1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motor diesel - A4 B6 - piese folosite - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 27 Oct 2007.

  1. Catalino

    Catalino 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 Avant 2.5 TDI Quattro 180 HP 2005 motor BAU
    Sigur am sa fac asa ceva merci mult
     
  2. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Ce ar trebui sa schimbi cand schimbi distributia ? Ma refer daca mai e nevoie sa schimb altceva in afara de role, curea si pompa de apa? Intinzatorul mai e nevoie sa-l schimb? Precizez ca data trecuta am schimbat doar cele mentionate mai sus. Va multumesc!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba absolut tot ce inseamna role, curele, pompa de apa, intinzatoare de la distributie si auxiliare/accesorii/transmisie. Citeste acest topic integral, ai toate explicatiile in topic.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Cine a mai schimbat recent distributia, ne poate spune cam ce preturi mai sunt? Am citit topocul, dar ultimele preturi sunt din 2013-2014.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt la fel, poate o marja in plus la piese/accesorii de maxim 100 - 150 lei per total. Dar, in pricipiu, sunt la fel.
     
  6. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Daca schimbi distributia e obligatoru sa schimbi si uleiul?
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu, nu are treaba una cu cealalta.
     
  8. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Am dat din puț in lac.Bucuros ca am rezolvat cu calculatorul de electrice,am mers sa fac distributia schimb ulei un tampon pe la cutie etc. Mia demontat nenea mecanicu" fata a pus distributia la punct (ala facut de el cu oja) si hai sai dam cheie .Nu a pornit din prima dar apoi a pornit vreo 10 secunde apoi iar vreo 10 secunde si dupa .....deloc.Am puso pe tester,dădea eroare la senzor volanta,lam schimbat.NIMIC ! au mai venit încă 3 mecanici in ajutor ......iau dat sa porneasca cu spray.nimic.a verificat pompa daca aduce motorina....normal ca functiona.....a venit iar nenea cu testeru ii arata eroare la senzoru de la axa cu came cică e infectata cu metal.In final nu a pornit nimic.Maine sai iau si senzori ala de la axa cu came sa vad ce se mai întâmplă.Aveti sugestii ceva ati patit asa ceva sa mă ajutati cu un sfat?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba-l pe nenea mecanicu si du-te la cineva capabil sa iti puna distributia la punct.
     
  10. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Pb e ca e demontata toata la el in garaj si nu prea îmi place sa o bag mergând si sa o scot tractata.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, mergi la un mecanic care are cale sa fixeze arborele si axa atunci cand schimba distributia, nu semne cu carioca.
    Iar cel ce ti-a schimbat-o prima data sa-i achite factura celuilat. Lasa senzorii si alte nebunii. Normal ca da eroare la senzorul axei, deoarece nu mai e corelata axa cu arborele.
     
  12. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Pai din aia 3 mecanici care au mai venit unu avea blocator la folosit si a constatat ca distributia era cu un dinte mai in spate.L-a reglat normal si tot nimic,si am sters si erorile
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu nu intelegi sa schimbi mecanicul sau esti masochist ? Pe bune, daca deja iti spunem sa iei masina de acolo ce mai astepti, sa o distruga de tot ?

    Dupa ce se fixeaza cu cale speciale se demonteaza distributia. Dupa ce se inlocuiesc toate piesele la distributie adica role, pompa apa, intinzator, curea se refixeaza cu acele cale speciale, se verifica la semne pe vibrochen si volanta, se strang suruburile, se scot calele si sa invarte motorul de 2 (doua) ori ca sa ajunga la punctul mort superior si axa cu came sa fie atacata maxim.
    Se introduc din nou calele si se verifica momentul intinderii curelei si felul in care intra botul de fixare la fulia superioara. Se desfac din nou suruburile si se strang la cuplu cu cheia dinamometrica.
    Ce ti-am spus eu trebuia sa stie un mecanic adevarat nu un plapumar sau maimute dresate sa devina mecanici care insa au esuat in etapa asta a vietii pe care o au.
    Schimba mecanicul si asculta ce ti-am spus. Iei masina asa cum este bucati si te duci cu ea pe platforma la alt mecanic.

    Inca ceva: vad ca esti mai nou pe acest forum si deja vad dupa cum pui intrebarile ca anumite lucruri te depasesc.
    Ca si un sfat: inainte de a mai face ceva la masina citeste integral acest forum si mai ales citeste integral aria tipului tau de masina pentru ca despre toate problemele care te intereseaza exista deja raspunsuri la intrebarile care le ai sau cele viitoare.

