1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Demontare / Montare / Reparatii / Vopsire elemente caroserie la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gaby1773, 22 Feb 2009.

  1. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Salutare
    Ma bate un gand sa vopsesc fustele barelor si pragurile la A4 meu. Si cum ma bate din ce in ce mai rau pe zi ce trece, si uneori chiar doare :p, am decis sa aflu mai multe despre acest lucru.
    Nu, nu vreau sa o fac de capul meu, in garaj sau un fata blocului, dar meseriasii nostri nu sunt totdeauna cei mai priceputi si un sfat din partea clientului contribuie la o lucrare mai de calitate.

    In primul rand as vrea sa iau o hotarare definitiva daca fac sau nu acest pas. Oricum, m-am gandit sa o fac prin mai-iunie pentru a fi o temperatura mai prielnica atat pentru vopsea cat si pentru montat/demontat, dar si pentru ca atunci voi avea timp mai mult sa ma ocup. Vreau sa demontez si sa montez inapoi fiecare surub de pe masina, ca sa nu ma trezesc cu improvizatii si piese lipsa.

    As vrea sa stiu daca cineva a mai realizat acest lucru pana acum, si cum s-a comportat vopseaua aplicata in timp, fiind aplicata pe plastic si destul de expusa.
    Daca nu, macar cele care vin de la mama lor vopsite, cum rezista la uzura? Ma refer la mizerie/curatare si la pietricele adunate, ca daca punem problema atingerilor directe prin borduri, e clara treaba.

    Daca aici totul e pozitiv, trecem mai departe.

    Mi-ar fi utile niste sfaturi despre cum se demonteaza barile/pragurile, chiar daca am mai adunat ceva informatii mai rasfirate. Eventual ceva "tricks", ceva ce e bine de stiut, ce te ajuta atat ca eficienta cat si la o treaba profesionala.
    -O informatie exacta care m-ar interesa la acest capitol ar fi daca fustele se pot demonta individual de bara propriuzisa (si se pot si remonta la linie, prinse cum trebuie).
    -Alta informatie, se refera la vopsirea barei si a fustei la un loc, fara a le separa una de alta. Am mici puntulete si pe bara (mai ales fata...pietricele) si ma gandeam ca astfel obtin o culoare uniforma pe amandoua elemente, evit riscul ruperii clemelor si munca in plus, si maresc sansele ca luftul dintre bara si fusta sa fie cat mai mic si neobservabil, fara vopsea julita cand s-ar face imbinarea.

    Daca am ajuns aici, inseamna ca hotararea este luata, barele/fustele si pragurile sunt date jos de pe masina iar pregatirea elementelor este lucrul care ne preocupa.
    Un vopistor bun ar trebui sa se descurce de-acum, dar e bine sa merg cu lectia invatata.
    Care ar fi operatiile pregatitoare vopsirii? Ma gandesc ca bara (care e deja vopista) se matuieste, si da cu spritz kit, se finiseaza si se vopseste/lacuieste.
    Asta nu ar trebui sa fie prea greu, bari vopsite se vad mai des, e o treaba deja invatata de meserias.
    Dar cu plasticul negru (fusta) cum ramane? Prin ce procese trebuie sa treaca aceasta ca sa fie gata de vopist, si sa mai si reziste in timp?
    Presupunand ca mai sunt si mici imperfectiuni, cu ce se corecteaza?

    Frumoase si vopsite, gata de pus pe masina. DAR CUM?
    Multi vor zice, invers fata de cum le-ai demontat. Bine, bine, dar gaurile in care se prind suruburile sunt fixe (pe dimensiunea surubului) sau ofera posibilitatea de reglaj a barei/fustei? In caz de nevoia unor reglaje, de unde se incepe, care ar fi metoda? Stiu ca unii dintre voi ati mai avut de-a face cu acest proces. Orice sfat e binevenit.

