1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator nivel combustibil - Litrometrul sau pompa din rezervor - Rezervor combustibil la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de xaby69, 2 Apr 2008.

  1. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    La mine problema e in felul urmator.Acul de benzina imi indica peste maxim,senzorul de nivel benzina se aprinde ca si cum nu as avea benzina,rezervorul e aproape plin(50L).Am scos litrometrul din rezervor si sm inceput sa il misc cu mana.De vreo cateva ori s-a miscat limba de la ceas dupa care in timp ce eu duceam spre plin el cobora spre gol si dupa nu a mai indicat deloc.Am miscat de fire de lamele de toate alea pe acolo si nimic.Am facut un output test si acolo totul ok,se misca toate ceasurile cum trebuie.Concluzia mea e ca e dus litrometrul.Am sa caut unul sh sa vad daca rezolv problema si va tin la curent.Drumuri bune!
     
  2. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Revin cu o intrebare.Litrometrul de la cele diesel merge pe cele benzinare?
     
  3. johnnyjhn

    johnnyjhn 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4, 1,9, 2001
    Salut. Am si eu o problema,ca fiecare dintre voi. Cam de o saptamana , cand se apropie acu' de la motorina pe rosu , o ia razna . de exemplu : mai am motorina cam de 100 km ; pornesc masina , plec de pe loc si se aprinde becu de la motorina ,autonomie 0 km , si acul lipit .. Daca ii scot borna ,isi revine 2 3 zile , dupa aia iar ..face figura asta. Da' doar cand se apropie de rosu. In rest se comporta normal. Nu am avut probleme pana acum. Are idee cineva ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa un output-test cu VCDS-ul la ceasuri si vezi in blocurile de masura valorile si cum lucreaza sonda combustibil din ceasuri. Verifica continuitatea electrica a sondei de combustibil si asa mai departe. Inainte de a scrie pe forum trebuia sa faci toate astea.
    Mergi la cineva care are interfata originala pentru diagnoza stie sa citeasca ELSA si stie sa umble bine cu VCDS-ul. Pe urma treci la analiza pe partea mecanica daca dupa diagnoza totul este in regula.
     
  5. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Azi revin cu intrebari. Am comandat un litrometru si din pacate cel care mi l-a trimis a omis ca am cerut pentru un benzinar si mi-a trimis de diesel (mirosea a motorina).
    Am zis sa incerc si cu ala sa vad daca e ceasul sau litrometrul. Am pus litrometrul "nou" si am inceput sa il misc. Se misca perfect acul doar ca atunci cand era litrometrul pe gol acul era cam la a doua linie rosie. Am demontat ceasurile, le-am desfacut si am dat limba ceasului pe gol. Am montat si a inceput sa indice bine. Il bag in rezervor, strang busonul si dau o cheie. Acul urca iar si se da peste cap. Pfff...o iau razna. Am montat litrometrul meu inapoi dupa ce l-am dat cu niste spray de contacte, am scos bornele amandoua si o pornesc.
    Acul urca iar pana peste cap dar in bord imi arata numarul de km pe care il mai pot face (pana acum imi arata 0). Am observat ca nici martorul cu pompa de benzina nu imi mai sta aprins. Km nu cred ca ii indica bine imi scad pana la 150 si dupa cresc pana pe la 210. Azi am facut un drum si am observat ca dupa ce opresc motorul acul de la benzina isi revine dar nu pica pe zero (imi arata cam 3 sferturi). Dati-mi o idee ca eu nu stiu ca sa-i mai fac. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2015
  6. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Poate sa imi spuna cineva daca dupa ce schimbi litrometrul ai nevoie de calibrare sau ceva ce necesita vcds-ul?
     
