1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. madalinscarlet

    madalinscarlet 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2010
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A4,1.9 tdi,116Cp,2005
    Am si eu o problema daca poate cineva sa ma ajute,am schimbat un injector siemens iar dupa schimbarea lui masina trepideaza in treptele 4,5,6 sub 2.000 de ture.Stie cineva de la ce poate fi???
     
  2. vdinudanut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    passat c3
    in legatura cu injectoarele pompe duse siemens montate pe motoarele vw de 140 si 170 hp posed tehnologia care asigura buna functionate a injectorelor minim 12 luni calendaristice din punct de vedere electric evitinduse astfel oprirea si imobilizarea nedorita a autovehicolului si necesitatea inlocuiri injectorului defect electric deci scutiti timp bani si nervi
     
  3. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    da-ne mai multe detalii....ce le faci mai exact sa nu se mai arda, de ce doar 1 an rezista aceasta operatiune, garantie scrisa dai, care e pretul operatiunii,etc!?
     
  4. vdinudanut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    passat c3
    pai fabrica cit da garantie sa fim seriosi eu mai dau garantie suplimentar inca un an si da dau si garantie scrisa daca e nevoie
     
  5. vdinudanut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    passat c3
    detaliile le da fabricantul eu am gasit solutia la problema lui de fabricatie a piesei chiar crezi ca am sa divulg asta ..nu prea cred
     
  6. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    nu vad cine ar inchide ochii si ti-ar lasa masina pe mana fara sa-i dai niste detalii despre ce urmeaza sa modifici ;) acum sa fim seriosi...in felul asta nu ai cum sa-ti vinzi marfa! ....plus ca nu ai specificat costurile....etc....
     
  7. vdinudanut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    passat c3
    costurile de reparatie pentru un injector siemens pompe duse care s-a scurtcircuitat 200 e taxe curier incluse
     
  8. radhoo1986 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti-piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2004 116 cp
    200 e e destul acuma sincer parca ce poti sa faci mai mult decat sa schimb supapa de retur sau diuza cum se spune si sa rescrii injectorul mare lucru nu prea ai ce face
    ai si stand de verificare injectoare?
     
  9. NolaN 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    AUDI A4, 2.0TDI 125kw/170CP, 2006
    Find nou pe forum va rog sa ma scuzati daca am gresit topicu...
    Doresc sa achizitionez un audi 2006 176000 km. Toate bune si frumoase pana acuma.

    Intrebarea este daca problema la injectoare este cauzata de motor sau injectoarele propriuzise sunt problema, intreb deoarece masina in cauza are toate cele 4 injectoare inlocuite acum 1 luna. Motorul este de 170CP nu stiu exact codul BRE daca nu ma insel
    Multumesc anticipat si scz inca odata daca am gresit topicu.
     
  10. sed 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 2.0
    sed

    de ieri sun posesorul unui audi A4 2.0 2007 . tin sa multumesc tuturor pentru sfaturile utile care m-au ajutat achizitionarea masinii. voi pune si cateva poze cat de curand .
     
  11. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    200e e jumate din pretul unui injector de nou la schimb, la reprezentanta.. unde iti da garantie 2 ani la el (daca-mi amintesc bine)

    Dupa ce "aplici tehnologia " injectorul ala va mai putea fi dat la schimb, in caz ca "tehnologia" nu este asa de performanta, si cu toata garantia de un an , sa zicem ca e un model de injector mai defectuos, si crapa da' 3 ori?

    Alte intrebari ar fi, ca aceasta "tehnologie" se poate aplica si injectorului bun,in ideea de a preveni defectarea lui, si daca aceasta "tehnologie" nu suprasolicita alte componente ale motorului/masinii in timp.. sa nu fie zama mai scumpa ca carnea :))
     
  12. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    de calculatorul masinii depind injectoarele...la un moment dat trimite prea multa tensiune in ele si crapa partea electrica, mecanic sunt bune...eu n-am patit-o inca, dar ii si dau talpa nu ma joc :))
     
  13. liviu_a4

    liviu_a4 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2010
    Locație:
    in spania
    Masina:
    audi a 4 berlina motor 2000 fabricatie 2005
    salut,sunt din caras severin si am un audi a4 din 2005 injector pompa 2,0 tdi 140 de cai cei care stiti rsp la intrebare.Ce se strica mai repede masina injector simplu sau injector pompa?
     
