1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Paul c. Si a mea face la fel
    Cum a spus wrass acel clichet sau cum il numesti tu tine de activarea unor sisteme si functii
    Nu este nimic de speriat
    La toti se intampla la fel doar ca unii nu au observat
     
  2. Paul C.

    Paul C. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 Avant B8 facelift 2.0 TDI (CJCA) 105kW Multitronic
    Ok, merci wrss si iondragos90 pentru explicatie :)
     
    wrss apreciază asta.
  3. adi83ro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2014
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Buna ziua
    Am o problema cu calculatorul de la cutia de viteza... Stie cineva unde as putea gasi calculator second? Codul: 0AW927156H

    Multumesc
     
  4. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @adi83ro: Site-uri interne sau externe de vanzari daca nu gasesti aici pe foum. Sau cauta codul piesei direct pe google, nu dureaza mai mult de 1 minut.
    Uite AICI un exemplu.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  6. catalin179 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    Bucharest, Romania, Romania
    Masina:
    A4 S-line
    Salutare tuturor!Va rog sa ma ajutati cu un sfat am ramas cu masina(A4-b8,2011,cutie automata)in drum pt ca nu se mai deplaseaza de pe loc indiferent daca e in R/D/S...Mentionez ca a dat semne cu o zi in urma,insa am oprit si repornit motorul de cateva ori si a plecat..
    A dat eroarea P 1740 ! Ms
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Acea eroare te avertizeaza ca ai discurile de ambreaj incalzite. In cazul asta ori ai probleme la meccatronica, ori uleiul este de schimbat. Dute la un mecanic ce cunoaste tipul asta de cutie multitronic pentru rezolvare.
     
  8. ionutzstan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    sighetu marmatiei
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, multitronic, 2011, CAGA, DPF
    buna! detin un Audi A4 B8 multitronic iar peste putini km trebuie sa ii fac schimbul de ulei la cutie. imi recomandati un service autorizat bun, de incredere si ieftin? zona MM-SM-CJ
    multumesc!
     
  9. uromay 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    A4 Avant B8 2010, CAGA, 2.0 tdi CR 105kW, 143hp
    Bună,
    am și eu o problemă cu A4-ul meu dotat cu multitronic 8+1. Acum are 192k km, iar anul trecut, la 180k km i-am făcut schimbul de ulei în cutie la service-ul oficial Audi din Cluj-Napoca.
    Totul a fost ok până acum, fără smucituri, vibrații sau sunete ciudate, dar săptămâna asta, din senin m-am trezit că scoate sunete ciudate când e în D sau S și are niște smucituri deși mașina stă pe loc. În P nu scoate sunete. Dacă încerc să pornesc la drum cu ea se simte că e ca și cum aș patina pe zăpadă, adică se aude cum se turează motorul dar roțile abia se învârt. Am hotărât să nu o mai mișc de pe loc decât pe platformă.
    Aveți idee ce ar putea fi? Unde ar trebuii să o duc? La un service generalist sau la ceva specialist în cutii? Aveți ceva sugestii pt zona Clujului?

    P.S. Am pus un link audio cu sunetele scoase în D
    http://picosong.com/DYxe/
     
  10. Bogdan Neacsu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 2.7TDI 2008 CAMA 190CP
    Salut,
    Am efectuat o citire a erorilor si am depistat urmatoarea eroare la cutia de viteze multitronic:

    Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0AW-927-156.clb

    Part No SW: 8K0 927 155 C HW: 0AW 927 156 E

    Component: 0AW 27 TDIRdW H03 0008

    Revision: --H03--- Serial number: 0000000254

    Coding: 000001

    Shop #: WSC 10122 599 83379

    ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A01014

    ROD: EV_TCMVL381_AU48.rod

    VCID: 336287E39A26CFA690-8066



    1 Fault Found:

    2230 - Sensor for Transmission Input Speed 2

    P171E 00 [237] - No Signal

    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00000001

    Fault Priority: 2

    Fault Frequency: 112

    Mileage: 184183 km

    Date: 2016.07.01

    Time: 15:00:36

    Are cineva vreo idee despre ce ar putea fi, pe net nu am gasit mare lucru despre codul erorii.

    Multumesc anticipat!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cutia iti functioneaza normal ?
     
  12. Bogdan Neacsu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 2.7TDI 2008 CAMA 190CP
    Da, cutia functioneaza normal, iar in bord imi apare acea rotita dintata "automatic gearbox" in locul indicatrii treptei de viteza
     
  13. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Si la A4 B6 la fel se manifesta. E o problemă tipică a calculatorului. Cost reparație 200-400 de Euro.
     
  14. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut. Am si eu o problema cu un A4 B8 multitronic 8+1.
    La plecarea dupa loc mai in forta imi trepideaza masina. Rotile nu patineaza. Cam ce ar putea fi? Se poate sa fie de la cutie?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu neaparat, poate fi si de la suportii motor/cutie si de la planetare (daca iti trepideaza la acceleratie in mers).
     
  16. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8
    Vibreaza si in mers ca si cum ar fi cauciucurile deformate.

    In rest schimba perfect.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te la un service sa iti verifice suportii si tripodele planetarelor, daca totul este ok, indreapta-ti atentia spre cutie.
    Poti arunca un ochi si la rulmenti, daca au joc provoaca vibratii. Dar nu stiu in ce masura isi pot face joc rulmentii fara nici un sunet in mers, mai ales sa trepideze la plecarea de pe loc.
    O janta stramba sau un cauciuc deformat nu ar fi trebuit sa iti provoace trepidatii la pleacarea de pe loc, doar in mers. Oricum, este bine sa elimini orice cauza, oricat de mica, inainte sa te apuci de interventii asupra cutiei.
     
  18. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8
    Multumesc de raspuns
     
  19. uromay 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    A4 Avant B8 2010, CAGA, 2.0 tdi CR 105kW, 143hp
    Revin cu un update.
    Din fericire nu am mai circulat deloc cu mașina când am auzit sunetele ciudate și am transportat-o pe platformă la service. Se pare că, din cauza unei cleme rupte, s-au fisurat conductele de ulei ale cutiei de viteze și am pierdut ulei.
    Mi-au fost înlocuite toate conductele, umplut cutia cu ulei, și cu ocazia asta am schimbat kit-ul de distribuție, pompa de apă și cureaua de transmisie iar acum parcă am o cu totul altă mașină. Se simte de parcă ar fi o mașină nouă.
     
    D@ny, sandumbogdan și radu20 apreciază asta.
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Bine ca ai scapat numai cu atat si ca acum merge bine.
    Cand s-a fisurat conducta de ulei nu ai observat ulei mult pe scut?
     

Distribuie pagina asta