1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Mariusica33a 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2018
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 ultra 2015
    Salutare,

    Am atasat o poza cu problema pe care o am. Am observat ca a mai avut cineva fix o problema asemanatoare si as vrea sa stiu daca a rezolvat-o si cum. Adica:
    Mentioneza ca am completat cu AdBlue si tot nu a disparut, e martorul cu cheita aia. Cand mi-a cerut completare era cu bidonasul ala galben, am completat si a disparut. Acum e alt martor alta problema. Urmeaza sa ma duc la service sa ii faca o diagnoza dar pana atunci poate ma puteti ajuta voi, multumesc.
     
    Alin Scarlat apreciază asta.
  2. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Fa-i diagnoza, poate nu citeste nivelul bine.
     
  3. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Nu am rezolvat nimic pentru ca nu ramane nici o eroare, masina verificata la 2 dealeri audi. Cu adblue din benzinarii patesc asta cu cheita aprinsa si 1000km range, se stinge de la sine dupa cateva sute de km. Solutia este adblue OE vw si nu mai e nici o problema.
     
  4. alyn08 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI (CGLC) , 2012
    Salutare! De ceva timp atunci cand opresc masina, ventilatoarele continua sa mearga. (nu stiu sigur dar banuiesc ca isi face regenerare mereu). Ultima data am facut aproximativ 2000 de km si la fiecare 3-400 km aparea in bord eroarea cu filtrul de particule. Luam contactul, il puneam si disparea. Am pus VCDS pe ea si nu am nicio eroare legata de filtrul de particule sau orice altceva pe motor, insa atunci cand am intrat sa masor valorile, am vazut ca senzorul numarul 2 indica 0.0 grade celsius ceea ce ma duce cu gandul ca este defect si de acolo si problemele cu filtrul. Vreau sa va intreb daca credeti ca de acolo este si unde mai exact este senzorul numarul doi (la motor sunt trei din ce am vazut). Ma intereseaza care din ei este si un cod pentru a il comanda, daca asta credeti ca este. Ce este ciudat ca nu da nicio eroare. Va atasez mai jos niste poze. Va multumesc mult!
     
  5. Mariusica33a 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2018
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 ultra 2015
    Oudi

    Da asa am patit in drum spre service acel martor a disparut. Am ajuns si totusi a pus o pe tester, nici o eroare totul bine. Biatul de acolo mi-a confirmat ca din cauza AdBlue-ului de proasta calitate apare acel martor cu cheita.
    Bine, tin sa cred ca poate fi si de marketing sa fac plinul la ei. Chiar sunt curios la urmatorul refil daca se intampla la fel si poate apuc sa o puna pe tester cat e aprins. Mentionez ca s-a stins fix dupa 250 km parcursi. Oricum, ceva nu-i convine odata ce apare acel martor.


    alyn08
    Patesc si eu la fel. Ventilatoarele raman pornite deoarece in timpul mersului intra in actiune regenerarea iar asta face ca temperatura sa creasca si e normal sa ramana pornite pentru a raci habitaclul motorului. Acel martor cu DPF-ul iti apare dupa 2-3 esecuri de regenerare. Deci, cand vezi ca odata masina stationata cu motorul pornit sta la turatia de 1000 rpm te sfatui sa nu opresti motorul sa il lasi sa si faca regenerarea sau cel mai bine fa un exterior de 20 km mergi un pic pe sport si o sa fie ok. Asa scapi si de martor sa nu mai apara si scapi si de ventilatoare pornite in stationare, daca te deranjeaza.
     
    Q12 apreciază asta.
  6. Doru.90 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi a6 2011
    Salut sunt nou pe forum aceleași simtome le am si eu audi a6 2000 4g din 2011.ventilatoarele funcționeaza după oprire turatia crescută deci ar fi regenerare din cate am citit pe aici...doar ca la mine mai scoate si fum la accelerare si putin la relanti menționez că doar cand este relantiul crescut...sa fie fumul din cauza regenerarii?Multumesc anticipat
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da poate fi si asta o cauza. Mergi cu masina, invata masina si iti spun asta pentru ca dupa cum intrebi nu iti cunosti masina si nu ai o experienta foarte mare la volan mai bine spus cu acesta marca de masina. Adica sa stii "cu ce se mananca" Audi :) Daca problema fumului persista trebuie facute niste investigatii mai ample dar nu aici discutam asta si nu aici intrebi despre problema ta cu fumul la masina. Bafta.
     
    Doru.90 apreciază asta.
  8. Doru.90 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi a6 2011
    Multumesc mult. Sper sa rezolv problema ca imi da bătăi de cap. Bafta si ție si o zi buna.
     
