1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si Lumini de zi (DRL) la Audi A6 C6 - schimbare becuri - demontare/inlocuire far - etc

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Bogdan, 16 Iul 2007.

  1. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Man, tragi niște concluzii aberante și nu știi ce înseamnă o raza in secțiune sau n-ai citit tot ce am scris. Hai să ne limitam la niște discuții decente.
    Ți-am marcat in prima imagine care e raza și se observa diferența dintre ele. Sinolyn e mai urâtă imo.

    A doua imagine e de la nica_ro încărcată mai devreme cu câteva pagini. Se vede mai mult înăuntru pe lângă ornamentul negru care avea rolul de a masca viziunea interioară.

    Referitor la forma cut-off-ului, testele au fost făcute de la aceeași distanță si, desigur, aproape de perete. Eu am arătat diferențele, nu am zis ca vreau sa îmi bată pana in Honolulu si nu m-am plâns de faza scurta de la sinolyn.

    Ai mai desfăcut faruri de Facelift? Ai ceva sfaturi?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai omule nu trag nici o concluzie. Eu vorbesc din experienta practica, tu vad ca tii 2 proiectoare in mana si deja ai stabilit care cum bate, raza si probabil LUX-ul.
    Eu vad ca tu concluzi raza avand lupele in mana si nu montate pe masina, facand teste pe timp de noapte. Ceea ce eu am facut, pe mai multe masini, cu diferite combinatii si diferite tipuri de becuri.

    Am desfacut faruri atat de non-facelift, facelift, normal sau AFS. Si da am sfaturi, lucrurile sunt cam straight-forward, singura chestie importanta este pastila de la farurile AFS (fie ele FL sau non-FL) care trebuie sa fie montata fix in aceeasi pozitie (in caz contrar nu o sa le reglezi in veci).
    Ca sa inlocuiesti ansamblul proiector nu este necesar sa desfaci farul decat daca ai AFS, la cele standard se schimba fara probleme prin spate (da, o sa te chinui putin sa pui ornamentul la loc).
     
  3. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Raza lentilei, despre ea e vorba. Ai secțiune in imagine .
    Mai revin in viitorul apropiat cu niște teste cu d3s ca nu-s mulțumit 100% de sinolyn.

    Nu vreau sa înlocuiesc lupe pentru ca n-am.
    Am faruri de “Logan” cu halogen și voi face mai multe modificări printre care și montare proiectoare cu lupa deci trebuie sa le desfac.
    Am sticle noi dar n-as vrea sa le tai pe cele actuale pentru demontare. Mă interesează să nu deteriorez carcasa.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu ce sa zic …

    Daca ai faruri halogen, iti va trebuie proiector complet + ornament + kit xenon AM sau becuri led dedicate.

    Deci, munca multa, plus gaurirea capacelor daca vei merge pe kit xenon AM si nu bec led dedicat.

    Farurile de facelift bi-xenon cu led se vand cu 300-500€, cauta unele de UK cat mai ieftin posibil, le scoti tot ansamblul proiector si il inlocuiesti cu Synolin sau ce marca preferi si gata balciul, sunt ok pentru EU.
    Bineinteles, daca BCM-ul tau suporta faruri led.

    Cat despre desfacutul farurilor, am incercat 3-4 metode, cea mai buna e varianta cuptor sau o cutie de carton cu gaura pentru pistol cu aer cald (fluxul de aer sa nu bata direct pe far, pui alta bucata de carton in interiorul cutiei pentru a imprastia aerul).

    Daca te gandesti sa le incalzesti de jur imprejur si sa dezlipesti cate putin, vei deteriora carcasa 100%.
    Ele trebuiesc incalzite uniform.
    La montaj iti va trebui si o rola de butyl-rubber, daca nu vrei sa ai probleme cu aburitul dupa si sa le desfaci pentru a le resigila.
     
    soulwise apreciază asta.
  5. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Merci de info.
    La metoda cu cutia ma gândeam. Cred ca am tot ce îmi trebuie dar nu vreau sa leg la bcm drl pentru ca voi folosi ceva dedicat si cu semnalizari secvențiale. Il voi lega in loc de poziție. Ornamentele drl pe care le am sunt de pe farurile de RS. Am mai luat un kit AM d3s de xenon care înlocuiește balastul oe. Probabil voi deschide un thread unde-o să documentez tot.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Per total nu te ajunge mai mult financiar decat o pereche de faruri OE si un BCM ?
     
  7. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Am avut norocul sa dau de niște faruri de rs puțin trosnite și “convertite” pentru un nfl așa că nu-s costurile mari. Cel mai mult m-au costat modulele pentru drl. Fata de prețurile nesimțite pe care le cer cei care dezmembrează tot ies mai ieftin.
    Am văzut că ziceai de leduri pentru proiectoare ca se încing tare. Chiar și cele care au cooler fac așa multă caldura fata de xenon? Pe mine ma tenta sa merg pe led chiar din pricina temperaturii, chiar dacă refac tot cablajul și pun și protecții.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    C6-le e cam pretentios in privinta asta, cel putin pe NFL cu bi-xenon nu poti pune led pe DRL si/sau proiectoare din cauza ca odata la cateva secunde o sa flicare.
    Am incercat si cu module si cu anulatori si cu rezistente, acelasi rezultat.

    Dar, tu avand halogen de fabrica si punand led pe scurta/lunga, ai sanse sa mearga ok.

    Acum am vazut ca majoritatea au radiator de aluminiu si ventilator pe ele, doar ca sunt cam “butucanoase” si trebuie sa ai grija sa poti pune capacul farului inapoi.

    Speranta ta moare, orice led cu CanBus se va incinge mai tare decat un xenon. De fapt nu ledul in sine se incinge, ci rezistorii din el care il fac CanBus.
     
  9. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Rămân la xenon atunci.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca sunt si proiectoare complete de 3'' cu led integrat, au review-uri destul de bune.
     
  11. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Inițial pe alea eram setat dar n-au prinderea la fel și nu vreau sa adaptez. Aștept xenonul de la chinez. Posibil sa încerc și un led D3S 1:1 in viitor.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai dimensiunile la indemana, compara-le si cu noua versiune de la Synolin, cea F1.

    upload_2023-9-17_17-19-52.jpeg
    upload_2023-9-17_17-20-4.jpeg
     
  13. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Le-am văzut. Nu se pupă și de adaptat implica și modificarea bracket-ului din far.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pacat, le-as fi incercat.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am discutat cu vanzatorul si se pare ca varianta F1 este plug&play daca folosesti ramele adaptoare de la ei.

    upload_2023-9-18_7-4-1.jpeg
     
  16. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Am văzut adaptoarele și am discutat și cu vreo 2 dintre vanzatori dar nu m-au convins așa ca după niște research am înțeles următoarele:
    G5 are sus găurile la 60 mm stanga-dreapta și tot la 60 mm față de găurile de jos care-s la 95 mm stanga-dreapta (idem E55). Deci, făcând referire la o jumătate din proiector impartit printr-un plan ZX, putem spune ca adaptorul trebuie să aibă o gaură sus unde se fixează pe proiector și încă una spre exterior, pe aceeași înălțime, dar la 8.5 mm decalată ca să se monteze pe suportul din far.
    În imagine e evidențiat cu roșu prinderea proiectorului G5 și cu albastru prinderea pe suportul din far. Mă neliniște totuși ca nu găsesc la vânzătorii de lupe și cotele exacte între găuri.
     

Distribuie pagina asta