in momentul de fata ulei original, iar ea este "obisnuita" cu abureli. Crezi ca este posibil? Daca nu, mai astept putin, (sper doar sa nu agraveze conditia) si strang ceva mai multi bani pt original, iar daca face la fel, clar s-a dus ceva in cutie. :3sadwalk:Înca un lucru de menționat, e ca la rece, pleacă relativ ok :huh:
     
    Ultima editare: 15 Sep 2016
  7. Stefan227 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A4, 18T, 2003
    Salut,

    Sunt un inceptor atat pe acest forum cat si in utilizarea noii mele achizitii un A4 B6 1.8T 163 cp cutie multitronic. Dejà am probleme cu cutia, cred. Va explic mai "exact": am fost nevoit sa franez brusc din cauza unui caine cat o oaie. Mentionez ca franarea brusca a avut loc la 60 km/h. Dupa ce m-am oprit nelovind cainele, nu am mai putut pleca dupa loc, cutie era in "N", am pus pe "D" dar nu mai cupla. Am oprit motorul dar chiar si asa nu mai cupleaza cutia nici in D, R sau pe manual. Masina porneste, nu am nici o eroare in bord, nu imi palpaie nimic, imi afiseaza corect cand pun levierul in D N P R.
    Acum cutia imi cupleaza doar pe P adica nu o pot misca. In D R N masina poate doar impinsa. Am mai citit postarea unui coleg fiind asemanatoare cu a mea doar ca dupa ce oprise motorul la acel coleg cutia cupla. Mentionez ca inainte cutia functiona bine adica nu smucea deloc, nu trepida la plecare de pe loc. Sper ca m-am facut inteles si orice parere e bine venita. Sa nu mai spun ca acest lucru s-a intamplat la 2 zile dupa ce am luat masina. :(
    Multumesc.
     
  8. horas970 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2008
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi A4 b6, 1,9TDI,2004


    Salut !
    Vă rog mult, un sfat, orice e binevenit, dacă a mai pătit cineva, sau ma puteți ajuta cu urmatoarea problemă :
    Audi a4 b6, 1.9 din 2004, cutie automata ( multitronic cred - are dupa "D" - "S").
    - Se aprinde zilnic PRNDS, insa in "D" schimba silentios si fara smucituri vitezele.
    - Mai rar, am observat de regula cand e rece motorul, nu mai pâlpâie banda rosie, dar atunci se simt intotdeauna smucituri la schimbarea vitezelor in poziția "D". Asa că prefer să iau si să pun contactul până incepe să palpâie banda rosie - măcar nu smuceste la schimbarea vitezelor.
    - S-a intamplat cam de vreo 10 - 15 ori in ultmul an ca atunci când trebuie sa opresc, nu scoate din viteză ( ca si cum nu ai apăsa ambreiajul la o cutie manuală ) si dacă nu apăs in mod repetat frâna, se opreste motorul. S-a intamplat să trebuiască să opresc destul de brusc si să nu mai am timp să fac schema cu apasarea pedalei de frană in mod repetat, de fiecare dată motorul oprindu-se in "D".
    - Câteodata cand dau pe "R" pentru mersul inapoi, nici nu mai pâlpâie si nici nu mai arată " PRNDS " deloc, se turează in gol si nu are putere, abia se miscă. Trebuie să repornesc motorul ca să pot efectua manevra cu spatele in "R".
    - Am pătit ''doar'' de 2 ori ca in plină viteză, in depăsire fiind, să-mi sară din viteză. Si asta-i cel mai grav. Pana nu am repornit motorul, nu a mai vrut sa intre in viteză.
    Am fost la un service Audi, mi-au bâlbâit ceva de calculator. Un senzor ceva. Doar că ei schimbă cu totul, nu repară. Pâna aici corect. Am intrebat dacă schimb calculatorul vor disparea problemele si au spus ca nu garantează. I-am rugat sa-mi notaze pe o hartie seria calculatorului, ca poate gasesc eu pe undeva la dezmembrari mai ieftin. Seria notată de ei se pare ca n-are nicio legatură cu ce spune testerul. Asa că... am lasat-o baltă. Atasez si eroarea dată in urma scanării.
    Mulțumesc !

    Fișiere atașate:
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai tocmai aia e problema ta. Calculatorul cutiei, senzorul F125 este in interiorul modulului, nu il poti schimba separat.
    Vezi ca sunt persoane ce repara aceste calculatoare cu garantie.
     
  10. horas970 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2008
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi A4 b6, 1,9TDI,2004
    Salut !
    In primul rand scuze pentru scrisul cu litere mari.
    Multumesc pentru raspuns.
    Cred ca sunt persoane care pot repara calculatorul, insa poate cineva care a intampinat aceeasi problema ca cea pe care o am eu, si si-a rezolvat-o in cele din urma, sa-mi dea o sugestie unde anume, in toata tara asta as putea repara defectul calculatorului ?
    Multumesc, o zi buna !
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  12. horas970 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2008
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi A4 b6, 1,9TDI,2004
    Mulțumesc mult !
    O zi bună !
     
  13. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    buna seara,
    am si eu un multitronic cod 01J927156CP,problema mea este N88 sau eroare concreta: shift solenoid 1 P0753-32-00 CIRCUIT FAILURE. saptamana care vine vreau sa dau calculatorul jos. se poate remedia?
    Mentionez ca plecarea de pe loc sau masalierul patineaza in gol si uneori, cand dai cu spatele se aud unele trosnituri, Nu mai pleaca singura de pe loc..cand ei piciorul ramane pe loc.
    Din cate m am informat ar fi acel n88 ..am gasit o schema..insa doresc sa stiu daca puteti repara si ce garantie am. Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N88 se poate schimba separat.
     
    Alexa333 apreciază asta.
  15. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    Buna seara. Multumesc pentru raspuns. Insa o intrebare, il regasesc in calculatorul de cutie? cum arata? unde il pot gasi acest N88? Multumesc mult!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E greu sa dai o cautare pe Google pentru a vedea cum arata si unde se afla ?
    Nu este in calculatorul cutiei.
     
  17. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    Buna
    Eu am dat cautare pe google..si din cate am vazut si am intrebat pe cei ce repara calculatoare..ar fi in calculator nu in cutie..daca ma puteti ajuta cu ceva concret, v-as fi recunoscatoare. Multumesc mult

    Plus ca la mine in eroare imi spune circuit failure P0753 32-00 + P0753 33-00..:(
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intr-adevar, la multitronic N88-ul este in TCM-ul cutiei. Din moment ce se vinde separat, banuiesc ca se si inlocuieste separat.
    Pune-te pe dat telefoane firmelor specializate pe reparatii de genul si te lamuresc ei.
     
  19. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    Incerc sa gasesc piesa...am tot dat telefoane..dar lumea e secretoasa :)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce vrei sa faci tu personal cu piesa ?

    Nu este simplu asa de scos TCM-ul si schimbat piesa.
    Daca tot le-ai dat telefoane, nu ai intrebat daca se repara si cat costa, etc. ?
    Sau tu ai dat telefoane in speranta ca gasesti piesa si o schimbi tu ?
     

Distribuie pagina asta