1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Deschidere masina fara cheie si fara sa sparg geamul

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de iacovita, 30 Sep 2010.

  1. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    Am patit-o si eu cu cheia masinii,la mine era defect modulul de inchidere si trebuia sa inchid fiecare usa in parte,ca uneori le deschidea pe toate dar de inchis trebuia sa la inchid eu. Incercand odata sa inchid usile din spate,mam intins sa incui usa din spate si mia cazut cheia din buzunar,am iesit din masina,am incuiat usa si am trantito,apoi am realizat ca nu am cheia la mine.
    Vreau sa va dau cateva sfaturi in legatura cu asta:
    1. Sa aveti cel putin 2 chei pentru masina,daca aveti doar una este destul de usor si ieftin sa faci inca una,cipurile se pot copia si nu trebuie nicio interventie cu vag comu sau altceva
    2. Cand plecati departe de casa sa aveti a doua cheie la voi (ascunsa undeva sub masina,la nevasta/prietena in poseta dar nu legate la cheia principala cum face un prieten de al meu)
    3. Daca tot ati comiso si nu aveti alta solutie decat sa spargeti geamul va recomand sa spargeti geamul de la sofer. Pentru ca este cel mai ieftin si cel mai usor de inlocuit,sa nu credeti ca geamul mic din spate este mai ieftin doar pentru ca este mai mic,este defapt cel mai scump si probabil este greu de inlocuit. Pana la urma daca nu aveti masini din 2012 gasiti geamul de la sofer in dezmembrari,nu cred ca este scump si puteti sa il schimbati chiar voi.
    Cam atat am avut de spus in legatura cu acest topic.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Completez si eu:
    - geamul mic este foarte scump intrucat este un geam fix si vine cu tot cu ornamente/cheder pana in fata.
    - oamenii care se complac sa aibe 1 singura cheie de la masina isi merita soarta!
     
  3. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Blocare Chei in Masina

    Am un audi A8 D2 din 98 cu inchidere centralizata iar prostia mea a fost ca am descuiat masina din telecomanda , am deschis usa din spate sa iau ceva si am lasat cheia acolo cu intentia de a reveni in 2 min sa o incui , iar prostia s-a incuiat automat cu cheia in masina . Intrebarea mea este cum as putea deschide masina fara sa sparg geamul ?
     
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Da cu a 2-a cheie
    sau ar exista si alte metode neortodoxe.. dar aici ar intra si politia pe forum :)) sa ia lecti :P
     
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Vreau si eu sa va cer o parere.
    Nu am alarma pusa pe masina, e doar aia din fabrica. Am acele doua butoane din marginea portierei pentru dezactivarea ei, functioneaza, e OK.
    Am patit de doua ori o "figura" la spalatorie si nu-i gasesc explicatia, pentru ca pe VAG nu apare asa ceva.

    Deci, masina era deschisa, cheia la mine, dupa curatarea la interior, au spalat si exteriorul si cand o clateau cu jetul, s-a armat. Dupa cateva secunde, masina fiind "deranjata" de la jetul aparatului, normal, a inceput sa sune alarma. Am deschis-o...si terminata fiind si spalarea, am plecat...nedumerit.
    A doua oara cand s-a intamplat, am deschis-o si iar a repetat nebunia.
    Ca o incercare, am deschis-o iar, am deschis si inchis o portiera...si desi baiatul de la spalatorie a insistat, nu a mai facut.
    De atunci am spalat-o de nenumatare ori (problemele astea le-a facut pe la inceputul verii) si nu mi-o pot explica.
    Ca sa fiu sigur, am grija si mai mare sa nu uit cumva cheia in masina. Nu am obiceiul, dar mai stii ?
    Ce parere aveti ca a putut fi ? Apa nu cred ca intrat pe undeva...si daca a intrat, pe unde ar fi putut, ca sa faca vreun contact pe undeva ?

