1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si/sau ABS aprins in bord la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de SisQuo, 20 Dec 2009.

  1. manolandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi a4 avant 2.0 tdi quattro 2007
    La mine se aprinde cand iau de volan dreapta ...sa fie de la acel inel de directie sau acel senzor din spatele climatronicului?
     
  2. IeD3vil 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B7 2004 2.0TDi BLB
    Verificati-va switch-ul de frana. Are 2 contacte in el, unul pt lampele din spate si unul pentru ECU. La mine nu mergea bine ala de ECU si mai ales cand pornesc masina cu frana apasata ramane aprins.

    Problema apare pe tester, e 30 lei switchul.
     
  3. manolandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi a4 avant 2.0 tdi quattro 2007
    la mine s a rezolvat la instalarea tempomatului...probabil mufa nu facea f bine contact
     
  4. dorin_ctin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 2006
    Da, doi sunt sigur, unul pe acceleratia transversala si unul pe rata de rotire.

    In alta ordine de idei aceeasi problema o am si eu referitor la aprinderea ESP in bord. La mine codul de eroare e 00493 cu un subcod 008 adica semnal implauzibil. In timp real senzorul lucreaza cand este miscat, se observa pe tester variatia parametrilor. Problema apare cand sta pe loc atunci indica doua valori pe rotire 0.4 m pe secunda la patrat iar pe acceleratia transversala 0.38. In repaus aceste valori ar trebui sa fie zero. Stie cineva de procedura de recalibrare ? Astept sfaturile voastre. Multumesc. Masina este Audi A4 B7 an 2005 motor 2.0 TDI, 103 kw.
     
  5. adyasu

    adyasu 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 B6,1,9 TDI,96 kw,2002
    daca apare ESP si ABS in bord mai mult ca sigur pana sa dati o gramada de bani pe senzori si multi nervi pe la mecanici si teste peste teste,dati jos switch-ul de la pedala de frana si daca nu e rupta vreo lamela prin el curatati cu smirglu fin contactele din switch si apoi daca eroarea persista atunci inaintati in problema ;) si eu am avut aceeasi problema si de un an de zile nu sa mai aprins nimic in bord si merge perfect.....e o treaba de 10 min. BAFTA !!!
     
  6. buiaca 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 TDI, 2007
    Ma puteti ajuta si pe mine, va rog ?

    Am facut o spalare a masinii in interior (tapiteria). Mi s-a deconectat bateria de pe masina si s-au scos scaunele afara. Masina a stat fara curent 2 zile. Am facut si o spalare de motor. In urma acestei infrumusetari, am patit necazul sa mi se aprinda becul de ESP cand iau viraj de volan stanga sau dreapta. Daca merg cu masina in linie dreapta becul de ESP se stinge singur. Daca sunt in mers si iau viraje mici nu se aprinde nici un bec. Am verificat butonul de ESP cand becul de avertizare era stins si butonul functioneaza.
    Tot cu VAG-ul am vazut ca daca invart de volan senzorul nu "stie" ca se invarte volanul. Imi arata unghi 0".
    La o citire cu VAG-ul imi da urmatoarele erori :

    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 03G 906 016 LP HW: 03G 906 016 LP
    Component: R4 1,9L EDC G000SG 1356
    Revision: --H05--- Serial number: XXXXXXXXXXXXXX
    Coding: 0050072
    Shop #: WSC 06325 000 00000
    VCID: 7CFD85543FF078E

    1 Fault Found:
    005765 - Powertrain Data Bus
    P1685 - 000 - Implausible Message from Steering Angle Sensor - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 7
    Mileage: 76542 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.17 V
    Bin. Bits: 00101100
    Bin. Bits: 00000000
    (no units): 0.0

    Readiness: 0 0 0 0 0

    ---------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl
    Part No SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF
    Component: ESP8 FRONT H06 0140
    Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
    Coding: 0004401
    Shop #: WSC 06325 000 00000
    VCID: 2C5D75148F1028E

    2 Faults Found:
    01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
    000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 168
    Reset counter: 40
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0x0222
    Hex Value: 0x0024
    Hex Value: 0x018D
    Hex Value: 0x0001

    00493 - ESP-Sensor Unit (G419)
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Reset counter: 36
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x02C0
    Hex Value: 0x4202
    Hex Value: 0x001B
    Hex Value: 0x34AC
    Hex Value: 0x0001


    ---------------------------------------------
    Am citit diferite forum-uri in care se spunea ca e posibil sa fie o siguranta, ca ar trebui curatati cititorii optici de pe senzorul G85 sau probleme cu bateria sau alternatorul. Din cate am inteles, si sper sa fie adevarat, daca la senzor apare mesajul "Intermittent" inseamna ca nu e ars senzorul. Puteti va rog sa ma ajutati cu un sfat ? Multumesc foarte mult
    Daca ar fi vre-o siguranta, unde sa o caut ?
     
