1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A3 8P - antigel - termostat - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Ruxandra, 19 Sep 2007.

  1. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Multumesc frumos de lamurire, m-am mai linistit. :)
     
  2. cristian16

    cristian16 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    audi a3 sportback 12/2004,1.9 TDI,BKC
    Si la mine au fost probleme cu lichidul de racire, pierdeam aproximativ 50-100 ml cam in o saptamana, aparea eroare la senzorul de temperatura a apei G62 cred. Dupa ce l-am schimbat a disparut pierderea de lichid. Cred ca pe la garnitura lui de cauciuc se ducea apa. Daca ajuta cu ceva, cam asta e patania mea.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2013
    Sebastian12 gab apreciază asta.
  3. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Au trecut apoape 2 saptamani de la ultima postare iar nivelul lichidului a ramas acelasi dar acum am alte 2 nelamuriri.:unsure:

    Masina n-a mai fost pornita de 3 zile iar in noaptea asta, la -9 grade am zis s-o scot sa se dezmorteasca, dar, surpriza, desi a pornit la sfert de cheie, dupa 5 secunde a aparut avertizarea de lichid de racire. Fara sa opresc motorul am ridicat capota sa verific nivelul dar era neschimbat, usor peste mediu, iar cand m-am urcat inapoi in masina avertizarea disparuse. Contact imperfect sau senzor pe duca?

    Al 2-a problema ar fi ca temperatura scade cam repede, dupa parerea mea, in 300 de metri parcursi in frana de motor si cu motorul lasat sa mearga la relanti 3 minute, temperatura ajunsese la 85 de grade. Tinand cont ca temperatura de afara era -9 grade, asa e normal? La golf 3 n-am observat sa scada temperatura odata ce ajunge la 90.

    La schimbarea termostatului se pierde mult lichid? Intreb deoarece tocmai a fost schimbat complet in urma cu 3 saptamani.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil ai un contact imperfect. Scoate mufa si curat-o cu spray de contacte.(este o posibilitate, mai mica, e adevarat, sa fie si o lipitura rece pe placa IC)
    In legatura cu temperatura, da, e posibil ca pe vreme geroasa sa scada putin si pentru un timp scurt, asta neinsemnand neaparat ca termostatul e terminat. Mai urmareste aspectul asta sa vezi daca se intampla si la temperaturi mai mari, atunci nu ar trebui sa apara acest fenomen.
     
  5. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    revin si eu cu aceeasi problema cu care s-a confruntat mariusg77, adica ventilatorul mic imi ramane pornit dupa ce opresc masina pana cand epuizeaza bateria, si la fel sunt momente in care se tureaza singura la semafor.
    Chiar nu am inteles cum a rezolvat problema..daca a rezolvat-o. Ma poate ajuta cineva cu ce este de facut?
    Chiar m-am saturat de scos borna bateriei de fiecare data cand opresc masina.

    Multumesc anticipat.
     
  6. storryteler 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1968,2009
    Va salut băieți am și eu o problema, dețin un Audi A3 8P 2009 2.0 tdi și mi s-a aprins motorașul galben în bord (check-ul). Am băgat-o pe tester și am următoarea eroare:

    - P261A Colant pump "B" circuit open permanent. Se poate cumva repara aceasta pompa, a mai întâmpinat cineva aceasta problema ? Aștept sfaturi.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pompa de apa secundara trebuie inlocuita. Nu se poate repara. Este o problema frecventa la tipurile astea de motoare CR. Bafta.
     
  8. storryteler 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1968,2009
    Ok. Mulțumesc mult de răspuns. Îmi poți spune te rog dacă știi unde e poziționată? Cam pe lângă ce? Am văzut pe un forum ceva de partea stângă a motorului dar nu am reușit sa dau de ea.
     
