1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si Lumini de zi (DRL) la A6 C7 - schimbare becuri - demontare/inlocuire far - etc

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de succesio, 23 Oct 2014.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta afli dupa ce faci diagnoza si dupa ce mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai Audi doar atunci cand iti intra apa in far! :)
    Se pare ca m-a lovit si pe mine norocul condensului in far. De ieri, din senin, a inceput sa se abureasca. Astazi este aproape complet aburit. Nu inteleg de ce asa dintr-o data fara sa se fi umblat la el. Cam ce trebuie sa caut sau unde trebuie sa umblu ? Sa nu dai cu el de pamant si sa pui Matrix?! :)

    Screenshot_20190523-200157_Gallery.jpg
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai ce sa ii faci. Scoate-i capacul si lasa-l sa se usuce “natural”.

    Eu am facut odata prostia de a baga pistol cu aer cald (cu temperatura setabila) si mi-a aruncat toata mizeria din far pe condensul de pe sticla.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Poti sa pui in interior 1-2 pungulite cu silica gel. Matrix suna foarte bine :)
     
    Mitiy apreciază asta.
  5. Chch

    Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI Quattro CDUC 2011
    Va salut, am încercat aseara sa fac și eu ceva in vcds și nu mi a ieșit, am dat la testare din fabrica la faruri bi xenon(audi A6 C7 2011), iar acum nu mai pot da faza lunga din auto și luminile de întâlnire, se aprinde in bord lumina dar farurile nu merg. Merge sa dau flash și faza lunga doar pe 0 sau poziții. Se poate rezolva tot din vcds?multumesc. Pe auto nu mergea seara sa dau, acum pe zi auto are doar day light urile activate și merge, dar dacă dau tot pe zi pe luminile se întâlnire nu merge
     
  6. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Pentru ca in ultima perioada am tot fost intrebat de acest retrofit pe care l-am facut in urma cu cateva luni:

    - un sfat pentru Retrofit la farurile Matrix pentru A6 4G FaceLift: recomand maxim sa se achizitioneze farurile pereche si obligatoriul echipate cu calculatoarele originale/provenienta de pe A6 FaceLift si nu facute din bucati (far de pe o masina, module de pe alta masina/model si asa mai departe). Pe scurt, daca puteti achizitionati farurile complet echipate (modulele obligatoriul de A6 FaceLift), modulul 55 (xenon range) si chiar daca va suporta BCM-ul, schimbati-l si pe acela cu unul deja codat/parametrizat pentru Matrix, alegeti acesta varianta fara ezitare.

    Poate parea mai scump astfel dar la final o sa fie mai ieftin intrucat codarea si parametrizarea unor module care au fost codate si parametrizate pentru alte modele este un lucru .... care o sa va consume toate resursele (nervi, timp, financiar ... etc.)

    Aport financiar pentru acest retrofit: putin peste 2.000 Euro (2x faruri, 3x module/far, 2x ventilatoare/far, 1x xenon range_55, 1x bmc_09, 2x mufe pentru semnalul dinamic)
    Timp de lucru: cel putin o zi/doua doar pentru cablare/demontat/montat (bara fata, footwell sofer, praguri fata spate, panou lateral portbagaj pentru acces la BCM 2).
    Codare: daca totul merge fara probleme 1 - 2 ore

    Rezultat: net superior fata de orice exista pe piata la ora actuala.

    Pot spune ca personal am tras batul cel mai scurt cu acest retrofit si tot ce putea sa mearga prost a mers prost dar dupa mai bine de 2 saptamani de try & error, masina a redevenit 100% functionala.

    Le multumesc astfel colegilor @audi4ever si @mabalaru pentru suport si ajutor.
     
    lucaflo26 și Msclemike apreciază asta.
  7. Sergiu.Dan

    Sergiu.Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Cluj, Romania
    Masina:
    Audi a6 c7 4G 2.0 TDI 2013
    Salut!
    Imi poate explica cineva ce inseamna Enabling tourist mode setting for headlights in the MMI?
    Am tot cautat pe google dar nu am gasit nimic ceva concret...
     
  8. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Setare ptr lumini cand mergi de ex in Anglia-sa nu deranjeze ceilalti participanti la trafic.
     
  9. Zamococo 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 c7
    Salutare băieți
    Ma ajuta și pe mine cineva cu eroarea asta .
    Trebuie vreo codare cu Vcds făcută ?
     
  10. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Debifeaza travel mode active.
     
  11. Zamococo 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 c7
    Mulțumesc
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Scriu aceasta postare pe tema "bate şaua sa priceapa calul"... :)
    Am vorbit cu un baiat care a facut retrofit de la bi-xenon non facelift, la Matrix facelift. Pana aici nimic nou, dar este! Farurile au fost modificate fara a fi nimic demontat ( banuiesc mufa) si s-au pastrat vechile calculatoare. Totul a fost Plug & Play. Nu are camera de line assist, deci minusul este ca acestea functioneaza ca si cele full led. S-au facut codari si totul functioneaza bine si fara erori. Momentan totul este un secret, dar poate "cineva" stie mai multe. Eu as fi multumit si asa in locul celor din China.;)
     
    Bogdan Ovidiu apreciază asta.
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu vreau sa contrazic, dar citisem mult pe aceasta tema si ideea era ca nu se pot pune Matrixuri pe nonfacelift decat cu niste costuri astronomice. Poate a pus farurile led de pe nonfacelift. Matrixul comunica cu foarte foarte multe module (navigatie, ACC, lane assist, etc.) pentru a sti sa adapteze lumina in functie de traseu (lumineaza virajele anticipat), in functie de trafic, viteza, etc. Iar cat timp nu poate comunica cu unul din module e imposibil sa nu apara erori. Ok, sa zicem ca le limiteaza functionarea ca la full led, dar mai justifica investitia ? Desi si cele full led au nevoie de camera pentru ca au asistentul de faza lunga.
     
  14. RaydenA6

    RaydenA6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Salut.

    Poate parea stupid ( si daca este imi cer scuze anticipat ), dar la masina pe care o detin stiu ca am faruri Xenon adaptive. Eu inteleg prin cuvantul adaptive ca in functie de drum se adapteaza la traseu. Ceea ce nu am vazut pana in prezent este ca farul nu se adapeaza la curbe. La pornirea de pe loc, noaptea, face testing doar sus jos, nu si stanga-dreapta.

    Cum as putea verifica sau pur si simplu nu se adapteaza la curbe?
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cu VAG-COM.
     
  16. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Farurile adaptive la xenon inseamna ca incepand de la anumite viteze, atunci cand virezi din volan si farurile se inclina putin spre directia volanului. Este foarte greu sa iti dai seama de acest comportament. Efectul este ceva mai puternic la farurile led, dar abia Matrix-ul face diferenta aici pentru ca stie din navigatie cand urmeaza un viraj si lumineaza inainte sa virezi tu din volan curba respectiva in raport cu raza arcului de cerc pe care se inscrie curba. Am mers si testat xenonul ledul si matrixul....iar diferenta chiar se vede abia la matrix. Acea miscare pe verticala este de fapt levelingul in raport cu nivelul de incarcare al masinii.
     
    vladtyny apreciază asta.
  17. RaydenA6

    RaydenA6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Ok. Sa fiu sincer nu am mers cu viteza mai mare sa pot testa si am fost atent doar in anumite momente. La primul drum mai lung noaptea o sa testez. Sunt multumit de xenon si de cum se vede noaptea, mai ales ca am avut pana acum la fostele vw faruri standard. Am vazut pe forum ca trecerea la matrix costa in jur de 2000 eur. Pentru mine nu renteaza. Prefer sa ajut altfel masina din acei banuti.

    Merci de raspuns
     
  18. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    La facelift nu sunt xenon adaptive, doar la prefacelift. La facelift xenonul adaptive a fost înlocuit cu led. Xenonul la facelift este dotare baza, asa cum era halogenul la prefacelift. Eu credeam ca se stie asta deja pentru ca s-a mai scris despre modelele de faruri. La xenon prefacelift lupa are o pleoapă care reglează fascicolul după curbă și înclinația drumului, la facelift din cate stiu nu este acea pleoapă.
    Prefacelift
    Halogen
    Bixenon normal
    Bixenon adaptive
    Led
    Facelift
    Bixenon normal
    Led
    Led matrix
     
    Ultima editare: 20 Oct 2019
  19. AlexIordy

    AlexIordy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b6 , 1.9 tdi 170cp 2002
    Salutare, masina mea are faruri bixenon, am lasat doua zile masina in parcare si cand am venit acasa si am pornit-o nu mergea becul pe stanga . Ambele faruri sunt aburite , am incercat sa le incalzesc , fara rezultat . Am desfacut becul , nu arata a fi ars , le am luat in urma cu o luna osram d3s xenarc laser . Am mai testat inca doua becuri , tot nu se aprindeau , am verificat mufa daca primeste curent si nu primea .
    M-am gandit ca e balastul ars , intrebarea mea este : Care dintre balasturi este pentru faza scurta si lunga , cel de sub far sau cel dinspre motor ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este un singur balast (faza lunga si scurta fiind pe acelasi bec), celalat este un modul.
     

Distribuie pagina asta