    Cam atat deocamdata. Raspundeti voi la astea :) , ca daca mai am nelamuriti revin pe parcurs. :moa:
    Multumesc :friends:

    PS: Poate ar fi un topic de "Exterior", dar la sectiunea "A4" ma simt ca acasa, iar sansele de a primi un raspuns sunt mai mari. Sper sa nu le fi dat idei gratuite moderatorilor :)
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Acelasi lucru il voi face si eu in curand(tot asa astept caldurica si concediul sa ma pot ocupa personal de demontat-montat si batut la cap vopsitor).Daca te uiti atent la masiniile mai ales de culoarea ta(este destul de comuna culoarea)observi ca fusta vopsita are alta noanta fata de bara(asta la cele vopsite din fabrica,dar si dupa).Nu stiu de ce,probabil ca din cauza plasticului.Vopseaua pusa pe plastic se vede diferit in functie de culoarea,materialul din care a fost facut plasticul(stiu asta de la o alta masina,unde pe plastic era alta culoare,pe tabla alta desi vopseaua era aceeasi).Pregatirea la plastic este foarte importanta(nu stiu pasii,dar trebuie bine pregatita suprafata)ca altfel te trezesti ca iti sare vopseaua in bucati mari.Din cate am mai citit in fabrica aceste elemente sunt vopsite mai special,lacul dat pe ele este altfel,mai gros.Sunt multi care au revopsit bari si nu au avut probleme dupa(nu vorbesc de ciupituri de la pietre,ca oricum sare).Eu oricum intentionez sa schimb fusta spate(pun de 1,8t ca a ta cu gauri pentru evacuare)fusta fata(a mea este sparta rau,deci pun una noua)si ornamentele de jos de la usi(sunt praf facute de la deschis usa in borduri si pe inlocuiesc cu cele de B7 care arata putin diferit fata de cele de b6).Costurile sunt destul de ridicate,daca vopsesti toata bara fata si spate(eu asa fac pentru a elimina diferenta de culoare)si pragurile si ornamentele.Pe la 300 de euro minim cred ca duce distractia(si asta cam cel mai ieftin).Poate la tine sunt alte preturi,dar o vopsitorie buna costa.Eventual vopseste mai intai o bara sau alt element sa vezi si cum lucreaza omul si cum iese,sa nu iti dai pumni in cap dupa
     
  3. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Sa-mi spui si mie de unde iti cumperi fusta spate de 1.8T, ca a mea e putin atinsa si as prefera sa o cumpar noua decat sa dau cu chit.
    Daca faci operatiunea inaintea mea, incearca si fa niste poze din timpul demontarii elementelor.

    Sa asteptam si alte pareri :friends:

    PS: Oare se poate face asta [​IMG] fara chit, prin incalzire sau altceva, sa nu se mai observe deformarea dupa vopsire?
     
    Ultima editare: 23 Feb 2009
  4. CLASS

    CLASS 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2007
    Locație:
    Luduș
    Masina:
    A6 C7 4G LCGLCF1 2014
    Parerea mea este ca nu se poate vopsi ......acel material este asa din fabrica si nu este vopsit........odata vopsit, zic eu ca datorita conditiilor meteo si altor factori o sa se cojeasca si o sa arate mult mai urat decat o zgarietura.........parerea mea . Acum face fiecare ce crede , eu mi-am spus parerea :D.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu la toate vine acea parte nevopsita.Modelele de dupa 2003 vin vopsite integral daca nu ma insel.Orice plastic se poate vopsi si rezista bine vopseaua pe el daca este bine pregatit pentru operatiune.Gaby din cate vad eu pare si putin crapata?Daca este numai cutata de la indoitura cred ca se indreapta la cald si apoi se finiseaza.Oricum un strat superficial de chit acolo nu are nimic.Nu mai este chit-ul ca alta data sa nu reziste o iarna.Eu am usa dreapta fata plina de chit si au trecut 2 ierni peste ea si nici urma de exfoliere sau crapaturi.Arata perfect.Fusta spate costa in jur de 400 ron cea de 18T,iar ce fata in jur de 200 ron.Ornamentele de prag(cele de jos de la usi)in jur de 150 ron(pret de reprezentanta ca la wolksparts costa mai mult).Eu tot ma chinui sa ajung la reprezentanta sa vad care sunt preturile pentru fusta fata spate ca am impresia ca sunt mai ieftine decat la wolksparts si sa le cumpar.Abia dupa le duc la vopsit si sper sa iasa bine.Poate joi ajung sa le platesc si vin in cateva zile.Cat merge la tine gaby de element de vopsitorie?
     