  14. liviu_a4

    liviu_a4 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2010
    Locație:
    in spania
    Masina:
    audi a 4 berlina motor 2000 fabricatie 2005
    :respekt:
     
  15. trachul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2010
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A4 B7
    Salut, am un 2.0 TDI 140cp in 2008 si am pus testerul pe ea in seara aceasta.

    Nu am nicio eroare la injectoare sau la partea electrica. Problema este la injectorul 4 care sta la o valoare intre +1.5 si + 1.7. Celelalte 3 injectoare stau intre -0.3 si -0.6. Mi s-a spus ca trebuie schimbat...

    Masina trepideaza foarte rau la relanti si doar cand este calda. Sta si foarte turata: 950-970 rpm. Trepidatiile foarte mari le-am observat cand este motorul cald la 90 de grade. Am bagat si metabond in masina vara trecuta la 3 plinuri, si la 2 plinuri in aceasta iarna. Motorina am bagat doar de la OMV si cand am observat ca face "urat" am zis sa bag si Alpin, insa nu s-a schimbat nimic.

    Dar mai este o problema... masina trepideaza foarte urat si domnul cu testerul mi-a spus ca este de la volanta si ca trebuie schimbata (bineinteles, cu tot kit-ul de ambreiaj)...

    Repet: alta eroare nu a aparut...

    As dori un sfat in legatura cu ce ar trebui sa fac.. sa fie doar volanta sau sa fie doar injectorul? Sau sa fie altceva? De unde sa incep? Ce sa caut?
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu are rost sa te ingrijorezi cand pica injectorul masina se opreste si numai poti pleca pana nu il inlocuiesti.Cauta un pret bun a injector si asta este.:hi:

    Volanta trepideaza indiferent de temp.motorului si bate in bord tare la porniri in panta se observa mai clar.Succes.
     
  17. trachul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2010
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A4 B7
    Deci trepidatiile alea sa fie doar de la injector? Mai zic o data: tremura masina foarte rau, imi agata in treapta 1 si 2, si la plecarea de pe loc are un tremurat ciudat.

    Inca o chestie: la relanti cand motorul e cald, turatia motorului variaza pentru o fractiune de secunda. Adica sa zicem ca de la 950 de turatii creste la 970 si scade, cu aproximatie. Am stat si in alte A4 care au mici probleme cu volanta si nu tremurau asa, de fapt nu tremurau deloc, dar nici nu aveau probleme cu injectorul...

    Probabil o sa o mai duc o data la tester si o sa va tin la curent cu ce s-a intamplat, dar mai astept si alte sugestii sau pareri:(


    EDIT: Am uitat sa mentionez ca motorul este de tip BPW..
     
    Ultima editare: 8 Ian 2011
  18. liviu_a4

    liviu_a4 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2010
    Locație:
    in spania
    Masina:
    audi a 4 berlina motor 2000 fabricatie 2005
    salutare,prieteni fani audi,masina mea trepideaza din cand in cand la un interval de 5 sau 7 secunde indiferent ca e rece motoru sau cald,unii mi-au spus ca poate sa fie vreun suport de la motor,poate sa fie de la ambreiaj? eu am un prieten care avea u vw golf 4 din 2002 si ii trepida urat ,dar la apasarea ambreiajului nu mai facea nimic !la mine nu e aceeasi chestie am incercat si eu sa il tin apasat dar la mine continua sa trepideze
     
  19. liviu_a4

    liviu_a4 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2010
    Locație:
    in spania
    Masina:
    audi a 4 berlina motor 2000 fabricatie 2005
    salutare sunt un roman in spania cu audi a4 am fost la un mecanic aici in spania si mi-a bagat masina prin tester si chestia de la injectoare mi-a spus ca nu e prea grava ....m-a sfatuit precum ca masina trebuie calcata un pic adica sa merg cu ea intr-a 4-a la 120 de kmsi sa o tin cel putin 50 de km asa.....ca apoi injectoarele vor functiona mai bine,este adevarat? vreau un sfat din romania va rog!! multumesc anticipat
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da,e adevarat,observat de mine:cand merg mai mult prin oras,observ ca-mi cresc valorile pe injectoare,cum o scot si o fugaresc,cum imi scad valorile;talpa e cel mai bun aditiv pt injectoare,plus ca tine turbina fericita :)
     

Distribuie pagina asta