Salutare sunt nou pe acest forum , Tocmai mi-am achizitionat un audi 80 B3 1.6 diesel (cod motor: JK ) , si undeva pe la shock imi picura motorina (nu foarte mult dar picura..) am de la un prieten o pompa de injectie audi 80 b4 TDi. Intrebarea mea este : se potriveste pe audi 80 b3 1.6 diesel ? se pot face modificari si la filtrul de aer ? (turbo-suflanta )? Multumesc!
Ceea ce te interesează pe tine (prinderile) se potrivesc. Acţionarea părţii de supraalimentare a pompei, nu ai cum s-o faci pentru că n-ai turbină. Modificarea unui JK în JR sau CY nu se poate face pentru că chiulasele la motoarele turbodiesel de 1,6 au nişte canalizaţii în plus faţă de cele diesel.
Poţi s-o foloseşti liniştit pe cea de turbo. O să meargă în continuare ca un 1,6 D Nu sunt necesare modificări la carcasa filtrului de aer. O pompă bună, e din ce în ce mai greu să găseşti. Sunt îndată treizeci de ani de când au apărut aceste motoare. Cred că cu 60-70 de Euro ar trebui s-o poţi cumpăra. Şi cererea a devenit mică, o bună parte din motoarele de 1,6 au fost deja "pensionate"
Daca schimb pompa trebuie sa ma duc sa ii reglez debitul ? presiunea !? la sistemul de alimentare nu ma prea pricep in rest ma descurc !
aici ai dreptate am fost incercat o pompa tot de pe un motor JK de pe jetta 1(pompa de pe jetta 1 aceasi problema are mai grav nu am mai fost circulat cu ea de mult ..) , masina a mers ff bine superb .. era veche dar mergea .. ,audi 80 b3 asta care il am parca merge mai incet ca cealalta i-am dat 140 km/h si are momente cand trege si cand nu ,,, si cred ca e din cauza pompei am schimbat filtrul de motorina .. si dupa aia am obs ca picura la shock
eu la audi 80 b3 am filtru de "ARO" e normal asa ceva ? este al tip ? sincer eu cand am vazut am ramas un pic cascat ...
Nu este normal filtrul de aro , probabil a fost mai ieftin si a facut o improvizatie fostul proprietar. Dar pompa ta merge bine,doar pica pe la soc?
S-ar putea ca acel oring de la pârghia de şoc să se reetanşeze singur. Am întâlnit şi situaţii de felul acesta când după o lună n-a mai curs. Dacă ai filtru de motorină de ARO lasă-l aşa. E bun şi ăla. Un cartuş filtrant de ARO costă 6 lei. Unul de Audi e aproape 40 de lei.
Va da cu fum negru in spate daca pui pompa de TD pe D simplu. Trebuie sa mai umbli in pompa sa o reglezi sa nu scoata fum.
Mersi mult! Am vazut acum recent ca am o problema ... picura ceva ulei , se prelinge pe block motor si pe baie de ulei este de undeva de la distribuitie,,, nu am mai desfacut capacul la distributie ,,, pe vremea asta ,,, brr. o fii vreo-un semering ceva ? se schimba usor semeringul?