1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. Vlad23

    Vlad23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 2.0 tdi 2007
    Am schimbat motor fără anexe. L.a echipat cu ce era pe cel vechi. Ca sunet, merge rotund, silențios, sunt mulțumit din punctul acesta de vedere. Când am mers sa anuleze un tip DPF-ul mi.a spus ca în același preț îmi poate anula și EGR și nu mai am treaba cu el. Și am spus ok. Nu cred ca i.a rescris tot softul, nu știu exact cat și cum i.a făcut. As vrea sa o duc undeva și sa o las, sa o testeze un cunoscător, sa îmi spună de la ce are simptomele acestea, ce ar trebui sa fac, chiar îmi place mașina și vreau sa ajung ziua în care sa meargă normal.
     
  2. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Din pacate a tot trebuit sa desfac. Si sincer la motoarele desfacute de mine nu m-a impresionat absolut nimic. Depuneri pe galerie, da, sunt depuneri. Dupa un an de utilizare aratau fix la fel ca la 3 saptamani dupa un rebuild complet. Daca trebuie ma apuc sa caut pozele. Are legatura mare si cu stilul de condus.

    (In romania cel mai mic consum care l-am avut cu masina mea, A4 B7 Brd quattro), a fost de 7.6 extraurban.

    Si mai mult on topic, distributia pusa prost ar putea fi o problema. Pe bpw nu stiu unde sa ii citesc valorile. Pe brd am mers si cu -4.5 si cu -3 si cu 0 si cu +5. Si ce sa vezi, masina avea putere. Diferenta la testare era intre 143cp si 181cp intre valorile extreme. Cifre de pe masina personala inainte sa crape de tot motorul. Dupa ce l-am schimbat toate operatiunile de montare a noului motor, inclusiv distributie injectie, s-au facut dupa manualul de reparatii. Si din momentul ala nu am mai avut treaba 1 an jumate decat ca dupa o spalare a motorului mi-a intrat un pic de apa in egr.
     
  3. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Salutare,
    Am si eu o problema ciudata la un A4 B7 2.0 cod motor BPW. Masian are in filtrul particule nou, dar masina are regenerare foarte deasa, se goleste pana la 6% dupa care vizibil se acumuleaza procente pana la 40-44% si iar face regenerare. Intrebarea este urmaroarea: nu stiu daca DPF-ul este original sau ce anume il poate infunda asa grav ? Daca ma poate ajuta cineva cu ceva idei. Injectoarele sunt toate in valori bune (0.0,0.3,0.5, etc). Ma gandesc la pompa tandem sa nu fie cu buba.
     
  4. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Si la mine tot la fel erau valorile la injectoare maxim 0.3 dar cand le am trimis la verificat la bucuresti verdictu a fost ca toate sunt defecte si nici macar schimbarea duzei nu remedia problema. Din cauza injectoarelor sa colmatat filtru de particule.
     
  5. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Le-ai inlocuit, ai remediat problema? Ciudat ca masina mea a avut intrare in reprezentanta in 10.2016 in Germania si vad ca in fisa de service scrie "recomandam inlocuire DPF cu unul original si verificare pompa tandem deoarece in ulei exista combustibil". Chiar nu imi dau seama ce poate avea.
     
  6. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Eu am anulat complet filtru de particule inainte sa imi dau seama ca injectoarele erau defecte. Dupa anulare masina imi scotea fum si asa am ajuns la injectoare le am schimbat si a disparut si fumu. Motorina in baia de ulei am avut si eu cum zici si tu da era din cauza ca era uzata chiuloasa si baga motorina pe langa oringurile de la injectoare. Sper sa scapi usor si cat mai ieftin.
     
  7. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Pai nu inteleg.. Motorul mergea perfect doar ca scotea fum si ai ajuns la injectoare? Daca ar fi defecte injectoarele, ar mai functiona perfect motorul?

    Intreb pt ca si eu am avut anulat dpf-ul. Dar fiindca scotea fum am pus altul inapoi.
     
  8. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Pai nu mergea nici motoru perfect da credeam ca e de la filtru cum se tot infunda dar de fapt injectoarele desii aveau valori bune pe tester la stand au avut valori mult mai mici la injectie atat la relantii cat si in sarcina deci erau cumva infundate. Le am testat la Bucuresti la Bosch.
     
  9. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    problema e cumva rezolvata. am desfacut sa verific axa si tachetii cu toate ca nu batea nimic si am gasit uzura pronuntata la 4 tacheti si uzura la axa. cred ca asta e problema care imi sicaneaza DPF- ul.
     
  10. Flo Oo

    Flo Oo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Plopeni PH
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 2007
    Dupa 2 regenerari la scurt timp de la fostul propietar nu am mai putut face nimic .... Am sos filtru ... L'am găurit ... Sudat si montat .... A fost făcută o fila pentru anulare in calculator a DPF'ului si gata ;)
    Singurul lucru este ca imi da fum dar merge ..... Poate cu timpul voi scoate filtrul si o sa'i montez un catalizator.... ✌️
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pana la urma: ai scos sau nu filtrul... ca nu se mai intelege?:)
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu l-a scos fizic. Este o carcasa goala. :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  13. Flo Oo

    Flo Oo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Plopeni PH
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 2007
    Nu e chiar carcasa goală ...parțial filtru inca este ...doar l'am găurit
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    richteacher apreciază asta.
  15. Flo Oo

    Flo Oo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Plopeni PH
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 2007
    De 7 luni poate chiar mai bine nu am avut probleme ... si sper sa nu se intample
    Sunt momentan plecat in spania dar am zis ca atunci cand o sa ajung acasa voi monta un catalizator
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Vezi ca daca ii pui catalizator trebuie sa ii "spui" si calculatorului asta, nu doar sa anulezi DPF-ul. In plus trebuie facut Basic Settings la EGR si turbo.
    De la "gaurile" care le-ai facut nu iti miroase in masina sau cand deschizi portiera/capota? In plus uzura turbinei e mai mare acum decat cu DPF activ.
     
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Poti demonstra prin dovezi concrete partea cu "uzura turbinei e mai mare decat cu DPF activ" ?
    Eu am anulat DPF si am pus catalizator nou de BRE, dupa ce fostul proprietar i-a dat gauri si l-a anulat din soft, nu am facut absolut nicio alta modificare/adaptare din soft si tot ce pot spune dupa doua luni de utilizare e ca masina merge mult mai bine din toate punctele de vedere, consuma mai putin si nu am niciun fel de comportament/zgomot suspect.
     
    Flo Oo apreciază asta.
  18. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Daca dupa ce s-a scos DPF si anulat din soft si acum scoate fum inecacios (alb-lbastrui) cand sta la relantii, ce ar trebui verificat ca sa nu se mai intample?
     
  19. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Trasca Alex Verifica pompa tandem. Asa imi facea si mie, daca e defecta amesteca ulei cu motorina si de acolo fumul alb albastrui inecacios.
     
  20. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    revin cu vechea problema: am inlocuit axa,tacheti,cuzineti insa DPF-ul se incarca la fel de repede...in max 20km face regenerare. am ramas in pana de idei...ce as mai putea face ???
     

Distribuie pagina asta