  7. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    si a mea face la fel sta peste maxim ,câteodată cand opresc motorul se duce la jumate cum pun contactul se duce peste maxim... Cred ca e litrometrul ,ca in rest imi arată cati km mai pot sa fac,iar la vag ceasurile imi merg toate
     
  8. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Nu este nevoie de recalibrare a litrometrului , am pus un doc aici ptr controlarea senzorului de carburant , rosu masini pina in 06/2001 ,verde masini dupa 06/2001 , ptr masurare se foloseste un simplu tester ptr rezistente .
    Enevictor25 ...... cred ca totusi este defect ceasul de nivel carburant din moment ce-ti arata corect km restanti cu benzina din rezervor si la mine a fost la fel cind mergea cind isi revenea ....pina la urma l-am schimbat si a fost ok
     
  9. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Din ce inteleg eu din documentul postat de tine am nevoie de un multimetru si un vag daca nu vreau sa scot pompa din rezervor si daca vreau sa o scot atunci doar de multimetru,nu? Masurarea se face pe pini 2 si 3?
     
  10. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am înțeles ca merge reparat ceasul se cositoresc iar circuitele sau sa-mi iau altul .daca schimb decât ceasul de combustibil trebuie adaptat ceva cu vag-ul?
     
  11. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Un trebuie adaptat nimic il montezi si gata , eventual trebuie sterse erorile aparute si ar di bine daca ai gasi alt bord de pe care sa iei ceasul de benzina se potriveste de la A4 2001-2008 B6/B7 .
     
  12. johnnyjhn

    johnnyjhn 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4, 1,9, 2001
    Revin din nou cu problema de mai sus. Am verificat pompa de combustibil, litrometul e bun, am curatat lamelele acelea dupa pompa, tot n-am scapat de problema. Cand mai am aproximatix 80-90 km autonomie, mi se aprinde becu' (scad km la 50 );bag motorina, isi revine , dupa ce mai merg putin , scade iar motorina. Si problema e ca, daca scot borna si o pun la loc, revine la normal. Si nu mai am probleme cateva zile . Are careva vreo idee ?
     
  13. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Azi am verificat litrometrul din nou dar de data asta cu un multimetru si se pare ca acesta imi functioneaza perfect.Are valorile din documentul pe care la pus mai sus by694bh,asa ca am si un litrometru in plus acum.Incep sa fiu din ce in ce mai convins ca e ceasul desi la test si asta a iesit ok.Mai astept pareri,sfaturi,etc.
     
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare.
    Vin si eu cu o problema. Poate a mai patit cineva. Recunosc din start ca nu am apucat sa citesc tot topicul, sunt plecat de acasa si imi e cam tira sa plec cu masina. Azi cand plec cu masina de acasa ma trezesc cu indicatorul de combustibil pe 0. Masina e pe GPL si ieri cand am ajuns cu masina acasa tocmai se aprinsese indicatorul ca am intrat pe rosu. Ma duc la benzinarie sa pun benzina, alimentez cu 10 l si plec. Dupa 500 m ma trezesc ca s-a dus jumatate din benzina. Am tras masina pe dreapta si m-am uitat pe dedesupt , nu curge benzina pe nicaieri.
    Intrebare. S-au defectat ceasurile? Sau mai exact ceasul de la combustibil?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau plutitorul din rezervor.
    Acele le testezi cu VCDS.
     
  16. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Abia astept sa ajung acasa sa vad cata benzina e in rezervor. Si sa ii fac un test.
     
  17. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Daca ai nevoie de litrometru iti dau eu unul ca pana sa descopar ca era ceasul prost mi-am cumpart vreo 3-4. :D
     
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    :)... am si si ceasuri si litrometru :)...ms de oferta

    ---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

    Uite am facut un test acum. Nici o eroare pe Instruments, de fapt in afara de o lampa de la frână arsă nu gaseste nimic. Ciudat e ca acum acul de combustibil arata aproape de jumate , range 160 km, dar ma avertizează că nu mai am combustibil pe BC
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut output test si sunt ok sau doar te ai uitat de erori ?
    Ma gandesc ca s-a decalibrat acul ... Sau chiar probleme cu ceasurile in sine.
     
  20. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu am facut test ca ....Nu stiu . Doar scanare.
    Acum am vazut functia dar imi spune error function not available.
     
    Ultima editare: 25 Noi 2015

Distribuie pagina asta