1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Probleme pornire

    Salut,

    Acum 2 luni am inlocuit tot setul de injectoare. Dupa inlocuire masina a inceput sa trepideze la pornire (nu mereu si doar atunci cand motorul este cald). Cateodata face foarte urat, ca si cum ar da sa moara motorul... alteori abia se pot sesiza trepidatiile.
    Nu am avut aceasta problema cu injecoarele vechi (pe care a trebuit sa le schimb din cauza ca masina scotea fum alb). Mentionez ca toate injectoarele sunt noi (Bosch), iar seriile au fost scrise corect cu VAG-COM. Are cineva vreo vaga idee care este cauza ?
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ai schimbat si oringurile de la injectoare ?
     
  3. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    @adc - Aceeasi problema am avut-o si eu , am pus toate cele 6 injectoare noi iar cand se incalzea motorul (apa trecea de 50 de grade) incepea sa tremure urat de tot.
    Problema ta are doua cauze
    - supapa de retur care nu mai tine presiune (asta a fost in cazul meu) , sau
    - regulatorul de presiune de pe rail-ul din stanga (cu te uiti la motor) , pe rail-ul din dreapta fiind doar sonda cititoare. Succes si sa ne anunti daca rezolvi problema
     
    Liviu M apreciază asta.
  4. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    @tucudean87
    Injectoarele au venit fara O-ring´uri. Cei de la service au spus ca sunt bune cele vechi (desi eu am insistat sa le inlocuiesc)...

    @Mitzone
    Merci mult pt. sugestii, singura chestie pe care nu o inteleg este de ce a inceput sa faca asa imediat dupa inlocuirea injectoarelor.
    Si inca o completare... trepidatiile se opresc cam dupa 20 sec. de la pronirea motorului, dupa care totul revine la normal.
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, sunt si eu in faza de schimbatul injectoarelor, problema mea este ca ei mi le monteaza toate sase pornesc motorul si dupa 10sec incepe sa lucreze in 3 cilindri, le-au demontat si le-au decodificat si codificat din nou si povestea se repeta. Cind le monteaza pe motor normal ca le rescrie si nimic. Au facut un experiment si le-au montat pe un alt A6 egal cu al meu si tot acelasi cod de motor si facea exact, au facut procedura ca si la mine cu decodarea si codare si a mers, masina mergea perfect, le-au montat pe motorul meu si - povestea veche , merge in trei.

    Ma face sa cred ca e ceva de la ECU, asta e parerea mea, masina a stat o bucata de timp cu bateria scoasa si cred ca sa dereglat ceva la el.

    Daca cineva are vre-o idee spuneti va rog , stau cu masina oprita de doua luni jumate, mi-au zic ca mi-o duc la AUDI ZENTRUM de la Verona {stau in italia} unde este unul din cele mai mari service audi din nordul italiei.
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Filtrind cu etka imi da doua tipuri de injectoare:

    059 130 277 BD
    059 130 855 AX

    Cine este bine informat despre ele , rog sa imi dee un sfat care ar fi mai bune de montat. Merci.
     
  7. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Salut Auras iti pot raspunde eu la intrebarea ta. Primul cod reprezinta codul care vine pe injectoarele de fabrica iar injectoarele cu al doilea cod reprezinta piesa schimbata la reprezentanta "x"-ul de la sfarsitul codului inseamna cu piesa la schimb. Ca si recomandare pentru schimbul injectoarelor (eu am schimbat toate 6) eu iti pot spune sa le cumperi direct ca piesa bosch (1100 ron pretul unui injector nou) fata de 2600 cat e pretul unui injector la reprezentanta singura diferenta e ca nu au codul de piesa originala audi, au numai codul de piesa bosch. Daca vrei detalii , discutam pe PM.
     
    Ultima editare: 23 Iun 2012
    Madayoz apreciază asta.
  8. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Revin cu cateva noutati. Intre timp am schimbat si O-ring-urile (atat cele din Cu, cat si pe cele de cauciuc), lucru care nu a rezolvat absolut deloc problemele legate de trepidatii si consum ridicat.
    Dupa ce am remontat vechile injectoare, masina merge perfect (exceptand fumul alb): nu mai trepideaza, nu mai are consum crescut si trage la fel de bine ca inainte.
    Concluzia este una: Injectoarele noi BOSCH pe care am dat 8000 RON nu sunt bune de nimic. Deja am ajuns la capatul rabdarii...
    A mai patit cineva asa ceva? Mentionez ca injectoarele au fost achizionate fara piesa la schimb. Care poate sa fie cauza?
     
  9. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Am si eu o intrebare: Ai facut cumva adaptarile la noile injectoare? Operatiunea se face cu programul VAS.Este foarte importanta aceasta operatiune!
     
  10. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    @ Mitzone

    Singura operatiune facuta a fost scrierea codurilor injectoarelor cu VAG-COM. La ce te referi mai exact prin adaptari?
     
