1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    pai daca le transforma in euro 4 sa ne dea valoarea la taxa de timbru care oricum te va afecta la vinzare.
     
  2. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Din punctul meu de vedere logica e simpla, nu o sa vezi in Romania echivalentul in RON a 1000 de euro ca voucher pentru ca cel mai probabil reprezentantele locale vor stabili, daca vor stabili valorea lui. Cat despre euro 4, a mea e deja euro 4, asa ca nu ma afecteaza personal cu nimic. Cum si cat investit sau nu VW/Audi in cercetare nu prea avem noi de unde sa stim :) Cat despre soft :)) o echipa de programatori buni il face in cateva saptamani , mai greu e de testat, implementat care da costa , dar nu cred sa coste atat de mult cat va costa toata rusinea asta :D
     
  3. gigi72 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    slatina
    Masina:
    Audi Q3, 2.0 tdi (E5 sau 4 sau 3....)
    Stimate ...........

    Va multumim pentru raspunsul la scrisoarea noastra.

    Asa cum ati remarcat si dumneavoastra Volkswagen AG lucreaza in regim de urgenta la remedierea situatiei, in conditiile mentionate, astflel incat sa fie eliminata orice posibila lipsa de conformitate, potrivit planului de actiune supus aprobarii autoritatii relevante din Germania care a testat si omologat vehiculele.

    Implementarea masurilor sus mentionate, daca va fi necesara, nu va va crea nici un fel de inconveniente si se va face pe costurile Volkswagen AG.

    Orice rechemare cu caracter obligatoriu presupune, nu numai in acest caz, conformarea posesorului autovehiculului.

    Fata de cele de mai sus, luati act ca ne mentinem integral punctul de vedere exprimat anterior nefiind posibila acordarea unui discount si nici a unei compensatii financiare.

    Luati act totodata ca autovehiculul dumneavoastra este sigur din punct de vedere tehnic si poate fi condus fara restrictii pe drumurile publice.

    Cu stima,
    Echipa Volkswagen


    Mesaj primit de la Porche România in urma unei solicitari de mediere .
    Foarte interesanta faza cu "orice rechemare"
    Ma intreb ce ar face daca s-ar pomeni cu 2000 de procese introduse cam in acelasi timp si împrăștiate prin toata tara !
    Nu stiu cat de confortabil ar sta sefii de la PoRo cu un morman de citatii.
     
  4. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
  5. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Ii doare undeva de cei 8.5 milioane de cumparatori din Europa care le-au adus profituri enorme, si le plateste la americani 3 ani asistenta rutiera si 1000$, unde au vandut 482.000 masini! Ma rog, nu'i o avere ce le da americanilor, dar e doar interesul lor, a guvernelor, a companiei VW!
    Sa ne pupe in fund!
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2015
    kojak13 apreciază asta.
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
  7. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Case closed. :)
     
  8. ptbdr

    ptbdr 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    Un viitor A8 D5
    Incredibil :sex: . Dupa ce introduc chestia aia de plastic posibil sa fie euro 6 iar noi sa primim de la statul roman o parte din banii pe taxa euro 5. Clientul nostru sclavul nostru, maturam , spalam si tragem apa.
     
  9. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Modele VAG a vrut sa spuna si i-a iesit Volkswagen, autorului articolului. Asta include toate marcile grupului VAG implicit si Audi. Exprimarea din articol nu este una prea reusita. Asa este cand toti "terminatii" si / sau unii care cred ca stiu ei ce inseamna o masina sau un motor, se fac jurnalisti auto.
     
  11. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    daca pun sita aia nu prea inteleg ce control al debitului au, doar limitarea lui... limitare inseamna aer mai putin adica compresie mai mica. compresie mai mica care rezulta consum mai mare. logic? au investit intr-un soft cand puteau rezolva cu o sita de plastic ?
     
    Ultima editare: 27 Noi 2015
  12. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    ce bataie de joc . maxima . Au riscat miliarde de dolari pentru o sita de 10 euro . Incredibil .Cand vanzarile vor scadea cu peste 20% nu cu 5 ca pana acum probabil ca vor mai gandi inca o data solutia .
     
  13. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    pai de ce sa scada vanzarile?
    eu ca fost posesor de vw si actual de audi ii felicit pentru solutia aleasa
    tu chiar crezi ca sita aia de plastic influenteaza consumul sau poluarea?
    practic au facut pipi de sus in capul hipsterilor ecomaniaci
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2015
    mecea apreciază asta.
  14. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    Deja au scazut cu 5.4% pe luna octombrie . In septembrie doar 1.5% .... era la inceput scandalul .
     
  15. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    sita influenteaza valorile la MAF care automat citeste mai putin aer si injecteaza mai putina motorina,deci putere mai mica.
    sper ca nu se va sigila acel dispozitiv daca aia va fi solutia finala...
     
  16. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Daca analizezi mai bine clipul de pe youtube se intelege totul din minutul 1.29- 1.32 si la cum tine in mana si se uita nenea ala la sita eu sincer am ramas socat de microexpresiile lor.

    Nu este finala solutia si mai mult ca sigur nu va schimba mare lucru. Uite ce zice la comentari VW-Group

    Volkswagen Group Acum 2 zile
    +Joaquin Alfredo Rodriguez
    Excerpt from the press release, November 25th, 2015: „The objective for the development of the technical measures is still to achieve the applicable emission targets in each case without any adverse effects on the engine output, fuel consumption and performance. However, as all model variants first have to be measured, the achievement of these targets cannot yet be finally confirmed. […] The information in this press release does not refer to products and services from the Volkswagen Group of America or Volkswagen Canada.“

    https://www.youtube.com/watch?v=n12Jyux9UCE
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2015
  17. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
  18. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    in Europa nu mai spune nimeni nimic, totul e roz
     
  20. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    este adevarat faptul ca acum RAR emite cartea masinii cu norma euro 4 la cele care erau inainte euro 5?cineva vroia sa cumpere un passat e5 si s-a speriat de acest fapt,asta am inteles la RAR Bucuresti
     
    STEFAN FLORIN apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta