1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Halogen la A4 B8- Becuri aflate in farul halogen - bec pozitie -bec DRL - bec faza scurta

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 22 Noi 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici citit topicul asta integral unde a fost mutat mesajul tau, (nu unde ai scris tu initial aiurea) si nu ai gasit raspunsul ?
     
  2. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Tks. Mare om mare caracter, daia e, nevoie de cineva ca tine cu mintea limpede. Multam frumos.
    Dupa ce am citit tot topicul nu am reusit sa aflu cum se scoate becul de semnalizare sau poate mi-a scapat mie informatia. Daca e tot prin metoda taiere capace sau nu si unde se taie. Se gaseste o schema ceva?
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Va trebui sa demontezi farurile. Uite aici un video (de la min. 3:56). Sper sa te ajute:
     
    Danyciupcea apreciază asta.
  4. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Msk Paul asta cu drl-urile am facut-o acum doua zile. Cu acea ocazie mi-am pus intrebarea, cum se schimba becul de semnalizare pt ca nu ai acces la la el. Se decupeaza ca si la DRL sau exista alta posibilitate pe care eu n-o cunosc si de aceea am intrebat pe forum.
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In acel video spune ca se decupeaza.
     
  6. Luca Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi a4 b8 2010 2.0 tdi
    Salut. Daca decupezi cele 2 capace si vrei sa pui in loc capace de guma pentru protectie ce diametru ar trebui sa aiba?

    In imaginea cu decuparea vad ca sunt niste margini pe care vine montat capacul din img cealalta care si el la randul are un anumit sant. Nu sa tai in far dupa capacul de guma. Si eu am vrut sa stiu ce diametru ii acolo pentru a cumpara un capac potrivit.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Masori capacele din cauciuc la interior dupa ce le cumperi si tai exact. Dupa cum ai pus intrebarea te sfatuiesc sa lasi farurile asa cum sunt. Bafta.
     
  8. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Luca Alin
    Dacă te ajută, poti cumpara de la Lidl 2 cutii gumă mestecat, care se potrivesc foarte bine. După ce decupezi, intră ușor forțat, iar din cutie folosești partea inferioară, aproximativ 4 cm. (poți izola cu silicon daca doresti). Diametrul nu-l cunosc. Sper să te ajute informația. O seara buna.

    15262368758141975136632.jpg
     
  9. Luca Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi a4 b8 2010 2.0 tdi
    Multumesc.
     
  10. dcris 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4, avant, B8/ACAGAF1 , 2.0 tdi, 143cp, 2010
    Salut,
    Ştie cineva, se pot schimba farurile halogen model 2010 ( de la masina din semnatura ) cu farurile halogen model facelift 2011 ?
     
  11. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Se poate, dar mai trebuie inlocuite si: capota motor, aripile fata, carenajele aripilor fata, bara fata completa si deflectorul sub bara fata (mai bine iti vinzi actuala masina, adaugi diferenta si cumperi un A4B8 facelift)
     
    trusca.virgil și dcris apreciază asta.
  12. dcris 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4, avant, B8/ACAGAF1 , 2.0 tdi, 143cp, 2010
    Am crezut că fiind halogene, se potrivesc pur şi simplu. Îţi mulţumesc pentru răspuns.....
     
  13. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Daca te uitai la formele celor doua tipuri de faruri, puteai sa-ti dai singur raspunsul. :)
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @dcris, ar fi mai simplu si mai economic sa treci la farurile bixenon de preFL. Lumina lor este incomparabila cu a farurilor pe care le ai acum.
     
  15. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    flawyl31 apreciază asta.
  17. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si Da. S-a mai scris asta pe forum. LED-ul ala mizerie chinezeasca nu este facut sa disperseze lumina in lupa farului si in plus degaja o caldura imensa si el din cauza asta are niste radiatoare cu ventilator pentru dispersia calduri care este degajata. Lasa experimentele si ramai la ce ai. Bafta.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  19. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna ziua.
    A folosit/inlocuit cineva sticla (mai bine zis plasticul) de la far cu asa ceva:
    https://www.ebay.com/itm/For-Audi-A4-B8-09-12-Headlights-Left-and-Right-Front-Kit-Cover-Lens-2pcs/192421222638?hash=item2ccd32d8ee:g:sU0AAOSw4vFZ9pVC&_sacat=0&_nkw=+Headlights+Left+and+Right+Front+Kit+Cover+Lens+Audi+A4+B8+&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313
    Pretul pare nici prea mare, dar nici prea mic, din fotografii nu imi pot da seama de calitatea lor.
    Pareri pro si contra ?!
    Intreb deoarece urmele de pietricele si nisip de pe farurile masinii mele, pot iesi sau nu prin polish-are, urmata de montajul unei folii. Stiu ca parerile vizavi de polish sunt pro si contra.
    Multumesc pentru eventualele pareri.
    O zi buna sa aveti !
     
    Ultima editare: 20 Iul 2018
  20. ionescu liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2013 120kw
    Salut,
    Eu mi-am montat pe faza scurta Osram Cool Blue iar pe lunga Philips Racing Vision, diferenta este mare si se vede foarte bine acum, mai ales ca becurile ce erau pe masina pareau vechi, erau un pic opace in interior, un bec chiar daca nu s-a ars, daca au trecut ceva ani nu mai lumineaza la fel de bine.
    Am demontat doar farul de pe partea dreapta, la celalalt am putut sa schimb becurile direct pe masina. Problema mea e ca nu am observat niciun fel de forma pentru decupat la becul de semnal si cel DRL, capacul acela rotund care trebuie taiat lipseste, e zona dreapta acolo. Masina e din 2013 iar farul e tot din 2013 deci am sa presupun ca e original. A mai patit cineva asta ? Cand o sa montez ledurile cred ca o sa decupez direct acolo un patrat, dar nu ma asteptam sa nu fie cercul acela. Plus de asta, eu la plansa aceea de plastic dintre faruri, cea de deasupra radiatorului, am clipsuri de plastic, niste porcarii pe care le-am rupt, altfel nu se desfac, e un model care nu se poate desface. Una singura a scapat intreaga, acum trebuie sa caut altele, eventual un model care se si desface.
    O alta chestie diferita la mine fata de tutorialele de pe net este ca am gasit si un furtun pe care l-am desfacut din far si apoi l-am pus la loc, trageam de far si nu stiam de ce nu iese. Probabil e pentru a nu se face condens in far.
     

Distribuie pagina asta