ciao ! am luat un audi si are geamuri ionizate. problema e ca noaptea am probleme cu vizibilitatea, si e cam periculos. trebuie sa deschid geamul sa ies dintro intersectie. Are cineva o idee cum scap de ele, macar pe fata sa le dau jos .
Pai cred ca atunci nu sunt ionizate si au folie foarte inchisa. Am vazut masini ce au venit din fabrica cu geamurile ionizate si iti spun ca nu aveau nici o problema fiind facute cu cap de constructorul german. Incearca cu un obiect contondent (cutit sau ceva de genul in coltul geamului pe partea din interior sa zgarii dar finut sa vezi daca e sau nu folie) Daca nu este folie atunci iti ramane doar sa schimbi geamurile desi eu sunt 80 % convins ca este folie aplicate pe ele P.S. daca ai putea posta aici niste poze din exterior si interior cu geamurile precis am sa iti fiu mai de ajutor decat asa in lipsa de cauza un simplu post nu ma prea ajuta. Toate cele bune
catalin are dreptate .. geamurile ionizate vin direct din fabrica si au o tenta usor inchisa, in asa fel incat sa nu faca probleme de vedere..nu e ca la geamurile cu folie la care nu poti vedea nimic noaptea. ai putea sa mergi intr-un loc unde se aplica folii pe geam ca sa o dai jos .. baietii de acolo ar trebui sa cunoasca mai bine problema
Ca sa scapi de ionizarea de pe geamuri, trebuie sa mergi la un service de parbrize si geamuri care se ocupa cu aceasta activitate. Acolo geamurile ionizare vor fi curatate cu o solutie speciala pt asa ceva! Succes!
nu mi aici aparatu foto ca as face poza sa vedeti. masina am luato din valcea, pe ea scrie firma SEND 92, am mai vazuto prin diferite topicuri, cred ca au fost ionizate acolo. ma deranjeaza si am impresia ca de ma prinde vreun garcea rau, o sa raman si fara talon. Deci tre sa gasesc, daca este, o solutie sa scap de ele, ca si luneta din spate e ionizata. In concluzie pot scapa de ionizare fara sa le schimb ?
Thorn SEND 92 se ocupa cu termopane + cu ionizarea geamurilor cel mai bine ar fi sa iei legatura cu ei daca exista ceva pentru stergerea geamurilor ei sunt singuri care te pot ajuta.
Cred ca ai avut dreptate desi eu sunt impotriva acestei metode. Mai buna este folia deoarece cand nu iti mai place o dai jos fara probleme si fara a produce pagube masinutei. In cazul tau cred ca trebuie sa vinzi masinuta sau cand dispui de buget sa le inlocuiesti. Cat despre politie nu trebuie sa iti faci probleme deoarece ''FOARTE IMPORTANT ! Geamurile fumurii produse de SEND'92 sunt omologate de Registrul Auto Roman''
se pot curata cu o solutie ! Din pacate nu stiu despre ce solutie este vb, sau mai este o varianta sa mergi la Pitesti la firma la care au fost ionizate ti le fac ei din nou clare numai ca trebuie probabil, sa platesti manopera ca si cum le`ar ioniza ! Alta idee sa gasesti pe cineva cu A4 care vrea geamuri ionizate si sa faceti schimb Bafta.
problema e ca nu am nici o hartie la mana, sa dovedesc ca sunt omologate. Pe folii am vazut la diferite masini, emblema RAR cu gradul de transparenta, dar la mine nimic.
ThornDin cate stiu doar la folie trebuie fisa de omologare. Cand geamul e ionizat nu te intreaba nimeni nimic.
nu e adevarat. si ionizarea se poate face cu diferita grade de transparenta si trebuie respectate anumite limite de vizibilitate. deci trebuie omologare si la ionizare. in principiu trebuie sa ai la tine o hartie care sa certifice faptul ca ionizarea/folia e omologata.
am sunat la firma respectiva s e nd 92, si o zis ca se poate da jos, doar de ei (ma gandesc ca daca se poate acolo se poate si altundeva ), chestia e ca eu stau in jud cj, si firma e in pitesti. ma mai interesez in zona, poate poate gasesc aici.
Thorn Din ce am gasit pe net cred ca ai putea sa incerci la: Spider Tuning SRL(Adresa : Str. Brasov 6, Cluj Napoca Tel : 0722277200)...Da si tu un telefon si vezi daca pot sa te rezolve.
am sunat . au zis ca nu se poate. nu m-ar supara atat de tare daca as avea autorizatia rar, dar nu o am.
Thorn atunci vorbeste cu fostul propietar si vezi poate mai are el autorizatia respectiva. Daca nu, suna din nou la firma si intreaba-i ce poti face ca sa recapeti o autorizatie pieduta.
Pana la urma cred ca ramane asa, cel putin o perioada. Am sunat la send 92, si au zis ca imi refac acea omologare, cu conditia sa vada geamurile, sa le trimit colet sau sa ma duc. Colet nu trimit, cand am drum incolo o sa ma duc si pana la ei. Mersi tuturor pentru sfaturi.
@Thorn: De obicei la A6 mai toate firmele pun emblema cu autorizatia RAR pe gemuletul ala mic si fix, lateral, din spatele usilor spate. E o emblema mica si greu vizibila deoarece este prinsa intre folie si geam. La mine acolo am gasit-o.
Cu regret Cata trebuie sa te corectez. Nici un constructor de automobile nu ionizeaza geamurile masinilor sale. Daca ai observat geamuri colorate la masinile noi ai ceva dreptate, insa colorarea geamului se face in masa, toata sticla este colorata, nu doar suprafara de interior ca la ionizare. Din acest motiv vizibilitatea este cu totul alta in aceste doua cazuri, iar numai la cele ionizate se poate deteriora culoarea prin zgariere sau curatare cu solutii speciale. Intre cele doua metode de colorare a geamului nu este nici o asemanare. Cele din fabrica sunt exact ca sticla de bere, colorata toata masa sticlei.