    Ultima editare: 15 Iul 2014
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai probabil firele de la senzorul ESP de la volan duc la ABS care se afla sub capotă, adică unde ai spălat tu. Verifica mufa de la unitatea ABS.... Ar fi prima chestie, dacă doar acolo ai umblat
     
  8. buiaca 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 TDI, 2007
    Am verificat mufa de la unitatea de sub capota si e totul OK acolo. Problema la mine e senzorul G85 care pe VCDS imi arata rotirea rotii 0 la valorile reale, chiar daca rotesc de volan. Ce altceva mai pot sa verific ? Nu stiu daca am mentionat ca spalatul motorului l-am facut la o spalatorie auto (adica baietii au bagat presiune pe acolo cred) si nu am fost de fata cand s-a intamplat operatiunea. Poate daca eram prezent ar fi dat cu jet-ul mai cu simt de raspundere. Asta in cazul in care e de vina spalatul motorului pentru erorile mele. Multumesc pentru raspuns.
     
    Ultima editare: 17 Iul 2014
  9. buiaca 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 TDI, 2007
    Problema rezolvata ! Dupa o noua verificare cu VCDS, si un alt soc emotional in care am fost anuntat ca e posibil sa fie ars senzorul G85 in valoare de 2000 lei (asta in cazul ieftin) sau calculatorul de la coloana de volan (asta in cazul mai grav), problema a fost rezolvata cat se poate de simplu. Specialistul a scos afara o siguranta din tabloul de sigurante din stanga masinii, siguranta care alimenteaza calculatorul din coloana de volan. A lasat pret de aproape 1 min, apoi a pus siguranta la loc. Au aparut apoi alte erori pe diagnoza. Un alt senzor J nu stiu cat, si altele... Erau din cauza ca acel calculator s-a reinitializat si nu a mai comunicat cu celelalte componente. Dar, in schimb, a dispzrut eroarea de la G85. Masina a vazut rotirea volanului. S-a facut o stergere de erori, iar dupa o noua verificare cu VCDS masina nu mai are nici o eroare. Si totul merge perfect. Am postat acest lucru nu pentru a ma lauda ca am rezolvat problema, ci pentru a ajuta alti posesori care s-ar putea sa ajunga in situatia mea. Am intrebat specialistul din ce cauza a aparut problema si mi-a spus ca nu stie nici el motivul pentru care nu s-a sincronizat singur calculatorul din consola volanului cu senzorul G85. Asta trebuia sa se faca automat. Dar nu s-a facut.
     
  10. flr cluj

    flr cluj 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 2006 BLB
    Buna seara, in urma cu doua saptamani a cedat bateria, iar dupa o saptamana am cumparat o alta baterie, dupa montare si pornire a ramas in bord semnul esp aprins, circuland cam 500m am observat ca sa stins, iar dupa un km sa reaprins si de o saptamana tot asa face, se stinge si se reaprinde, pana ce am pus testerul si eroarea ar fi: 1 fault found
    00493-esp- sensor unit g419
    001-upper limit exceeded
    oare ce as putea face sa dispara eroare, va multumesc.
    Masina a4 b7 blb, 2.0 tdi
     
    Ultima editare: 14 Aug 2014
  11. flr cluj

    flr cluj 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 2006 BLB
    Rezolvat problema, schimbat senzorul de esp si a disparut eroarea.
     
  12. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Martor ESP dupa schimbare baterie

    buna.

    azi dupa de am schimbat bacteria cu una identica cu cea originala, martorul ESP imi ramane pornit...

    inainte cand puneam contactul se stingeau toti martorii, acum ramane cel de motor si de ESP pornit, dupa ce pornesc motorul ramane ESP pornit

    de alftel nici ESP-ul (butonul) nu mai merge

    stie cineva cum se rezolva?

    merci!!!

