1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtru aer la A3 8L - inlocuire filtru cu altul mai performant - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de buss, 27 Ian 2009.

  1. buss

    buss 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2001 1,9TDI
    am gasit pe mai multe siteuri acest tip de filtru de aer conic de la k&N - 57-0222. Filtrul in sine este pentru golf 4 1,9 tdi din 1994 in sus.. am gasit si manualul de instalare al filtrului si din poze vad ca motorul este identic cu cel de A3 8L 1,9 tdi. Apoi am gasit si pe cateva siteuri acest model de filtru valabil si pt A3. Are cineva montat? sau stie daca s-ar potrivi? Kitul costa aprox. 550 ron si nu vreau sa-l comand si sa stau sa ma uit la el.. :faint:

    Mentionez ca eu am A3 din 2001, 1,9 tdi 81 kw. Poate mai sunt pe aici care au experimentat cu filtre k&n si eventual daca nu s-ar potrivi eventual poate sunt alte filtre.
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Filtrele sport pt diesel sunt fix "pix";nu-ti cheltui banii degeaba.
     
  3. buss

    buss 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2001 1,9TDI
    Nu ma astept la o crestere de putere sau performante mult mai bune.. ma gandesc ca filtreaza mai bine aerul si e mai bine pt motor. Plus ca se pot curati.. un kit de curatire e 47 ron si la 50 mii km.. folosibil de 2-3 ori..
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    La praful din RO o sa-l cureti la fiecare 4000km(am citit pe alte forumuri cei ce au asa ceva si ce probleme intampina);de filtrat,nu filtreaza mai bine,ideea acestui filtru este de a da un flux mai mare de aer,ceea ce la diesel ai arhisuficient.Deci mi se par bani aruncati pe fereastra;apropo,in manualul de intretinere scrie ca filtrul de aer se schimba la 60 000km,bineinteles ca asta nu se aplica in RO cu praful existent.
     
  5. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    bun postul...si eu m-am gandit la un filtru de aer sport tot de la K&N..deci,sa imi vad de treaba? chiar daca il pun chiar daca nu, tot aia e :whistle2: nici eu nu ma astepta sa fie mari diferente,dar totusi e filtru de aer sport..
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    S-ar parea ca nu ai citit in postul de mai sus in ceea ce priveste fluxul de aer pt diesel....
     
  7. buss

    buss 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2001 1,9TDI
    ok mersi pentru informatii ashihara :respekt:
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cu placere,sper ca ai inteles ideea si sa folosesti banii la ceva care intr-adevar iti foloseste.
     
  9. BlackCat Bronze Member

    Înscris:
    17 Feb 2008
    Locație:
    Nordrhein-Westfalen
    Masina:
    A3
    si eu zic la fel ca filtru de aer sport pt diesel sunt bani aruncati pe geam
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pai la pretul unui motor ...
    Nu sunt pt aceste modificari. Sa nu uitam de debitmetru care clar va ceda mai repede din cauza mizeriei.
    Plus ca traim in Ro si asta ne ocupa tot timpul :sorry:
     
  11. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Audi A3 8L Facelift 1.6 AVU 75kW
    Vreau sa inlocuiesc filtrul de aer stock cu K&N RC - 3250 ( Filtru conic universal de la k&n ,click pentru vizualizare ).
    Problema este ca nu stiu daca este ok sa-l pun deoarece motorizarea mea are acea pompa secundara de aer si din cate am inteles la AVU trebuie si un "Breather filter" care nu stiu daca este inclus in ceea ce vreau eu sa cumpar.
    M-am uitat pe un guide de la K&N pentru alt filtru de aer facut pentru AVU (nu universal) si am vazut ca acela vine si cu breather filter dar costa foarte mult (~ 200 $).
    Ghidul celor de la K&N https://www.knfilters.com/instructions/57-0548_inst.pdf
     
  12. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    si eu am vrut sa imi pun,dar recomandarea mecanicului meu(care si el a avut a3 diesel) a zis ca nu imi pun ca nu merita in romania,doarece permite sa treaca prin el mai mult decit cele stoc,astea inseamna ca baga si particule de praf prin galeria de admisie...deci nu e ok
    de aia nu se merita in romania.......drumurile noastre pline de praf

    dar....e masina ta si faci ce vrei cu ea
    cistigi un amestaec mai mare de aer cu benzina,dar pierzi prin particulele de praf ce iti intra in motor care inlesnesc arderea :)...cit la %...nu stiu sa iti zic
     

Distribuie pagina asta