1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Revin cu o mica informatie, in timpul regenerarilor, daca procesul este intrerupt este posibil ca combustibilul folosit in exces pentru cresterea temperaturii necesara regenerarii sa nu arda complet si sa cada in baia de ulei contaminand uleiul.
    De asta mi s a spus dupa regenerarea fortata sa fac schimbul de ulei.
    Am gasit aceasta informatie si pe un site de specialitate.
    Tot acolo se mentioneaza ca atunci cand masina cere schimbul de ulei acesta trebuie facut.
    Din pacate nu e un benzinar la dieseluri trebuie avut o mai mare grija.
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, asa este....o regenerare ratata conduce la contaminarea uleiului cu motorina.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici te contrazic si cine ti-a spus asa ceva te-a mintit. Postcombustia ca asta se numeste regenerarea DPF nu duce nicodata la contaminarea uleiului cu motorina.
    De exemplu: mergi cu masina incepe sa isi faca regenerare si opresti motorul. Cand il vei porni data viitoare regenerarea pleaca automat de la secventa ramasa fara sa bage nici un pic de motorina in ulei. Am desfacut destule motoare cu DPF si nu am gasit niciodata urme de motorina in baie din cauza esuarii/opririi unei regenerari.
    Astea sunt legende urbane proaste date/transmise din gura in gura la fel ca si fraza "am auzit eu ca ..."
     
    stefrac apreciază asta.
  4. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    @Cristi, da un search pentru 'oil dilution dpf' si o sa ramai surprins, fenomenul e arhicunoscut peste tot.
    O regenerare oprita nu se reia dupa ce a fost pornit motorul din nou.....mai multe regenerari ratate e posibil sa iti fisureze furtunul de la intercooler.
    Mai sunt personae care au nivelul crescut de ulei, dupa putini km facuti, fara a avea vreo defectiune motorul (gen garnitura chiuloasa ciupita)....etc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ma repet, lasa ce scrie pe net ca sunt satul de ce scriu pe net toti "mecanicii". Eu iti vorbesc din experienta, nu din carti. Nu are nici o legatura intreruperea regenerarii DPF cu nivelul crescut in baia de ulei adica motorina in baia de ulei. Intotdeauna o regenerare oprita se va relua la pornirea motorului sau imediat cum te pui in miscare. De asta e bine ca atunci cand simtim (ca se simte) cand motorul intra in regenerare sa nu-l oprim indiferent de motive.

    Seara buna
     
    Crystyano YSX, Abytzu și pamfilie2006 apreciază asta.
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu din greseala am interupt o regenerare (merg cu consumul instant in bord), dupa ce am pornit motorul nu si-a inceput regenerarea, si am facut ceva km pana si-a facut-o din nou. La o cunostinta, i-a fisurat furtunul de la intercooler (si nu e singurul), pentru ca a avut mai multe regenerari oprite. Deci nu sunt povesti.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde de motorizare poate asta ai uitat sa mentionezi. Setarile ECU nu sunt la fel la toate masinile/marcile. Nu ti s-a fisurat furtunul de la intercooler pentru ca ai intrerupt regenerarea. Altul este motivul.
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ei, nu se reia chiar imediat. Mai intai trebuie sa se intrunesca conditiile efectuarii unei regenerari, nu? Vezi aici sau aici.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bine, nu chiar imediat si da trebuie sa intruneasca conditiile de regenerare adica in functie de cantitatea de umplere a filtrului si asa mai departe cum sunt specificate conditiile in fisierele care le-ai atasat. Merci de completari.
     
  10. Varcolac

    Varcolac 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 2010


    Salut, nu stiu daca ai gasit raspunsul, insa la o anumita perioada de timp, masina o sa stea cateva zile mai turata (aproape de 1000 turatii), intra programul de regenerare al filtrului de particole !
     
  11. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    cateva zile, doar daca nu o lasi sa isi faca regenerarea - altfel, in mers...in 15-30 min, o termina... dupa care revine la turatia normala
     
  12. sorin.s 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4.2.0 TDI,136CP,2011, CJCB
    Salut,
    Cum iti dai seama ca a intrat deja motorina in ulei? Eu de vreo 2 zile sunt cu nivelul de ulei la maxim desi pana acum mai aveam o gradatie pana la maxim.
    Senzorul de ulei iti arata daca ai si surplus sau doar daca scade sub nivel?
    Un prieten care are un 318d a verificat pur si simplu joja si avea 1,5l peste normal ( motorina in baie ) tot din cauza dpf-ului. Cum e posibil asa ceva fara sa se prinda niciun martor in conditiile in care vorbim de o masina din 2010?
     
  13. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Nu cred ca ai cum, trebuie pur si simplu schimbat.
     
  14. sorin.s 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4.2.0 TDI,136CP,2011, CJCB
    Am masina de o luna si jumatate si nu sunt inca pus la punct cu toate detaliile astea. Nici nu stiu daca si-a facut vreodata regenerarea. Eu am facut 1.500km dintre care vreo 1000km in oras. Eram curios daca iti arata atunci cand ai nivelul de ulei peste maxima sau ce se intampla daca e peste si nu stii ca nu ti s-a aprins niciun martor in bord.
    Va multumesc anticipat.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La nici o masina nu se aprinde nici un martor ca ai ulei peste maxim. Asa cum am mai repetat, contaminarea masiva cu motorina a uleiului nu are legatura cu DPF-ul, altele sunt cauzele. Mai citeste despre ce inseamna DPF si restul. Bafta
     
  16. aurika b8 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2014
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi a4, 1968, 2010, motor CACG
    rezervor pentru adblue

    am un a 4 b 8, 2010
    stie careva pe unde se alimenteaza cu adblue
    merci
     
  17. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    GR10WSM Citeste manualul, nu ai DPF cu adblue.
     
  18. aurika b8 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2014
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi a4, 1968, 2010, motor CACG
    Ce manual sa citesc, ca este in olandeza. Am pus testerul pe ea aseara si mi-a spus ca mai am 120 ml adblue. Masina o am de o saptamana. Am un semn in bord, sub pompa de motorina si cred ca asta inseamna. Masina nu da nici un semn. Nu are nici o eroare. Oricum am cautat peste tot pe unde ar fi trebuit sa completez cu adblue(langa buson motorina sau portbagaj) dar nu se vede nimic. din ce am vazut in cartea ei, la pag 257 imi arata ca ar fi trebuit sa aiba orificiu de completare langa buson.
    Masina provine din Belgia, nu are nici joja de ulei dar nici pe MMI nu imi arata.
    nivelul uleiului .
    Daca este cum zici tu andyzaharia, perfect
     
    Cristian L apreciază asta.
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    GR10WSM Vezi poza atasata, Pagina 229 din manualul de utilizare (EN) care il gasesti aici pe forum in topicul dedicat. Filtrul DPF se regenereaza singur, in manual nici nu merge vorba de AdBlue ;) In cazul tau posibil sa ai nevoie de o regenerare fortata.
     
  20. Mihaiaud 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2.0 tdi 2010
    Problema senzor

    Buna ziua,
    Am si eu o problema: mi-am schimbat kit-ul de ambreiaj la audi A4 B8 2010 si mi-a rupt senzorul de temperatura al DPF-ului. Acum cand iau viraj stanga se aude ca si cum agata o tabla ceva. Stiti cumva ce poate fi ?
     

Distribuie pagina asta