    PS bateria a tinut EROIC 7 ani! FIX fara 1 luna de aceea am luat tot MOLL acelasi tip, classic
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    cristimate ai cititi pana acum manualul masini ? Daca ai fi citit in manual scrie ca martorul se stinge dupa ce masina se pune in miscare si parcurgi cateva sute de metri inclusiv trebuie sa faci viraje largi (de preferat 360 grade) cu masina dupa ce s-a deconectat bateria masinii. Bafta.
     
    Ultima editare: 8 Oct 2014
  14. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Merci, cum am facut stanga din curte, 5 m, a disparut martorul ESP si merge totul ok
     
  15. neka 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B7 2006 S-Line
    Problema martor ABS ESP

    Salutare.

    Recent am devenit fericitul proprietarul unei Audi A4 B7 din 2006 cu cutie automata. Dar din nefericire am cateva probleme pe care in mare parte cred ca le-am rezolvat dar mai am ceva probleme electrice cred eu de care nu pot sa scap nicicum. Initial am avut o problema cu portiera de nu puteam sa deschid de la butonul de pe portiera numai de pe butonul de la cheie sau cu butucul si cheia. Problema a fost un fir rupt sub tepiserie care s-a rezolvat si speram ca o sa-mi rezolve si cealalta problema.

    Problema cu care am ramas ii ca atunci cand este umezeala mare in aer sau dupa putina plimbare in ploaie imi apar martorii de bord pentru ESP ABS si semnul frana de mana care palpaie si cu un semn mare de BRAKES si 3 bipuri. Cateodata daca scot contactul si pornesc din nou motorul eroare dispare si paote reapare peste cateva minute sau poate nu. Odata era si s-o patesc, bine ca n-am avut nici o masina in fata, mergeam tot asa cu erorile pe bord caci franele imi mergeau dar cand sa ma opresc la semafor am auzit ca a pornit pompa de ABS si nu m-a lasat sa apas pedala de frana, asta desi nu am avut nici o roata blocata. Am pus si testerul si dintr-o lista de erori (la care nu mai tin minte exact dar pot sa revin cu un test nou in weekend) mi-a aparut si RIGHT REAR WHEEL SENSOR intermitent error, pe care l-am sters si 3 saptamani am circulat fara nici o eroare pana n-am dat iar de ploaie :(
    Un mecanic mi-a si dat roata din spate jos si s-a uitat la senzor si parea ok dar asa am ramas. Ah da si inca o chestie ciudata ii ca la un drum mai lung in ploaie m-i s-a resetat ceasul si data de pe bord si si odometrul, zici ca s-a restat tot calculatorul. Mentionez ca am desfundat drenajele de sub baterie si sub pompa servo, speram ca asta sa rezolve problema dar nu. Si cand imi spal masina la spalatorie de obicei raman cu o pata uda pe tapiterie in partea dreapta fata. Pentru asta inca nu am gasit unde imi intra apa in habitaclu dar sunt sigur ca nu ii la filtrul de polen.

    Din pacate am ramas fara idei cu ce sa fac. Cineva cu o ideea cu ce as putea sa continui sau cineva prin jud. Cluj care ar putea sa ma ajute? Multumesc.
     
    Ultima editare: 18 Noi 2014
  16. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    verifica cablajul de la senzor la pompa ABS.

    verifica conectorul la pompa ABS = trebuia sa faci o scanare la toata masina, sa vedem daca sunt module care nu comunica cu pompa.... sa nu fie o problema la conectica sau chiar la modulul ABS.

    posibil sa fie dusa garnitura de sub suportul filtrului.

    ai xenoane after-market pe masina ? daca da... renunta la ele
     
  17. neka 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B7 2006 S-Line
    Nu am xenoane, sunt farurile originale din fabrica.

    Nu stiam ca mai am si o garnitura sub suportul de filtru. O sa verific. Sper ca in weekend sa pot sa revin cu o scanare completa. Mersi.
     
  18. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Salut.Vroiam sa intreb,in curbe mai mari,mai stranse,se aprinde martorul de la ABS si ESP.Vroiam sa stiu unde sa caut,si unde sant pozitionati senzorii.Tin sa precizez ca nu totdeauna face asa.Am scos si mufa cea care intra la ESP, am dat cu un pic de spary pentru contacte.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca iei curbele ca la raliuri, e normal sa iti intre ESP.
     
  20. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    cu siguranta nu.Sa aprins la o viteza 50 60 km
     

Distribuie pagina asta