1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

GPL pe A6 C6 - se merita ?

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de fanaudi, 19 Ian 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Eu nu m-am lansat in criticarea acestui tip de combustibil. Doar am vrut sa evidentiez faptul ca pe langa riscul pe care il implica datorita cresterii temperaturii in camera de combustie, si pe langa costul instalarii unui sistem, acesta nu se renteaza atat de mult in conditiile in care consumul creste cu 25-30% iar pretul la GPL a inceput sa fluctueze si el. In plus a-ti vazut ca pot aparea probleme de alimentare, datorita lipsei acestuia. In vest nu prea gasim benzinarii care sa ofere GPL.
     
  2. buNicul 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B7 2.0 diesel 140 CP, 2006
    consider ca e o intrebare retorica "sa-mi pun GPL pe Audi?" (cu raspunsul NU) deoarece individul care economiseste se gandeste de la inceput ce masina achizitioneaza nu dupa ce da o caruta de bani pe masina se gandeste cum sa faca economie sa o scoata din garaj... sunt multi snobi care dau/au dat multi bani pe masini (dodge-uri si alte mari consumatoare) si le scot din garaj in weekend...

    daca e vorba de economisirea fiecarui banut e o varianta achizitionarea unei bicilete si acolo nu se mai pune problema combustibilului folosit... :)
     
  3. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Fiecare considera si rationeaza dupa cum ii este dat de la mama natura - de aici si diversitatea de opinii .
    Daca o caruta de bani inseamna 10.000 -12.000 euro , ar trebui sa fie o caruta al naibii de mica - generalizarea iar nu face bine nimanui - nimeni nu detine adevarul absolut .
    Ironiile mai mult sau mai putin reusite nu isi au locul ( parerea mea ) pe acest topic si ma limitez la atat in constatari tocmai pentru a nu incepe un flame fara sfarsit .
     
    SG-89ers apreciază asta.
  4. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    e tipic romanesc: cumparam imprumutandu-ne pe ani grei masina premium sh, masina pe care in mod normal o detin in vest familiile ale caror venituri lunare sunt de minim 10.000 euro. tre' sa aratam ca suntem smecheri.
    apoi cumparam anvelope sh, motorina scursa de pe la un camion, reviziile in spatele blocului si instalatii gpl pt masini ca a6 c6. bineinteles ca nu avem bani de casco.
    e normal, ca din 4000-5000 lei venit pe familie lunar(probabil nici atat), nu ai cum sa tii si un copil, sa mai si traiesti si sa intretii ca la carte o masina premium.
    in mod normal, astfel de personaje ar trebui sa isi cumpere ceea ce permit: o fabia sau ceva echivalent, cu motor de 1.4, astfel incat masina sa nu fie o povara.

    dar ce stiu eu despre romanul prost, sarac dar fudul !
     
    Ultima editare: 21 Mar 2012
    albescu adrian apreciază asta.
  5. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    ce sa mai zic Traian cred ca de mult nu am mai citit asa ceva bun adica 100 % perfect in ce ai scris tu. bravo. asa este si nu cred ca se va schimba vreodata ceva in ceeace ai scris si ai sustinut. totul este ''perfect''. in afara de varianta electrica pe care o sustin si eu cu tot respectul restul este o vrajala. deci lasati masinile asa cum sunt ele de la mama lor ca doar de aceea conducem AUDI. :superman:
     
  6. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Uite asa trebuiau impuscati si toti cei care au optat pentru masini diesel in anii 90 , sau cei care au avut obraznicia de a visa la o eficientizare a consumului - toti sunt fuduli , prosti si ignoranti - fara aceasta piata si acum am fi consumat 20l benzina/100 km .
    Pentru initiatorul topicului - doar si pentru plusul de siguranta care ti-l ofera platforma A6 , daca gasesti o modalitate sigura de a te inscrie in bugetul tau lunar prin montarea de solutii alternative de eficientizare a costurilor cu intretinerea si functionarea masinii - go for it - restul e cancan .
     
    albescu adrian și Marius Daniel apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deja discutia degenereaza si nu as vrea sa sterg definitiv acest topic.

    Divagatiile ulterioare de la subiectul din titlul topicului vor fi sterse fara explicatii. Multumesc pentru intelegere.

