1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor - Rezervor combustibil la Audi A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de acm0001, 24 Feb 2009.

  1. S0rinake

    S0rinake 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI quattro 2002 motor AKE
    Aceiasi problema am intampinat-o si eu! La rezervorul FULL acul se duce la maxim...peste linia de 1/1 iar cand coboara sub jumatate 1/2 se aprinde martorul de realimentare...! Un ”mecanim” mi-a spus ca sa umblat la kilometraj si a dereglat si acele pentru ca si cel de la baterie sta cand motorul este pornit , peste zona rosie. Sa verificat si incarca normal bataria...si batera este in paramatri ok. doar indicatorul face figura asta.!
    Revenind, Daca cineva stie de unde se poate rezolva... il cinstesc! Intr-un post am vazut ceva legat de oxidare...dar nu prea cred ca aici este buba! Mersi
     
  2. bogdann

    bogdann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    medias
    Masina:
    a8 2012 3.0 tdi quattro
    si eu am cam aceeasi problema. la un sfert de rezervor mi se aprinde becul de motorina, in rest indica bine, doar ca sfertul acela de motorina nu il mai pot folosi. la fel trebuie sa schimb si eu litrometrul ?
     
  3. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    De ce nu-l mai poţi folosi?? Cine ţi-l ia de-acolo? Faptul că ţi se semnalizează la bord că ai intrat pe rezervă nu înseamnă că motorul se opreşte. Dacă ştii sigur că mai ai 20 de litri când ţi s-a aprins becul, ce te împiedică să-ţi continui drumul?
    Ceva s-a desincronizat la litrometru şi comandă aprinderea becului cu mult înainte de a fi cazul.
    Legat de cutie, uită-te mai întâi la nivelul uleiului din ea.
     
  4. S0rinake

    S0rinake 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI quattro 2002 motor AKE
    In cazul problemei de mai sus mentionate... parerea voastra care este? indicatorul sau litometru este vinovat de problema... si daca este indicatorul... se poate regla... mecanic sau cu vag-ul?
    de precizat este ca indicatorul arata ca si cand este decalat... arata cu un sfaert mai mult decat ar fi normal... poate am sa pun si poze curand.
    bafta in toate!
     
    Ultima editare: 13 Apr 2010
  5. bogdann

    bogdann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    medias
    Masina:
    a8 2012 3.0 tdi quattro
    mi s-a oprit motorul si am ramas in drum iar rezevorul imi indica un sfert(si indica bine) si m-am chinuit 2 ore pana am pornit masina din nou
     
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Bogdan, fă-mă să-nţeleg. Tu poţi folosi doar 3/4 din volumul rezervorului? A patra pătrime este volum mort, nu-l preia sorbul?
     
  7. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    ptr.colegii cu probleme la sonda sau indicator.
    ptr. indicator-se desface plasticul ce protejeaza acele(are 3 cleme) se pune testerul si se da la instrument cluster,se calibreaza ceasurile si toate vor trebui sa arate jumatatea cursei fiecarui indicator.daca sunt depasite ca gradatie,se muta usor cu degetul,pana ajung in pozitia fixa si corecta.

    iar la sonda,in cazul meu se bloca acul la un sfert din cantitatea rezervorului si acolo ramanea.sa rezolvat cu un plin. dar totusi cand ajungeam la rezerva,se aprindea becul rosu.
     
  8. bogdann

    bogdann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    medias
    Masina:
    a8 2012 3.0 tdi quattro
    da. ultimul sfert de rezervor, este mort. am incercat de 2 ori sa merg cu un sfert de rezervor si de fiecare data s-a oprit masina. deci motorina este in rezervor dar nu o pot folosi. cand ajunge acul la un sfert raman in pana, se opreste masina
     
  9. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    dar nu iti mai apare pompa in bord? pe display?
     
  10. mariusD

    mariusD 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi A6 2,5 Quattro 180 CP - Black , Astra G 1,7 DTI - Black
    ai si tu asa ceva? problema cu sonda? ca si eu am asa ceva la audi... de vreo 2-3 luni.. indica bine motorina dar se aprinde dracu de spirala in bord... am fost la verificat sondele totul bine... la reprezentanta la cybernet au zis ca e o intrerupere la un fir.. trebuie demontat banchete nuj ce pe acolo.. sa vada care e problema... daca ai rezolvat-o spune-mi si mie cum...
     
