1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Am cumparat senzor OE nou si original, l-am adaptat si ce credeti? Acelasi comportament. Aveti la indemana o schema a cablajului care merge de la senzorul de presiune pana la ECU? Vreau sa verific continuitatea/rezistenta cablajului intrucat are loc o anomalie: imediat ce pornesc motorul, presiunea diff este mica (3-4-5 hPa), iar dupa ce rulez ~ 2 km, ajunge la 8-9 hPa. Pe perioada cat presiunea ramane scazuta, soot mass measured tinde sa scada, adica ceea ce imi doresc eu.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-a raspuns si Catalin (EEXCALADE) pe celalat forum sa lasi in pace masina pentru ca motorul are un comportament normal. Daca ai avea probleme cu adevarat masina da semne si vei fi avertizat. Eu cred ca tu cauti probleme acolo unde nu sunt. Bafta.
     
  3. Robert Hrimiuc

    Robert Hrimiuc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC 177CP S-Tronic Quattro 2014
    Salutare! In urma unor discutii cu niste prieteni ne-am contrazis in sensul ca ei sustineau ca masina mea ( Audi A4 B8 2014 Quattro 177CP) are DPF off pentru ca pe evacuare are depuneri de fum negru. Am fost pe elevator si pe test VCDS cu ea si filtrul de particule este activ si tocmai ce facuse o regenerare recent. Este posibil sa fie anulat DPF fizic si nu din soft iar ECU sa creada ca inca este prezent? Totusi daca are DPF activ de ce are depuneri pe tevile de evacuare? Multumesc anticipat!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca este normal sa ai unele depuneri. Nu mai cauta raspunsuri la intrebari aiurea si inutile si nu mai cautati probleme acolo unde nu sunt. Nu mai pune intrebai la care exista raspunsuri la un clik distanta. Daca esti chiar curios invata ce inseamna si cum functioneaza un DPF mai ales la o masina care are sute de mii de km parcursi.
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ai depuneri daca DPF-ul e saturat si nu mai reuseste sa retina particulele de funingine. Iti atasez o poza ca exemplu, incet DPF-ul nu-si mai face treaba.
     
    Robert Hrimiuc apreciază asta.
  6. Robert Hrimiuc

    Robert Hrimiuc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC 177CP S-Tronic Quattro 2014
    Multumesc frumos pentru raspuns. Ideea este ca la ultima verificare soot mass era de 2,6 grame adica a regenerat si a ars destul de bine cenusa, are scapari de funingine fiindca e ajuns la sfarsit de viata? Stiu ca deobicei filtrele astea duc 200k km, masinea mea are in curand 270k. Deci cat de curand ar trebui anulat DPF-ul pentru a evita viitoare probleme? Mersi
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact invers, pentru a evita eventuale probleme inlocuiesti DPF-ul, nu il anulezi.
    Acum, ramane la aprecierea fiecaruia.
     
  8. andreymerticariu

    andreymerticariu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi bke 2005
    Salutare,
    Sunt noul posesor al unui Audi A4 B8.5 143 cp si mi se pare ca se regenerează cam des DPF-ul la aproximativ 160 km mers prin oraș. E normal ? E prima mașina cu DPF. Am lăsat și o imagine cu niste parametrii.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, e normal pentru ca regenerarea tine cont de foarte multi factori (felul combustibilului, felul drumului, viteza, conditii de trafic, porniri si opriri, etc., etc.). Nu mai intrebati asa ceva pe forum pentru ca sunt intrebari care au deja raspuns pe forum si pe internetul asta nemarginit si voi aveti obligatia sa cautati aceste raspunsuri.
     
