Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Da.
     
    Ggeo apreciază asta.
  2. stelian_pop

    stelian_pop 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca/Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012,Cod Motor CJCA,2.0 L,143 CP.
    Salutare,Un tutorial interesant despre schimbarea complecta a distributiei plus accesorii a aparut de cateva zile.Poate cuiva ii va fi folositor sau macar sa ne facem o idee despre ce si cum.Daca se considera nefolositor,rog a se sterge.
    Bafta

     
    Cezarion, gabi_74, RapitorTM și alți 3 apreciază asta.
  3. DanLTE 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4
    Salutare, am urmatoarea problema: masina scoate un mic zgomot metalic dar nu are alte simptome(rola se cam misca). Postez si un link cu un video. Masina e un a4 2011 2.0tdi 145hp- 130k km - curea distributie neschimbata) Ce credeti ca ar putea sa fie? https://streamable.com/d6u8o
     
  4. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stie mecanicul cu siguranta ce are. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.

    Intai mergi la un bun mecanic si demonteaza ce este de demontat.

    Aia din film nu este distributia ci accesorii / auxiliare / transmisie. Am spus cum sa faceti verificarile dar voi nu cititi nimic.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    O rola/fulie. De ce nu dai cureaua jos sa verifici ?
     
  6. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De lene ? Nici macar nu a citit topicul si ce am scris eu in pagina 17. Pe urma se supara ca ii raspundem in felul asta.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Dar oare nu s-ar gandi logic ca acolo sunt o sumedenie de role si fulii ? Daca puteam ghici nu mai stateam in fata calculatorului, eram in fata la Casa Poporului. :)
     
  8. DanLTE 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4
    Va multumesc! Voiam doar sa imi fac o mica parere inainte, de asta am postat un video cu miscarea rolei deoarece as fi vrut sa stiu daca miscarea rolei este total anormala raportat la cum ar trebui sa functioneze. Aveti dreptate! Voi cauta pe forum un post cu o recomandare de service si dupa ce aflu problematica voi posta daca am intrebari suplimentare!
     
  9. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Salut! Schimba cureaua cu una originala si ai scapat de probleme!
    Chiar azi am terminat de inlocuit rulmentii si fulia de la alternator + intinzator si rola ghidare ca sa constat cu stupoare ca zgomotul acela dar mult mult mai pronuntat (parca lovea metal pe metal) era tot acolo!
    Am luat un furtun(metoda foarte buna de a depista zona cu zgomote) si zgomotul venea din zona intinzatorului. Cureaua avea 2 ani, Dayco. Am comandat o curea originala(este mai groasa si are o textura catifelata pe partea cu canelurile) Zgomotul a disparut complet!!!
    Mentionez ca acel zgomot metalic aparea doar in momentul in cand functiona incalzirea electrica suplimentara din meniul AC!
    Consumul atunci aste foarte mare iar o cureaua uzata o sa scape/patineze in reprize scurte pe fulie de unde rezulta acel tremurat excesiv al intinzatorului.
     
  10. romy.b Gold Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009
    Exista uzura in canale le de pe fulii de aici zgomotul!
    Si cureaua originala cand o sa se uzeze putin o sa faca acelasi zgomot!.
     
  11. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    La care fulie apare uzura mai mare? Sau se uzeaza uniform toate?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Singura ce poate crea probleme este fulia de la alternator si ocazional cea de la AC. Fulia de la pompa servo, nu cred ca am intalnit 3 cazuri pana acum in care sa fie probleme la ea.
    Restul sunt role, nu fulii.
     
  13. romy.b Gold Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009
    Adauga si pe cea de pe vibrochen!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Si ea la fel, este de fapt un amortizor de vibratii si cand incepe sa faca probleme se vede cu ochiul liber cum flambeaza.
     
  15. romy.b Gold Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009
    Fulia cu/pt cureaua de accesorii de pe vibrochen este amortizor de vibratii sau nu inteleg eu bine ce ai vrut sa spui?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Da, are rol si de “amortizor vibratii”.
     
  17. romy.b Gold Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009
    Daca fulia de pe vibrochen are rol de amortizor vibratii atunci spun ca,"inca am de invatat multe"!:):):)
     
    audi66 apreciază asta.
  18. biju2000

    biju2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, cod CGLC, 2014
    Fulia nu-i construita monolit. Este formata din 3 componente (foto generic atasat). Sunt doua parti metalice despartite de o masa elastica din cauciuc (dumper). Vibratiile sunt astfel atenuate, amortizate.
    Cand aceasta parte elastica are uzura vezi si flambajul de care spunea audi66.
     

    Fișiere atașate:

  19. romy.b Gold Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009
    Eu spuneam de fuliile normale si nu de asta atasata de tine in poza!

    Nu toate B8 au aceasta fulie/sunt si"monomasa", acum depinde de care are/de aici confuzia!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pune o poza. :)
     

Distribuie pagina asta