  9. hasch

    hasch 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S line 8P1, 2.0 TDI 16V 103 kw BKD, 2004
    Salut. detin un audi a3 2004 BKD 2.0 TDI 140CP. Dupa cateva minute de la pornire incep ambele ventilatoare sa mearga (prima oara am vazut doar ca urca relantiul dar nu mi-am dat seama ca pornesc ventilatoarele),dar daca opresc motorul si il pornesc din nou, le fel: merge normal si dupa ceva timp pornesc ventilatoarele. Au momente cand pornesc fara sa fie nevoie si momente cand nu. Am pus masina pe tester si eroarea a fost " modul comanda motor blocat " sau ceva de genul. As avea nevoie sa stiu unde se afla releul pentru electroventilatoare si termocupla/senzorul de temperatura fiindca momentan nu prea as vrea sa schimb tot gmv-ul si sa merg in continuare cu el asa nu ar fi ok. Multumesc
     
  10. TDIpower

    TDIpower 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3, 1.9 TDI (ASZ), 2002, 130cp
  11. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    aseara in timp ce asteptam la o coada interminabila in intersectie apare martoru verificati lichid racire :< eram putin in panta cred, la 2 metri dispare martoru si opresc la o spalatorie sa vad care e treaba. lichidul era sub minim motorul cald. astazi de dimineata la rece nivelul lichidului era la fel sub minim. am completat cu apa distilata pana la maxim apoi am pornit spre munca. cand am ajuns la munca lichidul era la acelasi nivel cand am copletat la rece. pare dubios?
     
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salutare!

    Poate dauna in vreun fel daca am mai mult antigel in borcan decat nivelul max, adica la liniuta superioara a borcanului ?
    Cand am luat masina, nivelul era intre min si maxim, si m-am luat dula un destept de mecanic sa completez pana la maxim. Acum, la cateva luni dupa, imi arunc un ochi in borcan si vad ca e cam cu 3-4 cm mai sus nivelul decat nivelul maxim.
    Sa mai scot din el cu o seringa sau sa il las asa daca nu are nimic ?
    Voi ce ma sfatuiti ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nimic. Daca vrei, poti scoate si cu o seringa din vas. Bafta.
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    O sa-l las asa daca nu e bai. Multam, Cristi!
     
  15. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Scuze ca postez iar, dar am o problema si ma seaca numai cand ma gandesc ...

    Asa cum ziceam, vineri inainte sa pornesc la drum, deci cu motorul rece, nivelul antigelului era cu cativa centimetri peste nivelul maxim.
    Astazi, am aruncat iar un ochi si este cu 2-3mm sub minim, si mi se pare ca are o pelicula subtire de spuma deasupra lichidului. Am mers 2-3km cu masina, dar nu indeajuns sa se incalzeasca motorul la 90*, si la oprire am vazut ca lichidul s-a mai ridicat, undeva intre min si max.
    Totusi, nu inteleg de unde variatiile astea asa mari, excluzand faptul ca as pierde pe la garnitura de chiuloasa ...

    Vreau sa schimb tot antigelul zilele viitoare, aveti idee cati litri intra in instalatie, sa stiu cat trebuie sa cumpar ?
    Mersi!
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai mai jos un pdf cu cantitatile de umplere ale diferitelor componente pentru masina ta.
     
  17. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    In primul rand, multumesc nucu pentru informatii.

    Vad acolo in pdf ca scrie antigel G12 plus, iar mie pe vas imi scrie G12.
    Sunt diferente intre cele tipuri, de culoare sau altceva ? Sa pun G12 normal sau G12+ ? :|
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti pune incepand de la G12 oricare, si plus , si "megaplus" si chiar G13. Toate cu specificatiile astea sunt ok, toate sunt de culoare roz spre mov/lila.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2015
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum a zis si Nucugheri, poti pune G12, G12+, G12++, G13. Doar sa nu le amesteci. La reprezentanta nu o sa mai gasesti decat G13, fara silicati. :)
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sunt diferente. Totul este sa cumperi un glicol fara silicati. Poate fi G12, G12 plus, G12 plus plus, G13 de culoare rosie si poti sa le si amesteci doarece contin aceeasi substanta. Bafta.
     

Distribuie pagina asta