1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    pai nimeni aici nu te obliga sa le schimbi, aici este aria unde se discuta problemele pe care le au colegii cu injectoarele, toti isi povestesc istoriile lor, si fiecare la urma isi trage o concluzie - le schimba ori nu , fiecare face ce vrea. aici sunt descrise o multime de probleme la injectoare cu care le comparam cu ale noastre , si daca le avem numai ramane decit sa....
     
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    Hary eu doar am spus ceeace cred. ce am spus nu este vis a vis de ce am patit eu. sincer imi doresc ca voi toti sa nu aveti niciun fel de problema cu aceste javre de injectoare dar..............ma cam indoiesc. dupa cum vedeti cu totii chiar este o problema si una mare cu mult deranj financiar din partea noastra dar, pe cine intereseaza !!!!! au probleme si gata eu am inteles. si partea proasta este ca nu este singura problema majora dar............asta este. sa fim sanatosi cu totii. o zi buna domnilor. :hi::respekt:
     
  3. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    rezolvarea e schimbarea tuturor injectoarelor cu altele noi si injuraturile aferente deranjului financiar. sfatul meu e sa nu incercati variante de compromis pt ca pierderea financiara e si mai mare,intr-un final oricum le schimbati pe toate. eu am rezolvat altfel : am vandut masina ! pur si simplu imi mancase nervii,timpul,banii...m-a invins ! succes tuturor celor care se confrunta cu aceasta problema !
     
    Robertaudia6 apreciază asta.
  4. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Din pacate azi am primit si eu vestea... trebuie schimbate.

    Mie pot sa zic ca-mi functioneaza ok masina. Daca e rece, foarte rece, motorul trepideaza cateva secunde dupa pornire. Scoate cateva secunde (maxim 5 secunde) un fum mai albastrui dupa care merge prefect - nu trepideaza, nu scoate fum alb. Daca sta insa la relanti si nemiscata cam 10 minute incepe sa apara fumul alb.

    Am prieten priceput la masini, mecanic, pe care l-am dus pana undeva acum cateva zile si nu a observat nimic ciudat la masina - asa ca poate sa fie subtila problema asta cu injectoarele - daca nu esti atent nu o observi din timp.
     
  5. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    eStatic...cum ai testat injectoarele cand zici ca ai primit vestea "imbucuratoare"?
     
  6. dragos bebe01 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ake 2002
    Salut ,se pot verifica injectorele, si poti sti exact daca sunt defecte, si dupa caz pot fi si reglate
     
  7. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Inca nu le-am testat, dar agentul de la serviceul Audi din Cluj parea foarte convins ca ele sunt de vina...
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    O fi inteles gresit. Nu ai ce sa reglezi la injectoarele astea.
     
  9. dragos bebe01 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ake 2002
    Salut, da stiu bine ce am afirmat se pot repara si regla.
     
  10. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Eu am sunat la Bosch Romania si mi au spus ca nu se repara. Bosch Germania inca nu lea dat tehnologie pentru a le repara. Spera ca anul asta sau la anu sa primeasca acceptul si tehnologia..... 1.500 lei bucata sau 900lei Turcia
     
  11. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Salutare,am facut si eu un logo la injectoare daca poate cineva sa isi dea o parere.Multumesc
     
  12. laur89laurs

    laur89laurs 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 1900 2003
    Am o întrebare pt toți cei care au schimbat injectoarele la 3.0 TDI dacă după ce au schimbat injectoarele au avut problema si cu pompa de înaltă?
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    la mine cand s-a schimbat, au schimbat si pompa.
     
  14. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Eu momentan nu am probleme cu pompa. Niciodata nu e prea tarziu. La cum pica diverse pe ea, probabil urmeaza si pompa:))=))
     
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Pompa de inalte de pe 3.0 TDI nu prea pica.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Dupa cum am scris si inainte cu opt luni in urma am schimbat injectoarele si totul ce este legat de ele. Acum de ceva timp am observat ca in regiunea din partea stanga cum te uiti la motor , la ultimul injector, mi se pare ca este al cincilea este umed de la motorina, si numai imprejurul lui. Am facut un pic de curatenie dar dupa ceva timp a reaparut. de nu erau schimbati injectorii ma gandeam la o-ring, dar asa nustiu ce sa cred. Poate sa fie de la furtunurile de retur, cum se desfac ca sa dau un ochi.
     
  17. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    E de la oring sigur. Probabil nu le nu schimbat. Unii oameni sunt chiar nesimtiti si nenorociti. Odata ce le au demontat, sunt sanse mari ca oringurile sa aiba scurgeri daca le pun pe alea vechi. La mine imi curge ulei pe la placutele de prind injectoarele pentru ca nu mi au spus ca trebuie schimbate. Acum trebuie sa platesc iar procesul de demontat montat injectoare.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    merci mult, oricum miercuri ma duc la reprezentata ca am comandat un lucru, si ii pun sa se uite
     
  19. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Sa stai tot timpul langa ei ca altfel iti dau teapa. Nu stiu cum sunt "aici in Italia" dar la noi sunt vaide mama lor. Probabil nu le au schimbat ca sa te duci iar si sa iti ia bani pentru remedierea unei probleme care in mod normal nu trebuia sa apara. Numai bine si sa iesi cat mai ieftin
     
  20. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    cine vreau sa schimbe pacutele de aluminiu de la injectoare poate sa se duca la samsarii de la reprezentanta sa cumpere sunt 40 lei bucata X 6 = 240 lei. nu sunt greu de inlocuit asa ca daca aveti ceva cunostinte de mecanica si nu va grabiti puteti face singuri aceasta operatiune. despre pompa de inalta presiune dupa cate am mai vorbit si eu cu alti mesteri intra-le mecanicii au zis ca de fapt acesta pompa ar fi raspunzatoare de defectul injectoarelor. sigur ca asta se face in timp prin pilitura foarte fina de microni din aceasta pompa care ajunge in final in injectoare blocand diuzele. cam asa daca asa o fi asa babaul mai stie. ce sa mai zicem. eu m-am lamurit. :shutup2:
     

Distribuie pagina asta