1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si ABS aprins in bord - eroare pe tester la A4 B8 - Codari ABS si ESP - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de djenavar, 15 Ian 2015.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
  2. Ionell

    Ionell 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 b8 CAGA 2010
    Merci romy.b o sa mai caut si in ross-tech .
    Astept si alte pareri poate este cineva care sa confruntat cu aceste erori si a gasit si rezolvare.
     
  3. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Salutare prieteni, azi dimineață in curte am înlocuit pompa abs 1as cu una 1at. Am o singură eroare în bord și anume anomalie esc. La scanare îmi dă în modulul abs eroare incorrectly coded cu toate ca am folosit amândouă variante și anume cu si fara tmps ahha. Momentan 3 erori rămân după scanare. În modulul 1, 3, 13 derivate de la abs. In link am lăsat ultima scanare cu coding ul abs având tpms și ahha dezactivate.
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai facut calibrarea senzorului unghiului de giratie (G85) ? Uite aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A5_(8T)_Brake_Electronics_(Bosch_8.0)
    Inainte de a incepe codarea noului modul, ti-ai salvat codarile din cel vechi? Codarile din modulul vechi trebuiau trecute in cel nou si apoi codate TPMS si AHHA.
    Daca nu mai stii codarile din cel vechi, scoate mufa din cel de pe masina si cupleaz-o la modulul vechi. Sterge erorile si salveaza-ti codarile din modulul original, apoi pune mufa la loc pe modulul de pe masina si fa codarile si calibrarea asa cum ti-am spus.
     
  5. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Nu am făcut calibrarea, sincer nu mi-a trecut prin cap ținând cont ca nu am avut eroare. O fac acum. Mulțumesc de indiciu.
     
  6. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Nici o schimbare, ce am observat este că versiunea hardware 1AT este 0060 iar eu aveam 1AS cu 0080. Ar putea cineva să-mi dea un coding de pe o pompa 1AT indiferent dacă are TPMS sau AHHA sau niciuna din ele, doar să verific dacă sunt diverse de ce am eu. La mine oricare dintre opțiuni îmi dă incorect coding
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai nevoie de codarile de pe o pompa ABS 1AT pentru Quattro. Poate te ajuta un coleg care are Quattro.
     
  8. Paltarac Sabin

    Paltarac Sabin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 allroad B8 2011
    Vad ca multa lume are probleme cu sistemul ABS.
    Mie imi apar uneori erori (cca odata pe luna) cand pornesc masina legate de ABS, TPMS si ESP (uneori mai sunt urmate si de altele). Dupa ce o repornesc nu mai apare nimic.
    Am facut diagnoza dar nu a iesit nimic si in istoric nu e clara situatia. Ar fi problema la ABS si de acolo cad si celelalte. TPMS (presiunea rotilor) imi apare cam de 2-3 ori pe luna si o resetez dar initial aveam impresia ca e din cauza unor probleme la roti (pe care le-am rezolvat).
    Am fost la service dar nu i-au gasit nimic anormal.
    Mi-a mai facut si MMI o tampenie cand a ramas pornita muzica dupa ce am scos cheile din contact si nu mai puteam sa-i fac nimic sa-l opresc (a trebuit sa deconectez bateria).
    Ar putea fi o problema legata de cablurile electrice?
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Colegul @Adi86 ,,si-a creat singur problemele cu ABS-ul", in sensul ca a inlocuit modulul ABS 1AS cu unul cu 1AT pentru a avea functiile TPMS si auto hold. Nu cred ca a avut probleme cu pompa pe care a inlocuit-o. Dupa inlocuirea pompei 1AS cu cea 1AT trebuia sa faca recodarea si niste calibrari. Probabil nu a stiu de ele si de aceea a avut problemele ulterioare inlocuirii.
    In cazul tau, situatia este putin mai complicata deoarece modulul de Allroad difera de cel pentru tractiune fata tocmai datorita faptului ca primeste informatii suplimentare legate si de cuplul dirijat catre rotile spate.
     
  10. Paltarac Sabin

    Paltarac Sabin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 allroad B8 2011
    @paulkf
    Adevarat. O sa incerc luna viitoare sa fac un diagnostic si la reprezentanta ca am fost deja la doua ateliere si nu m-au rezolvat.
    Sper sa nu fie ceva serios ca n-am cum sa o rezolv financiar cateva luni.
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Decat sa ajungi la reprezentanta, unde te jupoaie de bani, mai bine contacteaza colegii din aria prestari servicii, din Bucuresti. Sunt cativa foarte buni meseriasi, foarte seriosi si au referinte foarte bune.
     