    O zi buna
     
  8. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    asta e cu totul altceva.
    cand un producator se chinuie sa eficientizeze consumul, clientul beneficiaza de pe urma acestui lucru iar tendinta asta este: de a eficientiza cat mai mult consumul, implicit suma platita lunar de clientul unui anumit model.

    insa cand tu deliberat iti cumperi o masina pe care nu ti-o permiti, despre care stii ca avand un motor de 2.4 litri cu tehnologie de acum 10-12 ani si care consuma in oras peste 15% iar in afara la un mers alert peste 10% , consum ce nu ti-l permiti, atunci ai o problema la mansarda sau vrei sa pari a fi ceea ce nu esti, tendinta generala a romanilor.

    nu poti sa iti asociezi numele propriu cu o marca premium si sa cumperi sh o masina care noua a costat vreo 40.000 euro si apoi sa iti iei de la gura sa pui si tu 10 litri de benzina in rezervor sau sa recurgi la solutii extreme de a pune instalatie gpl in portbagaj+ consumabile sh si alte carpeli.

    revii cu picioarele acolo unde iti este locul dat de intelectul si ambitiile proprii, vinzi ceea ce nu iti permiti sa detii si foarte frumos iti cumperi o fabia care nu ia mai mult de 6% in oras.

    daca producatorii considerau ca exista piata pt chayene, a6, phaeton gpl, cu siguranta produceau asa ceva, ca doar nu erau prosti sa nu faca profit dintr-o piata existenta si neexploatata. piata pt asa ceva nu exista, carpelile astea fiind inventate de noi.
     
  9. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Ai o parere foarte puternic formata , probabil din experientele personale - daca lucrezi in vanzari , insa tinzi sa generalizezi .
    Eu unul fac diferenta intre negrul care vrea Haudi doar ca sa moara dusmanii si romanul ( vreau sa cred ca mai exista) care isi ia A6 doar pentru diferentele de siguranta/tehnica/dotari net superioare Fabiei noua ( care costa cam la fel ) la aceleasi bani insa vrea sa aduca costurile la un nivel acceptabil .
    Pentru masini NOI din gama Audi nu exista piata de GPL insa pentru cele SH ( care costa cel mult 10-12.000 euro ) eu cred ca exista .
    Ma opresc aici din rationament , au dreptate moderatorii - discutia tinde sa degenereze datorita diferentelor de opinie .
     
    Ultima editare: 21 Mar 2012
  10. fanaudi

    fanaudi 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    a4,b6,1.9tdi 2002, ALLROAD 2004, LADA NIVA, bora 4motion
    eu cred ca GPL e singurul combustibil de pe piata noastra unde nu se poate umbla ( gen amestecuri cu alti solventi , inmultirea acestuia ) ... tin sa precizez ca ma apropii de 100.000km pe GPL cu un ford galaxy 2003 2.3i... MASINA merge ceas, nu consuma gram de ulei trage motorul foarte bine, am cumparat diagnoza pentru instalatiile Gpl si la 2-5 luni mai pun testerul sa reglez putin. in schimb cat mai multi km. .. sper sa se mai dezbata problema pe tema asta. oricum revin in momentul cand o sami achizitionez c6 2.4i + gpl.
     
    albescu adrian apreciază asta.
  11. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    poate este :sign_ot:dar ca fapt divers,eu am vazut sin in D si nu numai,masini din clasa mai superioara,alimentand la pompa GPL,dar mentionez,nu stiu sau nu vreau sa cred ca ei si-au cumparat masina pentru 'ca vecinul sa vada',ca apoi sa nu aiba bani de combustibil,ci doar ce pretul combustibililor fosili a crescut exorbitant de mult fara nici o justificare dovedita,si fac si ei economii la acest capitol
     
    Ultima editare: 9 Iul 2012
    albescu adrian apreciază asta.
  12. buNicul 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B7 2.0 diesel 140 CP, 2006
    fanaudila GPL cred ca e mai simplu decat la ceilalti combustibili sa il inmulteasca - de exemplu crezi ca nu se poate baga aer ? Eu nu am tangente cu GPL-ul, dar pe aceasta tema mi s-au plans mai multi taximetristi cu care merg uzual ca in anumite puncte de alimentare cu GPL le baga si aer si cu aceeasi cantitate au facut vizibil mai putini km...
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Iul 2012
  13. mariobos

    mariobos Bronze Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    LUGOJ TIMIS
    Masina:
    AUDI A6 4F-A4 B8 Facelift
    Eu sunt de parere ca instalatia de gaz chiar merita banii avand in vedere pretul benzinei si al motorinei in ziua de azi.Nu sunt de acord cu cei care-i critica pe cei cu masini scumpe cu instalatii de gaz,am si eu cunostinte care au bani de-i greu pamantu si toti au instalatii de gaz pe masini pt ca-i duce capu la facut economie si la facut bani.
     
  14. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Nu de prosti au facut aia motorul pe benzina si nu pe gaz..., nu de prosti interzic aia aditivii sau remaparea/powerboxul(desi ma tenteaza:D)...Fara sa supar pe cineva, dar mie mi-ar fi rusine sa am, sa zicem, un 3.2TFSI pe GPL

    PS: As vrea si eu un RS6, dar nu am OMW in curte :D:P
     
    Ultima editare: 23 Oct 2012
  15. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Au facut motorul pe benzina (sau pe motorina) din interese pur politice ( ce sa facem cu 100 de milioane de pinguini din industria petrolifera?)! Un motor electric este de 5 ori mai ieftin, dar ce te faci cu alti 100 de milioane de pinguini care lucreaza pe la statiile de alimentare? Iar daca motorul este pe benzina si functioneaza cu urina (din privata proprie) de ce sa nu folosesc ce este mai ieftin ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Oct 2012
  16. zamolxe76 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    AUDI A6,3.2,2006
    A62.4i Gpl

    Buna,al meu A6 este deja pe gpl de ...6ani,si am facut deja peste 100000km,am schimat odata injectoarelesi de 2 ori filtrul de gaz,nu am de ce sa ma pling,polueaza mai putin masina,costuri mai mici cu ,combustibilul,autonomie mai mare.
    Urmeaza sa pun gpl si pe un audi 3.2 fsi din 2006.Instalatia este de la Prins,pentru modelul meu de motor AUK.
    Iar pentru motoarele cu injectie directa,fsi tfsi ,este putin mai complicat cu instalatia GPL,este total diferita de cea pt injectie normala.
    Cei de la vialle ,de exemplu au reusit sa faca instalatia de gpl sa injectez gazul sub forma lichida in cilindri,ducind la un randament mult mai mare al motorului,
    Sanatate
     
  17. zamolxe76 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    AUDI A6,3.2,2006
    Salve
    Am pus instalatie de gaz pe 3.2iul meu fsi.Merge de nu ai treaba,nu simti cind se face trecerea de la benzina la GPL,asta a fost prima chestie observata,un pic de zgomot in plus din cauza injectoarelor de gaz,dar care il sesizezi numai cu capota ridicata,in rest totul k.
    Sanatate
     
  18. fanaudi

    fanaudi 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    a4,b6,1.9tdi 2002, ALLROAD 2004, LADA NIVA, bora 4motion
    daca nu te superi as vrea si eu o poza sub capota la c6 si costul instalatiei de gpl pentru c6. stima si la cat mai multi km.
     
  19. zamolxe76 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    AUDI A6,3.2,2006
    Sal,
    Nu ma supar ,cit de curind o sa postez si poze cu ce se afla sub capota,am fost plecat afara din tara si nu am mai avut timp sa intru pe forum.
    Ca si cost sa ridicat undeva la 8000 ron,de la Prince,numai ei au facut instalatie pt modelul de motor AUK,3.2FSI.
    Si nu este nici o problema cu reglatul instalatiei cum am mai cititi pe forum ,totul se face automat de softul pe care ti l trimit cei de la prince,cel care iti monteaza instalatia nu are nimica de reglat,trebuie doar sa monteze instalatia corect si softul iti vine pe net in momentul cind totul este gata montat pe masina,totul se face online din olanda,tu nu mai ai in ce sa iti bagi nasul:)
     
  20. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    8000 de roni mi se pare mult. Asta cat timp nu alergi masina zilnic. Parerea mea: daca masina e facuta sa mearga pe benzina, atunci baga benzina frate nu toate prostiile. "Motorul nu pateste nimic, nu pierzi putere." Nu. Pur si simplu nu pot sa cred aberatiile astea. Daca e la fel atunci de ce nu merge si cu apa? Pentru ca nu are aceleasi proprietati la fel si cum GPLul are proprietati diferite de benzina. Parerea mea.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta