salut. de ceva timp ma bate gandul sa desfac sticlele de la far.sa ii vopsesc interiorul negru..am un audi a4 8e..a desfacut cineva din voi doar sticla de la far...si daca da cum a procedat...ale mele sunt valeo si fatada este de plastic puneti aici tot ce stiti...!!
si cand te apuci de treaba faci si tu un tutorial cu poze cu toate cele .. si pe mine m`ar interesa . faru la mine e din sticla daca nu ma insel .
o sa pun si poze si tot ce trebuie,dar pana atunci mai vreau sa adun ceva informatii..idea este ca dupa cum pare se poate scoate sticla lui....din ce am auzit eu se poate incalzi cu un feon are un mastic care se inmoaie si il scoti pur si simplu....macar cineva cu un far spart sa incerce pe el si metoda asta de incalzire..asa macar nu le stricam pe ale noastre
Am vazut pe net un tutorial...mai simplu e sa bagi farul in cuptor! Se incalzeste la 180 de grade dupa care se da jos fara probleme, idea e ca in cuptor se incalzeste uniform si peste tot!
pai si plasticu din spate nu se topeste ?! sau oglinda din interior ... ? sau orice element din plastic ?! eu stiam ceva ca intre 100-170 depinde de material.
Am vazut un tutorial pe you tube...punea Angel Eyes pe un seria 3, iti dai seama ca nu a lasat farul in cuptor mai mult de cateva minute...cred ca erau 3 minute. La montaj a facut la fel!
Si cu politia ce faci?La RAR ce faci?)Ai de gand sa dai la fiecare politist cate 100lei sa te lase sau la RAR de fiecare data cand mergi? Sfatul meu ar fi sa vopsesti doar sub bec,mai exact oglinda de sub bec,da un aspect mai placut decat cel negru mat.
Nu bagatzi nimic la cuptor ca o sa devina plasticul prea moale si nu o sa puteti sa la desfaceti un pistol cu aer cald precum in tutorialul de pe utube nu altceva .
si pe mine ma batea un gand sa desfac farurile la a3 fiind din sticla dar fara un tutorial ceva mi-a fost frica poate se indura cineva di descrie cu poze operatiunea ,toate bune
Eu sunt mai prejos de toate.Inca n-am reusit sa scot farul Cum pot scoate unul de B5?Am desfacut cele 2 suruburi care vin pe far,dar degeaba.Si-a facut putin joc atata tot.Sa nu-mi ziceti ca trebuie sa scot si bara ca fac crize!!
Am gasit ceva in legatura cu scosul farurilor si stopurilor.Inainte sa merg la masina las aici link-ul poate mai sunt alte persoane carora le trebuie tutorialul. http://www.clubaudi.ro/audi-a4/11034-tutorial-demontare-faruri-si-stopuri-audi-a4-b6-avant.html
Referitor la bagatul farului in cuptor...nu am vorbit doar sa ma bag in seama...am gasit tutorialul! http://www.youtube.com/watch?v=M5cmsA0Tapo
Foarte tare ai incercat pana la urma sau altcineva ///........ cred totusi ca e mai bine cu feonu la cald ii dai caldura numa acolo unde trebuie nu??
Emy, la tine farul se tine in 3 suruburi si un glidaj. In cazul tau, ca sa dai jos al 3-a surub trebuie sa dai jos bara si o sa il vezi spre exterior. Iar sticla farului de B5 (cel stock, Valeo sau Bosch) se da jos in mai putin de 1 minut. Gata cu offtopicul. Deslipirea sticlei de pe far as recomanda-o sa se faca cu un pistol de aer cald si multa rabdare. Plimbati pistolul pe toata unirea inainte de a incepe si incepeti sa trageti din partea opusa a semnalizarii spre semnalizare.
Pai farul de la B5 fara facelift e prins in 3 suruburi. Doua sunt la vedere deasupra farului iar unul e pe lateral. Ca sa ajungi la cel de pe lateral trebuie sa scoti lampa de semnalizare. Lampa de semnalizare se scoate relativ usor daca ai degete de pianist, ea fiind prinsa de far cu cleme. Dupa scoaterea semnalizatorului vei putea demonta al 3-lea surub si scoate farul. Nu trebuie demontata bara!!
Cand m-am hotarat sa fac aceasta modificare, mai intai am trecut pe la un magazin de profil de unde am achizitionat: pistol cu aer cald, silicon, smirgel, nitrodiluant si bineinteles vopsea. Cu pistolul cu aer cald am incalzit zona de imbinare a sticlei pe far si cu o surubelnita am incercat sa desprind cele doua componente. Asa a aparut problema - sticla farului nu prea voia sa se deslipeasca. Am dat un telefon la un coleg de forum (BogdanG -caruia ii si multumesc pe acesta cale) care se ocupa cu faruri si lupe. Asa am aflat ca farul meu este prins de fapt cu un soi de cauciuc si nu cu silicon cum ma asteptam... De regula farurile cu halogen sunt astfel etansate. Asa ca am hotarat sa ma ajute el sa le deslipeasc. De aici totul a decurs mai usor. Mai multe detalii va invit sa vedeti pe acesta adresa care m-a inspirat si pe mine: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/joey.html Si niste poze cu produsul finit:
Te salut rotitza, vad ca e destul de vechi ultimul post de aici dar totusi pun si eu o intrebare: cum anume ai desfacut acel silicon sau cauciuc ce lipeste sticla de restul farului, e vreo metoda speciala, sau doar cu ajutorul pistolului cu aer cald si forta bruta? Poti sa detaliezi te rog daca iti mai aduci aminte? Mersi mult!