1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Multitronic la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de D@ny, 5 Dec 2013.

  1. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    In Brasov nu am gasit pt reparatie calculator. Nu schimb eu piesa, insa am un service la care am dat deja calculatorul jos..a avut initial o alta problema, o eroare pe trepte..erau rupte inauntru acele firicele de faceau contactul. Aia s-a rezolvat..dar m-am pricopsit cu N88 dupa toata povestea asta.. Si ca sa merg cu masina la distante f mari pt a repara..e ceva mai greu. TCM-ul il retrimit la reparat..dar daca e pe cutie...mie asta imi e..sa nu fie ceva si din cutie..si trimit degeaba la reparat TCM-ul..nu stiu daca ma intelegi :(
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ar fi mai simplu sa te duci la un service din orasul tau sa iti dea jos modulul si il trimiti la reparat prin curier ?
    Daca tot traiesti cu frica asta, ca il repari si tot ai probleme, te sui foarte frumos in masina si te duci la un service specializat pe cutii automate unde iti va verifica si TCM-ul si cutia.
     
  3. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Daca citesti topicul asta mai in urma ai sa vezi ca si eu am reparat cutia, inclusiv reconditionat calculatorul la Sanpetru...langa Brasov. Daca te duci acolo si ii spui domnului Barbu de problema ta sigur te va ajuta.
     
  4. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    Nu am auzit prea multe lucruri de bune de el.de aceea am evitat sa ajung la el. Cat te-a ajuns toata distractia ? Tot cu N88 ?
     
  5. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Eee...pai n vreau sa repet ce am schimbat ( gasesti mai sus) dar totul m-a ajuns 1500E...si au fost ceva repere de schimbat.
     
  6. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    cum se remediaza aceasta eroare : 17137, P0753 switching valve 1/1 N88 solenoid valve electrical fault
    Am dat calculatorul jos si nu a gasit nimic in neregula in el..aveti vreo idee? Am schimbat inclusiv valva de pe unitatea de valve..cea corespunzatoare cu n88
     
  7. Multitronic CVT 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 2004 cvt
    Din pacate n88 nu se repara...sorry.
     
  8. Alexa333 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi a4, 2001
    Adica necesita inlocuire calculator ? :( Stii de unde pot lua SH ?
     
  9. Mykl 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2009 MultiTronic
    Salutare tuturor,
    Sunt nou pe acest forum, si m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa intreb aici fiind un forum dedicat Audi.
    Este vorba despre un Audi A4 B6 1.9 TDi cutie multitronic. Problema e urmatoarea: Selectez in D si masina nu pleaca de pe loc cand las frana doar daca accelerez in jur de 1250 de ture, moment in care cupleaza dintr-o data.deasemenea in panta in D masina merge inapoi.
    Problema se manifesta doar la pornirile de pe loc, in rest cutia schimba impecabil. Daca pun in D las frana si astept vreo 10 secunde masina incepe sa se miste incet incet dar la fel accelerez incet si cupleaza cu adevarat doar pe la 1250 de ture.
    E deranjant ca simt socul acela de fiecare data cand opresc la semafor si pornesc. Care credeti ca ar putea fi cauza ?

    Parerea mea ca o cutie automata trebuie sa functioneze cum a fost gandita fara fel si fel de artificii. La mine intradevar daca astept 15 secunde incepe sa se miste masina cum las frana dar foarte foarte incet si fara vlaga, si in momentu cand turez pe la 1200 de ture se cupleaza la cutie practic si da o smucitura.Asta e problema nu pleaca elegant ca o cutie normala.Problema se manifesta doar la plecatul de pe loc. Sa fie lipsa ulei desi nu cred,sa fie ambreiaju din convertizor, statorul ? sau vreo valva de cuplare a treptei 1. Mai bine de atat nu pot sa explic. Orice raspuns e bine venit. Sanatate.

    La si seria de sasiu sa-mi spuneti exact ce fel de cutie am: WAUZZZ8E64A130265
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Mykl pe multitronic am avut simptome asemănătoare. Pleca când ajungeam la 1750-2000 de ture cu smucitură.
    Cauza: Nu am fost interesat. :)

    Soluția: Când plec prima dată de pe loc, o cuplez poziție cu poziție și o las câteva secunde până văd că „uzina” din cutie a pornit (adică o trec în R și aștept câteva secunde - va tremura ușor, apoi în p și fac același lucru și în a D la fel). Niciodată nu s-a manifestat dacă am urmat pașii aceștia.
     
