1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Pai cam aici am vrut sa ajung, deci e mai indicat 4E0121113 cu deschiderea la 80 decat 1k0121113a la 75 nu?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te supara tu ai habar de termodinamica, schimbator de caldura si dinamica fluidelor ? Ai fost "sufletul petrecerii" in clasa sau scoala era un paleativ pentru umplerea timpului ? :)
    Este evident ca acum iarna este mult mai bine sa ai un termostat care deschide la 87 grade. Fa ce ti se spune ca nu te ia lumea la misto ci incercam sa te ajutam pe tine si pe altii, nu sa scriem ca prostii pe forum ca nu avem ce face. Pune in aplicare ce au facut altii ca nu de prosti au facut ce au spus. Adaugam paginii inutile topicurilor cu intrebari absolut inutile. Ti-am spus sa cauti intai daca ai doua termostate pentru ca uneori sunt foarte intortocheate si incurcate caile fabricantilor in speta cum doteaza si monteaza fabrica o masina. De asta ti-am spus sa verifici ce ai fizic pe masina ca nu sunt la fel motorizarile si echiparile unei masini chiar daca este acelasi model de Audi. Ma confrunt des cu asemenea probleme. O seara buna
     
  3. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Vorbesti de parca am inventat eu termostatu asta si vreau sa fac vro "românească" cu patent si sarma. E normal sa intreb de ce se prefera acel termostat la 80, atâta timp cat pe masina mea a iesit din fabrica cu cel 75. Audi66 a spus clar ca codul este 1k0121113A(75grade) pt masina mea, tu spui sa il pun pe ala 4E0121113(80grade). Si da am al 2lea termostat pe masina.
     
  4. Attila Rado 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Seat Exeo 2.0 TDI CR CAG 2010
    Stati linistiti ca eu le-am schimbat ambele, si tot asa face. Cand am aflat ca poate fi de vina pompa auxiliara am cautat pe net cat costa si cand am vazut am zis ca, cartonul e mai ieftin. Daca as stii 100% ca acea pompa e de vina, as schimba-o dar sa arunc banii degeaba chiar nu am chef. Nu ma deranjeaza in buzunar.
    Deci, a schimbat cineva acea pompa auxiliara cu codul 03L965561 ? Costa 1.100 lei pe original.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca gasesti, pui aftermarket Pierburg, tot de ei este facuta si cea OE.
     
  6. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Salutare,
    Azi la pornire am sesizat martor check aprins. Am facut acasa o scanare si am primit eroarea din prima poza

    IMG_1924.JPG

    Am sters eroarea si am facut o rescanare mi-a aparut ce se vede in imaginea 2.

    IMG_1926.JPG

    La mecanic voi merge de abia maine si am rugamintea sa imi spuneti ce ar fi problema la mine. Multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  8. Paul C.

    Paul C. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 Avant B8 facelift 2.0 TDI (CJCA) 105kW Multitronic
    Nu am mai mers la reprezentanta pana la urma, dar am facut niste investigatii suplimentare si informatia primita a fost ca o supapa de la EGR (care deschide/inchide, in functie de situatie) a ramas blocata pe inchis. Un EGR pe original costa undeva la 3000 lei iar AM este aprox. 1600 lei. Mi se pare destul de mult avand in vedere ca am mai investit inca aprox. 1400 lei in cele 2 termostate OEM cu care masina se comporta la fel. Astfel, am preferat sa las baietii de la service sa incerce sa deblocheze supapa. Au dat-o jos de pe masina si au tinut-o intr-o solutie speciala mai mult de 24 ore dar fara niciun rezultat. Cand au montat-o pe masina au montat-o pe deschis (sa ramana blocata sub aceasta forma) sa vad asa daca ar fi vreo diferenta. Intre timp s-a mai incalzit si afara si nici nu am iesit din oras cu masina sa vad cum se comporta, dar in oras nu am sesizat nicio diferenta pana acum.
    Ce parere aveti, ar putea influenta EGR-ul acest comportament?
     
  9. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Eu am softat vara trecuta, tot atunci am inchis electronic EGR-ul si scos DFP-ul. Nu am avut nici o problema cu instalația de răcire. AcumEGR-ul l-am anulat si mecanic, am pus un delete EGR si imediat am avut si eu probleme cu instalația de răcire, am schimbat al 2-lea termostat azi dar nu cred ca am rezolvat problema. Oricum nu cred ca are treaba EGR-ul deoarece l-am avut inchis electronic pana acum si nu am avut probleme cu răcirea.
     
  10. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Totusi cred ca am rezolvat problema, se pare ca acolo in spatele motorului sunt 2 termostate aproape identice dar unul duce la Egr(1J0122351) iar cel care ne intereseaza 1k0121113a se afla sub primul. Se pare ca ieri mecanicul l a schimbat gresit, deși eu i am dus piesa 1k0121113a l a pus in locul celuilalt( sunt identice ). In dimineata asta le am schimbat intre ele si temperatura a revenit la normal.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2017
  11. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Ovi, tu ai cutie automata sau manuala?
     
  12. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Manuala
     
  13. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Multumesc!
     
  14. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    Problema cu temperatura o am și eu. Ieri am schimbat termostatul al 2lea. In ziua respectiva temperatura mi-a stat la 90 de grade (in oraș, cu mers sportiv și mers normal). Azi dimineața am mers destul de mult cu mașina atat in oraș cât și in afara și nu a mai sărit de 75-80 grade. Tin sa mentionez ca temperatura de afara era de -3 grade ( așa îmi indica mașina ).
     
  15. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Dupa cum am mai spus sunt 2 termostate identice acolo in spatele motorul, sa va uitati la nr de oem de pe termostatul care il scoateți sa nu pățiți ca mine.
     
  16. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    Termostatul nr. 1 se găsește OEM și AM ? Din ce citisem pe paginile anterioare se găsește și ceva firma de AM care fac și cele OEM. Cum se numește ?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Behr.
     
  18. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    Ai achiziționat tu unul ? Ești mulțumit ? Raportul calitate preț cum ti se pare ?
     
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Adica din ce spune ovi2088, masinile astea au 3 termostate in total???? doua identice si inca unul clasic..? (tip ramificatie)
     
  20. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Dupa cateva verificări pe net aceasta piesa de care am vorbit mai sus nu este un termostat deși e identică ci o supapa de reținere (1J0122351)
     

Distribuie pagina asta