1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Pompa de apa pierdea lichid de racire pentru ca era defecta sau pentru ca nu a fost montata cum trebuie? Poate ca nu degeaba se dau jos elementele din fata masinii. Doar zic.
     
  2. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Salut
    Am cumpărat acum 3 luni un A4 b8 2.0 Tdie 136cv CJCB din Germania.Are 170.000 km cu carte service.As vrea sa fac distribuția pentru "liniștea" mea întrucât aceasta se schimba la 210.000.M-am uitat la curea și este destul de crapata.Cam ciudat pentru doar atâția km.Ce părere aveți?
    IMG_3695.JPG IMG_3629.JPG
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sunt crapaturi grave. Pana sa crape definitiv si sa se rupa ar trebuie sa treaca acele crapaturi prin mai multe straturi ale curelei si atat timp cat la suprafata curelei nu se vad si acolo crapaturi nu te ingrijora. Daca vrei sa faci distributia nu este un lucru rau. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Ok.Am înțeles.Se mai aude un zgomot la pornire la rece cam de fulie cred,care dispare după un minut.O sa fac schimbul,sunt indecis intre Dayco și Continental.Multumesc frumos.
    Un salut!
     
    Pridan apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune Dayco sau Gates.
     
    sbod25 apreciază asta.
  6. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Salut, dupa ce se schimba distributia prima oara, ( am schimbat o la 200.000k ) la cati km se schimba iarasi ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste si tu topicul asta daca tot te intereseaza. Raspuns la intrebarea ta gasesti chiar in urma cu 3 pagini.
     
  8. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Salut
    Ce părere aveți despre pompa de apă marca SKF sau ce îmi recomandați ? Mersi

    Am văzut ca se vorbește mult de Hepu dar nu știu care este codul exact 03L121011 sau 03L121011 J. Am vrut sa comand Hepu P655 și mi-au spus ca nu merge pe 2.0 Tdie 136 cp cod motor CJCB. Mi-au recomandat SKF.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai mai jos codurile pompei de apa pentru motorul tau. A fost cu H, s-a schimbat cu J iar acum este cu P la terminatie.
     
    sbod25 apreciază asta.
  10. Naftty 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2.0 2012 cjcb 136 TDIe
    Mergi pe Hepu. Am exact motorul tău si de putin timp am facut distribuția .
     
  11. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Da. Mai exact Hepu P662 doar ca aici în Spania nu se găsește pe nicăieri nici online nici la piese auto.
    În schimb am găsit GK 980286. Mersi
     
  12. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Într-un final am reușit să adun piesele necesare.
    Kit distribuție Dayco + Pompa de apa Hepu
    Set accesorii:
    Curea Contitech
    Întinzător Ina
    Rola ghidare Ina
    Fulie ambreiaj alternator Ina
    Antigel G13
    Cost piese 270 €uro plus manopera 180 €uro
    Pompa de apa pierdea antigel în rest toate piesele erau ok fiind de la fabricantul Ina,mai puțin rola mediana de la distribuție care era Skf.Consumul la relanti a rămas același 0,6l/h iar motorul parca suna altfel.Operațiunea a durat 6 ore și după cum se vede în poza nu s-a demontat nimic.:sign_omg:Din păcate zgomotul care se aude cu motorul rece nu a dispărut...,îmi îndrept atenția spre volant sau kit ambreiaj deși aparte de scârțâiala metalica nu mai are nici un simptom.
    Mulțumesc pentru sfaturi/recomandari!
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2017
    slabutzggg apreciază asta.
  13. Maxim

    Maxim 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant 2016 quattro 2.0 TDI 190 CP
    Salut,

    Am depasit si eu putin pragul de 180 mii km si m-am hotarat sa fac schimbul de distributie, transmisie si pompa de apa. Vreau sa-mi achizitionez eu singur piesele si m-am hotarat asupa urmatoarelor branduri:
    - kit distributie contitech (curea + 4 role)
    - curea transmisie contitech + rola gidare INA + intinzator INA
    - pompa de apa HEPU

    M-am lovit insa de o nelamurire. Cautand pe magazinele online de piese ce am nevoie pentru modelul meu am gasit pt kit-ul de distributie doua variante: CT1139K1 si CT1139K2. Diferenta dintre ele consta intr-o singura rola (V55735 (mai lata: 51 mm) vs V56376 (mai ingusta: 29 mm)). Dupa ce am cautat putin pe net am descoperit ca rola cea mai lata, care sa gaseste in kit-ul CT1139K1, este pentru modelele de pana la 11/2010 iar cea mai ingsuta, care se gaseste in kit-ul CT1139K2, este pentru modelele de dupa 12/2010. Masina mea fiind modelul din 2014 am dedus ca, kit-ul potrivit este CT1139K2 insa cand am sunat la un magazin online pentru a rezerva piesele, dupa ce au verifcat ei dupa seria de sasiu, mi-au spus ca, kit-ul protivit este CT1139K1 defapt. Acum sunt intr-o mare dilema si v-as fi foarte recunoscator daca ma puteti ajuta. Am atasat un PDF cu explicatia pe care am gasit-o referitor la cele doua role.

    WAUZZZ8K6EN015908. Codul la motorul meu este CJCC. Este vorba despre un A4 berlina, 2.0 TDI, 120 CP, modelul din 2014.

    Multumesc si astept sfaturile voastre.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2017
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai nevoie de rola respectiva Contitech V55735, adica 038 109 244 J.

    Rola cealalta Contitech V56376 a fost pusa pe A4 motorizarile CNHA, CNHC, CSUB si CSUA.


    Asta ar trebui sa contina kit-ul de distributie pentru masina ta.

    03L 109 119 G - curea
    03L 109 243 F - intinzator
    03L 109 244 J - rola
    038 109 244 J - rola
    03L 109 244 D - rola

    Deci cumperi Contitech CT1139K1. Cu placere.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2017
    Maxim apreciază asta.
  15. Maxim

    Maxim 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant 2016 quattro 2.0 TDI 190 CP
    Multumesc pentru raspuns.

    @audi66, poti sa-mi dai te rog codurile si pentru cureaua de transmisie cu rola de ghidare si rola intinzator si pentru pompa de apa?

    Max
     
    Ultima editare: 6 Mar 2017
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    03L 903 137 J - curea accesorii
    038 903 315 AN - intinzator
    059 903 341 F - rola
    03L 121 011 P - pompa de apa
     
  17. BradPitic

    BradPitic 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A 4 B8 avant , 2011 , 2.0 tdi , 143 hp ,WAUZZZ8K5BA129692
    Salutare tuturor, masinuta mea se apropie cu pasi repezi de 180.000 Km . Va rog sa-mi spuneti ce kit de distributie(brand) e mai bun ptr un 2.0 tdi, CR de 143 cai, fabricatie 2011...Intreb deoarece vad ca am mai multe optiuni si as vrea sa stiu ce producator e mai "serios".As prefera un singur brand ptr tot (curea,role,pompa apa). Dau o bere virtuala :)
     
  18. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Alege OE.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  19. Siil86

    Siil86 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2000tdi an 2008
    Salutare,
    Am 80.000 km si masina e din 2008 iar cureaua de distributie nu a fost schimbata. Cei de la reprezentanta au spus ca merge pana la 100.000 km. Ce parere aveti ?

    Masina este ce adin profil adica un Audi A4 b8 motor 1968 - 105kw codmotor CAGA an 2008. Multumesc.
     
    marius 42 apreciază asta.
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cartea spune ca la motorul de 2.0 montat pe masina ta se schimba la 180.000. Daca ai avea completat profilul cum trebuie, cu cod motor, ti-am spune exact.

    Poftim.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mar 2017
    Stan Ionel și vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta