1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Pai avand in vedere ca un bidon are 10l ... ti-au facturat doua bidoane si manopera. Ce a ramas din al doilea bidon trebuia sa il regasesti in portbagaj.
     
  2. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    M-am gândit și la asta ... dar surpriza nu am găsit nimic in portbagaj . In fine ideea era , pentru a nu avea eventuale neplăceri cumpărând adblue din benzinării am preferat sa merg la reprezentanta .
     
  3. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Sau poti cumpara de la un magazin un bidon de AdBlue OEM. Eu am dat 75 lei pe bidonul de 10L.
    Iesi mai ieftin decat la reprezentanta :)
     
  4. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Da , doar ca s-au plâns cam mulți de calitatea indoielnica a produsului cumpărat din magazine sau benzinării, mulți având tot felul de erori după 15-20 km.
     
  5. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
  6. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    75 lei este si la reprezentanta. Piesele originale au cel putin acelasi pret la magazinele de piese, uneori chiar mai scumpe! Producatorul nu isi “saboteaza” singur principalul canal de distributie si vanzare, anume reprezentanta! Spor.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si 97 ron manopera ca au desfacut si turnat 2 bidoane ? In ciuda faptului ca au ramas cu aprox. 5l de AdBlue pe care sigur il vor turna si factura altcuiva ...
     
    DeViAnS apreciază asta.
  8. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Da și numai știu ce au zis ca au mai făcut pe acolo , deranjant este faptul ca mi-au spus ca au intrat 20 de L , eu neștiind ca defapt capacitatea este de 17 l .
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu trebuie sa le ramana si lor un "ciubuc" ? :) Stai linistit ca nu se risipeste, il toarna la altcineva si ii ia banii pe el.
     
  10. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Ieri am sunat de curiozitate la Midocar sa întreb despre acei 3 l , nu înainte de a ma documenta in legătura cu capacitatea rezervorului de AdBlue . Peste tot eu găsit ca ar avea 17 L , însă cei de la Midocar la o verificare mi-au spus ca la modelul de mașina pe care o am , rezervorul este de 23l ... ...
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    17l are rezervorul. Pai, ce model de masina ai ?
     
  12. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Asta zic și eu , ca 17 l are , adică cu cine am vb și pe unde am citit așa mi-au spus .
    Mașina este cea din semnătura , A6 ultra 2.0 190 cp ,
     
  13. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Azi mi a aparut martorul in bord si am urmatoarele 2 erori (atasez poza) : P20FE si P20E8
    Agent reductant presiune prea mica .
    Despre ce sa fie vorba? motorasul de la adblue? sau?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce unde ai facut diagnoza nu ti-a spus si cum rezolvi ? De ce are diagnoza si nu stie sa rezolve problemele pe partea de electrica aparute ? Voi credeti ca forumul este o ghicitoare cu raspunsuri la dispozitia imediata ? Poate fi blocata unitatea pentru SRC (Adblue). Trebuie facute mai multe investigatii.

    Un forum, astazi, functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  15. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    eu am facut diagnoza , si m am gandit ca li s a mai intamplat si la alti colegi . Mereu observ ca ai obiceiul sa te iei de toti utilizarorii care pun intrebari....
    Am pus codurile am atasat si print screen? nu pentru asta sunt forumurile? sau ce sa scriem aici? unde ne petrecem vacantele ?
     
    Claudiu Tlb și I0nutz apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ma iau neintentionat de nimeni ci ma iau de lenea care o afisati in mesaje si de felul cum puneti problema si intrebarile. Cand nu te pricepi nu iti cumperi ceva ce nu stii sa folosesti. Cand ai probleme cu masina si nu te pricepi nu iti cumperi diagnoza si o repari acasa pentru ca tu crezi ca este mai ieftin.
    Cand ti-ai cumparat masina asta trebuia si trebuie sa-ti asumi niste costuri pentru intretinere.
    Pentru diagnoza si probleme la motor apelam la profesionisti nu facem noi diagnoza acasa si ne reparam masina in fata blocului sau in curte.

    Eu repar masini/motoare (printre altele) dar nu fac si munca electricienilor auto sau tinichigiilor auto (nu ca nu as stii ce sa fac) dar fiecare trebuie sa faca ce stie mai bine nu o varza din toate.

    Pe forum se scrie ce ti-am spus eu si nu mai comenta ce fac eu pe forum si ce mesaje scriu eu pe forum pentru ca risti sa iei o pauza. Aici pe forum nu dezbatem semantica vorbelor si mesajelor scrise pe forum.

    Mergi la un profesionist si iti spune ala ce ai de facut. Poti astepta un raspuns mult si bine pe forum in loc sa repari masina. Vezi ca nu e de glumit cu eroarea aia (cu toate ca nu meritai raspuns la felul cum ai scris mesajul anterior) pentru ca risti blocarea DPF si sistemului SRC si iti pui "in cap" si alte sisteme ale masinii iar bordul tau, daca mai mergi asa, va arata ca un pom de Craciun.
     
    IAmRobert și Nicolcea apreciază asta.
  17. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Azi mi-a aparut de asta am intrebat. Normal ca o sa merg la service nu sunt genul sa tin masina cu luminite in bord.
    Eram curios despre ce este vorba si ce poate fi sa scap mai ieftin si la ce sa ma astept daca e ceva mai nasol
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te lasi. :)

    Si ca sa vezi cat de "lenes" ai fost nici macar nu ai cautat codurile pe net adica aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes sau aici: https://www.audizine.com/forum/showthread.php/565313-Q5-TDI-Unknown-error-code sau aici: https://www.clubtouareg.com/forums/...real-code-p20fe-on-my-new-touareg-196577.html sau aici: https://forums.ross-tech.com/showthread.php?12843-2013-Q7-TDI-Post-Emission-Fix-Unknown-Error-Code asta la prima eroare si asta: https://forums.ross-tech.com/showthread.php?12871-P20E8-and-adblue-countdown-message-active la a doua eroare si mai sunt si alte explicatii.

    Cand avem probleme de felul asta la masina adica legate de erori ce apar la diagnoza si nu numai, nu "cersim" ajutorul (care poate dura ceva timp pana vine/ajunge) ci cautam imediat rezolvarea singuri pentru ca internetul este nemarginit.

    Inca ceva: diagnoza se face obligatoriu in limba engleza nu in romana.

    Nu exista asa ceva la masina pe care o ai, sa scapi ieftin. Cand vrei ieftin iti cumperi Logan nu Audi sau alte marci premium.
     
    Ionut Stoian, Nicolcea și Bogdan123 apreciază asta.
  19. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Multumesc pentru link uri
     
  20. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Mie mi-a fost facut recent update de soft 23x6 in care s-a schimbat senzorul de NoX, update soft motor, update soft cutie si plin de AdBlue (plus alte 3 plinuri gratis). Treaba este ca de atunci nu am mai simtit regenerari si intuitia nu m-a inselat.
    Nu credeam ca poate tine atat de mult pana la o regenerare, pana la update zic eu ca facea pe la 6-700km. De fapt el nici acum nu vrea regenerare si vreau sa stiu daca vede cineva ceva in neregula pe valori:

    Screenshot_20190216-185925_OBDeleven.jpg
     
    DeViAnS apreciază asta.

Distribuie pagina asta