1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie viteze multitronic - sfaturi - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de horatiu09, 27 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    iata si ea pe foto
     
  2. verdesionel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 1,9 TDI
    Buna
    Am revenit fericit. Am rezolvat problema cu computerul de cutie la multitronic si anume
    1. Am demontat calculatorul cutiei la un service privat, mecanic Barbu, specialist in cutii automate partea mecanica.
    2. Am trimis calculatorul la Bucuresti, la Ilie Gabriel, specialista in reparatii computer multitronic.
    3. dupa 2 zile am reprimit computerul, impecabil curatat si promt.
    4. Montat la loc calculatorul de cutie, pus inapoi ulei cutie, aprox. 8 litrii
    5. Pornit, demarat, functionare impecabila, foarte multumit.
    Costuri
    reparatie computer multitronic 300 euro
    montat demontat calculator 70 euro
    timp de rezolvare 4 zile
    Maine plec la un drum mai lung si vedem cum se comporta
    Pentru cei care doresc amanunte, le stau la dispozitie.
    Drumuri bune.
     
  3. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    scrie aici toate datele ale tuturor specialistilor...p/u orice eventualitate....
     
  4. verdesionel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 1,9 TDI
    Atasez datele de contact care mi-au fost solicitate pentru membrii forumului care au probleme la cutiile automate. Nu este reclama

    Reparatie Calculator Cutie Multitronic Ilie Gabriel - tel 0744110487 - Bucuresti

    Reparatie cutie multitronic Barbu 0722285517 - Brasov
     
  5. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    merci...
    drumuri bune
     
  6. Metree 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2011
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 2005
    Salutare am si eu aceiasi problema PRNDS sta aprins tot timpu la inceput statea intermitent cateva min pana in 10 min acum sta tot timp si chestia asta se intampla dupa ce ajunge apa la motor pe la 60-65 de grade ,ca daca o las sa cateva ore bune sau pana a doua ziii dispare cand pornesc masina a doua zi sau daca o las cel putin 6 ore ne pornita iar daca se incazeste si ajunge la 60 -65 care la mine a junge cam greu dar mi-au zis uni ca ee diesel si ee normal sa nu se creasca asa repede.
    daca stie careva sa-mi rapsunda oricum orice sfat ee bine venit dar pana sa schimb calculatorul care in cel mai rau caz asta o sa fac dar prin vara ca aa mes ia 1 an asa mai merge pana in vara oricum uleiul l-am schimbat de curand ca vechiul proprietar nu l-a schimbat niciodata .
     
  7. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Fai o scanare prima data sa vezi ce erori ai stocate si verifica nivelul uleiului din cutie.
     
  8. Metree 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2011
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 2005
    Am facut zeci de scanari si este sensor 2 cel de turatie G167 parca oricum imi zice ca e doar senzor 2, cel de turatie. Iar nivelul de ulei este ok l-am verificat.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2011
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    pai atunci acolo la eroarea aia trebuie sa te concentrezi. II clar ca de acolo ii problema.
     
  10. Metree 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2011
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 2005
    Vb cu unu la un service in Bucuresti care repara cutii multitronice si calc de cutie dar cerea prea mult mai puneam 400 E si luam un calc nou. iar Cel de la Timisoara a zis ca mai bn cumpar unu nou ca nu se poate face calc .
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2011
  11. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    voi nu vedeți ca omul a schimbat de curând uleiul in RO ? pai dacă audi zice ca nu e cazul noi ne incapatanam si îl schimbam... după care apar problemele ... e al nu stiucatelea caz
     
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Nu mai fa afirmatii eronate. La multitronic scrie clar ca se schimba la 60.000 km uleiul in cutie. Despre tiptronic nu scrie in carte ca se schimba. Uite dovada in poza.
     
  13. kry0007

    kry0007 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4-2006 2.0TDI-MULTITRONIC
    Asa este!!