  6. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Pragurile si fustele in culoarea caroseriei sunt optiune separata, parca se numeste Pachet exterior Sline basic sau asa ceva. indiferent de anul de fabricatie.

    Nu e crapata, e doar cutata. O sa incerc sa o indrept, pentru ca 400 RON nu-s de ici de colo mai ales ca nu e foarte afectata.

    Despre vopsit am intrebat un vopsitor catalogat drept priceput pe aici, si mi-a cerut 500 RON pentru bara fata + bara spate (doar partile care vin vopsite si din fabrica, fara fuste).
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pai nu are rost sa dai 400 ron asa aiurea.Stiu cum gandesti tu,dar pana la urma realizezi ca masina este doar un mijloc de transport si incepi sa mai gandesti si cu mintea,nu numai cu sufletul.Eu vreau sa schimb fusta spate cu cea de 1.8T cum ai tu pentru a scoate evacuarile afara,nu pentru altceva(a mea este aproape perfecta,am doar o impunsatura mai mica ca a ta,dar daca o decupez arata aiurea,neavand marginea aceea).Speram ca din turnare,sa fi lasat baietii de la Audi acea margine pe spate si sa pot decupa in zona respectiva si apoi o finisam+vopsit.Dar am incetat sa visez cand m-am uitat sub masina.Referitor la pret,este ok in opinia mea,daca asta implica tot(vopsea,manopera,demontat bari,pus la loc).In orice caz fustele(partea de jos a barii)le poti demontat de pe bara simplu(sunt prinse in niste cleme din cate am vazut)si le vopsesti separat si apoi le pui la loc cu grija si nu se juleste nimic.Mai aiurea este sa vopsesti toata bara fara a demonta fusta,pentru ca iti poate crapa vopseaua la imbinare acolo in momentul remontarii pe masina.Pragurile sunt prinse in suruburi(din ce am vazut eu),iar ornamentele de la usi tot in suruburi(se scot relativ usor).Referitor la cele venite din fabrica,asa stiam si eu,dar Rapier parca mi-a spus ca la cele din 04 in sus era standard.Pretul pentru fusta spate,nu stiu 100% daca asta este(parca 380 ron mi-a zis wolksman),dar iti spun zilele astea sigur.In orice caz,inca sunt in dubii daca sa le si vopsesc,sau doar sa le schimb(cea fata este sparta,cea spate nu are gauri).Arata foarte bine vopsite,dar tinand cont de eventuala diferenta de culoare(cum spuneam si din fabrica se observa),posibilitatea de a sari vopseaua de la pietricele sau altele si pretul mare pentru vopsitorie(inca nu am gasit un vopsitor cu tarife mai mici) ma face sa inclin pentru schimbare si atat.Am un vopsitor ieftin,dar la el duceam Dacia:),poate ii voi duce un plastic dat jos de pe masina sa vad de ce este capabil(ce am mai vopsit la el arata relativ ok).Sau le pun noi(oricum trebuie sa fac itp-ul in aprilie si vreau sa fie masina perfecta optic si tehnic)si intre timp mai sapam.
     
  8. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    exagerat de scump e la voi,5 mil doar barile...aaceeasta operatie am facut-o si eu la masina mea si spun sincer ca ii schimba aspectul total...dar cum ati spus si voi ca sa nu se exfolieze sau sa sara vopseaua dupa ele va trebuie primer si fuller care se aplica peste bara si apoi peste astea vopseaua si nu va mai sari vopseaua asta de pe bara cat o sa fie bara pe masina....eu cand am vopsit fustele nu am dat jos barile doar pragurile si alea de vin pe usi...la praguri sunt la suruburi de desfacut....bafta
     
  9. NyCu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A4 B6 2004 BKE 140CP
    Salutare tuturor posesorilor de AUDI , dupa cum a spus si Flubber e mult 500 ron doar barile ,si eu mi-am vopsit spoilerele si pragurile si nu ma costat atat acum depinde de vopsitor si cu ce lucreaza, dar merita ii schimba aspectul total la masina, cu ocazia asta mi-am pus si spoiler de s-line pe fata:rockwoot:si acum arata super bafta:)
     
  10. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Da si tu mai multe detalii, unde le-ai vopsit (ca vad ca esti din Suceava), cat te-a costat, de cat timp le-ai vopsit si cum rezista vopseaua in timp?
    De unde si cu cat ai luat spoilerul de Sline. Nou am inteles ca e in jur de 10 mil.
     
