1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motoare diesel 2.5 TDI - discutii diverse - piese folosite - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de remo, 6 Feb 2008.

  1. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    WAUZZZ8E53A401234
    AKE 2500 TDI 132 KW 180CP

    Mulțumesc anticipat!
     
  2. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Ai in arhiva de mai jos pdf-urile sunt in Italiana sper sa te poata ajuta. Bafta.
     
    Afigbg apreciază asta.
  3. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Multumesc. In italiana este perfect.
     
  4. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Salut,
    La ce numar de km se schimba distribuția ? Menționez că am un a6 C5, 2500 cp, cod motor BDG și 120 Kw . Mulțumesc
     
    Afigbg apreciază asta.
  5. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    La 120.000 km
     
    Afigbg apreciază asta.
  6. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Mulțumesc CB927MF ! Mecanicul la care am schimbat distribuția,mi a spus că la 60 mii trebuie să o schimb iar și cam mi a dat cu virgula ,când am auzit )))
     
  7. Edy87 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Schoneck
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2004
    M-am înscris si eu aici pe forum. Am citit si multe lucruri aici care nu au nici o legătura cu realitatea dar si multe lucruri care sunt reale. Da, o curea de distribuție trebuie schimbată dupa tipul motorului si km care sunt precizați in carte dar vreau sa menționezi cum si unde faci km cred ca are o importantă foarte mare. Nu se compara un nuar de km in oras cu un umar de km pe autostrada. Am vazut mașini care aveau 250.000 km într-un an făcuți fără nici o problema si sunt mașini care nu au ajuns la 100.000 km in mai mulți ani si au trecut prin mai multe reparații. Părerea mea este: dacă circuli cu o mașina mai mult in oras cureaua trebuie schimbată mai repede decât este precizat in carte iar uzura curelei o poate determina si șoferul masinii conform stilului de condus si mai ales porniri in viteza la cele cu cutie manuala pentru ca la o cutie automata nu poți avea aceste șocuri de pornire in viteza sau sa moara motorul. Toate astea au un rol asupra curelei care determina uzura mai repede.
     
    Afigbg apreciază asta.
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Edy87, partial adevarat. Pornirile in viteza nu sunt cu nimic mai daunatoare pentru curea decat pornirea normala la electromotor (exceptand cand se incearca cu vitezele 3,4,5,6). Daca moare motorul din nou, socul nu este suportat de curea, inertia fiind in pistoane/biele/arbore cotit/volanta, nicidecum in axele cu came.

    Singura problema este turatia cu care se merge. Daca faci 100.000 km cu o turatie medie de 2000 rpm motorul s-a invartit cu 50% mai putin decat la 100.000 km facuti cu turatie medie de 3000rpm, desi tot km aia i-a parcurs.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  9. Edy87 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Schoneck
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2004
    In treaptele 5-6 nu am încercat niciodată sa pornesc o mașina. Cred ca se poate dar trebuie sa ai o viteza de 40-50 km ora. Treapta 2-3 cred ca se pornește o mașina împinsă sau in panta. Cred ca sunt mai multe variante de pornire in viteza. Eu am vazut cureaua de distribuție care a funcționat numai 30.000 km si s-au dus numai dinții din cauza porniri in viteza. Cureaua nu avea nici o crăpătura pe exterior.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa pleci scartaind de la fiecare semafor, nu e permis sa se duca dintii curelei in 30.000 km din aceata cauza. Acolo alta a fost problema, curea de proasta calitate, defect de fabricatie, curea ce a fost depozitata cine stie pe unde si in ce conditii inainte de a ajunge la vanzare, etc.
    Asta iti spune o persoana care merge foarte sportiv si care a avut C5 2.5 TDI.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  11. Edy87 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Schoneck
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2004
    Condusul sportiv nu are nici o treaba cu pornirea in in viteza in cazul cunoscut de mine unde au zburat Dinți de pe curea
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Condusul sportiv implica pornire in viteza, cel putin in cazul meu.
    Pot sa iti demonstrez cu facturi de capete de planetara GKN, schimbate de 2 ori in aproape 2 ani.
    Aceleasi planetare le-am montat si pe un Passat din familie, merg perfect si in ziua de azi dupa 3 ani.

    Deci, repet, alta a fost cauza acolo, insisti degeaba.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  13. Edy87 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Schoneck
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2004
    Kitul a fost de la Continental cumpărat din Germania montat aici in Germania, mașina trimisa apoi in țara. Dupa o perioada a avut probleme cu electromotorul si aproape doua luni de zile a pornit-o numai impinsa in viteza. Nu stiu unde ar fi fost problema dar eu cred ca de la asta.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vorbim impreuna si ne intelgem separat. :)
    Eu prin pornit in viteza ma refeream la plecarea de pe loc sportiva, in turatie.
    Tu in schimb te refereai la pornirea motorului prin impingerea sau tractarea masinii in treapta a2-a de viteza.
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Orice diesele fie pe lant,fie pe curea nu se porneste "impinsa" sau tractata, atunci da poti dauna distributiei, in sensul ca poti sari axele din punct nicidecum ruperea dintilor curelei.
    Am 2,5tdi si ii dau "omor" de vreo 212000km....362000 actuali...ultima distributie acum 51000km si 6 luni....
    A fost o vreme cand o porneam in viteza...experimentam limp mode-ul....si am continuat cu chestia asta 14000km.
    Dupa ce am remediat problema m.am dat cu masina pina la 114000km varsta distributiei,cand am demontat-o nu avea nici pe dracu la propriu.
    Faptul ca spui de dinti de pe curea sariti,fi sigur ca ai avut o problema de calitate si nicidecum de felul de a porni masina.
    Sau daca ai sarit-o 2-3 dinti fi sigur ca o faci franjuri cureaua
     
    Afigbg apreciază asta.
  16. Edy87 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Schoneck
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2004
    Cureaua cred ca poate sa sara 2-3 dinți când este prea slaba.
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    A se verifica daca pompa de apa daca nu a fost blocata(e unul din motivele care"barbieresc"dintii curelei).
     
  18. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Bună ziua! Am făcut distribuția completa inclus pompa apă și termostat
    Am schimbat tachetii și culbutorii
    Dar nu mai reușesc să o pornesc,
    Am aerisit și degeaba
    Oricum am ars deja un electromotor am luat altul second-hand și am schimbat periile
    Acum întrebarea mea este: alta metoda de aerisire (in afara de aerisire injectoare)? Acum am sa controlez supapele de pe retur de la injectoare........dar dacă tractez maşina și o pornesc ușor în treapta 2
    Am pompa de motorina este un 4x4 AKE 2003
    Mulțumesc

    Inviato dal mio SM-G920F utilizzando Tapatalk
     
  19. Edy87 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Schoneck
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2004
    Afigbg am patit si eu cu aerisirea. Eu am scos releul de la pompa din rezervor si am tras firele direct de la baterie si am lăsat-o sa meargă pana a venit motorina pe retur care e băgat in filtru de motorina. Am slăbit conductele de la injectoare am dat un pic la cheie le-am strâns conductele si a pornit.
    Cu toate ca nu stiu când pornește pompa din rezervor pentru ca pompa de injecție își trage singura motorina, eu am făcut Germania-România fără releul de la pompa din rezervor.
     
    Afigbg apreciază asta.
  20. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Edy87 Mulțumesc. Am să incerc. Are legătură cu IMMO ? pentru că pe VCDS îmi da eroare:

    [​IMG][​IMG]
     

Distribuie pagina asta