  11. Dublin 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
    Daca ai tractiune fata este Multitronic. Ai optiunea de schimbare a treptelor si la Multitronic. E CVT dar simuleaza treptele ca sa nu fie complet ciudat.
    Tiptronic (cutie automata clasica + selectare trepte manuala) a fost folosit doar pe quattro la B6.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mykl ai cod motor AVF si cod cutie de viteze GJA, multitronic.
     
  13. Mykl 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2009 MultiTronic
    Merci de info Nucugheri !
     
  14. Mykl 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2009 MultiTronic
    Salutare! M-am intors cu rezolvarea problemei descrise mai sus.Astazi am facut rost de un Vag Com si am intrat la adaptare cutie automata, intradevar pentru mers inapoi adaptarea era (OK), pentru mers inainte adaptarea era in asteptare(RUN).Am refacut adaptarile mers inainte mers inapoi pana mi-a aratat pe laptop (OK) la amandoua. Acum masina pleaca singura cum las frana .Pe diagnoza imi apare eroare output speed sensor G196 sporadic( in jur la 850-1200 ture).Din cauza lui cateodata cand las frana masina porneste mai dur (debreiaza dintr-o data), in functie de pozitia rotii magnetice de pe output care are pilitura de fier si senzoru nu citeste bine. Rezolvarea completa inseamna dat jos modulu de comanda de pe cutie curat senzoru si magnetii de pe rotita, si un schimb de ulei.
     
  15. Multitronic CVT 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 2004 cvt
    Nu e nici o pilitura. Ai TCU bulit. Se inlocuieste 1.000 Euro sau se trimite la reconditionat 100-300 Euro.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  16. alexandru_88 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2.4 benzina quattro,2000
    Salut!Am un A6 2.4 quattro din 2000 cutie tiptronic si mi s-a intamplat astazi sa nu-mi mai mearga pe R(marsalier) merge in gol nu am PRND cu rosu si inainte merge in toate vitezele doar ca simt o vibratie la turatii mici.Cu ce parere ma puteti ajuta,ce e de facut ca nu stiu ce are si unde as putea remedia problema in brasov?Multumesc
     
  17. Mykl 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 2009 MultiTronic
    Multitronic CVT, dupa cateva cercetari tin sa-ti dau dreptate in legatura cu senzoru' output G196.
     
  18. Multitronic CVT 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 2004 cvt
    Stai linistit. E ceva "NORMAL" la CVT-uri. Ar fi interesant de stiut cine NU a avut calculatorul stricat...cred ca suntem99% cei cu TCU belit.
     
    menumorut și bobalex18 apreciază asta.
  19. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Si totusi ''secretul'' cu repararea, relipirea circuitelor intrerupte, e tinut bine.In sensul ca nu gasesti pe net decat niste poze cam vagi.

    La fel ca si pretul. Mi se pare ''porno'' sa ceri 300 de euro sa refaci 2 lipituri + ceva silicon sa lipesti capacul la loc.. Si garantie...va rog frumos..ce garantie sa ai de la un nene pe care nu l-ai vazut.. Si chiar daca l-ai vazut, ce..
    Mai ales la o cutie de B6,B7 care-s masini trecute... Era vreun B9, inteleg sa te arda.. da asa..

    Eu am eroare F125. Secretul la mine e sa pornesc in N si sa opresc motorul in N.Adica invart de cheie putin, pana se deblocheaza volanul si schimbatorul si trec pe N. Apoi pornesc motorul. La oprit la fel opresc pe N motorul,apoi bag in P sa pot scoate cheia.

    Daca bag in P cu contactul pus, intra in eroare si clipeste PRNDS. Daca se intampla, eroarea dispare cand masina se raceste. Am observat sub 10-15 grade peste noapte..
    Daca merg 10 km si se incalzeste putin cutia + TCU si bag in P, apare eroarea si nu dispare pana nu se raceste din nou TCU implicit lipitura buclucasa..

    In timp ce am eroarea ( PRNDS clipind) nu merg luminile si senzorii parcare, nu am mod S. In rest, in D si simulare trepte merge normal.

    Cand moare de tot cutia, ii pun manuala daca pretul e rezonabil ( maxim 1000 de coco tot balamucul) daca nu REMAT. Totusi e masina din 2006 (10 ani)... Cati bani sa bagi in ea..
     
  20. Multitronic CVT 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 2004 cvt
    Se repara si mai ieftin de 300. Asta este pretul pe germania si 180lire pe uk, parca.
     

Distribuie pagina asta