1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    injector bosch?? esti sigur? eu cred ca e siemens...nu s-au pus bosch pe BRD...
     
  2. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    ba da , sigur e Bosch. Am avut probleme si cu primul injector. A dat de 2 ori comanda de alt injector pana la gasit pe ala care trebuia.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    TDK esti sigur ca la masina ta injectoarele nu sunt piezo de la Siemens ? Nu exista Bosch la 125 Kw. Conform ETKA tu ai Siemens pe masina. Vezi ca se si pot reconditiona si nu este nevoie sa dai o caruta de bani pe unele noi.

    O seara buna
     
  4. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    vezi ca daca ala schimbat s-a dus, ai garantie la el, 2 ani..
     
  5. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    asa stiu si eu...si programele de piese auto confirma...ma refer la faptul ca BRD are injectoare piezo-electrice siemens
     
  6. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    daca maine reusesc sa ajung pe la service am sa va dau exact codul si ce mai zice ala de acolo.
    de reconditionat am vb cu cineva si mi-a zis ca poate doar la partea mecanica parca, nu si la electrica...ceva de genu. Nu ma pricep la mecanica :)
     
  7. Lajos farkas

    Lajos farkas 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 170CP/350Nm, cod motor: BRD
    chestia e ca odata reconditionate nu se mai accepta la schimb.. ( daca duci piesa veche, iei la jumate de pret, vara trecuta mi-a picat si mie unu dintre ele, si l-am luat la 1700-1800 Ron, fata de 34xx Ron cat era de nou..)

    TDK, oricum, cand ai drum prin mures, da un semn de viata, ca am acelasi motor ca al tau :)
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2011
  8. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    am sa mai am in curand, sper sa ajung data viitoare :)
    tura asta am ramas in bicaz, fara semnal la telefon, pe intuneric, singur.
    Noroc de statie.
     
  9. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    ce spunea un coleg mai sus , cu datul jos baia de ulei si curatat, la audi a4 b7 nu este o operatiune asa de simpla, s-a facut la masina mea , si din alte considerente, nu pentru a curata de impuritati. asta implica slabirea axei fata, si deplasarea ei pentru a putea lucra, care duce dupa aceea la reglarea din nou a directiei + reetansarea baii de ulei, in costuri se traduce in peste 1000 lei.

    legat de injectoare, si eu am cod BPW, 207.000 km, si injectoarele nu au probleme, ba chiar la test au iesit bine
    valorile pentru injectioare :

    Injection quantity 4.4 mg/H
    cylinder 1 injection quantity variation -0.02 mg/H
    cylinder 2 injection quantity variation 0.14 mg/H
    cylinder 3 injection quantity variation 0.19 mg/H
    cylinder 4 injection quantity variation -0.33 mg/H
     
  10. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    am fost la service si injectorul este Bosch
    codul care mi l-au dat este: 03G 130 073M
    asta mi-au spus ei.
    2400 lei cu piesa la schimb.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Care injector este Bosch cel de pe masina adica cel care s-a stricat sau cel pe care vrei sa il cumperi ?
     
  12. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    cel care il am acum pe masina si s-a stricat este Bosch, si comanda tot de Bosch am dat.
    Toate 4 sunt Bosch din fabrica
     
  13. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    foarte ciudat...masina ta iese din tipare :)
     
  14. cipdavid 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2011
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    VW Passat CC 2.0 tdi, 170 cp, 2009
    Nu exista un soft nou care sa te lase sa mergi si in 3 pistoane pentru ca e tare aiurea din ce citesc -sa te lase masina unde vrea si cand vrea!
     
  15. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    merge in 3 doar daca scoti injectorul defect...in acest caz ecu reda alimentarea, dar masina merge ca un rahat :p
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Decuplezi injectorul defect fizic si mergi in 3 pistoane. Dar iti trebuie si niste scule si sa ai ceva experienta in demontat si montat injectoare. Din soft nu se poate face nimic.

    Alex am scris in acelasi timp :)

    O seara buna
     
  17. cipdavid 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2011
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    VW Passat CC 2.0 tdi, 170 cp, 2009
    Ok, provizoriu ca sa nu ramai in munti cu ea!

    De exemplu la Renault megane mi-au facut un update la soft pentru ca cel pe care il aveam tot asa nu ma mai lasa sa pornesc motorul daca se ducea compresorul de clima!
     
  18. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    aia e cu totul altceva...nu are treaba cu alimentarea asa cum injectoarele sunt esentiale in functionarea motorului!
     
  19. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    am si eu o intrebare, ai scos firul la injetor dupa care ai pornit motorul? recomandare de la grupul VAG nu scoate-ti firul la injector si porniti motoru pt ca sunt sanse sa se fisureze pistonul. de la jetul de motorina.
     
  20. cipdavid 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2011
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    VW Passat CC 2.0 tdi, 170 cp, 2009
    Ma batea gandul sa ma duc la Autotop sa vad daca au ceva update-uri !
    Stiti voi cumva, exista?
     

Distribuie pagina asta