  11. NyCu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A4 B6 2004 BKE 140CP
    scz ca nu am dat mai multe explicatii sunt de profesie vopsitor si nu prea aveam timp, de vopsit mi le-am vopsit singur masina o am de 1 an jumate si vopseaua a rezistat trebuie sa ii fac asa ceva si la un prieten cand se mai incalzeste afara si il costa undeva la vreo 600-650 ron spoilere praguri ornamente usi, spoilerul s-line la-m cumparat pe original deci: 400 spoilerul , 2x 60 grile halogen , 350 grila centrala care e foarte scumpa si mi le-am montat singur si e foarte complicat ca nu se potriveste exact pe bara de pe audi normala , atrebuit sa fac niste modificari(sa tai din bara mai exact) si daca le pregateste vopsitorul bine le da cu primer pt plastic nu are cum sa sara vopseaua, iar daca vrei sa le vopsesti aceeasi culoare cum sunt din fabrica este cod si pentru acea vopsea si se vopseste cu lac mat(ca sunt mate din fabrica);)
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am reusit sa ajung la reprezentanta sa comand o parte din elementele necesare.Treaba sta in felul urmator: fusta fata 200 ron(comandat PBN),fusta spate 480 ron PBN(460 Wolksparts,va fi comandata maine).Ornamente praguri: de la 140 ron toate acum 2 luni au ajuns la 80 ron bucata cele stock(comandat 2 model B6,desi vroiam sa le pun pe cele de B7,pretul m-a facut sa spun PAS).Pe langa astea am mai comandat urmatoarele: clipsuri usi(toate clemele de la usi 1 ron bucata=> 12 cleme mari+8 mici pentru usile fata ce urmeaza sa primeasca alte butoane),maneta stergator cu butoane BC(360 ron parca la PBN si 400 ron wolksparts,comandat PBN),ornament usa sofer model aluminiu cu striatii in romb(220 wolksparts,200 PBN comandat PBN),clipsuri sezut bancheta spate(2 bucati 8 ron comandat PBN)clips spatar(2 bucati 20 ron comandat PBN).Toate elementele vor sosi vineri sau luni,iar pretul total pentru fusta fata,ornament usa,ornament praguri,maneta stergator,clipsuri de toate neamurile a fost in jur de 900 ron.Maine voi comanda si fusta spate pentru motorul de 1.8T de la wolksparts si ma apuc de treaba.In prima faza le voi duce la vopsit impreuna cu pragurile,bara spate complet(este zgaraiata in mai multe locuri),ornamentele prag.Daca toate piesele ies bine dupa vopsitorie in maxim 2 saptamani le voi avea pe masina(le voi monta singur si am nevoie de timp,ajutor si documentatia necesara sa dau barile jos).Apoi urmeaza montarea terminatiilor de evacuare.Am vazut un B6 cu tips-uri putin ovale(desi gaura este rotunda)si arata foarte bine.Daca il mai prind in parcare diseara ii trag 2-3 poze.Gaby sa ne tii si tu la curent cu evolutia,in cazul in care nu ai renuntat la idee
     
  13. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Nu am renuntat la idee, dar stau inca sa ma gandesc daca dupa demontare voi putea pune piesele inapoi pe masina cum au fost de la mama lor. Am vazut sambata in targ(ul) de masini un B6 la care barele ziceai ca-s puse cu furca acolo, lufturi enorme si nealiniera grosolana cu aripa...


    Oricum eu nu sunt dispus sa stau afara, demontand pe la masina, pe vremea asta... astept zile mai calde si pana atunci ma documentez.

    PS: Mi se pare cam scumpa fusta spate, eu am primit un pret de ~300 ron de la volksman... :uhm: Acum cand ma hotarasem si eu ca o schimb indiferent ca le vopsesc sau nu... au crescut preturile?! Tu ai comandat cumva fusta vopsibila, adica gata pregatita, sau tot cea de plastic?