    Acum un caz, cu rezolvarea deschiderii masinii cand ai ramas fara cheie. :) (dar avand a doua cheie)
    La 200 de km de casa, tot carand la masina niste bagaje, am deschis odata porbagajul cu butonul din mijlocul telecomandei.
    Am pus cheile in portbagaj, ca aveam mainile ocupate si mi-am zis clar,...sa nu uit de chei. Pe naiba, am inchis capacul si automat si masina s-a armat.
    Cum am rezolvat problema ? Simplu.
    Am dat telefon acasa si mi-a trimis cheia a doua prin mecanicul unui tren. In 6 ore aveam cheia in mana.
    Cel mai naspa a fost ca am rezolvat totul pe la 1 noaptea si ca in tot acest timp,...a mers avaria.
    Deci,...va trebuie a doua cheie, un telefon, un tren eventual... si timp de pierdut. :)
    Anul asta a fost prima data cand, plecand cu masina intr-o scurta vacanta, am pus in poseta sotiei cheia a doua. ;)
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu iau intotdeauna 2 chei la mine cand plec la mai mult de 100-200 km de casa.
    Cine nu are 2 chei, sa isi faca.
    Cine se plange mai apoi ca nu are decat o cheie, ma bucur pentru ei. Unii oameni nu vor sa invete din greselile altora ci din greselile proprii.

    Gabi, butonul telecomenzii de deschidere DOAR a portbagajului e o mare prostie din motivele enuntate de tine mai sus si, idiotul care a gandit aceasta functie de "confort" nu are nici o scuza pentru punerea ei in practica.
     
  7. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu nu stiu cum pot cumpara unii masini cu o singura cheie sau daca pierd una, sa stea asa. Eu daca o sa pierd una, imi schimb totul,...CLAR !
    Treaba cu deschisul portbagajului iti dai seama ca e o prostie, in mare. E un confort, dar de prea putine ori intrebuintabil. Ce daca se deschide si masina ? Sar copiii strazii in ea si-ti fura "chiunga" ?
    Eu aveam o gramada de papornite in maini, tineam cheia cu nu mai stiu ce degete si am apasat pe ea pe sistemul "sa fie mai jos de butonul de inchidere". :)
    S-a deschis portbagajul, am vazut, am realizat,...dar m-am luat cu aranjatul si la final, am muscat-o.
    In fine, a fost prima data, sper ca si ultima... Sper. :)
    Atunci am uitat eu cheia,...dar m-am panicat apoi la spalatorie. Puteam s-o "fur" original, stand linistit la 2 metri de ea.
     
  8. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Eu iti garantez ca odata cumparata masina trebuie sa ii faci anumite verificari si schimburi pt propia siguranta . In cazul meu a fost nevoie de o pompa de servo , pompe apa , distributie si mici alte treburi care m-au dus inapoi 3500 LEI . Desi pare absurd in ciuda sumei platite nu am mai avut un sfant pt a doua cheie care apropo costa 100 E . Iar in leg cu blocarea masinii poate veti fii bucurosi sa aflati ca am descuiat-o .

    Iar G@bryel la problema ta nu am un raspuns dar stiu ca am patit-o cu un VW golf 4 la care problema a fost un senzor . Raspunsul ar fi sa o bagi pe tester in prima faza .
     
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    De cand am avut problemele cu admisiile am pus VAG-ul pe ea de-am plictisit-o,...dar e ceva ce nu apare. O fi fost ceva de moment...
    Am avut bateria cam pe duca si la pornire sigur le mai dadea in cap la senzori.
    O fi miscand-o jetul in mod repetat si si-a facut "fata" o protectie anti-furt, dar fiind deschisa ?
    Chestia tampita e ca atunci statea oprita si efectiv nu anunta nimic,...dar ma lasa pe-afara...
    In fine, nici nu lasam cheile in contact pana atunci, dar de acum cu siguranta nu le las.
     