    O noapte buna
     
    vladliviu85, Eftimie și lowlife apreciază asta.
  14. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    PROBLEMA REZOLVATA

    La acelasi nenea mecanicu sa pus si asezat distributia corect de N ori. Problema era de la senzorul axei cu came , am luat altu nimic......din pas in pas am ajuns la mufa mama care duce spre calculator al aceluiasi senzor am miscato a pornit masina am miscato iar s-a oprit.

    Daca nu intelegeti ceva îmi spuneti si descriu mai avansat dar la ora asta deja ma simt extenuat.Multumesc.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai asta se vedea imediat pe diagnoza fiindcă ar fi văzut circuit deschis sau o alta eroare. Nu ai cum sa ai un senzor defect la mașină și sa nu ai eroare în calculator.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  16. Florin_A4

    Florin_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, B6 ,1.9 TDI, 101cp ,2001
    Salutare tuturor. Sunt nou pe la voi asa ca va zic un mare "bine v-am gasit"!
    Stiti cumva in ce consta garantia la un kit de distributie ? sau sa pun altfel intrebarea, te baga cineva in seama, daca sa zicem ca ai ghinionul sa se rupa distributia si ai schimbat-o la un service autorizat si ai facturile lor ? dar chiar daca ai hartii te baga in cazul asta cineva in seama ?
    Cineva imi zicea ca,chiar daca au pus-o gresit, mecanicii cad in picioare la faza asta, dand vina pe calitatea curelelor/rolelor.
    Ce sfat imi dati. Trebuie musai sa imi schimb distributia ca se aude ceva dubios pe la role, chiar daca as mai putea face vreo 35.000 cu ea. Multumesc anticipat!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In prima faza, cred nici un service din Romania nu iti va acoperi daunele, decat poate reprezentanta (si atunci cu interventia OPC-ului). Cam toti o dau cotita cand vine vorba de garantie in Romania. Dar dupa mult stres, cereri si in ultima faza un avocat, totul se rezolva cu bine. :)
    Nu te intereseaza pe tine calitatea pieselor folosite, ai cumparat piesele de la ei, ai facut manopera la ei, sa se spele cu masina pe cap.
     
  18. Catalino

    Catalino 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 Avant 2.5 TDI Quattro 180 HP 2005 motor BAU
    Salutare tuturor, am urgenta mare va rog mult un sfat !!
    Acum 2 saptamani am schimbat distributia la masina Audi Avant A4 2.5 Tdi quattro 180 cai, motor BAU. Pompa de apa curge dupa 1.200 km, cu zilele de sarbatoare stau fara masina care se afla in fata service-ului pana luni cand revin toti la munca. Distributia a constat din: Pompa apa SKF, Role INA, Curele Contitech si cu toate astea am ramas in Sinaia fara apa in motor. Am fost nevoit sa platesc o platforma pana in Constanta unde nu va mai zic cat a costat si ce razboi urmeaza sa am ca sa recuperez banii pe platforma. Mecanicul meu (''prieten'') e debusolat si nu stie ce pompa sa-mi puna, zice ca a avut probleme cu HEPU si el a ales SKF, iata ca si asta e proasta daca a cazut dupa 1.000 km.
    Va rog mult din experienta voastra, ce pompa recomandati pentru tipul de motor mai sus mentionat?? Ceva sa tina si sa plec fara griji peste hotare , Multumesc anticipat
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta pompa HEPU cumparata de la marii distribuitori de piese sau GRAF sau GK. Se mai intampla sa fie si unele piese cu probleme, din pacate.
     
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Am patit acelasi lucru cu prima mea masina, un Opel Vectra A in urma cu vreo 15 ani. I-am schimbat distributia si pompa de apa, am plecat cu ea, a mers perfect 30 km. Am oprit si am lasat-o in parcare vreo 2 ore. Cand m-am intors, tot antigelul era sub ea.Cursese pe la pompa de apa Am luat alt antigel si am pus in motor cu gandul sa ajung cu ea acasa. Surpriza, nu mai curgea. Am plecat cu ea acasa. pe drum a mai scazut putin apa in vas, vreo 150 ml. Am completat si am vandut masina dupa 4 ani, timp in care nu a mai pierdut gram de apa.
    Morala - pune-i antigel si vezi daca nu isi revine singura, e posibil ca presetupa sa se aseze. SKF nu e o firma proasta.
     

Distribuie pagina asta