  9. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut,
    Completati numai cu AdBlue original VW. Nu TREBUIE neaparat la reprezentanta sa faceti asta, eu am completat foar simplu si singur acum vreo 1.500 km si nu am nici o problema
     
  10. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Eu pana acum am completat cu AdBlue luat din Omv si Selgros, cred ca am pus vreo 30-40 litri in 50k km si nu am avut probleme deloc. Iar la X5 tot cam aceeasi cantitate, aceeasi sursa, 0 probleme. Si am cunostinte cu Audi (company car) care pun Adblue doar din Omv. Nicio problema la niciuna.
    Eu zic ca alta e buba la cei care au genul asta de eroare.
     
  11. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Posibil sa fie 'buba' la masina insa cu adblue OE nu se manifesta.
     
    NEAMTZU apreciază asta.
  12. Ionut77 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 2.0 190cp 2015
    Salut,

    Mi se aprinde martorul check in bord si sporadic am eroare pe DPF si sonda Lambda la diagnoza. Nu ii dau de capat. Sonda lambda schimbata, senzor G450 schimbat si nimic. Astazi am schimbat si al 2-lea senzor G450 si ma astept sa se aprinda iar martorul de check engine. Vad ca nu intra in regenerare, adica sa-i creasca ralantiul cand sta pe loc.
     
  13. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Ai incercat sa faci o regenerare fortata cu vagcom ul? ce eroare ai la dpf?
     
  14. Ionut77 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 2.0 190cp 2015
    Nu am incercat sa fac regenerare fortata. Martorul pentru filtrul de particule nu s-a aprins deloc. La diagnoza ii da 10 grame incarcare. Speram sa isi faca ea regenerarea.
     
  15. alyn08 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI (CGLC) , 2012
    Revin in continuare cu, cateva adaugari. Dupa cum bine v-am zis mi s-a aprins martorul la un drum mai lung la fiecare 3-400 de km. Cel din bord. Pe diagnoza nu imi da absolut nici eroare. De ceva timp insa in masina se simte miros de gaze. Un miros puternic. Am verificat absolut tot traseul si nu se vad fisuri. O sa va atasez niste poze cu valorile masurate cu VCDS-ul. De asemenea senzorul 2 nu afiseaza nicio valoare. Exista? Sau este defect? Pentru ca am deconectat cele doua mufe de la motor (unul este legat de senzorul 1, iar cealalta mufa este legata de senzorul 3, senzorul 2 nu stiu care este). Chiar nu stiu ce poate avea, pe scurt simptomele sunt : aparut martor in bord (fara erori pe vcds) + miros puternic de gaze + senzorul 2 fara valori (nu stiu daca exista) + ventilatoare pornite la fiecare oprire a masinii. Multumesc anticipat!
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  16. Ionut77 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 2.0 190cp 2015
    Revin cu ceva noutati... Am facut regenerare fortata ajungand la 0,7 g cenusa de la 24g ,in filtru de particule. Dupa ce se incheie regenerarea apare pe tester aceeasi eroare ,cu filtrul de particule(atasez poza cu testerul). Mentionez ca eroarea merge stearsa.

    BD9FCB22-0898-4123-9B28-A61005AB801F.jpeg

    Dupa 2 zile si aprox 100 km parcursi,se aprinde iar in bord acelasi martor (check engine). Din nou tester, din nou regenerare. Softul pentru tester este cel original folosit in reprezentanta. Alte erori in afara de cea atasata nu apar. Poate fi totusi AdBlue ? Cei de la service mi-au recomandat sa-l scot si sa pun AdBlue original. Nu mai stiu ce sa cred despre masina asta.
     
  17. Ionut77 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 2.0 190cp 2015
    Revin cu noutati. Astazi s-a stins singur martorul check engine, care se aprinsese iar dupa ultima regenerare. Nu stiu care ar fi cauza. Vad ca isi face singura regenerarea; are momente cand turometrul sta la 1000 rpm. Sper sa isi fi revenit definitiv.
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Problema o sa apara ,NU se rezolva singura
     
  19. adrian.adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6
    Salut. Sunt nou pe grup , am achizitionat de curand un Audi A6 C7 motor 2 l. Euro 6 cu Ad Blue. Mi a aparut pe CB martorul "Engine" cu galben, sistemul start stop nu a mai functionat, iar ventilatoarele au inceput sa o ia razna. Din pacate, am oprit motorul, intrerupand cred regenerarea DPF. Am facut dupa aceea o tura cu masina vreo 15 km, condus sportiv(nestiind ca trebuie sa merg la 2000 rpm) dar nu a disparut martorul si mai mult decat atat mi a aparut eroare Adblue, si anume ca mai pot circula 1000 km, dupa care "no restart possible". Am pus VCDS si mi a dat eroarea care am atasat-o. Azi, am mai dat o tura cu masina, parcurgand 20 km la 2000 ture in a 4a si a disparut martorul engine. Oare sa ma astept sa fie dusa pompa de adblue? A mai patit careva la fel? Multumesc anticipat pentru orice feedback.
     
    Christoff apreciază asta.
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intai alimenteaza cu AdBlue (original) sterge eroarea si vezi daca dispare. Regenerarea se reia dupa ce sistemul de AdBlue functioneaza.
     

Distribuie pagina asta