1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetru aer la B3 - B4 - probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de alexa76, 3 Noi 2007.

  1. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    de ce nu mai are nici oputere nu se mai tureaza decat pana la 2200.audi80b4tdi.turbina se simte ca lucreaza,dar debitmetrul sau ce ar mai putea fii in neregula?
     
  2. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Incearca sa blochezi pe deschis debitmetrul. E simplu. Si vezi daca ai putere pe urma. Am un amic care are un A6 2.5TDI model 1995 si a facut asa(a adaugat o tablita acolo la debitmetru) si si-a rezolvat problema desi metoda nu e prea ortodoxa. :)
     
  3. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Ah... era sa uit. Verifica si filtrele:motorina, aer.
     
  4. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    desi turbina se aude,ea poate sa nu lucreze la capacitatea suficienta,asa ca ar trebui sa o verifici,poate trebuie curatata:),si sa stii ca turbina se oboseste daca nu turezi motorul cateodata,depinde cum conduci,ii place uneori in turatii mai mari
     
  5. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    MERSI FRUMOS PT SFATURI.Precizez ca filtrele :aer si motorina sunt noi,turbina am dat-o jos si am curatat-o,am schimbat si EGR-ul,am sa incerc varianta cu debitmetrul.Imi e necaz ca am fost la tester si cred ca tipul nu prea se pricepea,urmeaza sa merg la un service mai bun.
     
  6. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    audi

    salut.suneti-mi si mie cum inlocuiesc,sau unde este pozitionat senzorul de acceleratie la audi 80b4 tdi.mersi
     
  7. badboy4life 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    Portsmouth
    Masina:
    Audi 100 turbo sport exclusiv
    e pe pedala de acceleratie
     
  8. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    Merci frumos,dar am rezolvat problema intre timp.:respekt:
     
  9. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Dupa ce prezinti o problema pe care intre timp a-i rezolvat-o e bine sa scrii si pe forum pentru ca poate mai sunt si altii care au aceeasi problema si vad direct rezolvarea sau macar pentru a nu se mai obosi altii sa scrie degeaba.

    :icon_thumright:
     
  10. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    OK Cristi..... omul din...sfaturi invata.In cazul de fata era vorba de debitmetru,care era terminat,insa la diagnoza aparea si ceva legat de senz de acceleratie.Dupa inlocuirea debitmetrului a disparut problema cu senzorul respectiv.
     
  11. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    se poate curata debitmetru de aer?

    am si eu o intrebare:se poate curata debitmetru de aer(MAF)la un audi b4 1,9tdi 90 cp an fabricatie 1994?a mai facut cineva asa ceva?sau exista vreo alta solutie in afara de a-l schimba?multumesc.:anbet:
     
  12. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca e modelul MAF nu VAF atunci la cat costa poti lua unu nou, E vreo 2-3 mil, UN VAF costa 400 euroi:banghead: . De curatat se paote cu alcool tehnic sau cu ultrasunete , insa nu cred sa tina mult.
    Din ce an e maisna ta mai exact ? Daca e dupa luna 8 an 93 ai MAF daca e pana in data aia e VAF si e cam trist.
     
  13. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    sal

    aceiasi problema cu debitmetru......se mai poate face ceva cu cel vechi,sau se repara prin inlocuire?:wacko:
     
  14. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    In cazul tau se repara prin inlocuire.:p
     
  15. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    masina e din 12/93 pe debitmetru scrie ca e din 2003,problema e ca nu stiu daca e maf sau vaf,atat va pot spune ca pe dinafara are o carcasa de aluminiu...si poate parea o intrebare tampita dar are importanta asa de mare filtrul de aer?ca inca nu e schimbat...multumesc pentru pareri dar sunt nou cu audi si astept pareri in continuare...
     
  16. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    se pare ca e bosch motronic debitmetrul de aer...are o clapeta legata de un reostat pe care l-am curatat...deci e maf sau vaf?
     
  17. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca are carcasa de aluminiu e VAF. Ceea ce vreau sa te intreb este de ce l-ai desfacut? De unde stii ca e el defect? Ar trebui sa faci o fiagnzoa competneta si apoi sa te apuci de treaba. VAF-ul se calibreeaza din fabrica.Cum poti sa-l mai calibrezi. Ai grija. E o componeneta scumpa@@@@

    Filtru lde aer in ROMANIA ar trebui sa il schimbi la un an.La cat praf este.......
     
  18. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Eu am incercat urmatorul test, dupa ce am constatat ca noua achizitie (1Z, 93) nu trage ca "fosta" (tot 1Z, 95) Am scos mufa de la debitmetru, si am vazut ca nu se schimba nimic in mersul motorului. Totusi, spre deosebire de alte simptome citite pe forum referitor la debitmetru defect, a mea urca in turatii pana peste 3500 dar parca mai greu. Tototdata si consumul mi se pare mai mic.

    Eu am concluzionat ca ar fi debitmetrul, dar astept pareri mai avizate.
     
  19. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Pai daca ai scos mufa la debitmetru si nu s-a intamplat nimic e clar ca nu functioneaza. Deci daca e VAf cauta prin dezmembrari unu bun; daca e MAf cumpara unul nou.
    Acum ca sa se poata face diferenta intre VAF si MAF este bine de stiut ca VAF-ul este mai mare ca dimensiuni decat MAF-ul. Vaf-ul este motat in asa fel incat intra un pic in capacul filtrului de aer iar MAF-ul este efectiv in prelungirea furtunului de legatura intre filtru si turbina. VAF-ul este un debitmetru volumic iar MAF-ul este un debitmetru masic si nu se pot inlocui unul cu altul. Cum ajung acasa voi pune o poza cu MAF-ul meu pentru elucidare.
     
    Ultima editare: 6 Ian 2011
  20. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    E sigur VAF. pe fosta aveam MAF. Si unul nou e 25 de milioane...
     

Distribuie pagina asta