1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

GPL pe A4 B6 - montare ulterioara - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 28 Dec 2007.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am mai auzit de consumuri "ciudate" ca sa zic asa pe instalatia de la "Prins". 7% pe motor de 1.6. Omul era in stare sa se jure pe toata familia ca asta e consumul. Si nu avea masina la vanzare. Dar si costa. Cat a costat Zenith-ul?
     
  2. corneldoncea

    corneldoncea 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 Sline 35 TFSI/2022/150CP/110KW,ST7
    Nici chiar asa,consum de 7%.Instalatia a costat 3200 lei.si s-a montat de Luca de la Supergaz pe Virtutii.Ei sunt importatori directi din Italia.
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, dupa cum spuneam si cu ceva timp in urma, mi-am montat GPL pe 1.8T AVJ. Am o problema - de cand a venit vremea mai rece, imi apare destul de des eroarea 0171 - System too lean. Cu toate astea nu isi modifica mersul, consumul, merge la fel Aveti idee cam ce ar trebui reglat sa nu mai am probleme de genul asta?
    Multumesc
     
    Ultima editare: 15 Noi 2016
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Verifica intai daca merge bine pe benzina si daca este ok, atunci trebuie sa faci o calibrare in mers a amestecului GPL iar in acelasi timp sa monitorizezi corectiile de amestec de pe ECUul motorului.
    Eu asa am reusit sa o fac sa fie in mintile ei. :)
     
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, merge bine pe benzina, dar si pe gaz, nu am niciun fel de problema. Atata ca imi apare eroarea aia, dar cum ziceam, nu se simte nimic in mers, sau la consum... Ma gandeam eu ca ar fi ceva din amestec. O sa incerc sa imi fac timp sa ajung la service sa vedem ce zice :)
    Mersi!
    P.S. Ma gandeam sa imi fac rost de un tester de GPL, oare se merita sa imi bag nasul pe acolo?
     
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Unde ai pus gpl-ul în Ploiești? Avut si eu gpl pe B6 dar nu am avut eroarea asta.
     
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    La nord la Chiriac
     
  8. yo_koz_777

    yo_koz_777 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4,1.8T, AVJ,2002
    Salutari baieti cu gaz pe masina :)
    Am revenit dupa o lunga perioada de timp. Sunt multe de precizat in legatura cu gazul, o voi face pe parcurs. Momentan pentru bx3m (ai acelasi motor ca al meu, buna treaba) : nu iti face probleme, odata cu venirea sezonului rece cei de la rafinarie schimba concentratia si modifica cantitatile de gaze componente pentru a compensa temperaturile joase si pentru o funcționare a masinii mai buna.
    Depinde si de statiile unde alimentezi apropo de calitate. Din aceasta cauza martorul "check" si erorile vor fi mai dese in aceasta perioada. Pentru a clarifica stergerea sau mai bine zis pentru a il stinge (check-ul) mergeti pe benzină 70-80 km si acesta se va stinge, reglat gazul (chiar si o autocalibrare e buna, apoi mers relax) si alimentat cu gaz de calitate erorile vor fi mult mai rare. :racer:

    O intrebare am la voi intrucat nu am apucat sa ma documentez. Care este cea mai mare butelie toroidala (in locul rotii de rezerva)care incape in ale noastre audi A4 B6 ? in a mea incape 45-46 litri si dupa cum am spus in paginile aterioare fac 450 km. Ideea e ca intru cam des prin staiile de alimentare si de aceea as vrea o butelie mai mare dar care sa nu afecteze spatiul din portbagaj.
     