  11. bogdann

    bogdann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    medias
    Masina:
    a8 2012 3.0 tdi quattro
    eu am rezolvat problema cu indicatorul de motorina.. am schimbat pompa de motorina care se afla in rezervor(in portbagaj). sunt 2 pompe cea mare si in ea e incadrata si cea mica. cea mica era defecta si nu mai tragea motorina ce ramanea pe fundul rezervorului aporx 20 litri
     
  12. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Care este cea de a 2-a pompa din rezervor?
    Am desfacut de curand la mine si este doar una de circa 10cm inaltime cu o sita in partea de jos si capul din partea de sus,pe unde pompeaza motorina spre conducta.
    Aceasta pompa este atasata de o 'oala' de plastic in care vine returul de la injectoare.
    L-a mine sa oprit in mers,din cauza unui contact a acelei pompe,a esit fisa din lacasul ei si cu ocazia asta am scos tot ansamblul afara,unde pe fundul acelei 'oale' am gasit o mana buna de gelatina,decantanta din motorina.
     
  13. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Ms paryzyanu. Iar bogdann cat te`a ajuns toata afacerea asta ?
     
  14. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Salu.Deci m`am chinuit sa dau cele 2 suruburi in stea afara ca sa demontez bordu si n`am reusit! nu`mi dau seama cat de tare sunt stranse.sau trebuie sa fac alta operatiune ca sa`mi fie mai usor ? astept un mesaj ceva.MS
     
  15. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Xpll,ai mesageria plina si nu pot sa iti dau privat.Nr meu-0743/926979
     
  16. ionut30 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2010
    Locație:
    tulcea
    Masina:
    audi a6,1.9 tdi 2003
    prbleme cu bordul

    salut,am un a6 1.9 din 2003. problema apare atunci cand dau contact....toate acele indicatoare din bord pornesc f.repede. Indicatorul de combustibil arata eronat(cu un sfert mai mult) la fel si cel de la baterie.Din cate stiu si am vazut, acele din bord in mod normal trebuie sa urce cat de cat usor.Daca aveti o parere astept cu nerabdare.Va multumesc
     
  17. Catalyn 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1,9 TDI

    Si eu tot 1.9 TDI am si acele din bord urca brusc cand pun contactul! Asa au urcat mereu si toate indica perfect!

    Extras din regulament:
    Este interzisa utilizarea functiei "Quote" la mesajul anterior, decat daca este citat partial mesajul cand se doreste sa se faca referire doar la o anumita parte din el.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Sep 2010
  18. ionut30 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2010
    Locație:
    tulcea
    Masina:
    audi a6,1.9 tdi 2003
    catalyn...totusi normal ar fi ca acele sa se ridice mai usor. Asa am vazut eu la alte masini...audi...si am aflat ulterior de la un electrician ca masina mea a suferit un scurt. trebuie sa o duc la reparat si sper sa nu fie nevoie sa schimb bordul...costa 2000 de lei unul nou.
     
  19. Catalyn 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1,9 TDI
    Parerea mea este ca depinde de perceptie,adica ce inseamna brusc pt fiecare!
    Nu te gandi ca sar instantaneu la nivelul la care tre' sa stea,dar se ridica mult mai repede decat la alte masini.
    Eu de 3 ani o am pe asta de acum si nu s-a schimbat nimic in modul in care urca acele.
    Cred ca in 3 ani ,daca aveam vreun scurt pe undeva,aflam intr-un fel sau altul!
    Daca vrei pot face un filmulet si gasim noi o cale sa il vezi si sa faci o comparatie!
     
  20. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Cel mai bine gaseste pe cineva cu masina asemanatoare si il rogi sa iti arate putin bordul lui si atunci ai sa vezi daca e diferenta...nu cred ca influenteaza acest aspect,daca ele arata corect.
     

Distribuie pagina asta