1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Orice imbinari ar suferi de la aceste contractii si dilatari termice cu siguranta sunt mult mai ieftin si mai simplu de remediat decat filtrul de particule in sine.
    Iar, din punctul meu de vedere, regenerarile mai dese inseamna practic un filtru mai curat, mai tinut din scurt, poate o viata mai lunga a lui.....pe termen lung asta poate evita inlocuirea filtrului care ar presupune sume considerabile.
     
  2. Dolfin 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Seat Altea
    Nu, si DPF are un numar limitat de regenerari la care a fost gandit sa reziste din punct de vedere constructiv, stresul termic il afecteaza si pe el.
    Softul "dieselgate" nu face altceva decat sa modifice caracteristicile de injectie a motorinei (afecteaza si injectoarele) astfel incat arderea se face cu rezultat mai mic de oxizi de azot dar cu mai mult cenusa, de aceea si regenerarile mult mai dese, pentru ca se produce mult mai multa cenusa.
    Nu toata cenusa poate fi arsa, restul (oil ash) se acumuleaza in DPF si creste presiunea diferentiala.

    Este pe net un document de la autoritatea rutiera din USA unde se mentioneaza ca daca in mod normal un filtru DPF este gandit de catre VW sa reziste in jur de 250.000Km, cu noul soft durata de viata se injumatateste si ar trebui schimbate filtrele DPF, montate unele mai mari, ca sa se poata extinde durata de viata a masinilor din nou pana la limita de 250.000Km.
    Asta este si unul din motivele pentru care VW a preferat sa despagubeasca proprietarii de masini cu probleme din USA, pentru ca era prea scump sa schimbe filtrele DPF la sute de mii de masini, injectoare, si poate nici atunci nu se incadrau in norme.
     

Distribuie pagina asta