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut,
    Intr-adevar, bun motor (cel putin pana acum) :)
    Am fost vineri seara la un reglaj - am descoperit ca atunci cand ii dau putina talpa, trecea pe benzina normal la 5400 rpm, dar trecerea se facea cu instalatia GPL bipaind, ca si cand nu ar mai fi avut gaz, iar apoi nu mai trecea inapoi pe GPL, trebuia sa o opresc si sa o pornesc pentru a merge pe gaz. Mi-a facut reglajul si acum e OK, sa vedem si cat dureaza pana apare eroarea aia iar (daca mai apare, inginerul a zis ca nu ar trebui sa mai apara).
    Gaz am pus doar de la LukOil - desi acum ceva vreme era bun, in ultima vreme se pare ca l-au stricat, imi spunea inginerul ca ii infunda injectoare si asa mai departe. La Vectra dinainte pusesem doar de la Rompetrol, care la un moment data era OK, dar incepuse sa traga din ce in ce mai rau, pana la un moment dat cand mi-a rupt membrana aia si am gasit o calamina in vaporizator de ziceai ca am pus altceva, nu gaz. Atunci am schimbat pe Luk, care parea mult mai bun - consum mai mic, masina tragea mai bine.
    Voi de unde puneti? Stiu ca nu prea se potriveste de la oras la oras, dar macar ca idee.
    Apropo, ai cea mai mare butelie toroidala care exista, si eu am la fel, dar la mine nu intra mai mult de 43 de litri, si nu pot decat sa visez sa fac nu 450, dar macar 400 de km. Poate sa imi iasa asa la drum intins, altfel mai mult de 350 de km nu am facut cu un plin... E adevarat, drumurile mele sunt preponderent urbane, si ii mai dau si cate-o talpa... Pe de alta parte, nici nu stiu de unde as putea sa incep sa caut cauza unui consum mai mare de combustibil.
     
  10. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Ce instalatii aveti voi de va confruntati cu martori check engine ? Eu am un kit Tomasetto Stag Qbox si nu mi s-a aprins niciodata, fie vara, fie iarna, martorul avarie motor.
    Mi-am setat temperatura de trecere pe gaz mai sus, la 50 grade Celsius, pentru preveni plimbarile intre benzina - gaz, gaz - benzina, pe timp de iarna.
    Cat despre consum, sunt tare curios la ce viteza scoate colegul de mai sus acel 10 la suta. Eu am butelia toroidala de 57 de litri, 47 de litri volum util, merg zilnic in regim de autostrada 130 kmh pilot automat, si nu imi scade sub 11-12 la suta consumul. Nu trec de 400 de km cu un plin, ba chiar sunt sub, ca mai ies din cand in cand si din astia 130 si ma mai trezesc ca am atins 200 ....
    Daca as tine-o la 110 kmh pilot automat am reusit sa scot chiar si 470 de km cu un plin, dar mi se pare ca stau pe loc la viteza aia.
    A, si taraba mea e si Quattro, probabil ca asta mai adauga putin la consum.
     
    danutzu_2001 apreciază asta.
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Eu am un Tomasetto STAG 4 Premium, injectoare AC, rezervor toroidal de 53 de litri. Ca si consum da, scot undeva la 12,5 - 13 mixt, 80% oras.
     