  11. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Ma refer la adaptarea injectoarelor cu VAS-UL , ADPTAREA NU SE POATE FACE CU VAG-COM-UL. Pe partea superioara a injectoarelor exista un cod format din 6 caractere cifre si litere intr-o ordine aleatorie, acele coduri trebuie introduse in programul VAS pentru ca ECU-ul sa recunoasca injectoarele. Este foarte importanta operatiunea de adaptare pentru ca fara ea motorul nu merge in parametri.
     
  12. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Scuze, nu m-am exprimat eu corect mai devreme. Da, adaptarea a fost facuta. Toate codurile au fost introduse corect.
     
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    nu ai cumva la indemana codul de Bosch de la injectoarele noi ?
     
  14. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Daca te referi la codul inscriptionat pe cutii... (injectoarele venind in 2 cutii, cate 3 bucati in fiecare cutie) nu este tocmai la indemana, dar din cate imi aduc eu aminte, codul format din cifre se incheie cu AM in coada.
     
  15. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Din experienta mea codurile de injectore la 3.0 TDI care sunt lipsite de probleme sunt cu BD in coada.
     
  16. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Daca au venit cu AM in coada, ala ii cod original de audi si cu AM nu se mai fabrica de mult si nici nu sunt sigur daca sau facut cu AM in coada.

    Daca ai cumparat injectoare noi Bosch , trebuia sa vina fiecare injector in cutia lui de Bosch si cu codul de Bosch 0 445 115 078 inscriptionat pe cutie si pe injector. OBLIGATORIU.
     
  17. rbscotland 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 Avant quattro 3.0 TDI - MY2006
    Am nevoie de un sfat/parere:
    Sunt obligat sa schimb injectoarele (A6 2006, motor BMK, 3.0 TDI).
    Am gasit Bosch, garantie 18 luni la 1650 lei (inclusiv TVA). Sa mai caut (am vreo sansa sa gasesc mai ieftin?). Mentionez ca acestea sunt BOSCH Refurbished cu cele vechi la schimb.
    Tot Bosch (noi de asta data) mi-au fost ofertate la 1790 lei. Garantie tot 18 luni.
    Diferenta mi se pare foarte mica - Bosch mi-a explicat ca pastreaza doar partea metalica (carcasa) din cele 'vechi' in rest schimba tot.
     
  18. belgianu19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a6.an fabr 2009 mot 2.7 tdi quatrro
    Buna baieti,
    Am nevoie de o idee in legatura cu injectoarele: sunt posesorul unui audi A6 2009 2.7 quattro. Credeti ca as putea avea probleme cu injectoarele fara sa imi dea pe nici un tester erori ? Asta pentru ca am fost in 2 reprezentante Audi si 2 Bosch iar ultimul, cel de la Bosch mi-a spus ca rezolvarea trepidatiilor mele se datoreaza de la injectoare deoarece am trepidatii doar cand si cand la relantiu parca nu mai toarce ok motorul. Astept o idee pentru ca as vrea sa le schimb sa vad daca rezolv problema. Multumesc
     
  19. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Fratilor, a mea de 2 zile a inceput sa tremure rau sa scoata fum alb de se face in urma mea ca dupa transatlantic. Saptamana trecuta cand am facut testul in reprezentanta mi s-a spus ca merge perfect...acum 2 zile face figuri grave, sar clapetele de acceleratie de parca au innebunit... Azi am facut iar diagnoza si au iesit injectoarele 2 si 6 o iau razna mergand cand bine cand cu valori de 2. Dpdv electronic functioneaza bine, dar mecanic nu ar fi bune. Nu se stie exact cauza. Alaltaieri am mers 300km si a mers exemplar. Nu stiu ce sa zic sunt prea multe cauze.

    PS: Mi s-a spus ca o sa imi topeasca pistoanele.
     
  20. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Partea proasta e ca cine ți-a spus ca o sa-ți topeasca unul sau mai multe pistoane a avut dreptate , eu îți vorbesc in cunoștință de cauza deoarece mie mi s-a întâmplat sa mi se blocheze un Injector pe "deschis" si mi-a ramas motorul turat la 6000 de rot/min timp de 5 sec topind astfel pistonul respectiv si afectand si blocul motor. Eu am mers cu tremuratul ăla la relati timp de 20000 de km , am zis ca poate-si revine (nu îmi dădea cu fum alb, doar tremura) dar nu si-a "revenit" decât după ce am schimbat motorul si inclusiv injectoarele, citește câteva pagini mai in spate pentru ca am dat mai multe detalii acolo despre ce cod de Injectoare va trebuie si care au fost codurile de Injectoare cu probleme. Sper sa va fi folosit informațiile mele si sa va rezolvati problema fără sa faceți aceeași greșeală ca mine.
     

Distribuie pagina asta