  10. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
    Salutare Cristi. Este foarte pertinenta intrebarea lui andreymerticariu. Pentru ca nu s-a facut un grafic in care sa scriem toti ce motor avem, cati km reali, la ce interval de km se fac regenerari si mai important: daca avem facut update soft la ecu dupa dieselgate pentru ca am inteles ca dupa acel update de soft regenerarile s-ar face mai des. Eu am un a4 b8 cod motor cjcb cu update facut si in oras regenerarile se fac intre 160 si 190 km. E aproape imposibil sa extragi informatii si majoritatea incomplete despre acest subiect(nu toti spun cod motor, km reali, daca au acel soft, in ce oras circula, ce motorina si ulei folosesc etc.). Daca nu scrie fiecare aceste date, e cam degeaba topicul. Decat sa stai cu gura pe toti ca intreaba, ai putea lua aceasta initiativa sa faceti un tabel pe baza acestor date. Cred ca toti vom participa la completarea lui si va fi de folos pentru toata lumea. O zi placuta sa aveti.
     
    Untaru Daniel și smurff apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sta nimeni sa faca niciun tabel. Numai de asta nu aveam timp sa fac (cel putin eu). Tabele faceti voi care aveti DPF, va intereseaza informatiile si vi le extrageti asa cum am mentionat anterior. V-a innebunit acest lucru cu regenerarile ca si cu discutiile despre consum. Doua tampenii care le discutati aiurea si inutil.
    Vedeti-va de viata si lasati masinile in pace. Stie calculatorul ala din masina, mai bine ca un om, ce are de facut. Cand aveti probleme o reparati si gata.
    Daca stati sa o mangaiati o sa ajungeti la spitalul de nebuni generic vorbind si fara sa jignesc pe nimeni. Masina este un fier care trebuie sa-l folosesti in bune conditii si sa ai grija de el in bune conditii fara sa iti faci griji si probleme aiurea si inutil. Incetati cu aceste discuti, prostesti, aiurea si inutil.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar presiunea in pneuri cam in cati km va scade ? Si de ce ? Si in ce conditii ? Si cu ce anvelope ? Jantele pe ce dimensiune ?

    Ce griji mai au unii ....
     
  13. DariusPDM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 b8 , 2.0TDI. 2008
    Salut!
    Am si eu o problema
    A4 B8 2008 CAGA eu4+
    Valorile dpf nu se schimba
    Soot mass calc. 20.92g
    Soot mass measured. 20.92
    Last regen 23k km
    Dpf diff press. 3-6hpa at idle
    20-30hpa at 2400rpm urca la mersul in oras, scade pe autostrada.
    Ptoblema cea mai mare la senzorii de temperatuta
    Dpf temp. 7,5° (in acceleratie scade pana la 1°
    Egt sensors temp 0°
    Mentionez ca nu am nici o eroare stocata
    Masina trage,merge bine
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand ai probleme apare martorul in bord si apar erori la diagnoza. Pana atunci lasa masina in pace si nu mai cautati probleme acolo unde nu sunt.
    Nu va mai jucati voi cu VCDS mizerii clone chinezesti aiurea si inutil. Bafta.
     
  15. DariusPDM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 b8 , 2.0TDI. 2008
    @Cristi inteleg ce spui, nu caut o problema unde nu-i. Ideea e ca filtrul nu isi face regenerare activa deloc iar valorile acelea raman neschimbate si temperaturile 0° pe orice tester. Nu cred ca e normal sa arate 0° temperaturi in DPF. Presiunea diferentiala e singura valoare ce se schimba.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil s-a umblat la DPF din soft.
    Imposibil sa nu isi fi facut regenerare in 23.000 km si valorile sa ramana fixe fara sa ti sa aprinda martorul in bord.
     
  17. DariusPDM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 b8 , 2.0TDI. 2008
    Masina are filtru de particule schimbat aveam factura pe undeva 800 Euro este inlocuit cu ceva AM, dar eu o am de mai mult de 23.000 km si nu cred ca e umblat in soft din moment ce a trecut RAR.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da cu ce interfata ai citit valorile astea ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu aia care am mentionat-o eu, cu siguranta. :)
     
  20. DariusPDM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 b8 , 2.0TDI. 2008
    Delphi la service, VCDS, Carista + Car Scanner PRO, indiferent aceeasi interfata pe alta masina acelasi cod motor arata cum trebuie.
     

Distribuie pagina asta