1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Eu am montat termostatul cu partea ce are arcul in blocul motor, dupa, am pus garnitura si teava de plastic. E ok ? Din ce stiu tot asa a fost montat si cel vechi si tot din cauza ca nu se ridica temperatura am schimbat termostat si senzor.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  3. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Identic am montat si eu , concluzia , sa iau alt termostat? O fi asta defect , desi e nou?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se poate. Cumpara un termostat original sau macar Behr, Wahler.
     
  5. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Si sa presupunem ca tot asa o sa fie cu temperatura dupa ce il schimb din nou. Ce altceva sa fie ?
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Verifica-l intr-o oala cu apa fierbinte si vezi cat deschide si la ce temperatura deschide.Eu pana acum am pus doar termostat Behr pe audi, vw, opel si n-am avut niciodata probleme cu acest termostat..
     
  7. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Am gasit doar marca Wahler. Sa iau din asta ? Nu sunt in tara.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Mahle e mai calitativ.. eu am pus Mahle de vreo doi ani si nu am treaba.
     
  9. StaicuAlin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    United Kingdom - Filiasi/Romania
    Masina:
    A4,1.9,2004
    Multumesc mult pentru timpul acordat si sper sa se rezolve problema cu Mahle
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca nu ai schimbat si"gatul"termostatului sau nu ai"infiletat"termostatul in el, la presiune mare scapa apa printre termostat si corpul lui!
     
  12. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Salut, am si eu o problema, am ramas fara lichid de racire si apa a ajuns la aproape 130 de grade, am completat pana la maxim iar dupa un drum de doar 17 km a disparut tot antigelul din vas, iar acul era la 130 de grade. Am completat din nou cu lichid de racire pana aproape de nivelul maxim si din nou la un drum foarte foarte scurt a disparut din nou lichidul de racire. Mentionez ca in mers am observat aburi de sub capota masinii. Am facut si o verificare a vasului de lichid de racire si picura pe dedesupt un picur la vreo 10 secune. Imi poate spune cineva va rog care ar fi problema?
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Picura vasul? Picura pe la furtun? O fi stutul de vina? De unde sa stim daca nu vedem masina.. fa o verificare in amanunt sau mergi la un mecanic.

    Normal ca s-a incalzit, tu ai mai avut poate 3 litri din totalul necesar pentru racirea motorului, n-a mai facut fata. Verifica sa fi sigur, nu mai lasa lichidul de racire sa scada sau sa ajunga la temperatura aia.

    Verifica si restul circuitului, daca picura (nu curge) pe la vas, atunci in 10 minute cum dispar 3L? Pe jos mai apuca sa curga ceva?

    [​IMG]
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mare mi-ar fi mirarea sa nu aibe garnitura de chiulasa arsa sau sa o fi ars chiar el din cauza experimentelor care le-a facut.
     
  15. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Am bagat azi cam 1.5 L de apa distilata sa vad daca curge pe undeva dar s-a dus toata apa pe instalatie cred prin furtune pentru ca nu a ramas nimic in vas. Se poate sa se fi consumat tot lichidul din instalatie ? Pot baga multa apa distilata ca sa vad daca curge pe undeva ca sa nu irosesc antigelul ?

    Am verificat joja si nu cred ca este apa in ulei, nu prea imi dau seama.
     
    Ultima editare: 2 Aug 2018
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum nu iti dai seama, daca aveai antigel in ulei, trebuia sa ai nivelul crescut pe joja.

    Pune apa pana ramane in vas, porneste motorul si vezi daca lasi vreo urma sub masina.
    Fum alb ai observat in urma ta ?
     
  17. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Nu m-am uitat de fum alb dar o voi face, voi baga maine apa distilata fara antigel si voi vedea daca pierde pe undeva, multumesc.

    Mnetionez ca mai demult cand acceleram pe loc se auzea un bolborosit de apa din zona motorului.
     
    Ultima editare: 3 Aug 2018
  18. belo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6 ,1,9 TDI, AWX ,2002
    Am patit ,ca nu se urca termometrul din bord peste 50-60 grade ,aparea presiune in sistemul de racire ,,,,chiar dupa o forjare scotea antigel prin capac rezervor antigel.Nu scotea fum alb ,,nu a intrat antigel in ulei ,nici ulei in antigel.Problema a fost garnitura de chiuloasa,, foarte putin era strapunsa la cilindrul 1 ,catre circulatia antigel.Facut planeitate ,verificare fisuri ,curatat supape la chiuloasa ,,,,,garnitura chiuloasa noua potrivita la grosime, montata la loc si s-a rezolvat problema,,,temperatura in bord sta frumos la 90 grade fix .
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Garnitura de chiulasa arsa. S-a mai discutat de multe ori , bolboroseste cand accelerezi , intra aer in sistemul de racire.
     
  20. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Am bagat azi apa distilata si am umblat foarte putin cu masina, am lasat-o cu motorul pornit si am verificat daca curge pe undeva pe la furtune si nu am gasit nimic.
    Am pus cateva poze cu busonul de la vasul de lichid de racire si sunt niste urme pe el dar erau intarite, nu cred ca sunt proaspete iar fum alb nu scoate.
    Pot indica ceva acele urme pe capacul vasului de lichid de racire?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 3 Aug 2018

Distribuie pagina asta