    Nu te mai baga frate daca nu stii...:lazy:.Uleiul la multitronic se schimba la 60.000km are dreptate colegul..La care AUDI?? ti-a spus tie ca nu se schimba uleiul??Spune-ne si noua ....sa nu ne mai ducem p-acolo....:hi:
     
    Ultima editare: 28 Mar 2011
  14. mariutza c-ta

    mariutza c-ta 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 S4 2,5 Avant multitronic
    clar iti spun , nu vei reusi cu nici o reparatie asupra calculatorului,eu am incercat 2 ani si m-am chinuit cu ea asa pana incepuse sa ramana blocata in treapta 1 de mai aveam putin si intram in fundu cuiva,pana nu am schimbat calculatorul nu a fost chip,are niste fire f subtiri de la senzori din capul pompei care nu mai fac contact calumea -- sincer nu mai vreau sa trec prin treaba asta din nou.Succes
     
  15. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    Nu sunt deacord cu multstimabilul coleg MARIUTZA...
    Se repara, orice defectiune a calculatorului se repara, depinde de specialistul care se apuca de el...doar atit...
    Sunt si in Romania si Rusia baieti capabili...
    Citeste mai atent acest THREAD si vei gasi niste adrese
    bafta
     
  16. mariutza c-ta

    mariutza c-ta 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 S4 2,5 Avant multitronic
    acum ,poate or fi soluti fiabile de reparare,adevarul e ca eu am avut problema asta din 2007 pana in 2009 ,iar atunci dupa cum am incercat eu toate variantele nu am avut reusita,oricum il am pe cel vechi si la un drum in Bucuresti am sa merg la un "Doctor" cu el.
     
  17. centrino 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 cabrio, 2.4 V6, 2005
    Salut! Am citit toate cele 30 de pagini de pana acum si am intrat la idei. Am un A4 8H din 2005, motor 2.4 V6 benzina si cutie multitronic, 125000km.

    Nu am niciun fel de istoric service, insa masina fiind in tara de 2 ani probabil a apucat 60000 in Germania si i s-a facut schimbul de ulei, insa mai mult ca sigur la 120000 nu l-a schimbat nimeni pentru ca cel ce a avut masina inainte nu s-a invrednicit sa schimbe nici macar filtrul de aer care costa 40RON.

    Masina functioneaza ok, exceptie facand ca atunci cand motorul este rece si franez in momentul in care se opreste, dupa ce a oprit se mai smuceste o data. Asta se intampla doar la oprirea completa, ceea ce ma face sa cred ca este ceva legat de ambreiaj. Daca doar incetinesc nu se intampla nimic. Problema dispare dupa 10-15 minute, dupa ce se incalzeste.

    Am facut testare cu VAG si am gasit eroarea 18181 Hydraulic Pressure Sensor 1 Too High (G193).

    Prin urmare, vreau sa schimb cat mai repede uleiul si filtrul. Aveti ceva recomandari referitoare la service ? La PBN mi-au cerut 1500 ron pe filtru si aprox 700 ron pe ulei. Se poate gasi filtru mai ieftin ? Ulei as vrea totusi sa iau de la ei, sa fie cel recomandat de fabrica. Aveti si alte recomandari, date fiind manifestarea descrisa mai sus si eroarea gasita in soft ?

    Multumesc!
     
  18. Metree 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2011
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi a4 2.0tdi 2005
    :)La mine nu smuceste de loc si o am de 1 an pe avarie singur problema ee ca acum si de la 50 de grade la temp in bord pt apa imi intra in avarie daca o calc tare daca merg lin pana in 60 de grade nu face figuri dupa intra toate pe rosu si cred dupa un experiment al meu ca ramane blocata intr-o trapta inloc sa revina pe 1 cred ca tot timpu plec de pe loc cu 2 sau 3 ca pe Manual merge usor la plecare si schiba ok pe D nu sunt probleme inca ee bn ca am scapat de vibratia din maneta cutii.;)
     
  19. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    Sa stii ca e bara mare... nu e calculatorul de vina, ci agregatul hidraulic din cutie.... care trebuieste schimbat in cazul tau... sorry
    pretul variaza...
     
  20. centrino 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 cabrio, 2.4 V6, 2005
    Am facut schimbul de ulei, am sters eroarea si acum nu a mai aparut. Se pare ca era din cauza ca nu prea mai era ulei cat trebuie in cutie.
    Se pastreaza inca problema cu smucitura la oprire cand e cutia rece. Am auzit deja 1000 de pareri, ca ar putea fi infundat filtrul din cutie, ca ar putea fi blocul hidraulic, etc.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta