1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motoare diesel 2.5 TDI - discutii diverse - piese folosite - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de remo, 6 Feb 2008.

  1. Ghost91

    Ghost91 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 120kw 2004 BDG
    nu asta nu o stiu dar daca se scimba eu zic ca intra in pret si rolele si cureaua de la alternator :)
     
  2. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nu stiu exact cum este la tine, dar la toate masinile de care stiu, NU se schimba odata cu distributia si cureaua de accesorii impreuna cu rolele aferente acesteia. La accesorii exista alte intervale de schimb si in principiu se schimba cand auzi zgomote pe la servo, fulia de la alternator, etc.

    La schimbul de distributie se schimba cureaua de distributie, rolele si pompa de apa. La tine fiind V6 sunt diferite de 4 cilindrii dar nu stiu exact ce contine kitul. Poti insa intreba la orice magazin de piese si iti vor spune exact ce contine. La service, normal ca te pot aburi sa iti schimbi si cureaua de accesorii si rolele aferente...dar asta TREBUIE doar daca cureaua are semne de uzura, exista zgomote suspecte sau s-a atins intervalul de schimb (la asta nu stiu cat este dar cred ca e < 4 ani)
     
  3. mugur 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A2 1.4i
    Chiar spre 130.000 km (80.000 mile) pentru cele mai noi de 2002 - conform Autodata. Pentru cele pina in 2002 mai zice si de pompa de injectie (pe linga distributie) la fiecare 120.000 km.
     
  4. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Sincer e prima data cand aud asa ceva:blink:, ce treaba are pompa de injectie cu distributia, sincer cred ca e vorba de o greseala cum sa schimbi pompa de injectie la fiecare 120.000...atunci injectoarele ar trebui schimbate odata cu uleiul?(la fiecare 15.000)...:):p
     
  5. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Cred ca a vrut sa spuna POMPA DE APA !!! Rapier ia zi-mi tata si mie la a mea la cat se face prima distributie ???? :respekt: :hi:
     
  6. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Pompa de apa se schimba de fiecare data cand se face distributia. A mea este pe lant deci nu o sa-i schimb niciodata nici pompa de apa ;) GLUMESC :)
     
  7. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Daca kitul de distributie este original AUDI atunci se schimba la fiecare 120.000 km ! Cele care nu sunt originale nu cred ca rezista mai mult de 90.000 km ! La A4 eu mi-am schimbat la 125.000 km tot kitul !
     
  8. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Intre 90.000 si 120.000 km.
     
  9. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Nu ma ajuti Gibi ! ori la 90 de mii ori la 120 de mii ?:rolleyes:
     
  10. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    In toate cartile de intretinere Audi , se scrie ca distributia pt. un motor ca al tau, se schimba la 120.000 km.
    La reprezentanta in Ro, daca te duci, ti se va spune sa o schimbi la 90.000 km. Alege tu nr. de km cand vrei sa-ti schimbi distributia.
    Parerea mea ca ti se spune sa o schimbi la 90k si nu la 120k, este doar din motiv de frecventa mai mare a prezentei masinilor in service pt , logic, incasari mai mari.
     
  11. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Lasa ca vorbim noi mai multe maine seara....vii la gradistea nu ?:wub:
     
  12. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Normal, ca vin!
     
    Ultima editare: 13 Noi 2008
  13. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    asa te vreau....vorbim acolo de distributia mea !!! :sm4:
     
  14. micro2s

    micro2s 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 2.8i (C5)Quattro, 2000, AQD
    Poate cineva sa ma sfatuiasca in privinta schimbului distributiei pentru A6 2.8 Quattro (AQD)fabricatie 2000 ce producatori de piese sunt mai buni calitativi?
    Multumesc anticipat!
     
  15. Paul1290 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2009
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 2.5TDI, 2001
    Curea de distributie...:(

    Salut am un Audi A4 2.5 Tdi din 2001 si azi ma confrunt cu o problema.Am plecat cu masina la un garaj sa imi schimbe capul de planetara,dupa care am plecat.In drum spre casa s-o oprit motorul si s-o ingreunat directia.Masina nu mai pornea iar in momentul acela l-am sunat pe tata sa vina cu mecanicul.Mecanicul s-a uitat sub capota si mi-a spus k cureaua de la servo nu mai ii, k so rupt si k ii posibil sa se fi rupt si cea de distributie.

    Problema mea este si vreau o suma precisa ,ce se poate intampla in cel mai rau caz daca se rupe cureaua de distributie si pana la ce suma pot ajunge cu reparatiile.

    Va rog din inima sa imi raspundeti!!!!
     
  16. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
  17. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Daca se rupea doar cureaua de accesorii motorul nu se oprea si de asemenea ar fi trebuit sa porneasca (atat timp cat bateria ii permitea) .
    Cum adica a spus mecanicul ca e posibil sa se fi rupt si aia de la distributie ? S-a rupt sau nu s-a rupt , e destul de simplu . Trage putin de capacul de plastic ce acopera distributia si verifica cu ochii tai, daca mecanicul o ia pe bajbaite .
     
  18. Paul1290 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2009
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 2.5TDI, 2001
    Crek a spus cureaua de alternator

    eu am mai avut masini second si tot timpul am avut probleme si din aceasta cauza vreau urmez facultatea de mecanica.Eu cred k a spus cureaua de alternator si crek k asta schimba totul. Va rog sa imi spuneti cam ce probleme pot aparea la celelalte piese.

    Ms
     
  19. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Eu am schimbat distributia la un 2,5 TDI si cred ca mai am piesele vechi.
    Daca te ajuta, ti le dau, insa am inteles de la mecanici ca grupul VW recomanda ca dupa detensionare sa nu mai montezi aceeasi curea indiferent de nr. de km. cat a fost folosita.
    Codul la motorul meu e AKN.
     
  20. Paul1290 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2009
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 2.5TDI, 2001
    ms oricum dar mai bine cumpar piese noi sa nu am probleme pe viitor.Dar is curios dak s-a rupt numai cureaua de la servodirectie de ce oare s-a oprit motorul si nu a mai pornit?:think:
    maine ma duc cu ea la mecanic sa aflu cauza.

    daca poate cineva sa imi zica care ar fi unul dintre motive si app. knd dau la automat chiar dak nu porneste imi apare bateria si nu se opreste.

    :(
     

Distribuie pagina asta