  12. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Eu am Tomasetto Stag QBox, cu injectoare Hana Blue si vaporizator Tomasetto Antartic AT13 (masina are putin peste 200 de cai pe gaz si are nevoie de debitul afferent).
    Niciodata nu am reusit sa scot doar 13 la suta in oras, e drept ca vorbesc de Bucuresti acum. 15 in zilele normale, 17-18 % pana la 20 % in zilele ploioase cand mai mult se sta decat se merge.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  13. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Va salut colegi. De ceva timp (1-2 saptamani) intampin o problema.La prima pornire din zi, sau dupa ce sta masina 6-8 ore, in momentul cand imi trece masina pe gaz imi moare motorul. O repornesc de 3-4 ori ( imi moare de fiecare data cand trece pe gaz) dupa care intr-un final reusesc sa trec pe gaz iar masina merge normal si trage exact cum trebuie. La service mi-au facut o recalibrare si din spusele celor de acolo ar fi o problema de la gpl.Au zis ca nu are presiune in momentul in care este bagat in rezervor si de aia as avea problemele astea.Mi-au recomandat Petrom sau Rompetrol care din experienta lor ar fi ok.Ciudat este ca inainte sa ma duc la ei cu problema asta facusem plinul la Rompetrol. Sunt binevenite orice sfaturi.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, eu nu cred ca are vreo legatura presiunea din butelie... Sa iti explic de ce:
    1. Daca aia unde bagi (apropo, de unde ai mai bagat, in afara de Rompetrol?) nu au presiune, gazul nu ar intra in butelie
    2. In plus, daca nu ai avea presiune in butelie, nu ar merge deloc. Iar tie zici ca la un moment dat incepe si merge. Cum? Creste presiunea miraculos?
    3. Da, este foarte posibil sa fie de la gaz, efectiv. Un prieten si-a luat teapa cu un gaz care era... indoit, sa zicem asa. A facut un plin si a trebuit sa mearga, pe benzina, sa ii goleasca butelia. Poti incerca si tu, sa iti goleasca butelia si sa refaca presiunea in ea, si apoi mergi si faci un plin. Iti recomand cu toata increderea Petrom de la Metro, de acolo am pus si eu cel mai recent, la sfatul inginerului meu, si sunt incantat - trage mult mai bine fata de Lukoil, consumul pare sa fi scazut daca ma iau dupa becurile indicatoare de nivel GPL.
    Unde anume ai fost cu masina?
     
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Confirm GPL-ul de la Petrom Metro Ploiesti. Cu ambele A4 care le-am avut pe GPL , mergeau muuult mai bine si consumau mai putin.
    Si eu am avut probleme iarna trecuta cu GPL-ul. Trecea singura pe benzina, ca si cum ar fi terminat GPL-ul. Claudiu mi-a spus atunci ca eram a 10 masina care avea problema asta , si era ora 11 dimineata. Problema era din amestecul din statii. . Era GPL de Rompetrol.
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dovada: asta seara am alimentat si eu de la Rompetrol, cel de pe centura, si masina a inceput sa se balbaie, ba chiar mi s-a oprit dupa un pic de forja, cand am ajuns la relanti cu ea :( De-abia astept sa il termin, noroc, ca maine plec la Sibiu si il si termin si am si terminat cu Rompetrol, nu mai pun.
     
  17. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    "Mecanicul" la care am fost este la nord, la Chiriac. Pana sa bag de la Rompetrol am mai avut ceva gaz bagat din Reghin de la un OMV (2,59 lei/l...cel mai scump pe care l-am bagat vreodata). Aseara am fost si am facut plinul de la Petrom ( Metro) la sfatul " mecanicului". Am sa revin azi dupa ce ii dau o cheie.
     
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu sincer să vă spun din 2008 până anul asta când am trecut la diesel nu am avut probleme cu gpl-ul din statii, în afara de treaba care s-a întâmplat anul trecut la primul ger. Ca se simte diferența între statii, gpl, la consum sau cum trage masina, e alta treaba. Dar probleme tehnice nu am avut.
     
  19. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Da...acum am verificat. Tot la fel face. Cand trece pe gaz moare motorul. Pe langa asta si pe benzina mi-a pornit greu ( 2-4 incercari). Incep sa ma gandesc ca sunt bujiile pe duca. Cred ca le schimb. Pe vcds nu am nicio eroare asa ca nu ma pot gandi la altceva.
     
  20. Eugen.nytro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 2001
    Salut colegi,
    Am si eu un A4 B6 cu motor 2.0 cu GPL si inatalatie CanGas. Daca imi seteaza temperatura de trecere de pe benzina pe GPL mai mica de 60 grade imi da in nas. Ma gandesc acum sa ii montez un preincalzitor care sa imi incalzeasca apa mai repede.
     

Distribuie pagina asta