1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Etrier dreapta sau stanga spate blocat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de olivianf, 25 Ian 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. olivianf

    olivianf 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4, 1.9TDI
    mai ai o varianta la indemana. daca spui ca ai schimbat placutele care erau uzate si pistonul nu mai avea garnitura de protectie, inseamna ca el are rugina si nu o sa mai intre la loc decat daca e dat jos si curatat, dar daca e bun corpul si el e ruginit destul de tare, poti sa cumperi un alt piston(doar corpul ce intra in contact cu placutele) undeva la 80ron nou, si un set de garnituri, are una inauntru si cea exterioara care-l protejeaza de coroziune, 20ron. bafta.
     
  2. seaman 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 (C4) TDI Avant
    Si la mine garnitura exterioara a pistonului lipsea cu desavirsire si in final mi-a blocat roata de era sa ia foc. Si tot am reusit sa bag pistonul in etrier, chiar pe masina. In final, cand aveam si setul de garnituri alaturi, am dat jos etrierul si pus intr-o menghina totul devine muuult mai usor. Il presezi si invarti in sensul acelor de ceas ca sa bagi pistonul in etrier, si in sens invers ca sa il scoti. In cazul tau pare evident ca va trebui sa-l dai afara, il dai cu un smirghel ffff fin ca sa vezi in ce stadiu este si apoi decizi cum mergi mai departe, il schimbi sau nu. Eu asa as face.
     
  3. KHRYSS

    KHRYSS 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Praga
    Masina:
    AUDI A4 2.5tdi QUATTRO B6
    probleme frana

    De o saptamana a inceput sa imi apara in bord martorul de frana ,eu am neglijat avertismentul crezand ca sunt de vina placutele si le voi schimba luna viitoare(Idiot):keule:,dar astazi dimineata am plecat cu masina la munca si la prima franare pedala s-a dus pana jos.Am oprit repede la prima benzina si surpriza rezervorul de lichid era gol ,am cumparat si am pus la nivel dar aceleasi simtome ,dat roata jos la munca si curge lichid pe la etrier.
    Acum nu vreau sa ma incurc cu kit-uri de reparatie am gasit pe internet doi etrieri noi la pret de jumatate al unui nou din magazin http://brzdy-desticky-kotouce.sbazar.cz/zadni-brzdove-trmeny-l-p-na-skoda-superb-a-vw-passat-b5-frydlant-o3506170.html dar acolo scrie ca sunt pentru Skoda Superb si se potrivesc la unele Audi a4 ,aveti idee daca merge la al meu B6 avand in vedere ca nu au cod doar e scris ca pistonul are 38mm la fel ca si al meu?
    Multumesc!!!!!!
     
  4. KHRYSS

    KHRYSS 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Praga
    Masina:
    AUDI A4 2.5tdi QUATTRO B6
    Nu stie nimeni???? Please!!!!!!!!
     
  5. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    etrier spate

    In principiu este acelasi etrier. Stiu ca doar cel de pe fata difera functie de motorizare. Tu ai 2,5tdi cu, quatro. 99% este acelasi cu ce am si eu pe masina,
    tot B6.
    In general tot ce este dupa 2001 si este diesel, are pe spate acelasi etrier.
    Ma refer la VAG !
    M-am uitat pe www.elitecat.cz, click pe steagul RO si intri fara login, si nu arata ceva diferit. Daca era altceva, aparea.
     
  6. KHRYSS

    KHRYSS 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Praga
    Masina:
    AUDI A4 2.5tdi QUATTRO B6
    ele arata la fel numai ca m-am uitat si eu pe un site si au coduri diferite cele de Skoda Superb cu Audi b6 difera ultima cifra skoda 3si4 B6 7si8. Oricum multumesc de raspuns mai astept poate cineva stie exact, m-as bucura mult sa se potriveasca ca pretul e super 120 euro pe amandoi si sunt noi.
     
  7. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Etrier blocat

    Salut,dupa cum stiu unii dintre voi,aveam numeroase intrebari despre consum pe diferite topicuri,dar din pacate fara raspuns.Etrierul din partea dreapta spate era blocat de foarte mult timp.Am observat abia ieri cand a inceput sa scartaie ceva la roata,initial crezand ca frana de mana o fi de vina.La un moiment dat a incetat acel sunet si a aparut altul ca si cum ar freca fier pe fier.In acel moment m-am dus direct la mecanic.Mi-a zis ca discul este dus si etrierul trebuie schimbat pentru ca s-a blocat+o pereche de placute de frana.M-am interesat de un etrier,dar baiatul mi-a zis ca ar fi 680lei...am ramas cu gura cascata.Nu stiu ce firma o fi,dar presupun ca mai sunt si altele mai ieftine nu?Sau poate se poate debloca acel etrier...Ce ziceti?
     