  12. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Update : am montat pompa originală 1as doar ca să-mi fac concediul. Se pare că nu trebuia să șterg coding ul original de pe pompa 1at. Din păcate acea codare am pierdut-o și chiar am găsit pe net pe cineva cu exact același model de pompă dar nu s-a potrivit. Pompa 1at a fost cumpărată din state și cu siguranță era montata pe o cutie automata. De aici probabil aveam eroarea incorrectly coded. Am înțeles că se poate calcula codarea corecta cu programul arbitres. Voi încerca în toamnă.
     
  13. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Salutare colegi,
    Ieri am observat ca ramanea putin blocata una din rotile masinii dupa ce apasam frana iar dupa aprox. 30-60 de secunde isi revenea asa ca ridicand-o pe cric am depistat ca era vorba de stanga spate
    Am eliminat motorasul electric, aceeasi problema, ba chiar a ramas blocat cilindrul din etrier. Am schimbat etrierul, la fel, la calcarea franei ramanea cilindrul intepenit.
    Pe elevator am observat ca de fapt cand calc frana se blocheaza stanga spate si dreapta fata (in X, asa ar lucra centrala de franare) daca dadeam drumul la aerisitor de deblocau amandoua, sau daca dadeam drumul la presiune din centrala iar isi dadeau drumul. Mi-au zis baietii de la service sa iau centrala (pompa de ESP si ABS) cu conditia sa aiba coduri identice
    Chestia este ca VCDS nu vede nici o eroare. Sa fie ceva mecanic in pompa, a intampinat cineva asa ceva ?
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este posibil sa ramana blocate supapele unisens, din pompa ABS, de pe circuitul cu problema si in felul asta sa mentina presiune in circuitul dreapta spate.
     
  15. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Dacă nu este partea electronică de vină atunci probabil poate fi reconditionata. Ținând cont de faptul că există zeci de modele care teoretic pot fi clasificate în 2 grupe tracțiune față sau integrală iar acestea în prefl sau restyling alege opțiunea potrivită ție. Toate trebuiesc codate deoarece abs care îl cumperi poate proveni de pe mașină cu cutia automata, sau manuală, sau cârlig de remorcare etc. Dacă ai pompă 1as si nu te interesează 1at (care sunt ceva mai scumpe) atunci vei găsi cele mai convenabile prețuri. Eu zic că pentru 30 40 de euro merita să încerci. Altfel cumperi exact modelul tău, poate o plătești între 150 200 euro și de codare tot nu scapi.
     
  16. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Am uitat sa precizez, este 1AT pompa desi nu ramanea pe loc in panta, avea decat TPMS activat.
    Am facut o scanare iar pe modulul de ABS si am gasit 2 erori: senzorul G45 fata dreapta si modul frana mana J540 iar cand am incercat sa le sterg mi-a dat eroare si nu mai pot sa intru in modulul ABS si nici cel al franei de mana... Sa fie senzorul sau chiar este defecta unitatea ABS + ESP
    Dupa ce am scos mufa unitatii pentru 5 secunde m-a lasat sa intru pe ABS sa vad erorile dar dupa un timp iar nu mai comunica...
     
  17. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Rezolvat... i-am dat de cap intr-un final, am schimbat unitatea cu un cu acelasi cod, am sters toate erorile, am dat basic settings in modulul ABS cu activare ESP function test, am facut testul si au disparut toate erorile... mult mai simplu ca la vechile unitati de codat...
     
    Adi86 apreciază asta.
  18. Avram octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 2.0 2010
    Cum ai rezolvat, ms
     
  19. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Salut,

    Singura solutie a fost sa schimb spira care contine si senzorul G85. Cred ca s-a defectat in momentul demontarii si montarii manetei.
     
  20. Avram octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 2.0 2010
    Multumesc foarte mult.

    La mine s-a aprins senzorul cand mi-au reconditiinat caseta de directie. Cand o sa mi-l inlociuesc trebuie scoasa borna si cheia din contact ?
     

Distribuie pagina asta