    PS2: Sa nu ne uiti si pe noi cu "documentatia" aia. Un link ceva sau niste poze facute de tine in timpul operatiilor... Sau macar ceea ce e bine de stiut cand ne apucam de asa ceva sa nu uiti sa precizezi... eventuale "trucuri" care sa ajute
     
    Ultima editare: 9 Mar 2009
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Momentan caut un vopsitor capabil si cu picioarele pe pamant,care sa nu-mi ceara 200 euro pe element(asa cum am mai primit oferte).Nu dau 200 euro nici sa vopsesc toate aceste elemente.Deci daca nu gasesc un vopsitor capabil si subtire la obraz,le pun asa cum vin ele(oricum este munca multa la demontat,montat).Documentatia sper sa o gasesc tot pe forumuri(daca nu ma insel avea BRT un tread cu asa ceva si spunea cum se dau jos barile fata\spate).Am cerut pret pentru fusta nepregatita de vopsit(oricum la vopsitorie platesc tot pe acolo,iar pretul pentru cea pregatita este enorm).Bara fata la mine este pusa foarte urat,inclusiv farurile(de cand s-a schimbat distributia),deci nu prea am cum sa o pun mai prost de atat.Voi demonta\monta totul personal tocmai pentru a fi sigur ca vin perfect dupa operatiune.Am rabdare,2 maini destul de pricepute,timp frumos si zilele libere imi mai trebuie.Daca aveti cunostinte care lucreaza in domeniul vopsitoriei,astept Pm cu datele de contact.
     
  15. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Zmeule,

    suna-ma si poate gasim o modalitate sa te ajutam :p
    ca sa nu ramai cu ele date cu pensula !
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu stiu daca se aplica si la audi insa stiu ca la logan daca vroiai sa iei bara fata ca sa o vopsesti dupa un accident( am lucrat un pic intr-un service) trebuia luata " de uzina" ca altfel se cojea vopseaua de pe ea. de oricare ar fi recomand sa se smirgheluiasca cu o hartie abraziva mai dura dupa care se da cu un strat subtire de chit( sa fie de calitate ca sa nu crape mai tarziu), se netezeste apoi cu hartie abraziva fina si se da un strat de grund( poate sa fie si o mana de vopsea) dupa care se da vopseaua finala si lacul.
    partea proasta la fuste e ca sunt cele mai dispuse la agatat in borduri si poate sari vopseaua oricand( eu nu parchez decat cu spatele ca sa nu o agat de trotuare)
    in ce priveste montatul barii dupa ce faci distributia sunt niste cleme care prind suportul de bara de aripa care in mod normal se schimba de fiecare data cand e data bara jos. la mine sunt de forma patratica.
    am vazut pe mobile. de poza asta si ma bate gandul sa imi fac si eu in sa le voi face singur. am un magazin de piese auto unde face spray-uri de vopsea dupa codul culorii si deci nu mai am nevoie de pistol. ce parere aveti? mie imi place cum arata :)
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    am vazut azi un b5 rosu care avea grila mare de pe capota vopsita la fel ca cea din poza.tot ce este negru era rosu,iar contrastul rosu crom era foarte frumos.La fel de frumos arata si pe alb.Doar ca cele de la proiectoare le-as lasa negre,astfel grila de sus sa aiba treaba cu cea de jos mica
     
  18. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Stefane, bara aia de logan de care vorbesti tu e cu totul alta mancare de peste. Si nu ma refer la diferenta Audi / Dacia, ci la faptul ca prin expresia "de uzina" faci referire la bara originala, si nu la o bara gata pregatita de vopsit. Iar ceea ce il intrebam eu pe suntzmeu se referea doar la bara(fusta) originala, fie pregatita de vopsit, fie doar plastic "gol". Probabil la logan exista si varianta pe producator...

    Nu agatatul fustelor e principalul inconvenient, cel putin nu pentru mine. Eu oricum am suspensie sport de fabrica si daca as incerca sa urc o bordura (mai ales cum le-au pus pe astea noi acum), sigur nu scapa intreaga nici fusta si nici pragurile si plasticele de sub masina. Suspensia ma face sa fiu si mai atent cu masina, dar pietricelele care sar inevitabil puse langa o vopsire de calitate mediocra pot duce la dezastru estetic. Daca le agati oricum le strici si pe astea nevopsite, chiar daca nu se observa asa tare...

    Distributia a fost schimbata si la masina mea (din fericire nu in tara noastra...draga) insa chiar nu am ce sa reprosez. Pot sa zic ca bara e montata mai bine decat in fabrica :lmfao:, m-am uitat azi special vreo jumatate de ora la ea si n-am gasit niciun defect (si cei care ma cunosc, chiar si de pe forum, stiu cat de exigent sunt eu in aceasta privinta). De asta parca as dao jos cu o oarecare strangere de inima, ca poate nu o mai pun la loc asa cum este acum, sau chiar daca o pun tot o sa mi se para mie ceva in neregula... :faint:

    In legatura cu ideea de a vopsi toata partea frontala in culoarea caroseriei (inclusiv grilele), mie mi se pare cam taraneasca (nu vreau sa supar pe nimeni). Eu as incerca sa pastrez un aer cat mai OEM, doar la dacii mai vedeai cate unul care vopsea cu pensula tot ce se putea vopsi. Acum fiecare cu gusturile lui...

    In alta ordine de idei, am fost astazi sa vorbesc cu un amic care are tangenta cu un service, si m-a pus in legatura cu "cel mai bun" vopsitor de la ei. Asa cum preciza si Stefan mai sus, mi-a spus omul ca trebuie neaparat un strat de chit la baza, dupa ce in prealabil s-a matuit putin suprafata. Cand am auzit, m-a cam pierdut... deoarece eu nu accept chit pe masina nici daca e imperios necesar, cu atat mai putin sa ma apuc sa o umplu de chit asa "facultativ". Mi-a mai zis ca oricum nu o sa se mentina in stare foarte buna vopseaua de pe aceste elemente, din cauza pozitionarii lor si a suprafetei de la care se pleaca initial. Am vazut si masina personala (coincidenta, tot Audi, A4 B5) a vopsitorului asta (care parea om destul de serios, trecut de 45 de ani) care avea pragurile si fustele vopsite. Nu pot sa zic ca aratau jalnic, dar aratau rau pentru gusturile mele, tinand cont ca mi-a spus ca sunt vopsitea numai din vara trecuta.
    Pana acum toate informatiile pe care le-am adunat sunt contrare vopsirii, dar parca as vrea si o schimbare de look. Sunt mai indecis pe zi ce trece...
    Poate face suntzmeu mai repede operatiunea si pozele cu masina lui ma determina sa fac si eu pasul asta, sa-mi asum eventualele riscuri.
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Azi am comandat si fusta spate de 18T de la volksparts,dar din pacate pretul de ieri nu era cel corect.Am platit 480 ron pentru ea(490 la care s-a adaugat o reducere ca sunt client fidel).Inca sunt in cautari de vopsitor,voi lua legatura si cu Florin sa vedem.Gaby nu-ti face griji pentru vopsitorie,stiu multe cazuri care si-au revopsit elementele astea si nu au probleme(vezi rapier,ice care si-a schimbat bara si o are vopsita integral).Totul este sa fie pregatita bine suprafata.
     
  20. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Cand ai zis ca pretul de ieri nu a fost cel corect...ma asteptam sa spui ca ai platit in jur de 300 RON pe fusta... dar ce vad :sadlike: Oricum aici sunt hotarat sa o schimb, asa ca va trebui sa platesc pretul. Insa ma gandesc ca mai bine o iau de la reprezentanta...vazand ca si cei care erau de partea noastra, a clientilor, cu preturile ne dau acum cu parul in cap.

    Da, Rapier si Ice le-au vopsit, dar ei le-au avut deja vopsite sau pregatite de vopsit. E ca si cum ai vopsi o aripa, sau bara superioara in cazul lor.
    La noi se pleaca de la plsticul gol, lucios... si asta face diferenta

    Eu inca stau in dubii... mi-ar place enorm sa fie toate de aceeasi culoare, parca intregeste aspectul masinii... dar de partea cealalta faptul ca trebuie demontate si montate la loc (cu riscul unor lufturi, etc plecand de la o stare initiala impecabila) plus rezistenta in timp inca dezbatuta a vopselei inclina balanta.
    Om trai si-om vedea ... oricum orice informatie noua e binevenita.

    LE: La pretul asta mai plusez putin si imi iau fusta ca a lui Ice :)
     
    Ultima editare: 10 Mar 2009

Distribuie pagina asta