  10. Sebastian81

    Sebastian81 Junior Member

    Înscris:
    8 Aug 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    SKODA SUPERB COMBI 2011 DSG 2,0TDI 170 CP & GOLF 5 VARIANT 1,9 TDI 2010
    Am avut si eu o experienta cu blocatul cheii in contact. Am pus-o in buzunar si s-a apasat pe inchis fara voia mea. Am introdus cheia in contact, dar nu am rotit-o. Dupa ce am inchis portiera, mi-am dat seama ca masina e incuiata si treaba este complicata. Am apelat la un tip care multiplica chei care mi-a promis ca ma rezolva fara geamuri sparte. A departat partea superioara a usii dreapta fata cu o pana de lemn ca sa nu lase urme pe vopsea. Prin locul astfel creat, a introdus o sarma indoita la un capat pana la inelul prins de cheie si a rotit-o ca sa puna contactul. Cu o a doua "unealta" tot din sarma a apasat comutatorul pentru geamuri electrice de la portiera fata dreapta si a deschis geamul, facilitand astfel accesul in masina. M-a costat 50 lei, si in banii acestia mi-a facut si o cheie simpla, fara cip. Din acel moment nu am mai lasat niciodata cheia in masina.
     
  11. dimaionut 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi
    Foarte bune ideile

    Sunt foarte bune ideile, expuse mai sus.Foarte multi conducatori patesc chestii de genul.Am vazut si un filmulet youtube in care se arata ceva de genul.Problema este ca exista si persoane rau intentionate care stiu acest lucru:).
     
  12. just_skyzzo 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    TT 1.8T 2000
    Problema deschidere usi Audi TT - HELP!!!!!

    Buna tuturor ,
    Apelez la cunostinetele vostre in domeniu pentru a gasi o solutie la problema mea.
    Luni seara incuiat masina din Telecomanda, a doua seara surpriza , nu mai functioneaza deschiderea din telecomanda, apas deschis/inchis/portbagaj si totul mort.Trag doua concluzii:

    1-Bateria de pe masina fara gram de curent
    2-Bateriile din telecomanda fara curent

    Atentie nu pot descuia masina mecanic cu cheia in conditiile in care partea aceea de metal a cheii care intra in contact/butuc-usa ii rupta de pe telecomanda iar ca sa nu o pierd o las de fiecare data in sertarul acela din fata schimbatorului de viteze.PROASTA DECIZIE!!!

    Astazi hotarat sa rezolv problema, si cum teoretic bateriile din telecomanda ar trebui sa functioneze(nu aU dat niciodata semne ca ar fi pe terminate, am deschis mereu masina de la multi metrii distanta) avand geamul din dreapta o idee deschis ,dupa multe incercari reusesc in final sa trag capota masinii.
    Montez alta baterie caci cea de pe masina nu mai avea deloc curent, fericit ca rezolv problema apas butoanele de pe telecomanda si nimic..... aceeasi situatie, nici o miscare dar de data asta bateria de pe masina ii garantat buna.

    Ramane problema bateriile din telecomanda sau vreun sistem de alarma

    Este posibil sa se termine bateriile din telecomanda asa brusc fara sa dea oarecum semne de genul ca nu mai functioneaza de la departare si tot asa pana la epuizarea curentului?

    Sau este posibil sa fie dotata masina cu vreo alarma mai desteapta, sa activeze vreun sistem antiefractie, iar eu in momentul in care am deschis capota cu usile inchise sa se fi activat.Sau poate fiind usile inchise , iar eu schimband bateria sa nu mai recunoasca cumva telecomanda , zic si eu ... ca tare imi este ca nu ii din cauza bateriilor din telecomanda.

    Maine o sa incerc treaba cu schimbatul bateriilor, sper sa fie asta problema dar daca ati mai intalnit situatii asemanatoare poate imi dati o idee ceva si ma scutiti de 300 lei si munca aiurea pentru a schimba geamul care in ultima instanta va fi spart
    Multumesc tuturor!!!
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deci, te-ai complicat inutil.
    In primul rand, faptul ca ai schimbat bateria masinii prin deschiderea capotei fara a deschide o alta usa, nu putea provoca decat cel mult pornirea alarmei - vorbesc de alarma oem. Ceea ce banuiesc ca nu tu ai!

