1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Salutare,
    Ce părere aveți despre schimbul de ulei în cutie ?
    Tot observ că cei de la Ravenol promovează un ulei, iar din curiozitate am cerut un preț pentru A6 C6 3.0 din 2009, mi-au cerut 2300 lei pe schimbul de ulei și filtru.

    8A4A9358-1DF2-4FF4-AA0E-55AA52E5E495.png
     
  2. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    BogdanelSKY pentru a te informa si a lua decizia cea mai buna, citeste totul aici, de la pagina 1 la 43 ...Apoi colegii cu experienta, recomanda ulei de cutie original sau ZF ...fabricantul cutiei de viteza. In concluzie, eu cred ca este necesar schimbul de ulei la cutia automata, dar la specialisti ce respecta procedura tehnica si la un anumit numar de km... Bafta.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Filtru este in jur de 150-200 ron OE ZF iar 8l de Ravenol 6HP in jur de 500 ron.
    Restul pentru ce sunt ?
    Garnitura OE ZF este maxim 150-200 ron.
     
  4. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Bogdan eu iti sugerez sa nu faci experiente pe niciun fel de ulei sau alte filtre, etc. sigur ca ma repet din nou fiecare dintre voi faceti ce doriti si cum doriti cu masina voastra. Eu am pus toate componentele numai OE la cutie (fitru, garnitura, ulei,etc.), chiar daca nu mi-a convenit date fiind pretul foarte mare dar..........sunt piese ansamble sau subansamble care pot fi inlocuite NUMAI pe OE si altele pot fi la fel de bine si pe aftermarket deoarece fac fix acelasi lucru sau lucreaza la fel. Asta am invatat in cei 10 ani de AUDI. succes.
     
  5. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    De curiozitate, cât costă un schimb de ulei în cutie la reprezentanță?
     
  6. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Nu stiu sa zic exact la 3.0, dar eu am facut luna trecuta la 2.7 si m-a costat 930 lei, la reprezentanta, cutie multitronic. La tiptronic ar fi in plus acel filtru, cantitatea e cam aceeasi, deci nu vad de unde cei 2300 mentionati mai sus :| . Mai mult de 1500 nu vad sa te duca, si vorba aia, e reprezentanta. Da-le un telefon si o sa-ti zica un pret aproximativ.
     
  7. mududek

    mududek 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 TDI V6, 2007, 233CP
    BogdanelSKY: la A6 C6 3.0 tiptronic la reprezentanta Audi mi-au cerut in jur de 4000 lei (si au zis ca nu se recomanda schimbarea uleiului ci toata cutia, sic). La ZF am dat 1700 lei pe piese si manopera.
     
    Eltorro apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar la ZF iti schimba cat curge (cum de altfel este si recomandat pentru acest tip de cutie) si foarte important de stiut este ca ei recomanda ulei ZF Lifeguard 8 (verde) care necesita o versiune SW a cutiei de minim 0040, cu toate ca ei nu fac update-ul soft-ului sau adaptarile necesare dupa schimbul de ulei.
    Practic, trebuie sa te duci cu lectia invatata si sa le spui tu ce ulei sa foloseasca ZF 6 (galben) sau ZF 8 (verde) in functie de versiunea SW prezenta pe masina.

    Mie mi-au cerut 240ron fara TVA pentru manopera in conditiile in care le-am explicat ca am deja kit-ul original ZF cumparat de pe eBay ( in jur de 200€).
    Dar cu o dinamometrica, o pompa de presiune si VCDS oricine isi poate face schimbul de ulei la fel de bine ca ei.
     
    Eltorro apreciază asta.
  9. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Eu sunt din Iași, unde e ZF-ul ăsta?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu sa cauti pe Google ZF Romania = servicefaur ? Va suparati de ce vi se sterg mesajele ulterior cand voi scrieti asemenea mesaje. Este reprezentanta ZF in Bucuresti. S-a mai scris asta pe forum inclusiv eu am dat adresa si link.
     
    BogdanelSKY apreciază asta.
  11. Neptunes 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 / A6
    Salut, de mult timp ma confrunt cu o problema, cutia de viteze. Daca masina sta mai mult timp si este nefolosita, ii pun contactul, pornesc masina si cand apas pedala de frana nu imi deblocheaza cutia sa mut in D/R/N. Dupa cateva secunde sau minute apas pedala si totul este perfect functional(se aude si acel click care deblocheaza maneta).
    Am fost acum la mecanic si mi a gasit eroare P1866 la cutie si eroarea generala P1849 (nu stiu ce program a folosit sau alte detalii legate de errori). Mentionez ca masina este din 2006 si are 137.000km.
    Daca cineva ma poate ajuta macar cu o informatie sau o parere este binevenit, multumesc!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune erorile complete si mentioneaza locul unde au fost stocate fiecare, Engine sau Auto Trans.
     
  13. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. O intrebare de incepator:
    În timpul mersului pot sa schimb din modul Drive in modul Sport si invers?
    Dar din modul Drive in modul Manual?
    Cutia poate avea reacții adverse in aceste situatii?
    Am cautat răspuns la aceste intrebari si nu am găsit sau nu am stiut unde sa caut.
    Dacă nu am postat unde trebuie rog un moderator sa mute in topicul dedicat. Multumesc
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, da, nu.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  15. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Scurt si la obiect!
    RESPECT !
     
  16. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    In plus fata de ce ti-a raspuns @audi66 , daca ai padele pe volan, poti trece direct din D/S in manual, fara ca levierul schimbatorului de viteze sa fie pe manual.
     
  17. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Din pacate nu am padele, dar este bine de stiut. Multam
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @nica_ro Da, dar doar pentru o scurta perioada, daca nu le mai atingi un timp, se da singura in D.
     
  19. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    @audi66 , confirm comportamentul. Eu folosesc de obicei pentru frana de motor.
     
    audi66 apreciază asta.
  20. Georgetune 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2018
    Locație:
    Manchester
    Masina:
    Audi a6
    Salut,
    Dețin un audi A6 C6 2009 motor 2.7 TDI automat 7+1 cvt si de ceva vreme a început sa simt cum schimba cutia adică îmi bruscheaza in mers, nu tot timpul doar uneori. De tras, trage foarte bine și schimba bine, turația mi se mișcă când sunt in mers urca și coboară foarte putin doar simt asa un ca un șut.
    I-am schimbat uleiul la cutie la reprezentanta audi și o vreme, cam o săptămâna, nu mai făcea asa după, a început iar sa faca. Ma poate ajuta cineva ce poate fi ? Dacă nu m-am exprimat corect va rog sa ma iertati și sa ma ajutați. Va multumesc
     

Distribuie pagina asta