1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si Lumini de zi (DRL) la A6 C7 - schimbare becuri - demontare/inlocuire far - etc

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de succesio, 23 Oct 2014.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta afli dupa ce faci diagnoza si dupa ce mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai Audi doar atunci cand iti intra apa in far! :)
    Se pare ca m-a lovit si pe mine norocul condensului in far. De ieri, din senin, a inceput sa se abureasca. Astazi este aproape complet aburit. Nu inteleg de ce asa dintr-o data fara sa se fi umblat la el. Cam ce trebuie sa caut sau unde trebuie sa umblu ? Sa nu dai cu el de pamant si sa pui Matrix?! :)

    Screenshot_20190523-200157_Gallery.jpg
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    N-ai ce sa ii faci. Scoate-i capacul si lasa-l sa se usuce “natural”.

    Eu am facut odata prostia de a baga pistol cu aer cald (cu temperatura setabila) si mi-a aruncat toata mizeria din far pe condensul de pe sticla.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  4. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    Poti sa pui in interior 1-2 pungulite cu silica gel. Matrix suna foarte bine :)
     
    Mitiy apreciază asta.
  5. Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6
    Va salut, am încercat aseara sa fac și eu ceva in vcds și nu mi a ieșit, am dat la testare din fabrica la faruri bi xenon(audi A6 C7 2011), iar acum nu mai pot da faza lunga din auto și luminile de întâlnire, se aprinde in bord lumina dar farurile nu merg. Merge sa dau flash și faza lunga doar pe 0 sau poziții. Se poate rezolva tot din vcds?multumesc. Pe auto nu mergea seara sa dau, acum pe zi auto are doar day light urile activate și merge, dar dacă dau tot pe zi pe luminile se întâlnire nu merge
     
  6. D@ni3l

    D@ni3l 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Pentru ca in ultima perioada am tot fost intrebat de acest retrofit pe care l-am facut in urma cu cateva luni:

    - un sfat pentru Retrofit la farurile Matrix pentru A6 4G FaceLift: recomand maxim sa se achizitioneze farurile pereche si obligatoriul echipate cu calculatoarele originale/provenienta de pe A6 FaceLift si nu facute din bucati (far de pe o masina, module de pe alta masina/model si asa mai departe). Pe scurt, daca puteti achizitionati farurile complet echipate (modulele obligatoriul de A6 FaceLift), modulul 55 (xenon range) si chiar daca va suporta BCM-ul, schimbati-l si pe acela cu unul deja codat/parametrizat pentru Matrix, alegeti acesta varianta fara ezitare.

    Poate parea mai scump astfel dar la final o sa fie mai ieftin intrucat codarea si parametrizarea unor module care au fost codate si parametrizate pentru alte modele este un lucru .... care o sa va consume toate resursele (nervi, timp, financiar ... etc.)

    Aport financiar pentru acest retrofit: putin peste 2.000 Euro (2x faruri, 3x module/far, 2x ventilatoare/far, 1x xenon range_55, 1x bmc_09, 2x mufe pentru semnalul dinamic)
    Timp de lucru: cel putin o zi/doua doar pentru cablare/demontat/montat (bara fata, footwell sofer, praguri fata spate, panou lateral portbagaj pentru acces la BCM 2).
    Codare: daca totul merge fara probleme 1 - 2 ore

    Rezultat: net superior fata de orice exista pe piata la ora actuala.

    Pot spune ca personal am tras batul cel mai scurt cu acest retrofit si tot ce putea sa mearga prost a mers prost dar dupa mai bine de 2 saptamani de try & error, masina a redevenit 100% functionala.

    Le multumesc astfel colegilor @audi4ever si @mabalaru pentru suport si ajutor.
     

    Fișiere atașate:

    Msclemike apreciază asta.
  7. Sergiu.Dan

    Sergiu.Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Cluj, Romania
    Masina:
    Audi a6 c7 4G 2.0 TDI 2013
    Salut!
    Imi poate explica cineva ce inseamna Enabling tourist mode setting for headlights in the MMI?
    Am tot cautat pe google dar nu am gasit nimic ceva concret...
     
  8. pronet

    pronet 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Setare ptr lumini cand mergi de ex in Anglia-sa nu deranjeze ceilalti participanti la trafic.
     
  9. Zamococo 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 c7
    Salutare băieți
    Ma ajuta și pe mine cineva cu eroarea asta .
    Trebuie vreo codare cu Vcds făcută ?
     

    Fișiere atașate:

  10. pronet

    pronet 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Debifeaza travel mode active.
     
  11. Zamococo 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 c7
    Mulțumesc
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Scriu aceasta postare pe tema "bate şaua sa priceapa calul"... :)
    Am vorbit cu un baiat care a facut retrofit de la bi-xenon non facelift, la Matrix facelift. Pana aici nimic nou, dar este! Farurile au fost modificate fara a fi nimic demontat ( banuiesc mufa) si s-au pastrat vechile calculatoare. Totul a fost Plug & Play. Nu are camera de line assist, deci minusul este ca acestea functioneaza ca si cele full led. S-au facut codari si totul functioneaza bine si fara erori. Momentan totul este un secret, dar poate "cineva" stie mai multe. Eu as fi multumit si asa in locul celor din China.;)
     
    Bogdan Ovidiu apreciază asta.
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Nu vreau sa contrazic, dar citisem mult pe aceasta tema si ideea era ca nu se pot pune Matrixuri pe nonfacelift decat cu niste costuri astronomice. Poate a pus farurile led de pe nonfacelift. Matrixul comunica cu foarte foarte multe module (navigatie, ACC, lane assist, etc.) pentru a sti sa adapteze lumina in functie de traseu (lumineaza virajele anticipat), in functie de trafic, viteza, etc. Iar cat timp nu poate comunica cu unul din module e imposibil sa nu apara erori. Ok, sa zicem ca le limiteaza functionarea ca la full led, dar mai justifica investitia ? Desi si cele full led au nevoie de camera pentru ca au asistentul de faza lunga.
     

Distribuie pagina asta