    Bateria de la telecomanda e bine ca o vei schimba, insa tot nu vei rezolva problema pentru ca telecomanda nu mai este imperecheata cu masina.
    Cum deschizi masina? Simplu:
    - folosind telecomanda celei de a 2-a chei
    - folosind partea mecanica celei de a 2-a chei.
    Daca o sa spui ca nu ai cea de-a 2-a cheie, (mare greseala si nu stiu cum ai putut sa dormi linistit noaptea) atunci iti ramane varianta sa spargi geamul.

    Si sa stii si tu, nu era normal sa nu ai o cheie functionala 100%. E rupta lama, te duci si schimbi componenta care e rupta, fie la un magazin de copiat chei, fie iti iei din dezmembrari alta, nu cred ca era necesar sa dai 150 euro pe una noua. Din cauza ca te-ai zgarcit in trecut, (mai ales daca nu ai nici cheie de rezerva) acum vei plati suplimentar un geam. Ti-l recomand pe cel al soferului.
    Bafta!
     
  14. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Te ai complicat inutil , puteai sa ti deschizi masina pe loc fara agitatie , avand cheia a doua : iti spun cum am rezolvat eu - aceeasi situatie am sunat sotia si am rugat o sa apese butonul telec de deschidere usi spre telefonul mobil si eu am indreptat dufuzorul spre masina mea si s a deschis :)
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    cobi... te rog, povestile astea sunt atat: povesti. Personal, nu cred o iota.
    Nu intram in discutie de frecventa GSM care merge pe 900/1800 Mhz iar masina ta pe 433 mhz. Pur si simplu, nu merge... pe testate la mai multe masini, BMW si Audi.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cobi ce ai mentionat tu mai sus (ca metoda a deschiderii masinii) nu functioneaza la nici o masina la care eu am incercat asta. Eu am incercat la zeci de masini si la nici una nu a functionat metoda descrisa de tine. S-a mai discutat anterior despre aceasta procedura si nu este ceva sigur. Bafta
     
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Cobi, fără supărare, puteam sa încerc, normal, dar apoi trebuia sa-mi fac și provizii pentru sfârșitul lumii anunțat de dementul ăla din America.
    Deci atâta încredere am avut în "rezolvarea" asta, gândind tot logic, ca nici nu m-am obosit sa-mi pun soția "sa-mi dea la telefon" cheia rămasă acasa.

    În fine, dacă tu totuși ai reușit, poate merge la mașina ta. Nu te contrazic, dar vad ca unii au incercat. O poți face din nou, filmand operațiunea... Dacă merge, chiar dacă nu avem aceleași mașini, pe cuvânt dacă nu încerc și eu... :)
     
  18. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Masina cu care am facut operatia a fost un fiat grande punto cu alarma aftermarket si a functionat - nu are rost sa dezbatem aiurea ca nu am motiv sa mint ; o sa fac test pe alte 2 masini una cu telec aftermarket si una cu keyless si te anunt daca merge au ba .
     
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Nu a spus nimeni ca ai minți, tocmai pentru ca nu ai dat detalii.
    Ca ai încercat pe alt brand de mașină, ba si cu alarma AM, multe își găsesc explicația. După cum ai citit și tu mai sus, pe Audi e mai greu.
    Bafta.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    cobi aici discutam despre marca Audi si iti spun eu ca la Audi nu va functiona niciodata (la o masina dotata cu alarma din fabrica asa cum eu de exemplu) ce ai mentionat tu referitor la deschiderea masinii.
    Asa ca este irelevant la ce masina a functionat, mai ales ca nu este Audi si mai ales ca vorbim de o alarma AfterMarket instalata pe acea masina.
     

Distribuie pagina asta