  8. balanel81

    balanel81 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.8 ADR, 1998, 125cp, negru
    Hm, daca ai mers cu el blocat pana cand ai terminat discu', nu cred ca mai poti/mai are rost sa-l deblochezi (iti dai seama ce tare s-o fi incins), bine ca nu ai patit altele si mai si din cauza asta, sa verifici si vaselina din rulmentul rotii cu pricina, ca daca s-a incalzit suficient te pomenesti ca-ti creste lista de cumparaturi.
     
  9. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Disc,oricum cumpar,dar etrierul ziceam ca poate merge facut...Deci?
     
  10. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    cauta unul la dezmembrari in stare buna, iesi mai ieftin si e piesa originala
     
  11. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Am lasat numeroase posturi pe-aici,dar am primit doar un raspuns,iar acela a fost:"am vandut etrierul"...
     
  12. olivianf

    olivianf 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4, 1.9TDI
    nu pot sa-ti spun ca am etrier cu care sa te ajut dar aproximativ aceeasi problema am avut-o si eu tot dreapta spate si am rezolvat problema cu unul nou. inintial mi-au dat de la magazinul de piese un etrier de Unix care nu s-a potrivit la 560ron, si l-au schimbat dupa cu unul de Lucas la pretul de 490ron, asta in martie 2009, cu piesa veche la schimb. daca te intereseaza firma i-ti trimit pe privat pagina log si poate trimit si cu curier. si sh ar fi o solutie doar ca nu stii cat va tine si ala, am a inceput sa faca probleme cel de pe stanga spate, adica pierde lichid. bafta. ai incercat cu un chit de reparatie, teoretic daca nu pierde lichid se poate debloca.
     
  13. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Am rezolvat problema azi.Etrierul era bun,dar am mers cam mult cu placutele terminate,iar din ce mi-a explicat acolo am inteles cam asa ceva.Placuta era prea tocita,iar etrierul s-a dus prea inauntru si a trcut de limita unde avea o striatie ceva si a ramas blocat.
    Discuri 280lei
    Placute 90lei
    Manopera 100lei
     
  14. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Sincer ma iau durerile de cap...Dupa ce le-am schimbat pe cele mentionate mai sus,la roata din spate partea dreapta,cea cu pricina,se simte un miros de ars.Am ridicat-o pe cric,dar nu-i blocata sau infranata.....ca sa fiu sigur am ridicat-o si din partea stanga,dar tot lafel,rotile se invart perfect.De la ce ar putea veni acel miros?
     
  15. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Stai linistit e de la placutze asa mirosea si la mine cand le-am schimbat eu, o sa dispara in 100km max , daca persista peste km astia dai o fuga pe la service iar
     
  16. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    ok,multumesc:)
     
  17. robi76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2009
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A4b5 1.6 1995
    Am si eu o intrebare? Ieri cand cam schimbat rotile de vara am avut o surpriza, discurile de la rotile din spate erau ruginite. Cand m-am uitat mai atent am vazut ca placutele pe stanga erau aproa jumatate iar cele pe dreapta erau ca si noi. Mentionez ca acum aproape un an am schimbat si discurile si placutele, fiind noi. Nu am remarcat sa se incalzeasca vreo roata si daca las masina in panta (mica) se misca, deci nu cred ca se blocheaza etrierul. Azi am sa verific sa fiu sigur ca nu se incalzeste vreo roata. La rotile din fata este OK. Si am si frane bune.
     
  18. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    O poti ridica pe cric si invarti rotile pe rand,din stanga si din drapta,asa poti verifica daca sunt infranate.
     
  19. robi76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2009
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A4b5 1.6 1995
    Nu sunt infranate. Am impresia ca cea din dreapta nu franeaza suficient si atunci cea din stanga este mai solicitata. De aici uzura mai pronuntata a acestora. Poate trebuie aerisit. As vrea sa merg la o statie ITP, dar nu stiu daca rolele alea pentru verificat frane sunt independente. Adica daca poate sa isi dea seama daca o roata franeaza mai putin in raport cu cealalta sau ei fac o evaloare a franelor pe toata puntea spate. Dar cred ca puna dupa sarbatori nu dau de nimeni.
     
  20. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Robi - Acelasi lucru l-am patit si eu . Discul de frana (dreapta spate) incepuse sa rugineasca si nu mai frana suficient.

    Cand am dat jos etrierul am constatat ca erau blocate compensatoarele. Astea sunt cele 2 tuburi care culiseaza in suportul etrierului. In mod normal, daca in cilindri este vaselina (asa cum ar fi normal) , ar trebui sa se miste foarte usor.

    La mine nu se miscau deloc, deci practic pistonul etrierului nu putea impinge suficient. Pe langa asta nu am putut scoate decat unul din cele 2 compensatoare, cel de-al 2-lea rupandu-se cand incercam sa-l scot.
    Avand un suport de etrier de Passat la indemana, l-am inlocuit cu ala. Singura diferenta intre cel de Audi si cel de Passat fiind pasul filetului.
     
    Ultima editare: 1 Apr 2010
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta