1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Orice imbinari ar suferi de la aceste contractii si dilatari termice cu siguranta sunt mult mai ieftin si mai simplu de remediat decat filtrul de particule in sine.
    Iar, din punctul meu de vedere, regenerarile mai dese inseamna practic un filtru mai curat, mai tinut din scurt, poate o viata mai lunga a lui.....pe termen lung asta poate evita inlocuirea filtrului care ar presupune sume considerabile.
     
  2. Dolfin 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Seat Altea
    Nu, si DPF are un numar limitat de regenerari la care a fost gandit sa reziste din punct de vedere constructiv, stresul termic il afecteaza si pe el.
    Softul "dieselgate" nu face altceva decat sa modifice caracteristicile de injectie a motorinei (afecteaza si injectoarele) astfel incat arderea se face cu rezultat mai mic de oxizi de azot dar cu mai mult cenusa, de aceea si regenerarile mult mai dese, pentru ca se produce mult mai multa cenusa.
    Nu toata cenusa poate fi arsa, restul (oil ash) se acumuleaza in DPF si creste presiunea diferentiala.

    Este pe net un document de la autoritatea rutiera din USA unde se mentioneaza ca daca in mod normal un filtru DPF este gandit de catre VW sa reziste in jur de 250.000Km, cu noul soft durata de viata se injumatateste si ar trebui schimbate filtrele DPF, montate unele mai mari, ca sa se poata extinde durata de viata a masinilor din nou pana la limita de 250.000Km.
    Asta este si unul din motivele pentru care VW a preferat sa despagubeasca proprietarii de masini cu probleme din USA, pentru ca era prea scump sa schimbe filtrele DPF la sute de mii de masini, injectoare, si poate nici atunci nu se incadrau in norme.
     
  3. Tamas22 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2019
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 , 326 competion
    Sa NU faceti update 23*6 !!!!!
     
  4. flawyl31

    flawyl31 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA 10.2008
    Tamas22 de ce? eu intentionez sa fac acest update, am progamarea in mai. Am trimis mail si m-au sunat cei de la porsche, le-am zis ca masina are peste 250mii km si au zis ca nu este problema.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tamas detaliaza aici, daca nu e un mare secret.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  6. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Doamne, cate aberatii vorbiti ? Cat de destepti sunteti sa vorbiti despre acest filtru si acest update ? De unde le scoate-ti ? Nu veniti cu argumente, nu mai vorbiti. Am facut acest update de cativa ani si totul este perfect: consum fantastic de mic, regenerarea se face in maximum 1000 de km., regenerari muuuult mai putine, etc., etc., etc., etc. Aberati asa de mult incat aceste masini cu filtru de particule sunt considerate cele mai jegoase, uzate, harburi, si tot ce este mai rau. POTOLITI-VA, iar cine este in masura, sa nu mai lase ca acesti ,,meseriasi", sa scrie asa ceva.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  7. seftaka

    seftaka Bronze Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    @sorinel , pai si atunci de ce vw nu a pus de la inceput acest soft, si a platit amenzi de sute de milioane? Si daca tu la masina din semnatura ai regenerare la 1000 km inseamna ca noi restul posesorilor suntem cu capul.
     
  8. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Nicidecum nu am vrut sa jignesc pe nimeni dar asta este adevarul. Am masina din semnatura si mai am o octavia 2 din 2010. La octavia am schimbat EGR-ul la reprezentanta la 145000 Km. Ambele merg perfect. Poate ca merg mult in afara Bucurestiului si din cauza asta sunt asa de rare regenerarile. Poate tu, sau altii , nu lasati masina sa-si faca regenerarea pana la capat si, o opriti atunci cand stati pe loc. Sau mergeti foarte spotiv in orase cu franari dese si accelerari .Sau bagati combustibil inferior. Sunt multe motive pentru regenerari dese. Oricum, scuze daca se simte cineva jignit. Bafta!!!
     

Distribuie pagina asta